Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

@nikornla

Ako insistiras na raskidu obracunace ti povoljiniju varijantu , tako su meni rekli. Posto mi nisu dirali cenu odustao od raskida. Za mene nema povoljnosti 16 meseci sam po dinar placao.
 
Pa gde ćeš bolje uslove od ostanka na staroj ceni :)
Pa na redu mi je placanje pune cene tarife, tako da definitivno moze bolje. Tipa da se potpise novi ugovor po snizenoj ceni tokom celog trajanja ugovora. Da kazemo, nesto kao sto se dobije kad se podnese zahtev za prelazak na drugu mrezu.
@nikornla

Ako insistiras na raskidu obracunace ti povoljiniju varijantu , tako su meni rekli. Posto mi nisu dirali cenu odustao od raskida. Za mene nema povoljnosti 16 meseci sam po dinar placao.
A sta tacno znaci "obracunace ti povoljiniju varijantu"?
 
20.02. mi ističe ugovor kod mts-a (Zmaj, trenutno oko 1100 din plaćam). Vidim da su osetno digli cene za potpisivanje novog ugovora na istoj tarifi. E sad, pošto često boravim na severu Kosova, gde je mts jedini operater, ostao bih u mts-u, ali bih svakako pokušao na fintu da zatražim prenos broja u A1, pa da me pozovu iz mts-a da ponude bolje uslove. Moje pitanje je, šta se dešava ako podnesem zahtev za prenos broja u A1, a recimo niko me ne pozove iz mts-a da ponudi bolje uslove. Šta se dešava ako A1 odobri prenos? Da li mogu u sred procesa prenosa u trenutku kad mi stigne obaveštenje da je A1 odobrio prenos da odustanem i produžim ugovor sa mts-om?
Druže najbolje da Prođeš kod Globaltela jel za 1300 mesecno imaš neograničeno minuta i poruka ka svim mrežama u Srbiji 20GB neta plus 2GB rominga i to sve bez ugovora nemaš bolje od toga i sve što ne potrošiš se prenosi plus poklo 200gb lad preneseš broj i ti gigabajti poklon se prenose imaš Globaltel vezu i na severu Kosova i na jugu svugde jel oni sada koriste mts bazne stanice ako negde ideš van severa prema jugu Kosova zakači se na ipko mrežu i razgovaraj isto kao da si na mts
 
Jel ima neko iskustva u sledecem:
  • Podneli ste zahtev za raskid zbog povecanja cene
  • Oni vam odgovore "bice vam cena kao i do sada, nemate pravo na raskid"
  • Vi im odgovorite u fazonu da to tako ne moze i zahtevate raskid osim ako vam ne daju neke bolje uslove
  • Oni ili odobre raskid ili vam daju bolje uslove

???

Nisi naveo za početak kako si to podneo zahtev za raskid. Da li si stvarno išao do poslovnice i potpisao obrazac za raskid? Ili si piskarao na mail kako se ne slažeš sa poskupljenjem i ako diraju cenu hoćeš raskid?


Ja sam sa kevinog maila im poslao mail ovog sadržaja:

Poštovani,

kontaktiram Vas u vezi obaveštenja na Vašem sajtu sa naslovom "Od 1. marta aktuelna komercijalna ponuda važi za sve mts korisnike" objavljenog dana 31.01.2024. koje se nalazi na linku https://mts.rs/Privatni/Korisnicka-...cijalna-ponuda-vazi-za-sve-mts-korisnike.html

Kako je reč o jednostranoj izmeni uslova ugovora od strane provadera koja predstavlja i tek kako značajno promenu uslova na štetu korisnika u skladu sa mojim pravima koja slede iz člana 131. Zakona o elektronskim komunikacijama ovim putem Vas informišem i izjavljujem da se ne slažem i ne prihvatam nikakve izmene bilo cene tj iznosa mesečne pretplate niti na bilo kakvu promenu tarifnog paketa i specifikacija paketa na koji je ugovor potpisan.

S tim u vezi ovim putem ZAHTEVAM da mi se u skladu sa mojim pravima koja garantuju spomenuti član 131 Zakona o elektronskim komunikacijama kao i član 88 Zakona o zaštiti potrošača omogući raskid ugovora za uslugu postpaid mobilne telefonije realizovane na broju 06XXXXXXX, bez nadohnade štete.

Takođe, tražim od Vas da se odluka po pitanju upućenog zahteva dostavi u pisanoj formi a ne telefonskim putem i da se jasno navede dalja procedura oko realizacije raskida ugovora (usleg značajne promene uslova) i potvrdi da li prihvatate pravo korisnika na raskid bez nadohnade štete (s obzirom da je razlog i povod za zahtev za raskid ugovora promena koju je provajder rešio da uradi, a ne nikakav hir i samovolja mene kao krajnjeg korisnika Vaših usluga).

Podaci o korisniku: bla bla bla

Na šta su izgovorili ovako:

Poštovani,
Obaveštavamo Vas da se prelazak na aktuelne pakete/tarife iz komercijalne ponude vrši u cilju osavremenjivanja i unapređenja naših usluga, a samim tim i efikasnijeg korišćenja najbolje mreže u Srbiji.

Prelaskom na aktuelnu ponudu ostajemo verni kvalitetu i najboljem korisničkom iskustvu, a cilj nam je da svim našim korisnicima omogućimo da uživaju u svim pogodnostima naše ponude.

Takođe, Vas obaveštavamo da su Vam omogućena sva prava u skladu sa članom 131. Zakona o elektronskim komunikacijama.

Nadamo se da ćete još jednom razmotriti Vašu odluku, i da ćemo nastaviti saradnju na obostrano zadovoljstvo.

To je bilo pre 4 dana i posle toga niko nije zvao telefonom da nudi bilo šta niti objašnjava i "smetnja" koja je postojala na Moj MTS portalu je od tad zatvorena. A pre tog maila je ćale kad su njega zvali (pisao ja na chat oko poskupljenja 😂) spominjao i žalio se i za kevu takođe... Ćaletu su poslali SMS da neće menjati cenu njegovom Senior ugovoru (mada se ako se ne varam tu nije ni menjala cena sa UO, samo je cena bez UO povećana za 50 din) a za kevin broj ništa.

Tako da za koji dan još da prođe pa ću morati da ugnjavim kevu da odemo do poslovnice i stvarno podnese zahtev za raskid tog ugovora, iako ima UO do januara 2025.
Tj treba cimati i ćaleta da ide i on do poslovnice pošto ako već stvarno bude raskid Omorike 12 krajnji cilj je da se taj broj prebaci na ćaletovo ime i uzme još jedan ugovor za Senior tarifu na ćaletovo ime. Pa će trebati prisustvo i lične karte oboje za tu preregistraciju broja. A ćale je neviđeni namćor i smarač za te odlaske lično bilo gde.
 
Nisam naveo jer jos uvek nisam podneo zahtev za raskid, a interesovalo me da li je neko imao bar slicnu situaciju kao gore navedenu.

Po tom odgovoru na tvoj email deluje kao da nisu bili u fazonu "ipak cemo zadrzati cenu iz UO, pa necete moci da raskinete", ali opet je nekako otvoreno ostalo.

Ja imam da uz svoj resavam jos dva ugovora iz istog razloga, pa gledam da prikupim sto vise informacija pre polaska u pricu o raskidima.
 
@nikornla
Ko zna sta im znaci povoljnije, ja 16 meseci sam kotistio po 1 dinar nema tu neke povoljnosti. Ko je dobio 20% popusta na tarifu moze 16 meseci da doplati od 80% do 100% . Meni ne moze nista biti povoljno na 18 meseci po dinar. Meni je najpovoljnije da placam 6 koriscenja box4 meseci po 4200 do kraja UO. Nece me hvatati 5600 nova cena usteda od 8400.
 
Kakav debilan odgovor...

vrši u cilju osavremenjivanja i unapređenja naših usluga
Unapredjenje, tako sto ce da mi ukinu hbo i hbo max u paketu, tj spustaju me na manji tv paket za vecu cenu...
 
… vala, kad se ne bunimo… 2eur u Bugarskoj i Rumuniji tarife, a kod nas koliko staviš… odgovor ‘ćuti, može gore…’ i teraj…
 
Poslao sam im mail, da vidim sta se desava, da li mogu da izadju u susret da ostane stari paket i cena i stb box komada 3...

Unapredjenje i ukidanje usluga za vecu cenu, bas udara na mozak 😂
 
Poslao mail sinoc kasno, jutros zvali.

Poslali su mi mail jutros nesto posle 7 da ce zvati...Naravno zbog posla propustio poziv, sad opet moram da im pisem da zovu kasnije...
 
Kakva su iskustva:
  • pozovem operatera i napise reklamaciju nadleznima da ne pristajem na vecu cenu, zelim raskid ugovora i migraciju u drugu mrezu.
  • oni te pozovu i kazu " ok, ostavljamo staru cenu za Vas".
E sad posto su ponudili opciju stare cene, prelazak kod konkurencije "pada u vodu" bez placanja penala? Jel sam dobro razumeo?
Poštovani,
Zahvaljujemo se na poverenju koje nam ukazujete korišćenjem naših usluga i nastavku uspešne poslovne saradnje.
Obaveštavamo Vas da će Vam nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen bez promena, u skladu sa već definisanim uslovima i pogodnostima do isteka minimalnog perioda važenja ugovora.
Vaš Telekom Srbija

*ovo je inace standardan odg koji salju posle "dogovora" da ipak ostaje stara cena "samo za vas".
 
Ja čekam taj mejl još od 13.februara, kada mi je na mojMTS aplikaciji izašlo obaveštenje da su "smetnje" rešene u odnosu na prigovor (zahtev za zadrzavanje cene ili raskid). A kako je "rešeno" ja ni zvanično ni nezvanično nisam obavešten. Danas sam im poslao mejl sa zahtevom da mi objasne šta je to "rešeno" 13.februara i kako je rešeno.
 
Kakva su iskustva:
  • pozovem operatera i napise reklamaciju nadleznima da ne pristajem na vecu cenu, zelim raskid ugovora i migraciju u drugu mrezu.
  • oni te pozovu i kazu " ok, ostavljamo staru cenu za Vas".
E sad posto su ponudili opciju stare cene, prelazak kod konkurencije "pada u vodu" bez placanja penala? Jel sam dobro razumeo?
Poštovani,
Zahvaljujemo se na poverenju koje nam ukazujete korišćenjem naših usluga i nastavku uspešne poslovne saradnje.
Obaveštavamo Vas da će Vam nastavak korišćenja naših usluga biti omogućen bez promena, u skladu sa već definisanim uslovima i pogodnostima do isteka minimalnog perioda važenja ugovora.
Vaš Telekom Srbija

*ovo je inace standardan odg koji salju posle "dogovora" da ipak ostaje stara cena "samo za vas".
To je moj savet svim korisnicima .

Jer oni a ni drugi provajderi sigurno da neće da zovu i pitaju šta Vam treba il. da li Vam odgovara ova ili ona cena već će samo po sistemu brže- bolje , odraditi nivelaciju cena usluga .
 
Danas sam baš tražio nešto detaljnije i sem toga nema ništa na njihovom sajtu. Ne kapiram da li Omorika 12 poskupljuje ili ne i kome poskupljuje.

Moja Omorika 12 + 50GB interneta - ističe 27.12.2024. Račun koji plaćam je 1579,00 DIN.

Na moje ima sin koristi Omorika 12 + besplatne društvene mreže i Viber - ističe 30.08.2025. Račun se kreće između 1300 i 1399 DIN. Uz zahtev za prenos broja smo dobili neki popust, ne sećam se koliko.

Žena koristi Box 3 (ne znam koji, ne mogu sad to da vidim, vezan je za drugi stan), Omorika 12 + rate za telefon, ne znam koje benefite ima, bilo je 1 god za 1 DIN, sad je uz ratu za telefon oko 6500 DIN. Ističe u avgustu 2024.

Dakle tri omorike 12, sklopljeni ugovori sa razlicitim bonusima i vremenima isticanja.

Takođe kod matorih imam neki Box, isto neka Omorika (čini mi se 12), isto bilo 1 god za DIN , sad oko 4-4500 (bez uređaja), istice isto u avgustu 2024.

Da ima neke razumne opcije pa da se cimam (kući koristim SBB premium bez optike, brzina interneta mi je sasvim dovoljna, ne treba mi optika), a pravo da kažem ne znam ni gde bih prelazio.
S obzirom na “ćutanje” operatera rešio sam da uzmem stvar u svoje ruke. 😀

Naime, odem danas u poslovnicu i zatražim raskid ugovora. Pre toga se izrazgovaramo i gde dobijem info da će moje dve Omorike 12 da budu od marta 2229,00 DIN.

To povećanje konkretno za jedan broj iznosi oko 900 DIN, a za drugi 700 DIN. To je previše i zatražim raskid za oba broja.

Međutim, nisam dobio ništa napismeno, sve je operaterka unosila u njihov sistem i kaže zvaće vas neko, vaš zahtev je poslat. Rekoh da li mi treba neki papir, ona kaže nema potrebe. Računam da me je snimila kamera ako ništa drugo, pa ako me ne zovu za par dana da im pišem i email.

Sad moram da se cimam i sa ostatkom familije, da ih vodim u poslovnicu jer su suviše lenji da idu sami. 😂
 
Evo sad stigao mejl. Još proveravaju.... Ko je tu lud??? Dokle više? 😡

"Poštovani,
Vaše obraćanje smo prosledili nadleženoj službi.
Po izvršenim proverama, bićete naknadno obavešteni.
Molimo za strpljenje do odgovora.

Srdačan pozdrav"
 
Kod mene se vidi u aplikaciji da su zahtevi podneti. Piše “Postpaid priključak”, računam da je to ono što je potrebno da dobijem taj famozni poziv.
 
Nakon razgovora sa podrškom u kome smo obavešteni da nas prebacuju na Omoriku 12 po ceni 2199 dinara mesečnoi smo za tri Omorike 3 sa promocijom 25TB poslali ovakav zahtev:

"Poštovani,


Objavili ste 31.01.2024. na https://mts.rs/Privatni/Korisnicka-zona/Vesti/Servisne-informacije, informaciju da će od 1.marta tekuće godine važiti aktuelni paketi iz komercijalne ponude.


Obaveštavam Vas da ne nikako mogu da prihvatim najavljeno poskupljenje usluge u toku ugovorne obaveze.


U skladu sa članom 131. Zakona o elektronskim komunikacijama zahtevam raskid ugovora br. xxxxxx bez plaćanja penala, zaključno sa 29.02.2024. i oslobađanje broja 06x xxx xxxx za postupak prenosa kod drugog operatera.



Ukoliko se ovo poskupljenje nekim slučajem ne odnosi na ovu uslugu koju koristim i neće biti promene cene do kraja ugovorne obaveze, molim Vas da mi u pisanoj formi to i potvrdite.


Dodatno, ukoliko zahtevate obaveznu promenu tarife, mogu da prihvatim novu 24 meseca ugovornu obavezu za tarifu Soko lite sa 50% popustom tokom cele ugovorne obaveze."



************


Narednih dana timali smoi nekoliko poziva sa pokušajima da nas ubede da je to ili u našem interesu ili pak u opštem interesu.

Ponovili smo mejl i kome zahtevamo da se sva komunikacija obavlja pisanim putem, što je u skladu i sa dobrom poslovno praksom i sa zakonom.

Dobili smo istog dana odgovor da je postipak u toku i da je evidentirano da želimo da budemo obavešteni mejlom.


Prošlo je 8 dana i niko nas više ne zove.

Čekamo.
 
Poslednja izmena:
I ja sam im pisao na mejl 7.februara prvi put. Obavio dva razgovora. I nista Sada su, nakom mog novog mejla, odgovorili da budem strpljiv i da sačekam, a status "rešeno" su sa 13.02., promenili u 20.02. Valjda će sutra zvati ili poslati mejl (na čemu od početka insistiram) i objasniti konačno, sta je "rešeno".
 
Nama su na portalu moj mts Otvorene smetnje još uvek u statusu: Prosleđeno...
 
Dali je neko ovih dana dobio ponudu za novi ugovor zbog ovog poskupljenja ili isteka sta nude moze li se dobiti 30 posto na Soko lite
 
Ima jedna zanimljiva stavka u ugovoru, a to je cena nakon isteka minimalnog perioda važenja UO. Dakle oni i tu stavku menjaju, ja im uporno govorim da je to takođe bitna izmena ugovora, a oni meni da mi ostaje ista cena dok sam pod UO. Svakako nema poskupljenja dok sam pod UO, međutim izmenili su ugovor jednostrano, jer eto baš sam želeo nakon isteka UO da ostanem na toj ceni iz ugovora. I tu sada postoji sigurno neka pravna zavrzlama koju treba isterati, a sve u cilju raskida ugovora bez penala 😅
 
Nakon razgovora sa podrškom u kome smo obavešteni da nas prebacuju na Omoriku 12 po ceni 2199 dinara mesečnoi smo za tri Omorike 3 sa promocijom 25TB poslali ovakav zahtev:

"Poštovani,


Objavili ste 31.01.2024. na https://mts.rs/Privatni/Korisnicka-zona/Vesti/Servisne-informacije, informaciju da će od 1.marta tekuće godine važiti aktuelni paketi iz komercijalne ponude.


Obaveštavam Vas da ne nikako mogu da prihvatim najavljeno poskupljenje usluge u toku ugovorne obaveze.


U skladu sa članom 131. Zakona o elektronskim komunikacijama zahtevam raskid ugovora br. xxxxxx bez plaćanja penala, zaključno sa 29.02.2024. i oslobađanje broja 06x xxx xxxx za postupak prenosa kod drugog operatera.



Ukoliko se ovo poskupljenje nekim slučajem ne odnosi na ovu uslugu koju koristim i neće biti promene cene do kraja ugovorne obaveze, molim Vas da mi u pisanoj formi to i potvrdite.


Dodatno, ukoliko zahtevate obaveznu promenu tarife, mogu da prihvatim novu 24 meseca ugovornu obavezu za tarifu Soko lite sa 50% popustom tokom cele ugovorne obaveze."



************


Narednih dana timali smoi nekoliko poziva sa pokušajima da nas ubede da je to ili u našem interesu ili pak u opštem interesu.

Ponovili smo mejl i kome zahtevamo da se sva komunikacija obavlja pisanim putem, što je u skladu i sa dobrom poslovno praksom i sa zakonom.

Dobili smo istog dana odgovor da je postipak u toku i da je evidentirano da želimo da budemo obavešteni mejlom.


Prošlo je 8 dana i niko nas više ne zove.

Čekamo.
Zavlače korisnike da bi prošao 01.03 i da posle mogu osporiti raskid UO bez penala.

Slično je i kod mene bilo, čekao sam na poziv 10 dana i poslao ponovo mejl. Dobio sam odgovor da su kao 2 puta pokušali da stupe u kontakt sa mnom i nisu uspeli i time je zahtev automatski zatvoren.
U istoriji poziva na tel, kao i po njihovom listingu uopšte nema ni traga o propuštenom ili dolaznom pozivu…

Rekli su da će me ponovo kontaktirati, s tim što nemam više volju da petljam sa njima jer su krajnje bezobrazni i netransparentni, pa ću otići u poslovnicu lično i tražiti raskid UO zbog prenosa broja.

Poslao sam mejl Efektivi da proverim koja su moja prava i njihove obaveze, jer želim odmah na licu mesta da raskinem UO i odem odmah kod drugog operatera i podnesem zahtev za prenos broja.
 
Nazad
Vrh Dno