Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Odkud meni 100gb na broju, Omorika S paket. Jel to neka promocija ili me častili onako? 😂
 
Pozdrav, istekla mi omorika u mtsu koju bi mogao najbolju pondu sada ja mogao da dobijem u mts? hvala unapred
 
50gb je regularno uz Omorika S i prošli mesec nisi potrošio GB iz tog meseca, pa ti preneli 50GB i sada imaš 100GB. Tako je i meni.
Tako je... Meni se na Soko Lite pojavilo u februaru 600+Gb...
Pitanje: koliko meseci se nepotrošen internet saobraćaj prenosi na sledeći, samo jedan ili više?
 
50gb je regularno uz Omorika S i prošli mesec nisi potrošio GB iz tog meseca, pa ti preneli 50GB i sada imaš 100GB. Tako je i meni.
Ja sam imao regularno 25gb svakog meseca, pošto sam bio korisnik dok je još bila Omorika 12. Sad vidim da su me automatski prebacili na Omorika S. Zato mi je čudno za 100gb.
 
Jel neko dobio racun za Januar? Kod mene je naravno veci nego sto treba da bude iako su mi dali 50% popusta da ostanem .. 😁
 
Evo sada i meni stigao za supernovu bas gledam na mts portalu .. do marta imam 12 meseci po dinar .. oni mi naplatili januar
MORA da se pise prigovor ;-)
 
Kod MTS korisnika (ne Supernova) na mts app kao i na portalu mojmts postoji opcija prigovor na račun i odatle se direktno šalje, pogledajte imate li tu opciju...
 
Jel realno da su mi ipak naplatili net boost iako sam 10 puta rekao da ga ne želim...
I sad moram da pišem prigovor itd itd..
Koji smarači....
A prošli mesec nije bio naplaćen.
 
Kod MTS korisnika (ne Supernova) na mts app kao i na portalu mojmts postoji opcija prigovor na račun i odatle se direktno šalje, pogledajte imate li tu opciju...
Da li preko app ostane tekst ili mi posalje na mejl sta sam poslao kao prigovor ili samo pise da je prigovor podnet? Da imam pismenu formu sta sam i kad poslao...
 
Prvi put sam se ovim susreo i vidim da ostaje samo natpis da je prigovor podnet bez teksta koji smo napisali. Slao preko mojmts portala.
 
Jel realno da su mi ipak naplatili net boost iako sam 10 puta rekao da ga ne želim...
I sad moram da pišem prigovor itd itd..
Koji smarači....
A prošli mesec nije bio naplaćen.
Automatski se pri aktivaciji (promenom paketa koju su sami inicirali) naplati. Podnesi prigovor.
 
Automatski se pri aktivaciji (promenom paketa koju su sami inicirali) naplati. Podnesi prigovor.
Ali sam im naglasio da ne aktiviraju.
Svakako podneo sam prigovor.
Pretpostavljam da ne treba da plaćam račun nego da čekam korigovan?
 
Jel realno da su mi ipak naplatili net boost iako sam 10 puta rekao da ga ne želim...
I sad moram da pišem prigovor itd itd..
Koji smarači....
A prošli mesec nije bio naplaćen.
Isto. Čim sam primetio da je izvršena migracija (Soko lite), u oviru 6 sati od trenutka migracije (video to po uvećanoj količini GB) sam nazvao kol centar i sa agentom dogovorio ukidanje netboost-a. Vrlo brzo se i u aplikaciji promenio status iz "aktivirano" u "aktiviraj". Dakle isti dan sam reagovao. I slepci mi sad naplatili netboost za tih 6 sati 😡.
 
Isto. Čim sam primetio da je izvršena migracija (Soko lite), u oviru 6 sati od trenutka migracije (video to po uvećanoj količini GB) sam nazvao kol centar i sa agentom dogovorio ukidanje netboost-a. Vrlo brzo se i u aplikaciji promenio status iz "aktivirano" u "aktiviraj". Dakle isti dan sam reagovao. I slepci mi sad naplatili netboost za tih 6 sati 😡.
Ma ja sam naglasio prilikom potpisivanja da mi deaktiviraju i za mene i za devojku. I koliko sam video bio je neaktivan. Kad ono sad aktivan.
Napisao sam im da mi deaktiviraju i koriguju račun.
 
Dobio januarski racun uz koji je naplacena neka net boost usluga (Soko Lite paket). Dobio sam napismeno da uslovi ostaju kako su dogovoreni inicijalno, dakle bez promene cena.
Ide prigovor.
 
Ljudi novi problem o čemu se radi
 

Prilozi

  • Screenshot_20250204_220358_Samsung Notes.jpg
    Screenshot_20250204_220358_Samsung Notes.jpg
    74.9 KB · Pregleda: 133
Ja se zeznuo pa produzio 31.1, pa bi jedan popust trebao da sam bacio za taj jedan dan, medjutim oni mi naplatli mesecnu nakndadu 300 rsd vise i net boost, iako je deaktivirano na potpisivanju ugovora.
 
Ljudi novi problem o čemu se radi
Jesi raskidao ugovor zbog poskupljenja?

Ako je na osnovu toga imaš pravo da raskineš ugovor bez plaćanja penala i da im to naglasis (to jest da ih uplasis Ratelom)
 
Dobio i ja uvecan racun zbog net boosta. Okrenuo 0800 100 100, javila se devojka, proverila, kaze dada, razumem i prosledi me na "mobilnu sluzbu" da mi oni to deaktiviraju i da ulozim primedbu na uvecan racun. Naravno na kraju kaze "ostanite na vezi da...", kazem dada, znam i evo vec sat vremena "stojim na vezi". Katastrofa.
Na kraju cu napisati zalbu preko one forme sa njihovog sajta, ovo je stvarno nerealno.
 
Ja sam platio taj netboost iako mi je bio aktivan na novom, migriranom paketu samo 6 sati. Ipak ga naplatili za ceo mesec.. Baš da vidim sledeći mesec da li će naplatiti. Lepo mi stoji u mojMTS app da je neaktivan.
 
Nazad
Vrh Dno