Djomla84
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 22.08.2017
- Poruke
- 248
- Poena
- 95
U mts-u su čini mi se fleksibilniji od drugih što se tiče plaćanja računa. Imaš najmanje mesec i po dana fore da ga platiš od trenutka izdavanja računa, nekad i dva i više. Matori mi je u A1 i vidim da je to kod njih recimo rigoroznije, ne znam da li ima deset-petnaest dana od trenutka kad stigne račun, tako mi bar deluje.Pa nije mi do sad trebalamada smo se dopisivali na fejsu
i sa a1 i sa yettel, okej su, ali botovske poruke, tipa ne pokazujeti u app nesto , oni pisu iskljuci ukljci ugasi upali
msm kao da to vec nisam probao, al dobro, procedura verv takva
Ja imam na selo, tj moji stari, fiksni kod mts, uvek dolaze u roku od 1-2dana da otklone kvar kad se prijavi..videcemo
Pa i ja ga tako nesto tumacim nego da proverimkod operatera kad potpisujem i u banke, citam i ona sitna slova
jednom kad se opeces posle prpaa
![]()
Takođe što se tiče pokrivenosti mreže i dometa mislim da je tu Telekom bez premca, nema šta. I na papiru daju dosta za uloženo, mislim na ove dodatne servise (Iris, Deezer itd), ali je to u praksi sve poprilično aljkavo. Odlična mobilna telefonija, jako loši dodatni servisi i novotarije.
I na kraju, podrška...noćna mora. Tu su prosto kriminalni.
Dodao bih još razne prevare kojima se služe...ukidanje servisa u toku ugovorne obaveze, pokušaj naplate ovoga ili onoga, slao sam više puta prigovore na račun. Ajde to regulišu na kraju sve, ali je nepotrebno gubljenje vremena.