Šta je novo?

Mobilna telefonija: ponuda

Yettel Srbija

Poštovan
Urednik
Učlanjen(a)
17.11.2021
Poruke
441
Poena
85
Zdravo i dobrodošli, ćao i ćao 😊

Ovo je druga tema koju ćemo za sada imati na raspolaganju u vezi sa pitanjima za mobilnu telefoniju i u njoj možete pronaći sve informacije o našoj ponudi uređaja, tarifnih paketa, kao i detalje o aktuelnim promocijama i novostima. Prva tema se odnosi na korisnička pitanja i podršku, pa o njoj možete više pročitati ovde.

Kako je sama ponuda uređaja raznovrsna, cilj ove teme je da vam približimo informacije o telefonima, tabletima, modemima, kao i o pametnim satovima i dodatnoj opremi.
Pozivamo vas i da podelite utiske sa nama o uređajima koje koristite, kao i kako ste zadovoljni sa istim, verujemo da će značiti i ostalim članovima prilikom kupovine i pri izboru odgovarajućeg uređaja i paketa 🙂

Pakete smo podelili sa ciljem da odgovaraju najrazličitijim korisničkim potrebama, a sve informacije o istim možete pronaći ovde. U nastavku ćemo opisati par ključnih detalja o svakoj grupi paketa za mobilnu telefoniju. Klikom na naziv paketa možete posetiti stranice na našem sajtu sa više informacija.

GO paketi: GO paketi u svom sastavu imaju prioritet internet saobraćaja.

Total paketi: Takođe su na raspolaganju i Total tarifni paketi koji u sebi objedinjuju više saobraćaja za razgovor, SMS kao i internet. Ono što je sjajno kod ovih tarifa je to da uz Total dobijate mogućnost da u sklopu paketa koji plaćate koristite i premium aplikacije kao što su: HBO GO, Bookmate, Deezer, Viber, Whats upp, Facebook, Instagram i Twitter.

Paket za decu: U našoj ponudi se svakako nalazi i paket za najmlađe, koji je posebno osmišljen za decu i roditelje, u okviru paketa nalazi se neograničen saobraćaj za minute u mreži kao i 5GB brzog interneta, ono što je super je to što Go Smart nema nepredviđenih mesečnih troškova.

Na raspolaganju smo za sva dodatna pitanja 🤗
 
Možda glupo pitanje, ali čisto me zagolicala semantika - po čemu su npr. Viber i WhatsApp premium aplikacije? Po kom kriterijumu je ta "vrijednost" dodijeljena? Praktično osnovne aplikacije za komunikaciju putem IP protokola u današnje vrijeme. To ne treba da bude premium, već "praktično free"...
 
Možda glupo pitanje, ali čisto me zagolicala semantika - po čemu su npr. Viber i WhatsApp premium aplikacije? Po kom kriterijumu je ta "vrijednost" dodijeljena? Praktično osnovne aplikacije za komunikaciju putem IP protokola u današnje vrijeme. To ne treba da bude premium, već "praktično free"...
Zdravo,

Hvala ti na ovom komentaru, ponovnim uvidom u naš prvi post se slažem da smo mogli malo bolje da pojasnimo ovaj deo. U premium aplikacije zapravo spadaju Deezer, HBO Go, Bookmate i Protechtor, za čiju upotrebu bi se inače plaćala pretplata, a u sklopu naših paketa korisnici dobijaju usluge ovih aplikacija besplatno :) Pored ovih aplikacija na raspolaganju su i osnovne, a to su: Viber, Whatsap, Faceebook, Instagram i Twiter, a benefit koji korisnici naših paketa ostvaruju i za premium i za osnovne aplikacije je dodatnih 10GB interneta za svaku app koju mogu da aktiviraju po paketu.

Nadam se da sam sada bolje objasnila logiku koja stoji iza ove podele, a ukoliko budeš imao još pitanja, na raspolaganju sam 👍

~Mila
 
Da li imate informaciju kada ce se Realme GT2 Pro naci u vašoj ponudi?

Hvala!
 
Da li imate informaciju kada ce se Realme GT2 Pro naci u vašoj ponudi?

Hvala!
Ćao, hvala ti na interesovanju. Za sada nemamo preciznu info o tome kada će ovaj model biti deo ponude, ali svakako predlažem da nastaviš da nas pratiš za sve novosti, a trenutnu ponudu Realme telefona pogledaj ovde. ~Mila
 
KUPIŠ 1 TELEFON I DOBIJEŠ JOŠ 1 TELEFON ILI FITNES SET 🙌

Ćaos, želim ovim putem da predstavim svim članovima novu aprilsku promociju, koja će važiti do 30.04.2022. ili do isteka zaliha 🙂

Ukoliko kupiš telefon iz Yettel ponude na 24 mesečne rate i izabereš neki od Total paketa ili Go Data+ paket, možeš za 1 din da izabereš:

🟡 Realme C11 ili Xiaomi Redmi 9A, sa Pripejd Plus SIM karticom ILI
🟡 Fitness set koji sadrži Xiaomi Mi Band 6 i Xiaomi Redmi Buds 3 Lite.

Promocija je dostupna za kupovinu u poslovnicama i onlajn kupovinu (ukoliko se izabere Total ili Go Data+ paket i plaćanje na 24 rate) i obavezno označi preuzimanje uređaja u radnji. Više detalja možete pogledati na stranici.

~Mila
 
Kao dugogodišnji korisnik Yettelove(Mobtel, Telenor) mreže, dužan sam da upozorim na neprijatnu situaciju koju sam imao juče na prodajnom mestu u Surčinu.
Obnovio sam ugovor uz kupovinu mobilnog telefona preko Yettela na 24 rate. Upitao sam prodavca šte je bilo sa akcijom za telefon i dobio odgovor da akcija važi samo za kupovinu preko banke. Odgovor je bio kao iz topa, pa sam pomislio da ja nisam dobro pročitao uslove akcije. Kada sam došao kući naravno, prvo što sam uradio je da proverim uslove i imao sam šta i da vidim, da me je prodavac slagao!
Sada sam proverio na portalu, nije aktivirana ni promocija 6 meseci neograničenog interneta.

U svemu tome nisam dobio ni fiskalni račun, na kraj pameti mi nije palo da isti neće biti priložen sa ugovorom i ubačen u kesu. Ovo mi je ko zna koji put da kupujem telefon na ovaj način, u radnji, pa se jednostavno nisam nadao tako nečemu. Jednostavno nemam reči...
 
Poslednja izmena:
Update: Zahvaljujuci ponanstvu u Yettelu, nakon intervencije, zvali su me iz radnje, uz izvinjenje da je doslo do "tehnicke" greske i da ce omoguciti uslove iz akcije(tel. za dinar) i da ce iskopirati fiskalni. Problem je u tome što ovakve stvari ne smeju da se dešavaju, narušavaju ugled Yettela, teraju korisnike, jednostavno ostavljaju gorak ukus u ustima...
 
Kako to misliš greške ne smeju da se dešavaju? :)

Greške se uvek dešavaju, ne sme da se dešava da ne budu ispravljene, jer to narušava ugled, a ne greška. Šta je ovde jedino meni lično sporno je što si jurio poznanstvo u Yettel, oni moraju imati kapacitet i za mene u sličnom problemu, koji nemam poznanstvo, recimo.

Druga stvar, što si ti nastavio u smeru u kom te je naveo zaposleni, ako si otišao po tačno određenu stvar? Ja ne bih potpisao taj ugovor niti uzeo telefon, ukoliko nije u skladu sa onim što sam pročitao na sajtu. Dapače, na licu mesta bih otvorio sajt sa svog telefona ili zaposlenog naterao da ga otvori i da zajedno vidimo šta piše na ekranu. Ako i dalje ima bilo kakvih neslaganja, pozvao bih tehničku podršku sa lica mesta, tražio nadređenog, ili u krajnjem slučaju otišao u drugu poslovnicu. Sigurno ne bih prihvatio uslove gore onih zbog čega sam uopšte otišao tamo, na prvom mestu. Bolje bih prihvatio, naravno. :)
 
Kako to misliš greške ne smeju da se dešavaju? :)

Greške se uvek dešavaju, ne sme da se dešava da ne budu ispravljene, jer to narušava ugled, a ne greška. Šta je ovde jedino meni lično sporno je što si jurio poznanstvo u Yettel, oni moraju imati kapacitet i za mene u sličnom problemu, koji nemam poznanstvo, recimo.

Druga stvar, što si ti nastavio u smeru u kom te je naveo zaposleni, ako si otišao po tačno određenu stvar? Ja ne bih potpisao taj ugovor niti uzeo telefon, ukoliko nije u skladu sa onim što sam pročitao na sajtu. Dapače, na licu mesta bih otvorio sajt sa svog telefona ili zaposlenog naterao da ga otvori i da zajedno vidimo šta piše na ekranu. Ako i dalje ima bilo kakvih neslaganja, pozvao bih tehničku podršku sa lica mesta, tražio nadređenog, ili u krajnjem slučaju otišao u drugu poslovnicu. Sigurno ne bih prihvatio uslove gore onih zbog čega sam uopšte otišao tamo, na prvom mestu. Bolje bih prihvatio, naravno. :)
izvinjavam se ali ne znam sta znači Dapače u celoj ovoj priči. Jel to korisnik foruma? Slažem se da je bitno da pravila budu ista za sve, greške da budu ispravljene, itd. A opet i kada ispravljaju greške a nemaš poznanstvo, to ume da potraje.
 
Hej zdravo svima,

Lepo vreme, i visoke temperature smo očekivali, pa smo iz tog razloga odlučili da visoke temperature ispratimo sa
duplo više GB, sve naše korisnike koji obnove postojeći ili sklope novi ugovor očekuje ova sjajna promocija.
Zato brže bolje proveri svoju aplikaciju ili poseti najbližu Yettel poslovnicu kako bi ovu vrtoglavu temperaturu
dočekao sa velikom količinom podataka.
Sve informacije možeš pogledati ovde :cool:

~Nemanja A.
 
Ne razumem šta ste se stisli toliko..ako je već promocija onda je dozvolite, poklonite tokom trajanja ugovorne obaveze svih 24 meseca, a ne samo prvih 12 meseci.
Pa onda sa ponosom možete da se pohvalite, ovakoo...
 
Слажем се, јако глупа промоција преписана од МТС-а, првих 12 месеци милион Гб а онда мрвице. Ваљда да те навикну да не обраћаш пажњу на потрошњу, па преосталих 12 месеци да плаћаш екстра за све преко лимита што потрошиш.. По мени тренутно најпоштенија понуда од 1024Гб из А1, лепо знаш колико имаш укупно, знаш период, па дозирај у складу са тим.
 
@Yettel Srbija Zašto nema signala na području oko manastira Tumane? MT:S ima signal i to solidan.
 
Kako to misliš greške ne smeju da se dešavaju? :)

Greške se uvek dešavaju, ne sme da se dešava da ne budu ispravljene, jer to narušava ugled, a ne greška. Šta je ovde jedino meni lično sporno je što si jurio poznanstvo u Yettel, oni moraju imati kapacitet i za mene u sličnom problemu, koji nemam poznanstvo, recimo.
Oзбиљна фирма то не би смела себи да дозволи. Куповина без фискалног и погрешно информисање су велике грешке.
Једно је када неко каже да не зна па да се распита, а друго је када неко уради лоше па после корисник јури познанства.
Шта би било да неко није имао познанство ? Да ли би се грешка исправила ?
Druga stvar, što si ti nastavio u smeru u kom te je naveo zaposleni, ako si otišao po tačno određenu stvar? Ja ne bih potpisao taj ugovor niti uzeo telefon, ukoliko nije u skladu sa onim što sam pročitao na sajtu.
Дужност запосленог је да да адекватне информације. Сви ми реагујемо различито, али се полази од тога да ваљда запослени знају свој посао ? Посао запосленог је да пита нешто колеге када не зна, а фискални рачуни постоје дужи низ година па је ово заиста чудно и ружно правити такве грешке.
Dapače, na licu mesta bih otvorio sajt sa svog telefona ili zaposlenog naterao da ga otvori i da zajedno vidimo šta piše na ekranu. Ako i dalje ima bilo kakvih neslaganja, pozvao bih tehničku podršku sa lica mesta, tražio nadređenog, ili u krajnjem slučaju otišao u drugu poslovnicu. Sigurno ne bih prihvatio uslove gore onih zbog čega sam uopšte otišao tamo, na prvom mestu. Bolje bih prihvatio, naravno. :)
Слажем се али нисмо сви исти. Ако купац погреши је једно, али то је услед грешке продавца.
 
dravo i dobrodošli, ćao i ćao 😊

Ovo je druga tema koju ćemo za sada imati na raspolaganju u vezi sa pitanjima za mobilnu telefoniju i u njoj možete pronaći sve informacije o našoj ponudi uređaja, tarifnih paketa,

Zdravo,

Pošto mi ugovor ističe 17.07.2022 otići ću u poneljak u Yatel da mi prenesu broj. Jedan kolega sa foruma mi reče da odem u Yettel i podnesem zahtev za prelazak na PRIPAID obavezno. Da instaliram njihovu aplikaciju u kojoj će mi se posle par dana pojaviti opcija prelaska na postpaid uz popust od 50%. Tada treba da prihvatim ponudu i odem u poslovnicu da potišem ugovor. Da li je ovo tačno ?

Zanima me paket Total 12 na 2 godine bez mobilnog. Da li mogu da dobijem ovu cenu za njega 1.525,00 dinara, na način na koji su me posavetovali .

"Mozes da dobijes 50% na taj paket i to je to, mislim da od toga ne moze nista bolje da se dobije. Taj paket ce te sa 50% izaci 1575 dinara jos kada skinu 50 dinara ako ti salju racun na email onda izadje 1525 dinara. Stim sto posle ako prebacis net kod njih brzina neta ti se racuna duplo i cena paketa je nesto niza."

Za dva meseca bih preneo još jedan broj i prešao na televiziju i nterent. Takođe na dve godine.
 
Ja sam upravo izašao iz Yettel poslovnice gde sam dobio informaciju da kada pređem kod njih na prepaid treba da istekne 3 meseca da se pokaže da sam lojalan i tek tada mogu potpisati postpaid ugovor koji je umanjen za 50%. Mislim koja glupost, kada se potpiše postpaid ugovor korisnik je lojalan i vezan minimum godinu ili dve. :D
 
Ja sam upravo izašao iz Yettel poslovnice gde sam dobio informaciju da kada pređem kod njih na prepaid treba da istekne 3 meseca da se pokaže da sam lojalan i tek tada mogu potpisati postpaid ugovor koji je umanjen za 50%. Mislim koja glupost, kada se potpiše postpaid ugovor korisnik je lojalan i vezan minimum godinu ili dve. :D

Hvala na odgovoru. Ako i meni to kažu, dogovoriću se sa MTS om. Videćmo kako ću proći sa televizijom i internetom. Ja bih preneo 2 broja i kupio paket za televiziju internet i fiksni.
 
Ako može još jedno objsašnjenje

Capture.JPG

Ko su to Yattell korisnici, i da li prelaskom na dve godine mogu da dobijem brzine 300/150 ili dobijam 150/75 ?
 
Yettel korisnici su korisnici mobilne telefonije i kao takav, dobijas tu vecu brzinu( pod uslovom da ti je racun veci od 1500 din).
 
Yettel korisnci su svi koji plaćaju mobilne usluge 1500 dinara ili više
 
Za televiziju, da li se dobija jedan ili dva STB a ?
 
Jedan u startu, drugi se iznajmljuje za 350 dinara, ili ako si Yettel korisnik za dinar
Plus gledanje preko web browsera
 
Jel pise negde to za 1500din i da mor amobilni? Meni je u poslovnici u novom sadu receno da vise brzine vaze cim potpisete ugovor za optiku na 2 godine. Posto onda jeli jeste yettel korisnik?
 
Pa piše ovde u ovom potforu, ljudi iz podrše su nekoliko puta to napisali, a tako mi je rečeno i preko telefona kaa sam ugovarao uslugu
 
Molim Vas link ka zvanicnom sajtu gde to pise.


Nasao. Na sajtu.. hahaha pa vi ste yettel veci pilicari od svih. Znaci ko ne trosi 1499din nije yettel korisnik, cgnat krijete ko zmija noge... Iskreno cekam dan mi istekne ugovor odem od vas dok ste bili telenor bili ste gospoda znalo se sta se placa i koliko. Iskreno se bojin nesto sa potpisem sa vama ko zna sta ste i gde sakrili u sitnim slovima.
 
Poslednja izmena:
Jel pise negde to za 1500din i da mor amobilni? Meni je u poslovnici u novom sadu receno da vise brzine vaze cim potpisete ugovor za optiku na 2 godine. Posto onda jeli jeste yettel korisnik?

Meni su rekli preko telefona da postajem yettel korisnik tak kada pređem sa mobilnim. Kaže, to se završava za za 2 minuta. Ako uzmem Hipernet Trio M onda je zagarantovani benifit za Total 12 od 40% Do kraja meseca važi da je optika godinu dana 1 dinar. Značio bi mi još jedan STB.
 
@Yettel Srbija Kada se očekuje isporuka preorderovanih Vivo x80pro telefona? Vidim da ih sada nema ni na sajtu u ponudi, preorder uređaja sam uradio 6. Jula.
 
Ocigledno je da nemaju pojma kada ce poceti isporuka uredjaja (X80 Pro) narucenih u pretprodaji. I sama akcija je veliki fail, jer su porudžbine primali i na dan izlaska uredjaja u rednovnu prodaji, a logicno je da prijave idu najkasnije do dan pre pustanjanu prodaju, a na dan prodaje da se urucuju korisnicima. Velike greske, prvenstveno vivo kompanije, koja ocigledno nije spremila ni blizu potreban broj uredjaja, zatim i Yetela sto bar nije ograničio broj istih.
 
Nazad
Vrh Dno