Magnus
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 17.02.2021
- Poruke
- 663
- Poena
- 95
Moja oprema
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Pa ne ide to baš tako lako kod njih. 🤣 To sa "pogađanjem" oko poskupljenja. Ima kod njih nekoliko "levela" koja mora da se prođu
(bar u mom slučaju), da bi se realizovalo ono na čega po zakonu imaš prava.
Level1. Prvo sam im poslao mejl u kome sam istakao primedbu za vrlo nemuštu informaciju (kopirao link) sa njihovog sajta, da od 1 marta za sve korisnike mts-a važe samo aktuelne komercijalne ponude. Pitao sam ih da li to znači poskupljenje. Da li to znači poskupljenje za mene (pod ugovornom obavezom -Omorika 3, 1300 rsd mesečno) i ukidanje benefita (25 TB neta za svih 24 meseca)? Vrlo brzo je stigao odgovor na mejl da će me neko pozvati, oni nisu nadležni.
Level 2. Zove lik (call id "korisnički servis") i potvrđuje da to može biti poskupljenje, ali ne zna konkretno u mom slučaju i pita da li može moje pitanje da prosledi na viši nivo i da li bih ja u slučaju nezadovoljstva tražio raskid i prenos broja u drugu mrežu. Ja kažem DA. On se zahvali i kaže da će proslediti na viši nivo, on nije nadležan. Da budem strpljiv, neko će me zvati pre praznika.
Level 3. Zove me danas ženski glas (call id "Supernova") i objašnjava da benefit od 25 TB ostaje do kraja kako je ugovoreno, ali da će cena biti 2199 rsd (verovatno Omorika 12) , umesto sadašnjih 1300 rsd. Ja odgovirim da NE PRISTAJEM ni na kakvo menjanje cene i ukidanje nepotrošenog benefita i da tako saopšti višoj instanci. Ona će, ako se slažem, to proslediti i obaveštava me da moj "prigovor" rešava viša instanca, a rezultat može biti ili da sve ostane po starom (cena i benefit) ili da bude poskupljenje na 2199 rsd, sa zadržanim benefitom. Ukoliko sve ostane po starom, nemam prava na raskid UO, ako reše da mora poskupljenje, imam prava na raskid UO bez troškova i na prenos broja u drugu mrežu, do 29.februara. Neko će me zvati sa te više instance za konačnu odluku
Level 4....Čekam poziv i saopštenje konačne presude.🤣
Stariji forumaši se verovatno sećaju odlične TV drame iz SFRJ "Siroti mali hrčki"
Level1. Prvo sam im poslao mejl u kome sam istakao primedbu za vrlo nemuštu informaciju (kopirao link) sa njihovog sajta, da od 1 marta za sve korisnike mts-a važe samo aktuelne komercijalne ponude. Pitao sam ih da li to znači poskupljenje. Da li to znači poskupljenje za mene (pod ugovornom obavezom -Omorika 3, 1300 rsd mesečno) i ukidanje benefita (25 TB neta za svih 24 meseca)? Vrlo brzo je stigao odgovor na mejl da će me neko pozvati, oni nisu nadležni.
Level 2. Zove lik (call id "korisnički servis") i potvrđuje da to može biti poskupljenje, ali ne zna konkretno u mom slučaju i pita da li može moje pitanje da prosledi na viši nivo i da li bih ja u slučaju nezadovoljstva tražio raskid i prenos broja u drugu mrežu. Ja kažem DA. On se zahvali i kaže da će proslediti na viši nivo, on nije nadležan. Da budem strpljiv, neko će me zvati pre praznika.
Level 3. Zove me danas ženski glas (call id "Supernova") i objašnjava da benefit od 25 TB ostaje do kraja kako je ugovoreno, ali da će cena biti 2199 rsd (verovatno Omorika 12) , umesto sadašnjih 1300 rsd. Ja odgovirim da NE PRISTAJEM ni na kakvo menjanje cene i ukidanje nepotrošenog benefita i da tako saopšti višoj instanci. Ona će, ako se slažem, to proslediti i obaveštava me da moj "prigovor" rešava viša instanca, a rezultat može biti ili da sve ostane po starom (cena i benefit) ili da bude poskupljenje na 2199 rsd, sa zadržanim benefitom. Ukoliko sve ostane po starom, nemam prava na raskid UO, ako reše da mora poskupljenje, imam prava na raskid UO bez troškova i na prenos broja u drugu mrežu, do 29.februara. Neko će me zvati sa te više instance za konačnu odluku
Level 4....Čekam poziv i saopštenje konačne presude.🤣
Stariji forumaši se verovatno sećaju odlične TV drame iz SFRJ "Siroti mali hrčki"