Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Koja je fora sa ovim dijamantima? Kad pokusam da se registrujem, nikada mi ne stize poruka sa kodom...
 
Promenjen je pravilnik , i sada provajderi moraju do svakog detalja da objasne korisniku sta potpisuje. Od minuta,sms,gb, spisak svih kanala koje dobija. I da to piše u nekom sazetku ugovora da korisnik jasno razume
Korisnik uvek ima prava da raskine UO, ali provajder jasno mora da napiše koliko plaćaš i opcija koja je povoljnija za korisnika i za terminalu opremu (mob telefeon). I sve to mora da piše jasno i ćirković, da korisnik razume. Ne da mu treba tumac i veštak da desifruje.
Ono još važnije gungulu koju je napravio MTS sa poskupljenje. Provajder mora da korisniku pošalje obaveštenje na trajnom nosaču ili sms . I tu lepo objasni od kog datuma ide poskupljenje. I onda sasvim lepo objasni korisniku da ima prava da momentalno raskine UO bez plaćanja penala. Samo osećam da će MTS i dalje gaziti i po pravilniku i po korisnicima.
Ako korisnik promeni adresu i na novoj adresi MTS nije u mogućnosti da uvede servise uz UO. Korisnik ode sa dokazom o promeni adrese i UO se raskida istog trenutka bez TROSKOVA. E ovo mi se svidja.
Po ovom pravilniku ne bi trebalo bude sms-vas prevara više. Isto lepo objašnjava pravilniku u uslovi tih igara i obavezna potvrda OTP šifrom za plaćanje. Kako će to sve izgledati videcemo uskoro , morao da proverim napolju da ne pada sneg slučajno, nesto korisno da se donese za nas korisnike. Vrv imali milion pritužbi nakon poskupljenja MTS I njegovog ponašanja kao da se ništa nije desilo. Koga ne mrzi može da čita ceo nov pravilnik.

 

Prilozi

  • Screenshot_20250606_012620_Opera.jpg
    Screenshot_20250606_012620_Opera.jpg
    152.7 KB · Pregleda: 36
Nije samo mts povecavao i ostali su povecavali cene, Yettel je to izmislio, ostalo se slazem.
Mts je "gazio" po onima koji nisu ulozili prigovor na poskupljenje u roku od 30 dana i to je zakonski opravdano.
Mozda jedino nije opravdano sto nisu uz racun ili sms slali obavestenje o tome, mada ko je pratio sajt njihov ili forum ovde tj temu o mtsu, znao je za poskupljenja na vreme.
Nije malo fer to jer 99% Srbije nisu ni na toj temi a jos manje citaju obavestenja na sajt Mtsa.
 
Gazio je mts po svima, cak i po onima koji su na vreme dolazili da raskidaju ugovor. Masovno su dezinformisali korisnike po poslovnicama kako bi ih sprecili da ostvare pravo raskida, pretili penalima, izmisljali razne zahteve i procedure .. Yettel mozda jeste povecavao cene, ali u poređenju sa MTSom, kod njih je bilo daleko lakse raskinuti ugovor.
 
Gazio je mts po svima, cak i po onima koji su na vreme dolazili da raskidaju ugovor. Masovno su dezinformisali korisnike po poslovnicama kako bi ih sprecili da ostvare pravo raskida, pretili penalima, izmisljali razne zahteve i procedure .. Yettel mozda jeste povecavao cene, ali u poređenju sa MTSom, kod njih je bilo daleko lakse raskinuti ugovor.
Ja sam dva put se zalio tj rekao ne pristajem na povecanje i oba puta su mi odmah rekli da je uredu i nikad nijedan problem.
 
Ja sam dva put se zalio tj rekao ne pristajem na povecanje i oba puta su mi odmah rekli da je uredu i nikad nijedan problem.
Zahtev za ostanak na istoj ceni su svima lako prihvatali, raskid je bio problem. Pisano je opširno o tome na forumu kad se desilo (najnovije) povecanje cena. Ovde pojedini na forumu kao da su mts promoteri...
 
Zahtev za ostanak na istoj ceni su svima lako prihvatali, raskid je bio problem. Pisano je opširno o tome na forumu kad se desilo (najnovije) povecanje cena. Ovde pojedini na forumu kao da su mts promoteri...
Ja pričam iz ličnog iskustva, mts mi je za ukidanje jednog lokalnog kanala bez problema i bez pokusavnja da me ubeđuju da ne moze raskinuo ugovor bez penala, isto i kad je bilo poskupljenje i kad sam se zalio zvali su me i rekli trenutno mozemo da vam ponudimo nastavak saradnje po istoj ceni i HBO paket, prihvatate ili ostajete pri raskidu. Dok su me u A1 ubeđivali da imaju pravo da menjaju cene i slali sablonske odgovore tipa "nismo uocili nikakve nepravilnosti na vasem broju i reklamaciju ne uvazavamo"
 
Ja sam dva put se zalio tj rekao ne pristajem na povecanje i oba puta su mi odmah rekli da je uredu i nikad nijedan problem.
Šta, uspeo si da raskineš ugovor bez problema? Ili su ti ponudili iste uslove do kraja UO?
Za raskid su bili tačno kao što @Aca. kaže. Za ostanak pod istim uslovima nije bilo problema, to su sami nudili na prvu
 
Zna li neko kakva je procedura za prelazak u drugu mrežu, ako u mts-u imam Box4 kome je istekao ugovor?
Da li mogu samo da odem u A1 da predam zahtev da se prebacim kod njih? Ili moram prvo da raskinem ugovor za Box4 sa mts, pa te onda da podnesem zahtev da prebacim broj u A1?
 
Zna li neko kakva je procedura za prelazak u drugu mrežu, ako u mts-u imam Box4 kome je istekao ugovor?
Da li mogu samo da odem u A1 da predam zahtev da se prebacim kod njih? Ili moram prvo da raskinem ugovor za Box4 sa mts, pa te onda da podnesem zahtev da prebacim broj u A1?
Dovoljno je da podneseš zahtev za prelazak kod drugog operatera ukoliko ti je istekla ugovorna obaveza.
 
Zahtev za ostanak na istoj ceni su svima lako prihvatali, raskid je bio problem. Pisano je opširno o tome na forumu kad se desilo (najnovije) povecanje cena. Ovde pojedini na forumu kao da su mts promoteri...
Meni nisu dali staru cenu. U mom slucaju su maksimalno zloupotrebili poziciju dominantnog operatera jer sam iz manjeg grada.
 
Ili moram prvo da raskinem ugovor za Box4 sa mts, pa te onda da podnesem zahtev da prebacim broj u A1?
Dovoljno je da podneseš zahtev za prelazak kod drugog operatera ukoliko ti je istekla ugovorna obaveza.
BOX mora da se raskine prvo, ne može mobilni broj da pređe bez toga. Postojeći ugovor je za BOX 4 i on ne bi mogao automatski da se pretvori u BOX 3 ili nešto drugo. I kad kažem raskine, baš mislim na "raskidanje" BOX-a, u smislu podele, tj. izdvajanja usluga, a ne celog ugovora, naravno, jer bi se u tom slučaju izgubile sve usluge.
 
BOX mora da se raskine prvo, ne može mobilni broj da pređe bez toga. Postojeći ugovor je za BOX 4 i on ne bi mogao automatski da se pretvori u BOX 3 ili nešto drugo. I kad kažem raskine, baš mislim na "raskidanje" BOX-a, u smislu podele, tj. izdvajanja usluga, a ne celog ugovora, naravno, jer bi se u tom slučaju izgubile sve usluge.
Da, da.. na to sam mislio kad sam napisao "raskidanje". Ako sam dobro razumeo, znači vratim im opremu, otkažem Box4, ostavim samo mobilni u njihovoj mreži (ali bez potpisivanja ugovora). I tada mogu da odem u A1 da prebacim broj. Hvala na pomoći
 
Tako je. Budući da za prenos broja treba neki dan, za jun očekuješ dva računa: jedan za BOX 4 do dana raskida paketa, a drugi za postpejd tarifu bez ugovorne obaveze (dakle, puna cena) koju koristiš od dana raskida do dana prenosa. Alternativno, možeš na licu mesta i da prebaciš mobilni broj na pripejd, jer se više ne resetuje korisnički staž, pa će proći prenos i tako. (Napomena: dobre su šanse da će ti u poslovnici reći suprotno, da onda nećeš moći da prebaciš broj, ali u praksi nije tako.) U tom slučaju nećeš ni dobiti taj drugi račun, ali nećeš imati ni pogodnosti postpejd paketa koji koristiš, pa treba sračunati šta ti dođe jeftinije: plaćanje tog postpejda nekoliko dana ili uplaćivanje kredita da namiri tvoje potrebe do dana prelaska.
 
Mene to nešto čeka početkom novembra kada ću se verovatno sa BOX 4 (VDSL) prebaciti na Yettel (optika) gde bih uzeo sve osim mobilne tarife koju ću kao fol pokušati da prebacim u A1 a onda će brzometno uslediti poziv koji se ne odbija ;) iz MTS i ostanak na 50% tarife recimo Omorika S koja mi sada u boksu.

E ono što me zanima, šta se dešava sa fiksnim telefonom...taj dan kad odem u MTS da ih otkačim, vraćam svu opremu što se tiče neta i tv ili vraćam kada mi kažu da to uradim ali ako gasim sve njihove usluge gasi li se i broj fiksnog pa se taj broj prebacuje u Yettel ili se dobija novi broj kod novog provajdera ili već kako ? Naravno, ako se odlučim da napustim MTS ali kako stvari stoje tako će i biti jer prema nekoj njihovoj ponudi za optiku i onoga što mi nudi Yettel ipak mi naginje prelazak na drugu stranu a za mobilni broj i tarifu već rekoh šta nameravam. Može tih par dana i pripejd i postpejd opcija ali odmah će to da ide da se traži prelaz makar i forme radi.
 
Yettel trenutno novim korisnicima ne nudi usluge fiksne telefonije ni u kom obliku, tako da bi, u slučaju da stanje ostane nepromenjeno, morao da broj zadržiš kao samostalan u MTS-u ili ga eventualno prebaciš na neko drugo mesto: SBB (u okviru paketa), A1 (samostalan)... Svakako te oni u MTS-ovoj poslovnici pitaju koji su ti planovi, pa na osnovu toga odrade to u sistemu.

Tvoj konkretan slučaj bio bi da želiš da ukineš usluge interneta i televizije, te da zadržavaš fiksni i mobilni. Ukoliko se još odlučiš da ostaneš na postpejdu, onda dobijaš čak tri računa za taj mesec: BOX do raskida, fiksni nakon toga po uobičajenoj ceni (659, proporcionalno broju dana korišćenja), mobilni nakon toga po punoj ceni postpejda (isto proporcionalno). Prethodnom članu sam odgovorio nevezano za to šta će uraditi sa ostalim uslugama, ali i on bi mogao da dobije treći račun, bilo samo za fiksni ili za novi BOX 3 koji potpiše, ili koja god druga kombinacija, ne znam šta tačno želi da zadrži.

Što se tiče opreme, lično sam je vratio odmah, a mislim da može i neki dan kasnije, dok se usluga svakako odmah ukida.
 
Poslednja izmena:
Zdravo svima.
Ako potpišem ugovor sa mtsom sa zahtevom za prenos broja iz a1, i ako mi a1 ponudi bolje uslove i ostanem u a1, šta biva sa onim potpisanim ugovorom i karticom koju dobijem? Može li MTS da mi naplaćuje po tom ugovoru?
 
Ponista va se, nece ti nista biti naplaceno, ostajes u A1.
I ne potpisujes ugovor sa MTSom, nego predugovor, jer si jos uvek u A1
 
Nazad
Vrh Dno