Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Yettel GoData+: 15GB, 2 besplatne aplikacije, neograničeni SMS i 400 min za 1125 dinara
Gledam na sajtu Yettel-a ali nije ta cena, kako dobiti ovu cenu? Trenutno sam na MTS Morava 1 pa bih presao kod drugog provajdera.
Pošto mi ugovor ističe 17.07.2022 otićiću za par dana u Yatel da mi prenesu broj. jedan kolega sa foruma mi reče da odem u Yettel i podnesem zahtev za prelazak na PRIPAID obavezno. Da instaliram njihovu aplikaciju u kojoj će mi se posle par dana pojaviti opcija prelaska na postpaid uz popust od 50%. Tada treba da prihvatim ponudu i odem u poslovnicu da potišem ugovor.
Da li ovo ovako funkcionise provereno? Prelazak na prepaid, pa da li aplikacija 100% nudi mogucnost prelaska na postpaid uz 50% popusta?
 
Da li ovo ovako funkcionise provereno? Prelazak na prepaid, pa da li aplikacija 100% nudi mogucnost prelaska na postpaid uz 50% popusta?

Saznaću u ponedeljak, mada mislim da možeš da ih pitaš preko FB ili Tvitera. Ja nemam drušvene mreže. Nisam baš društven :D
 
Da li ovo ovako funkcionise provereno? Prelazak na prepaid, pa da li aplikacija 100% nudi mogucnost prelaska na postpaid uz 50% popusta?

pitao sam ih u novoj temi "mobilna-telefonija-ponuda"


 
Gledam na sajtu Yettel-a ali nije ta cena, kako dobiti ovu cenu? Trenutno sam na MTS Morava 1 pa bih presao kod drugog provajdera.
Prebaciš broj u Yettel i kad si tamo aplikacija ti izbaci ponudu sa 50% na tarifu uz 24 meseca UO.
 
Prebaciš broj u Yettel i kad si tamo aplikacija ti izbaci ponudu sa 50% na tarifu uz 24 meseca UO.

evo šta je kolega jedan napisao

Ja sam upravo izašao iz Yettel poslovnice gde sam dobio informaciju da kada pređem kod njih na prepaid treba da istekne 3 meseca da se pokaže da sam lojalan i tek tada mogu potpisati postpaid ugovor koji je umanjen za 50%. Mislim koja glupost, kada se potpiše postpaid ugovor korisnik je lojalan i vezan minimum godinu ili dve. :D
 
Cista glupost da mora da se bude tri meseca na dopuni.

@vladat1 vec sam ti pisao i ponovicu, kada ti istekne ugovor u mts platis tog dana racun, najbolje u poslovnicu licno i kada ga proknjize odes lepo u yettel i podneses zahtev za prenos broja, kazes da oces na dopunu dok ti ne odbre 50% izvuce ti jedan odstampani papir to ces potpisati i to je odobrenje da mogu da u tvoje ime zatraze prenos broja tom prilikom ces dobiti zamensku karticu od njih koja ce ti posle postane glavna neces je menjati, posle par dana ce te mts pozvati sa kontra ponudom i pokusajem da te odgovore od prelaska i nudice ti slicne uslove koje dobijas kod yettela, ako ti ponuda bude primaljiva mozes da ostanes ako neces mozes da kazes da ne zelis dalju saradnju i to je to.

Onda cekas da ti stigne sms i kazu kada ce ti stari broj biti iskljucen a novi aktiviran u novoj mrezi i tada ubacujes novu karticu i cekas da ti se pojavi ponuda koju mozes da vidis samo na servisu *131*1# jer ti mozes aktivirati yettel app ali tu ti nece stici ponuda neces je videti jer nemas aktiviran nalog jos za svoj broj. Kada ti stigne poruka u servisu *131*1# imaces broj na koji da pozoves da se dogovris za dalje uslove, moguce da ce ti reci da dodjes za par dana kod njih u poslovnicu da potpises novi ugovor i da uzmes paket koji zelis i to je to. Sve ovo mora da potraje minimalno 5 radnih dana, uostalim videces i sam koliko ce da potraje prenos broja iz jedne mreze u drugu.

Od dana kada si platio zadnji racun u mts-u do dana dok ti mts broj ne ugase bices aktivan i mocices da koristis svoj paket koji si do tada placao i to ce ti naplate tih 5-6-7 dana u sledecem racunu koji ce stigne.
 
evo šta je kolega jedan napisao
Bas kao sto je @KovacTibor vec napisao, to nije tacno. U Yettel poslovnicama konstantno sire dezinformacije, nista novo.. Istu stvar su meni rekli, ali se ponuda za prelazak uz 50% popusta pojavila samo par dana posle prelaska sa Morava 1 tarife na Yettel prepaid. Nije cak ni potrebno zvati taj broj koji se pojavi na *131*1#, moze se samo otici do poslovnice i traziti prelazak na postpaid sa 50% popusta.. Sto se tice Mts-a i ponude kada se podnese zahtev za prenos broja, nude Omoriku 1 za 999din sa 4x vise interneta na 2 godine (12 ukupno) ili 50GB prvih 12m a posle standardnih 3GB.
 
Poslednja izmena:
evo šta je kolega jedan napisao
Aman zaman, popust se nalazi u aplikaciji, ili se može pozvati onaj *111# meni pa u delu provere kredita piše da li postoji pravo na popust i broj telefona koji treba nazvati. Manite se tih ljudi po poslovnicama, oni ko papagaji ponavljaju gluposti koje su neretko netačne
 
U app ne mozes da vidis jel broj nije registrovan jos i nema na konto cega da ti posalju ponudu u app. Bar ja nisam dobio a imao sam app i proveraovao sam kroz servis *131*1#. U app nisam dobio nista a u delu za proveru kredita mi je pisalo da imam pravo na 50% popusta i broj na koji da se obratim.
 
Imam 2 mesta u '4 u box4' koje bih zeleo da poklonim ako ima zainteresovanih, 30gb interneta mesecno do juna sledece godine.
Naravno sve je besplatno.
 
Ugovor mi ističe u oktobru, na Omorici 1 sam trenutno, to bi jelte bila Omorika 3 po novom. Pretpostavljam da već sad mogu obnoviti ugovor, bar je ranije bilo tako, 3 meseca pre isteka. Uz Omoriku koja je dve hiljade, plaćam još i Iris 1100, dakle 3100 ukupno. Vidim da sad daju Soko Lite za 3300 nakon promocije (prvih 6 meseci bi bilo nešto manje od 2500). Uz Soko je Iris besplatan, pa se lomim šta da radim. Kad se pogleda ugovorna obaveza od dve godine i kad se stavi sve na papir dođe mu isto kao i sad...imao bih 6 meseci x 600 (i nešto) dinara manje i 18 meseci x 200 dinara više, dakle 3600 i gore i dole, znači negde oko nule. Primamljivo na keca, ali nije sad da mi je neograničen mobilni net nešto presudno, radim od gajbe, ne potrošim ni blizu to što imam na mobilnom (3gb), ali generalno je relaksirajuće kad se ne obraća pažnja na potrošnju. Ali umanjenje računa u oktobru takođe fino zvuči... Tu je još kao i Deezer od onoga što bih stavio na vagu "za", ali imam Tidal na SBB-u pa mi ni to nije nešto presudno. Nisam pametan, dajte neki savet. Hvala!
 
Pa za 3249 imaš Box 3 sa (buđavi fixni +) TV uslugom i istom tom Omorikom 3? :D :D
 
Ti ga plati pa ga ne moraš koristiti :D
Ono, ako već daješ tu cifru za inferiorniju i daleko nestabilniju verziju TV usluge razmotri tu Box paket alternativu gde dobiješ i pravu TV uslugu i uz nju gratis i Iris Go aplikacije.
 
Firma se vratila MTSU, kada smo aktivirali brojeve instalirali smo app MTS Biznis, to je bilo pre desetak petnaest dana i lepo je pisalo kolko GB u domacoj mrezi, GB u Romingu, minuta u Romingu. Danas gledamo nas nekoliko ista tarifa nista od ovih informacija nema u apliakciji, samo zaduzenje, listing i naziv tarife.
Jel to aplikaciju promenili ili samo neki period u mesecu ima informacija o tarifi?
Dok sam bio u MTSu ali ako privatno lice uvek sam imao uvid u podatke o potrosnji.
 
Jedino mi Zmajček izgleda kao koliko-toliko pristojna opcija, 15GB interneta i po 10GB za Instagram i TikTok, uz 250min i 250SMS za 1200 dinara.

Omorika je sramota, 3GB za 1600 dinara, pa za iste pare Yettel daje 48GB u prvoj godini a 12GB u drugoj, plus 3 besplatne aplikacije.

MTS nije ponudio nijednu letnju promociju pa su ga prešišali Yettel sa 4x više neta i Vip sa neograničenim internetom u NEO tarifama.
Neogranicen internet u vipu tj A1 ali 6 meseci ili 12 meseci, zavisi koji je paket u pitanju,tako da nije internet neogranicen tokom cele ugovorne obaveze.
 
To sa mnogo vise interneta u prvih 6 ili 12 meseci je takva prevara po meni. Jer ugovor traje 2 godine, i sta cemo kad prodje taj promo period a navikli ste se na duplo vise interneta ili slicno.
 
Nudi ki sta mts u CG roaminga, internet? Zena ima omoriku 2 mislim, sa onih 100gb...ima li neki deo za roaming ili...
 
Мтел у Републици Српској, може да користи интернет из основног пакета, ја сам на О1 (Бокс 4ц) и имао сам 3ГБ интернета. Претпостављам да је тако и за Црну Гору.
Исто тако и минути као да је у Србији.
Некад ми троши Мтел минуте некад ништа (неограничено из пакета), нисам провалио у чему је фора, ваљда који број зовем.
Мене занима која је фора са минутима, кад шта троши?
 
Nudi ki sta mts u CG roaminga, internet? Zena ima omoriku 2 mislim, sa onih 100gb...ima li neki deo za roaming ili...

Nudi normalno, a podatke mozes da vidis na

https://mts.rs/Privatni/Mobilna/Postpejd/Tarife#standardne-omorika


Taj paket je stari i najbolje je da ih pozoves, ili jos bolje da posaljes mail da vidis koliko je u okviru starog Omorika 2 paketa. Inace su prestali da omogucavaju da koristis tih 100 GB deljenog interneta za roming, kao sto je bilo u pocetku. Pisano je o tome u temi za roaming u oklonim zemljama.

@faca

Jos uvek prvo trose besplatne mtel minute iz paketa, iz njima znanih razloga i ne odustaju od toga.
 
Мтел у Републици Српској, може да користи интернет из основног пакета, ја сам на О1 (Бокс 4ц) и имао сам 3ГБ интернета. Претпостављам да је тако и за Црну Гору.
Исто тако и минути као да је у Србији.
Некад ми троши Мтел минуте некад ништа (неограничено из пакета), нисам провалио у чему је фора, ваљда који број зовем.
Мене занима која је фора са минутима, кад шта троши?
Ista situacija, nekad trosi mtel minute nekad ne. Da li ima neko resenje za to?
 
Јуче сам звао неког и није трошио мтел, 7-8 минута, позив пре је трошио мтел.
 
Iskreno to je novitet pošto je do pre mesec dana redovno to prvo skidao.
 
Ono kad lurkuješ godinama i registruješ se zbog je*** MTS-a...
Uglavnom, uvalilli su mi Box 4 po ceni Boxa 3, nakačili mi TV koji do sada nisam imala u paketu. Navodno, po rečima operatorke koja me je kontaktirala, ništa se ne menja osim što mi kreće novi ugovor od dve godine. Ajde, ok, može, naročito (i baš zato) što dobijam 4 u box 4. Do sada (i sada, videćemo dokle) delim net sa brojem na moravi, koji se vodi na mene a koristi ga keva.
Od danas mi krene novi ugovor, po novom tarifniku (omorika 3 umesto omorike 1), skinu mi 1 u box 3 i aktiviraju 4 u box 4, za sada sve regularno. Međutim, dosetim se ja da čitam sitna slova i vidim da su od nekog trenutka izbacili morave iz tih deljenih paketa i da sada idu samo omorike i ni manje ni više nego kontrole troškova.
Obrnem operatera da vidim o čemu se radi i dobijem informaciju da će mi u nekom trenutku sistem sam izbaciti tu moravu iz 4 u box 4, što automatski deaktivira uslugu i meni i kevi. Kad pitam za rešenje, lepo mi dečko ponudi da pređem na (duplo skuplju!!!) omoriku. Inače su oba broja u ugovoru (moj na novom boxu 4, njen još godinu na moravi) + uređaji na rate na oba.
E sad, u kom i kolikom sam ja tu problemu? Ubiće me keva (bukvalno) ako ostane bez neta, a baš mi se ne daje duplo para za tarifu koja njoj ni u ludilu ne treba. Šta da radim, kome da se žalim?
Ili da se nadam da sam "nasledila" već aktivan broj za deljenje i da niko tu ništa neće dalje da čačka, pošto je i keva dobila poruku za deaktivaciju 1 u box 3 i aktivaciju 4 u box 4?
krastavac kad ne čitam sitna slova, nauk ogroman, ali kasno sad.

tl;dr: za*ebala sam se. Ima li dalje i šta dalje?
 
Imas 14 dana da mozes da otkazes uslugu, navedes sve to sto si ovde napisala i kazes da to nije ono kakao ste se dogovorili.
 
Ili kevu sa te Morave da prebacuješ na "Kontrola troškova" tarifu za 799 din mesečno jer to može da se "pridružuje" u te nove Box pakete.
 
Ono kad lurkuješ godinama i registruješ se zbog je*** MTS-a...
Uglavnom, uvalilli su mi Box 4 po ceni Boxa 3, nakačili mi TV koji do sada nisam imala u paketu. Navodno, po rečima operatorke koja me je kontaktirala, ništa se ne menja osim što mi kreće novi ugovor od dve godine. Ajde, ok, može, naročito (i baš zato) što dobijam 4 u box 4. Do sada (i sada, videćemo dokle) delim net sa brojem na moravi, koji se vodi na mene a koristi ga keva.
Od danas mi krene novi ugovor, po novom tarifniku (omorika 3 umesto omorike 1), skinu mi 1 u box 3 i aktiviraju 4 u box 4, za sada sve regularno. Međutim, dosetim se ja da čitam sitna slova i vidim da su od nekog trenutka izbacili morave iz tih deljenih paketa i da sada idu samo omorike i ni manje ni više nego kontrole troškova.
Obrnem operatera da vidim o čemu se radi i dobijem informaciju da će mi u nekom trenutku sistem sam izbaciti tu moravu iz 4 u box 4, što automatski deaktivira uslugu i meni i kevi. Kad pitam za rešenje, lepo mi dečko ponudi da pređem na (duplo skuplju!!!) omoriku. Inače su oba broja u ugovoru (moj na novom boxu 4, njen još godinu na moravi) + uređaji na rate na oba.
E sad, u kom i kolikom sam ja tu problemu? Ubiće me keva (bukvalno) ako ostane bez neta, a baš mi se ne daje duplo para za tarifu koja njoj ni u ludilu ne treba. Šta da radim, kome da se žalim?
Ili da se nadam da sam "nasledila" već aktivan broj za deljenje i da niko tu ništa neće dalje da čačka, pošto je i keva dobila poruku za deaktivaciju 1 u box 3 i aktivaciju 4 u box 4?
krastavac kad ne čitam sitna slova, nauk ogroman, ali kasno sad.

tl;dr: za*ebala sam se. Ima li dalje i šta dalje?
Najlakse ti je da raskines ugovor. Svi ugovori sklopljeni na daljinu imaju opciju da se raskinu u roku od 14 dana.
 
Nazad
Vrh Dno