Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Pa ne ide to baš tako lako kod njih. 🤣 To sa "pogađanjem" oko poskupljenja. Ima kod njih nekoliko "levela" koja mora da se prođu :p(bar u mom slučaju), da bi se realizovalo ono na čega po zakonu imaš prava.

Level1. Prvo sam im poslao mejl u kome sam istakao primedbu za vrlo nemuštu informaciju (kopirao link) sa njihovog sajta, da od 1 marta za sve korisnike mts-a važe samo aktuelne komercijalne ponude. Pitao sam ih da li to znači poskupljenje. Da li to znači poskupljenje za mene (pod ugovornom obavezom -Omorika 3, 1300 rsd mesečno) i ukidanje benefita (25 TB neta za svih 24 meseca)? Vrlo brzo je stigao odgovor na mejl da će me neko pozvati, oni nisu nadležni.

Level 2. Zove lik (call id "korisnički servis") i potvrđuje da to može biti poskupljenje, ali ne zna konkretno u mom slučaju i pita da li može moje pitanje da prosledi na viši nivo i da li bih ja u slučaju nezadovoljstva tražio raskid i prenos broja u drugu mrežu. Ja kažem DA. On se zahvali i kaže da će proslediti na viši nivo, on nije nadležan. Da budem strpljiv, neko će me zvati pre praznika.

Level 3. Zove me danas ženski glas (call id "Supernova") i objašnjava da benefit od 25 TB ostaje do kraja kako je ugovoreno, ali da će cena biti 2199 rsd (verovatno Omorika 12) , umesto sadašnjih 1300 rsd. Ja odgovirim da NE PRISTAJEM ni na kakvo menjanje cene i ukidanje nepotrošenog benefita i da tako saopšti višoj instanci. Ona će, ako se slažem, to proslediti i obaveštava me da moj "prigovor" rešava viša instanca, a rezultat može biti ili da sve ostane po starom (cena i benefit) ili da bude poskupljenje na 2199 rsd, sa zadržanim benefitom. Ukoliko sve ostane po starom, nemam prava na raskid UO, ako reše da mora poskupljenje, imam prava na raskid UO bez troškova i na prenos broja u drugu mrežu, do 29.februara. Neko će me zvati sa te više instance za konačnu odluku

Level 4....Čekam poziv i saopštenje konačne presude.🤣

Stariji forumaši se verovatno sećaju odlične TV drame iz SFRJ "Siroti mali hrčki"
 
Pa ne ide to baš tako lako kod njih. 🤣 To sa "pogađanjem" oko poskupljenja. Ima kod njih nekoliko "levela" koja mora da se prođu :p(bar u mom slučaju), da bi se realizovalo ono na čega po zakonu imaš prava.

Level1. Prvo sam im poslao mejl u kome sam istakao primedbu za vrlo nemuštu informaciju (kopirao link) sa njihovog sajta, da od 1 marta za sve korisnike mts-a važe samo aktuelne komercijalne ponude. Pitao sam ih da li to znači poskupljenje. Da li to znači poskupljenje za mene (pod ugovornom obavezom -Omorika 3, 1300 rsd mesečno) i ukidanje benefita (25 TB neta za svih 24 meseca)? Vrlo brzo je stigao odgovor na mejl da će me neko pozvati, oni nisu nadležni.

Level 2. Zove lik (call id "korisnički servis") i potvrđuje da to može biti poskupljenje, ali ne zna konkretno u mom slučaju i pita da li može moje pitanje da prosledi na viši nivo i da li bih ja u slučaju nezadovoljstva tražio raskid i prenos broja u drugu mrežu. Ja kažem DA. On se zahvali i kaže da će proslediti na viši nivo, on nije nadležan. Da budem strpljiv, neko će me zvati pre praznika.

Level 3. Zove me danas ženski glas (call id "Supernova") i objašnjava da benefit od 25 TB ostaje do kraja kako je ugovoreno, ali da će cena biti 2199 rsd (verovatno Omorika 12) , umesto sadašnjih 1300 rsd. Ja odgovirim da NE PRISTAJEM ni na kakvo menjanje cene i ukidanje nepotrošenog benefita i da tako saopšti višoj instanci. Ona će, ako se slažem, to proslediti i obaveštava me da moj "prigovor" rešava viša instanca, a rezultat može biti ili da sve ostane po starom (cena i benefit) ili da bude poskupljenje na 2199 rsd, sa zadržanim benefitom. Ukoliko sve ostane po starom, nemam prava na raskid UO, ako reše da mora poskupljenje, imam prava na raskid UO bez troškova i na prenos broja u drugu mrežu, do 29.februara. Neko će me zvati sa te više instance za konačnu odluku

Level 4....Čekam poziv i saopštenje konačne presude.🤣

Stariji forumaši se verovatno sećaju odlične TV drame iz SFRJ "Siroti mali hrčki"
" Mali dečko spavaju kao sivi hrčki "* Najjača i najomiljenija TV drama ali je mnogi nisu razumeli .
 
Ja sam prosa level 1 i 2 ,preskocio 3 i odmah na Level 4. Ono sto je bilo cudno da su me zvali sa nekog 037 broja. Gospodja ima zadatak da ispita zahteve korisnika i odobrenje da ponudi pogodnosti ili vam odobri stare uslove. Uglavnom u moj mts u odeljku smetnje stoji da su resene smetnje( zahtev za raskid) i za postpaid i box3 optika. Dobio sam stare cene.
 
Ja sam prosa level 1 i 2 ,preskocio 3 i odmah na Level 4. Ono sto je bilo cudno da su me zvali sa nekog 037 broja. Gospodja ima zadatak da ispita zahteve korisnika i odobrenje da ponudi pogodnosti ili vam odobri stare uslove. Uglavnom u moj mts u odeljku smetnje stoji da su resene smetnje( zahtev za raskid) i za postpaid i box3 optika. Dobio sam stare cene.
To je neka gospođa iz kancelarije to su oni koje smo znali iz grada , ali sada su. " zaključani " po kancelarijama ...garant neka iz Kruševca ako je po numeraciji ( ma da ne mora da znači ).
Imao sam ja poziv sa 027 , na poziv odgovornih misleći ko li me zove iz Magarevo ( čitaj Prokuplja ) kad ono bila dama iz Niš , Niškog Telekoma 😀
 
Ja sam prosa level 1 i 2 ,preskocio 3 i odmah na Level 4. Ono sto je bilo cudno da su me zvali sa nekog 037 broja. Gospodja ima zadatak da ispita zahteve korisnika i odobrenje da ponudi pogodnosti ili vam odobri stare uslove. Uglavnom u moj mts u odeljku smetnje stoji da su resene smetnje( zahtev za raskid) i za postpaid i box3 optika. Dobio sam stare cene.
Evo sada sam pogledao u mojMTS aplikaciju i vidim da su i moje "smetnje" rešene, ali Level 4 me još nije obavestio, KAKO je rešeno.
Znači čekam sutra da i mene informišu kakvo je rešenje. E sad, da l' će zvati ili će pisati, il' i jedno i drugo 🤔🧐
 

Prilozi

  • Screenshot_20240213_213629_Moj mts.jpg
    Screenshot_20240213_213629_Moj mts.jpg
    27.5 KB · Pregleda: 100
Evo sada sam pogledao u mojMTS aplikaciju i vidim da su i moje "smetnje" rešene, ali Level 4 me još nije obavestio, KAKO je rešeno.
Znači čekam sutra da i mene informišu kakvo je rešenje. E sad, da l' će zvati ili će pisati, il' i jedno i drugo 🤔🧐
Pa otkačili te .😀
Valjda si svestan toga kako funkcionišu a pogotovu kako razmišljaju i šta misle o korisnicima .
 
Dobar dan - Dobar dan ...Možda bude pak jutro ili veće stoga gledajte da se tako obratite .
Pri prolasku pultu ili stolu ( ako agent prodaje sedi ) , možda Vam ponudite da sednete ...moj savet to ne prihvati te , kako bi agent u poslovnici video da Vam se žuri i da ste tu došli da svoje pitanje što brže rešite .
Isto tako nikako ne razgovarate telefonom u poslovnici već iako Vam bude upućen poziv , samo se na kratko javite i zatraži te da Vas korisnik kasnije kontaktira ili može te to učiniti i vi za njega .
Još nešto jako bitno obavezno ponesite odgovarajući lični dokument jer će Vam.prd bilo šta da izgovori te obavezno isto zatražiti .
Savet bez obzira na godine sa svima budi te na Vi i krajnje poslovni , jer će Vas tako i shvatiti krajnje suzdržano i ozbiljno .
Nikako ruke u džepove i slično . 😀

Sve najbolje nadam se da će te razrešiti svoj zahtev .👍

Da dodam na kraju sve što želite slobodno im recite da li je zahtev za raskidom ili prelazak kod drugog provajdera zbog najavljenog povećanja cene . Ništa to njih neće ni " taknuti "...baš njih briga . Njih zanima samo plata .😀😄
Kako ono, dokon pop...
 
20.02. mi ističe ugovor kod mts-a (Zmaj, trenutno oko 1100 din plaćam). Vidim da su osetno digli cene za potpisivanje novog ugovora na istoj tarifi. E sad, pošto često boravim na severu Kosova, gde je mts jedini operater, ostao bih u mts-u, ali bih svakako pokušao na fintu da zatražim prenos broja u A1, pa da me pozovu iz mts-a da ponude bolje uslove. Moje pitanje je, šta se dešava ako podnesem zahtev za prenos broja u A1, a recimo niko me ne pozove iz mts-a da ponudi bolje uslove. Šta se dešava ako A1 odobri prenos? Da li mogu u sred procesa prenosa u trenutku kad mi stigne obaveštenje da je A1 odobrio prenos da odustanem i produžim ugovor sa mts-om?
 
20.02. mi ističe ugovor kod mts-a (Zmaj, trenutno oko 1100 din plaćam). Vidim da su osetno digli cene za potpisivanje novog ugovora na istoj tarifi. E sad, pošto često boravim na severu Kosova, gde je mts jedini operater, ostao bih u mts-u, ali bih svakako pokušao na fintu da zatražim prenos broja u A1, pa da me pozovu iz mts-a da ponude bolje uslove. Moje pitanje je, šta se dešava ako podnesem zahtev za prenos broja u A1, a recimo niko me ne pozove iz mts-a da ponudi bolje uslove. Šta se dešava ako A1 odobri prenos? Da li mogu u sred procesa prenosa u trenutku kad mi stigne obaveštenje da je A1 odobrio prenos da odustanem i produžim ugovor sa mts-om?
Pa ako si koristio zmaj. Oredjes na prepiad u najgorem slučaju 60 dana koristis prepaid pakete za 200, 300 ili 600 dinara... Za ta područja u principu možeš preziveti sa nekim prepaidom od mtsa... Ionako dolazni saobraćaj bi trebalo da ti radi... Ali za to je svakako mala šansa. Većina telefona su dual sim pa og
Mogu mitigirati prelazni period ako dodje do njega .. malo verovatno...
 
Poslednja izmena:
Drug ima Omorika 12, do 2025 traje UO.
U app nema opciju da aktivira Apollon. Ima li neko takvu situaciju?
 
ma ne, Apollon je kao app zaseban, kroz iris je kao video klub katalog
Pa Apolon je prazan boje da pokuša da ostvari konekciju na Iris go ili pak Move N go ali opet sve to mora pismeno izneti .
Jer i gospoda u Call centru garant nema odgovor na isto već bi ga usmerila na slanje e-mail -a.
 
Dokon pop je onaj ko im pravi društvo a ne onaj koji pravi " zid " između njih kao gospode i mene kao običnog korisnika usluga !
Ogromna je razlika 😀
Vidi, prosuo si cinicnu poruku na moje konkretno pitanje. Nisam imao nikakvu nameru da provociram vec me stvarno zanima sta treba da se radi? Do sada sam (po isteku ugovorne obaveze od 2 god) isao u konkurenciju, podnesem zahtev za prelazak i kada u MTS dobiju njihov zahtev onda me zovu sa kontraponudom. Sta sad treba da kazem u MTS i cime ja da im "pretim" a ne konkurentska kuca i dalje mi nije jasno!? Jedino ako vas bas briga za broj koji koristite pa onda gasite saradnju totalno... iskreno preskocio bih konkurenciju u procesu cenjkanja. Sramota me da vise podnosim zahteve za prelazak pa se posle ne pojavim ili odbijam prijem ugovora kad me zove kurir.
 
И мени је било глупо, плус завлачење агента другог оператера, али мора тако за бољу понуду.
 
Vidi, prosuo si cinicnu poruku na moje konkretno pitanje. Nisam imao nikakvu nameru da provociram vec me stvarno zanima sta treba da se radi? Do sada sam (po isteku ugovorne obaveze od 2 god) isao u konkurenciju, podnesem zahtev za prelazak i kada u MTS dobiju njihov zahtev onda me zovu sa kontraponudom. Sta sad treba da kazem u MTS i cime ja da im "pretim" a ne konkurentska kuca i dalje mi nije jasno!? Jedino ako vas bas briga za broj koji koristite pa onda gasite saradnju totalno... iskreno preskocio bih konkurenciju u procesu cenjkanja. Sramota me da vise podnosim zahteve za prelazak pa se posle ne pojavim ili odbijam prijem ugovora kad me zove kurir.
Da sam ciničan , jesam .
A što se tiče Vašeg prelaska ili kako ste blago izvoleli i napisali da se " cenkate " to je lično Vaša volja .

Toliko od " dokonog popa " 😀
 
Šta će ti navodnici i zašto nemaš j? Sigurno si od onih što kažu pižama.
 
Drustvo, ako moze neki savet iz prakse, naime moj otac ima ugovovornu obavezu u mts, omorika 12, koja traje do novembra 2025 (na 3 godine od novembra '22). Uzet je telefon koji je otplacen na 12 rata u novembru 2023. On je trenutno u bolnici i ne moze da ode do poslovnice, da li je moguce zavrsiti nesto po pitanju raskida UO ili sprecavanja podizanja cene pakreta bez odlaska, tj mejlom ili preko aplikacije, i ako jeste kako? Hvala unapred na pomoci...
 
Pa koliko Omorika 12 poskupljuje, da li se isplati cimanje?
Da li ste se svi žalili?
Ovoliko sada plaćam, mislim da je 1460 din, jer je zbirni račun.
 

Prilozi

  • o12.jpg
    o12.jpg
    86 KB · Pregleda: 67
Ja se za mobilne nisam cimao, poskulkenja su mi manja od 100 din, dok sam se za boxovo iscimao.
 
Pa koliko Omorika 12 poskupljuje, da li se isplati cimanje?
Da li ste se svi žalili?
Ovoliko sada plaćam, mislim da je 1460 din, jer je zbirni račun.
Nekako mi je to vise stvar principa, oslobodio bih oca ugovorne obaveze ako je moguce, ili iz principa ostavio na istoj ceni da placa, jer vec je uzeo telefon na kredit - provajder zaradio, em se vezao ugovornom obavezom, em jos sad i da poskupe. Nekako me nervira taj princip u svemu, ajde to je 300 dinara, sta je to, a onda prolazi sve i svasta. Kad je vip ovo prvi put uradio pre x godina, digla se kuka i motika, godinama kasnije opet ista stvar prolazi... Pogotovo kod mts na ovu foru, neodredjeno, nedoreceno. Yettel je barem jasno na satu stavio sta i kako, a mts sve perfidno upakovao da niko ne moze da razume sta se desava...
 
Pa koliko Omorika 12 poskupljuje, da li se isplati cimanje?
Da li ste se svi žalili?
Ovoliko sada plaćam, mislim da je 1460 din, jer je zbirni račun.

u tvom slučaju ( za Omoriku 12 sa 30 % popusta i e-računom ) je cena bila 1315 din a nakon poskupljenja će biti 1510 din do kraja ugovorne obaveze
 
Imam neplaćen samo račun za januar 2024 za postpaid paket Omorika 12....
Da li će neplaćeni račun za januar da utiče na odobrenje da uzmem mobilni telefon na rate,jer ispunjavam sve ostale uslove?
Hvala!
 
Jel ima neko iskustva u sledecem:
  • Podneli ste zahtev za raskid zbog povecanja cene
  • Oni vam odgovore "bice vam cena kao i do sada, nemate pravo na raskid"
  • Vi im odgovorite u fazonu da to tako ne moze i zahtevate raskid osim ako vam ne daju neke bolje uslove
  • Oni ili odobre raskid ili vam daju bolje uslove

???
 
Nazad
Vrh Dno