Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Mog oca su zvali danas. On je na Omorika 12, UO potpisana novembra 2022 (na 3 godine), uzeo je uredjaj na rate koji je isplacen. Ponuda je da mu ostaje ista cena do kraja UO, a ponudio mu je i novu ugovornu obavezu na dve godine sa popistom gde bi nova Omorika s bila ~2020 rsd, bez net limita ispod 2000 dinara. Navodno rece poslace mu mejl, da odgovorimo sa DA i to je to. I dalje cekam mejl, posto nista nisu poslali. I dalje mi je nejasno da li nakon ovih promena on bi trebalo da placa punu cenu paketa ili onu drugu snizenu (3400 ili 2600?) obzirom da je UO po osnovu kupovine tel.aparata.
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-12-06-16-13-24-04_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2024-12-06-16-13-24-04_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    67.3 KB · Pregleda: 47
Mog oca su zvali danas. On je na Omorika 12, UO potpisana novembra 2022 (na 3 godine), uzeo je uredjaj na rate koji je isplacen. Ponuda je da mu ostaje ista cena do kraja UO, a ponudio mu je i novu ugovornu obavezu na dve godine sa popistom gde bi nova Omorika s bila ~2020 rsd, bez net limita ispod 2000 dinara. Navodno rece poslace mu mejl, da odgovorimo sa DA i to je to. I dalje cekam mejl, posto nista nisu poslali. I dalje mi je nejasno da li nakon ovih promena on bi trebalo da placa punu cenu paketa ili onu drugu snizenu (3400 ili 2600?) obzirom da je UO po osnovu kupovine tel.aparata.
Po novom treba da placa 2600 , ako se zalite placace koliko stoji u ugovoru?
 
Ocigledno da ce svakako placati istu cenu, to sam pitao par puta i ovde ali mi niko nije dao (znao) odgovor.
 
Kada se šalje preko ove forme na sajtu odmah stiže mail za potvrdu a onda sutradan (barem je meni tako bilo) stiže mejl da se ''strpim'' do poziva. Taj mejl je meni stigao danas oko 14 h pa očekujem taj famozni poziv ili sutra ili u ponedeljak verovatnije. Jedva preko one kontakt forme sročih i spakovah sve što sam zamislio u hiljadu karaktera :ROFLMAO: Ovo se odnosi konkretno na Box ali isto mu dođe i ako je samo postpejd u pitanju.
 
Kada su zvali prvi put rekli su obzirom da se ne slazete sa novim uslovima zvace vas druga sluzba.Danas kada smo na cetu pitali kada da ocekujemo poziv kazu dobicete pisani odgovor,izgleda ni oni nemaju pojma i sve menjaju u hodu.Sramota.Dali je neko dobio taj pisani odgovor
 
Takodje su promenili kako funkcioniše deljeni internet 4 u box 4. Nakon promene na novi box paket potrebno je da se aktivira Net Boost na broju koji je u Boxu za 150 dinara mesečno, pa onda i na svakom Omorika, Soko ili Kontrola Troškova broju isto po 150 dinara mesečno za svaki broj, i tek onda se deli zajedničkih 200GB. Taj Net Boost dodatak je sad uslov za deljeni internet.
Ne treba na Soko jer je isti free za tu tarifu.
Ja sam im poslao danas email. Drugo povećanje u ovoj godini, sad su prevršili svaku meru.
Nije povecanje u ovoj godini druze, u ovoj godini je bilo u februaru, sad je u januaru 2025.
Kalendarski je u drugoj godini ali je u okviru 12 meseci koliko traje jedna godina.
 
Poslednja izmena:
Da li je bilo ko uspeo da raskine ugovor i da napise kako je to izvodljivo, posto se ocigledno prave ludi sto se tice prava za raskid, jer mi nista ne odgovaraju na prigovor, a u poslovnici kazu da ne mogu nista, nego da cekam taj odgovor?
 
Napismeno predaš u poslovnici. U dva primerka, jedan tebi ostaje.
Posle par dana, kod drugog operatera, podneseš zahtev za prenos broja.
 
Možda da se piše Ratelu
Poštovani,



Ukoliko želite da uložite prigovor na rad operatora elektronskih komunikacija, to možete učiniti:

- putem internet šaltera na linku: https://portal.ratel.rs/cyr/complaint/complaint/form;

- slanjem prigovora na e-mail adresu: [email protected] i

- pismenim putem na adresu Regulatornog tela za elektronske komunikacije i poštanske usluge:

Palmotićeva 2, 11103 Beograd

Ja jesam stavio Ratel u CC, ali ne ovu email adresu, pa sam ovo dobio kao odgovor.
 
Sam napišeš. Ja uvek tako radim, papir, poslovnica i ćao.
Doduše, mene su uvek ekspresno zvali pa sam ostajao u mreži.
 
Ja se izvinjavam, imam jedno putanje, ako moze odgovor.
Cale je potpisao novi ugovor u oktobru i uzeo telefon na 24 meseca. Da li ima pravo na raskid zbog pvog poskupljenja i sta se onda desava? Da li moze da podnese zahtev za prelazak u drugu mrezu i nastavlja da placa rate za telefon do kraja?
 
Ja se izvinjavam, imam jedno putanje, ako moze odgovor.
Cale je potpisao novi ugovor u oktobru i uzeo telefon na 24 meseca. Da li ima pravo na raskid zbog pvog poskupljenja i sta se onda desava? Da li moze da podnese zahtev za prelazak u drugu mrezu i nastavlja da placa rate za telefon do kraja?
Mora da plati sve preostale rate odjednom ili da vrati telefon a rate koje je vec platio se u tom slucaju refundiraju
 
Bila je prica u Yettel temi da je covek to uspeo.
 
Da li neko zna koja tarifa ce preci na koju tarifu od 9. Januara? Ima li negde ta sema? Ne vidim na sajtu da ima..
 
Meni je na kraju istekao Ugovor 05.12. u MTS-u, sledeći dan sam podneo zahtev za prelazak u A1 na Mega plan, nije prošlo ni sat vremana da su me zvali i nudili Soko lite tarifu sa 50% popusta i uveravali me da je to bolje od bilo čega što nudi A1 (po njima je 1450 dinara manje od nula dinara kod A1).
Tražio sam i popust na uređaj da bih ostao kod njih, ali to baš i nije moglo da prođe tako da posle 20 godina postpaida odo u A1 pripaid...
Sad valjda vrebam gde će biti neka čestita akcija da uzmem opet postapaid...
Zanima me posle koliko me i MTS opet gleda kao "novog" korisnika?
 
To za Sokolite sa 50% popusta je skroz dobra ponuda. Naravno, bolje je besplatno 12 meseci ali nije svima dovoljno 500min razgovora i 10gb neta. Dopune i računice nisu za svakoga.
Ko ne želi da razmišlja ni o čemu, pa ni o romingu, uzme Sokolite sa 50% popusta i miran je.
 
Supruga posle pretnje migracijom u A1 potpisala ugovor sa 50% popusta za Soko Lite 29.novembra.
Odmah dobila ful GB za net i iste prenela u decembru, tako da sada ima 800 GB.
Pošto nam ističe ugovor i sa kablovskim operaterom razmišljam da li je pametno uzimati kućni net 😉.
IMG_5298.jpeg
 
Poz!
Nisam baš dugo dugo se javljao u ovoj temi, jer više nisam u postpaidu godinu dana.
GLedao sam još kad su izašle nove tarife i plus sad ove omorika tarife sa neograničenim netom.
Pre sam govorio da se prepaid više ne isplati vamo namo, a sad kad su cene postpaid paketa kod svih otišli u nebesa jedino što se isplati je globaltel freepaid.
 
Neki dan mi ćale kaže da ne dobija više A1 račune za postapid na kućnu adresu. Otišao u poslovnicu, rekli mu ne šaljemo više i da može da plati u poslovnici, preko aplikacije ili da se prebaci na elektronski račun. Zanima me kako to može biti po zakonu da jednostrano prekinu da šalju papirni račun. Možda neko nema smartfon, pa nema aplikaciju, ne koristi mail, penzioneri su u pitanju, a nije ni dužan da ide kod njih u poslovnicu. Ja odavno ništa osim struje ne dobijam u papiru, pa ne mogu da nađem nikog da pitam za A1, ali ću svakako svratiti u poslovnicu kad stignem da pitam po kom su to zakonskom osnovu prekinuli slanje. Sve mi se čini da je to ono "ako prođe - prođe".
 
Hvala svima za savete.
Nisam imao pojma za promenu cena/tarifa dok nisam ovde video.
Uložio sam žalbu, zvali su me, ostaje mi ista cena do kraja ugovora.
 
Nazad
Vrh Dno