Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Edit: update za moju žalbu, uvidom u SMS poruke koje ne čitam, a potpuno pi***rski su podvukli u poruci u kojoj obaveštavaju o visini računa (koju ne čitam!) i obaveštenje o menjanju tarifa, shvatih da su me ipak lično (iako pi***rski) obavestili o dešavanju i da je moj rok od 30 dana žalbe po Zakonu istekao. Sada mi ostaje samo da sačekam 6 meseci da istekne ugovor i nikada i ni pod kojim uslovima više ne budem deo bilo čega što ima veze sa uhlebljenom državnom hobotnicom. 😖
Inače taj SMS je od 9.12. pa proverite i vi.

Ne bacajte koplje u trnje tako lako.

Stvar je malo kompleksnija od toga da su vam dodali jednu nejasnu rečenicu na kraj SMS-a i... gotovo.


Citiram bitan deo:

S obzirom na zakonsku definiciju „trajnog nosača podataka“ iz člana 4 ZEK, jasno je da obaveštavanje mora biti u pisanom obliku, lično i da mora sadržati pravnu pouku potrošaču-krajnjem korisniku da ima pravo na raskid ugovora bez obaveze plaćanja naknade. Prema ZEK, obaveštavanje preko sajta nije obavezno ali lično obaveštavanje – jeste. U slučaju da operator nije na adekvatan način obavestio korisnika, kako je napred navedeno, takvo postupanje se smatra nepoštenom poslovnom praksom i ZABRANJENO je i NIŠTAVO, prema članovima 16, 17. i 18. Zakona o zaštiti potrošača. U tom slučaju, promena cene se ne sme primeniti!

Moja je preporuka da žalbu na račun podnesete u svakom slučaju!

Obaveštenje koje je poslato je apsolutno nejasno i ne sadrži pravnu pouku potrošaču, što ga čini ništavim, i promenu ugovornih uslova čini jednostranom.

S obzirom na haos koji su sebi napravili i manjak kadra koji je u stanju da rešava reklamacije, reklamacija računa ima velike šanse da uspe, a tu je uvek i opcija da se žalite Ratelu ukoliko odgovor bude negativan.

Shvatite da malo vašeg potrošenog vremena može itekako uticati na njihove buduće ovakve akcije, jer oštećenih ima mnogo, i ukoliko stigne puno pritužbi, sami će sebi blokirati normalno poslovanje.
 
Ističe mi 21-og februara ugovor u A1, razmišljam se između prelaska u MTS i Yettel, šta bi me savetovali? MTS mi je privlačan jer koliko vidim uz Soko tarifu se dobija Iris servis koji bi mi bio koristan za gledanje Arena, dok u Yettelu dobijaju se neki striming servisi koji su mi nepotrebni.
Ako sam dobro skapirao, za prelazak iz A1 bi moglo da se dobije Soko Max prva godina za 1000din i druga godina za 2300din?
 
Ističe mi 21-og februara ugovor u A1, razmišljam se između prelaska u MTS i Yettel, šta bi me savetovali? MTS mi je privlačan jer koliko vidim uz Soko tarifu se dobija Iris servis koji bi mi bio koristan za gledanje Arena, dok u Yettelu dobijaju se neki striming servisi koji su mi nepotrebni.
Ako sam dobro skapirao, za prelazak iz A1 bi moglo da se dobije Soko Max prva godina za 1000din i druga godina za 2300din?
Tako je, za sve tarife 50 popusta na svaki racun. Javi se u privatnoj poruci da ti prosledim broj MTS agenta koji cemto da ti zavrsi.
 
Ne bacajte koplje u trnje tako lako.

Stvar je malo kompleksnija od toga da su vam dodali jednu nejasnu rečenicu na kraj SMS-a i... gotovo.


Citiram bitan deo:

S obzirom na zakonsku definiciju „trajnog nosača podataka“ iz člana 4 ZEK, jasno je da obaveštavanje mora biti u pisanom obliku, lično i da mora sadržati pravnu pouku potrošaču-krajnjem korisniku da ima pravo na raskid ugovora bez obaveze plaćanja naknade. Prema ZEK, obaveštavanje preko sajta nije obavezno ali lično obaveštavanje – jeste. U slučaju da operator nije na adekvatan način obavestio korisnika, kako je napred navedeno, takvo postupanje se smatra nepoštenom poslovnom praksom i ZABRANJENO je i NIŠTAVO, prema članovima 16, 17. i 18. Zakona o zaštiti potrošača. U tom slučaju, promena cene se ne sme primeniti!

Moja je preporuka da žalbu na račun podnesete u svakom slučaju!

Obaveštenje koje je poslato je apsolutno nejasno i ne sadrži pravnu pouku potrošaču, što ga čini ništavim, i promenu ugovornih uslova čini jednostranom.

S obzirom na haos koji su sebi napravili i manjak kadra koji je u stanju da rešava reklamacije, reklamacija računa ima velike šanse da uspe, a tu je uvek i opcija da se žalite Ratelu ukoliko odgovor bude negativan.

Shvatite da malo vašeg potrošenog vremena može itekako uticati na njihove buduće ovakve akcije, jer oštećenih ima mnogo, i ukoliko stigne puno pritužbi, sami će sebi blokirati normalno poslovanje.

Hvala za ovaj upliv nade, sutra ću popuniti obrazac na sajtu RATEL-a, ne košta me ništa. Svakako su bili u CC u korespondenciji sa mts-om, koji me je opet SMS-om obavestio o odbijanju prigovora, a ne mejlom.
 
Hvala za ovaj upliv nade, sutra ću popuniti obrazac na sajtu RATEL-a, ne košta me ništa. Svakako su bili u CC u korespondenciji sa mts-om, koji me je opet SMS-om obavestio o odbijanju prigovora, a ne mejlom.

U prigovoru se obavezno pozovi na tačne članove zakona koji su prekršeni. Neko sa malo uskustva oko pravnih stvari može pomoći, a verujem da i od Efektive može da se dobije savet.
 
Prilično je detaljno opisano baš na ovom tvom linku iz posta, sa navodima konkretnih članova ZEK. Obaveštenje nije jasno, to je definitivno, da se ovo što se desilo nije desilo (promenjena cena i paket), nikada ni u ludilu ne bi bilo ko pomislio da se radi u SMS/web obaveštenju o nekakvim promenama/poskupljenjima. Taj članak i dalje stoji na sajtu MTS-a:

Pomislio bi čovek čitajući da se unapređuju usluge, dobija bolje za isto. Ovo kako su se u zadnjoj rečenici pozvali na poštovanje prava iz Člana 131 ZEK ne bi shvatilo (i verovatno njje) makar 95% korisnika, čak ni to da imamo 30 dana prava na raskid ne stoji jasno, već moraš da čitaš/razumeš zakon. To ne znaju ni ovi što se bave istim, namagarčili su kompletnu bazu korisnika.
 
Ugovor koji sam raskinuo usled poskupljenja na vreme i dosao racun sa penalima 15k. Slao odma zalbu i citiro reci ratela :D
3 dana zove broj neki kazu zalba resena :D
I tako resih se konacno mtsa :D
1739701944448.png1739701985677.png
 
Rešio se u smislu uspešno raskinuo ugovor, bez plaćanja penala, ili su ti vratili pretplatu na staro? Kome si slao tu žalbu, RATEL-u za vansudsko poravnanje ili MTS-u? Malo ako možeš detaljnije.
 
S obzirom da je raskinuo ugovor, znaci rešio se njih kompletno.
 
Rešio se u smislu uspešno raskinuo ugovor, bez plaćanja penala, ili su ti vratili pretplatu na staro? Kome si slao tu žalbu, RATEL-u za vansudsko poravnanje ili MTS-u? Malo ako možeš detaljnije.
Bez plaćanja penala , tako je. Nikakvu pretplatu vise kod njih u životu
ŽAlbu slao njima na mejl kroz par dana uknjižena a kroz 5 6 d rešena.
Probali sh da posalju racun sa penalima probali su sve al.za sve sam se zalio .... i na kraju rešio uz puno muke i puno čekanja na 0800 100 100, zadnji put kad sam zvao za racun cekao sam 1h i prekinuta slusalica ne moze duze od 1h, posle toga 2 3 dana svi operateri su zauzeti... HAOS
Bez plaćanja penala , tako je. Nikakvu pretplatu vise kod njih u životu
ŽAlbu slao njima na mejl kroz par dana uknjižena a kroz 5 6 d rešena.
Probali sh da posalju racun sa penalima probali su sve al.za sve sam se zalio .... i na kraju rešio uz puno muke i puno čekanja na 0800 100 100, zadnji put kad sam zvao za racun cekao sam 1h i prekinuta slusalica ne moze duze od 1h, posle toga 2 3 dana svi operateri su zauzeti... HAOS
I da hvala forumu punoooo! Bez foruma nebi bio upućen za poskupljenje niti išta . Forum ocena 10/10
 
Sada sam u dilemi, da li da se opet (četvrti put) žalim njima, ili RATEL da potežem za vansudsko poravnanje?
Ovo je SMS koji su poslali kao odgovor na treću žalbu upućenom mejlom sa RATEL u CC.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250216_111702_Textra.jpg
    Screenshot_20250216_111702_Textra.jpg
    111 KB · Pregleda: 114
Sada sam u dilemi, da li da se opet (četvrti put) žalim njima, ili RATEL da potežem za vansudsko poravnanje?
Ovo je SMS koji su poslali kao odgovor na treću žalbu upućenom mejlom sa RATEL u CC.
Ovo deluje kao odgovor svakom sto su slali..u prevodu sumnjam da citaju bilo sta kad im se pozalimo :)
 
Ističe mi 21-og februara ugovor u A1, razmišljam se između prelaska u MTS i Yettel, šta bi me savetovali? MTS mi je privlačan jer koliko vidim uz Soko tarifu se dobija Iris servis koji bi mi bio koristan za gledanje Arena, dok u Yettelu dobijaju se neki striming servisi koji su mi nepotrebni.
Ako sam dobro skapirao, za prelazak iz A1 bi moglo da se dobije Soko Max prva godina za 1000din i druga godina za 2300din?
 
Ako može savet šta raditi.
Naime sestri je odavno istekla UO za neku omoriku, mislim da su je sad prebacili na omoriku m. Ubeđujem je već mesecima da nešto uradi da ne bi plaćala ogroman račun van UO ali nju mrzi. Saću definitivno da joj sednem na glavu da uradi nešto ali mi treba savet šta je najbolje.
Ovde je bilo reči da nude popust 40-50% ako se podnese zahtev za prelazak na drugu mrežu. Ne znam da li je to još tako.
Mislim da bi joj najviše odgovarao soko lite zbog rominga. Alternativa je neo super u A1. Mada mislim da je soko lite bolji ali samo ako nude pomenute popuste. Yetel nije opcija, da sad ne objašnjavam zašto.
Koji je najbolji postupak da se izvuče najbolja cena za soko lite u mts-u ili neo super u A1?
 
Cao M. :) odes do poslovnice A1 i proveris jel i dalje dalju 50% popust na prenos .. ako ne daju onda juris agenta A1 ... mada svi govore da i dalje daju u januaru je bilo
onda kad obezbedis to onda podneses zahtev za prenos broja ... zvace te istoga dana i ponudice ti soko lite .. 50% popust na vec snizene cene na sajtu .,,
mislim da sam video da je neko taj paket dobio za 960 din i posle 1600 ili 1800 din
ako te mts slucajno zezne imas 50% u A1 gde je neo super 1500 din ;-)
u mts postoji promocija za prelazak iz a1 u mts 50 % popust na pakete tako da verovatnoca ima da ti daju ovi iz mts
 
Ljudi manite se politike da nebi usledilo trajno udaljavanje iz teme !!!
 
Pozdrav narode! Naime novembra meseca sam uzeo ANTENA PLUS START u poslovnici u LE. Prilikom potpisivanja tamosnja radnica mi kaze da nije 500din mesecno vec 550 sa el.racunom,iako i dan danas stoji od 499 din t.j.sad proverio razvukli sliku da se nevidi tekst. Ha. Poskupelo je pa je sad 650 a 550 sa el.racunom. OK. Nije problem ne cimam se za 50 din. Novembar platim 100tinu din,decembar 550 normalno. Kad sad stigne racun 630 din??? Zovem ja da pitam kazu jeste poskupelo je! Znam rekli su mi kad sam potpisivo,al sta je sad ovo? SVI SU OBAVESTENI T.J. DOBILI SU PORUKU DA SE SELE NA NOVE PAKETE. Cekaj bre zeno koji novi paket? Pa nista nisam dobio? Drugo isto se i zove? Trece nikakvo obavestenje nisam dobio! Ima pogledajte bolje. 9 DECEMBRA uz Racun postoji obavestenje o migraciji na nove pakete. Kao i link koji vodi na njihov sajt, tamo lepo pise NET, BOX i SUPERPLAN!!! AMA NIGDE NE POMINJE SE ANTENA PLUS!!! Zovem ja opet i sve ovo kazem,zena gledala i uverila se da su ispustili da to napisu. To nije moj problem nego vas. Ne radi se o 100 din vec o obmanjivanju korisnika i dovodjenja u zabludu,ovo je vec cista prevara. Nisam pravnik al mislim da se za ovo lezi apsa. A i vec sam se zalio pre toga na migraciju i sad vi meni objasnite sto bi se zalio na to a na ovo ne?! Evidentirala je. Dobijem SMS da sam obavesten,da je zakonski rok od 30 dana istekao i da mogu da se zalim RATELU. Nemogu da verujem cime se ovi ljudi bave!!!
 
Da, sad je 759 bez eRačuna, a 659 sa njim, kako ovde stoji. S obzirom na to kako je sve ovo proteklo, ja bih ti preporučio pisanje RATEL-u, kako su ti oni sami i rekli, kao i svima ostalima koji se osećaju oštećenim nakon neuspelog prigovora. Situacija je takva da samo pritisak na njih ostaje kao moguće rešenje. Ono što je dodatno zanimljivo u celoj priči jeste da prilično nekonzistentno odgovaraju na prigovore. Nekoga su odbili uz napomenu da je obavešten, a nekome su bez ikakvog natezanja ponudili ostanak na staroj ceni. Smešno...

Bilo kako bilo, ne tvrdim da će ti RATEL rešiti problem, ali makar je neki tračak nade, kako neko reče na ovoj temi skorije. Pisanje njima, inače, nije ništa strašno, svodi se na popunjavanje formulara. Prvi put sam se susreo sa tim baš pre neki dan, kad sam jednoj starijoj osobi pomogao da popuni taj famozni zahtev za vansudsko rešavanje spora. Nema komplikacija, prosto popuniš svoje podatke, opišeš problem (u tvom konkretnom slučaju, jasno naglasiš da iz poslatog obaveštenja nije bilo jasno da se odnosi na tvoju uslugu) i priložiš negativan odgovor operatera. Ono što sam sutradan od te osobe čuo jeste da joj je predmet zaveden pod rednim brojem oko 550! To znači da je već toliko prigovora podneto ove godine, koja je trajala jedva četrdesetak dana. Može se naći jedan javno dostupan predmet iz 2018. godine, koji je 23. jula zaveden pod rednim brojem 539, a to je više od pola godine, drastična razlika.
 
Slobodno se javite čoveku, obezbeđen vam je i prelazak na skuplje tarife uz povećanje mesečne naknade makar jednom u toku trajanja ugovorne obaveze (nekima i 2x) bez vašeg pristanka i jasnog obaveštenja, taj benefit vam samo MTS može pružiti.

@dexrobi piši RATEL-u, jako je jednostavna forma.
 
Ako može neko da mi pojasni ubih se listajući forume i istražujući po netu bez jasnog odgovora. UO mi ističe u oktobru ove godine, pošto su me prebacili sa Morave 300 od 1300 din mesečno na Zmaj od 2200 din hoću da raskinem UO uz plaćanje penala (zakasnio kao i većina da podnesem ranije za besplatan raskid) kako bih prešao na A1 ili Yettel prepaid za početak. Već sam podneo prigovor koji je odbijen i poslali su mi sms sa obračunom penala za raskid. Ono što me najviše interesuje je da li ja sada mogu da momentalno da raskinem UO, ono odem do poslovnice i to završim ili moram da podnesem zahtev i čekam 30 dana da mi raskinu? Ja bih da platim penale i raskinem odmah kako bih pobegao sa ove mreže što pre ako je moguće istog dana. Hvala unapred!
 
Odeš u poslovnicu i raskineš ugovor odmah, penali će biti obračunati uz februarski račun :)
 
Morave 300 od 1300 din mesečno na Zmaj od 2200 din
U ovom slučaju možda možeš da tražiš da te prebace na aktuelnu jeftiniju Moravu, ako ti ispunjava zahteve. Makar je to informacija iz lokalne poslovnice od pre neki dan, kad su se ljudi masovno žalili na to, a je sa zatekao tu drugim povodom. Ne znam, doduše, da li je to uvaženo, ali radnica je prisutnima rekla da je to moguće (sama je predložila kao rešenje, nije da je neko pitao) i podnela je prigovore/molbe.
 
U ovom slučaju možda možeš da tražiš da te prebace na aktuelnu jeftiniju Moravu, ako ti ispunjava zahteve. Makar je to informacija iz lokalne poslovnice od pre neki dan, kad su se ljudi masovno žalili na to, a je sa zatekao tu drugim povodom. Ne znam, doduše, da li je to uvaženo, ali radnica je prisutnima rekla da je to moguće (sama je predložila kao rešenje, nije da je neko pitao) i podnela je prigovore/molbe.
Hvala za info, raspitaću se sutra ako me puste da pređem bez obnove ugovora na tu manju moravu koja je 1200 do oktobra kad mi istice UO, ako ne daju, onda idem na raskid.
 
Stigao konacno korigovan racun ali opet nije dobar, umesto 956 din. obracunali su soko lajt 1062.49 din. opet sam podneo prigovor za racun, pa valjda ovog puta koriguju bolje 😂
 
Zdravo, devojka hoće da pređe iz A1 u mts, ali je prilikom registracije korišćen neki pogrešan podatak, pa smo 1. Februara to ispravili. A1 to računa kao novu registraciju i odbija prenos broja, treba da prodaje sad novih 60 dana. Da li neko ima savet kako da rešimo?
 
Bez veze je to stvarno, ali evo vam ovde pravilnika. Član 11 kao šestu mogućnost za odbijanje navodi sledeće: broj se koristi kod operatora davaoca kraće od dva meseca. To ne bi trebalo da ima nikakve veze sa promenom podataka (u smislu, ne bi trebalo da bude bitno ko ga koristi, da li na pripejdu ili postpejdu i slično), i MTS i Yettel to potvrđeno poštuju (jedna moja drugarica je prenela broj iz MTS-a u A1 samo desetak dana nakon što je vlasništvo broja unutar MTS-a preneto sa oca na nju, a jedan član je napisao da je preneo vlasništvo broja unutar Yettela sa druga na sebe, a onda isti dan podneo zahtev za prenos u A1, a ima i dosta ljudi koji su isti dan prešli sa postpejda na pripejd, pa onda promenili operatera), a mislio sam da isto važi i za A1, iako nisam imao konkretne primere. Jeste li sigurni da je baš ta sitna promena razlog odbijanja? U smislu, baš su vam to rekli ili samo pretpostavljate?
 
Baš rekli. Fora je sto je ona prepaid, plaća već 3 godine svaki mesec pristojnu sumu, ali registrovala tek u decembru prosle godine, kad su uveli da je obavezno, pa nakon sto je ispalo da su zeznuli oko JMBG, onda smo otisli da isprave i sad to vode kao sve ispocetka.
 
Nazad
Vrh Dno