uji
Čuven
- Učlanjen(a)
- 24.12.2019
- Poruke
- 6,206
- Poena
- 675
Moja oprema
- Laptop
- Lenovo Y510P
- Tablet
- Lenovo Tab 2 A7-10
- Mobilni telefon
- Poco F2 8/256
- Pristup internetu
- Mobilni internet
@Stoudemire mts je jedno vreme imao tu dečju bolest da ne knjiži pretplatu, nego da se svaki račun uplaćuje za pripadajući poziv na broj, za razliku od Supernove, gde to uredno funkcioniše. Sreća pa je kraj godine, te taj problem uglavnom rešavaju u ovom periodu (novembar/decembar, kada izrađuju izvode otvorenih stavki za biznis korisnike) pa obično tada prikažu da ima pretplate. U prilog tome ide i činjenica da rade šestomesečni obračun kamate (od novembra i do novembra) pa će tom prilikom proveriti sve. Ako se u zaduženju za decembar to ne promeni, piši prigovor po računu i priloži dokaze.