Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Treba li neka veza za popust od 50% popusta kad se prelazi u yettel ili je to standardna ponuda 😀
 
Ja ne znam kako im je ovo proslo prvi put kad su poceli, ovo treba da bude zabranjeno zakonom. Potpisao sam ugovor na dve godine, ima da mi pruzas ugovorenu uslugu po ugovorenoj ceni do poslednjeg dana ugovora.
Banana drzava.
Bez uvrede, ali to nisu nase fore...
U Nemackoj isto rade. I jos su bezobrazniji..
U UK i US da ne pricam.

Meni dolaze svake nedelju/dve "radnici Telekoma, jer uvodimo optiku"... a kad pitam "treba IBAN?", "da, zatrebace", samo ih gledam koliko ce im trebati vremena da sami shvate da znam da je prevara i odu ;)
 
Mene sad zvali za prigovor u vezi poskupljenja za box 4 zlatni i soko lite još jedan broj, ostaje ista cena do kraja ugovora ali se menjati paket od 5 januara na novi.
Tako su i nas pokusali da urade, to sto kazu ista cena nije istina obzirom da od 05.01 ti paketi su skuplji tako da je i vama veca cena izracunajte
 
03.12. Sam poslao zahtev putem e-maila za raskid i oslobađanje broja radi prelaska kod drugog operatera zbog povećanja cene. Od tada me niko nije kontaktirao. Da li su nekoga od vas povodom istog kontaktirali i da li je neko uspeo da prebaci broj kod drugog operateram povodom ovog obaveštenja od 01. Decembra?

Upravo
IMG_20241205_154224.jpg
 
Poslednja izmena:
Da li je možda neko ko ima aktivnu UO kod mts-a otišao u poslovnicu i tražio raskid ugovora (zbog poskupljenja / promene paketa) i prebacivanje broja na pripejd (zbog zadržavanja broja, da li je ovo neophodno?). Supruga i sestra obe imaju UO kod njih i obe sam savetovao da raskidaju ugovore i podnose zahteve za prenos u A1, pa da se spremim pre nego što odemo do poslovnice :)

Ja sam to uradio za dva broja kada je A1 poskupeo početkom godine i oni apsolutno ništa nisu na to rekli, samo napisao dva zahteva i to je to.
 
Mene su upravo zvali u vezi prigovora, ja sam na sokolite, ugovor pre godinu dana potpisan. Rekla je da od januara ima promene za sokolite, imam više neta, roming ovo ono i da je cena skuplja za 560din. Ja sam rekao da se ne slažem sa tim, meni to ništa ne treba i ona rekla u redu, zabeležili smo da se ne slažete i prosledićemo dalje službi za rešavanje ovih pitanja. Sad opet čekanje novog poziva pa da vidimo.
 
Da li je možda neko ko ima aktivnu UO kod mts-a otišao u poslovnicu i tražio raskid ugovora (zbog poskupljenja / promene paketa) i prebacivanje broja na pripejd (zbog zadržavanja broja, da li je ovo neophodno?). Supruga i sestra obe imaju UO kod njih i obe sam savetovao da raskidaju ugovore i podnose zahteve za prenos u A1, pa da se spremim pre nego što odemo do poslovnice :)

Ja sam to uradio za dva broja kada je A1 poskupeo početkom godine i oni apsolutno ništa nisu na to rekli, samo napisao dva zahteva i to je to.
Bio u poslovnici 2.12 , momak poslao prigovor zbog povecenja cene i promena uslova i rekao da ce me neko kontaktirati. Do sada nikakav poziv...
 
Juče sam otišao u poslovnicu mts i tražio prevremeni raskid ugovorene obaveze bez plaćanja penala (u skladu sa zakonom o telekomunikacijama), a zbog povećanja cene početkom sledeće godine ( inače planiram prebacivanje broja u A1) ..Zahtev evidentiran, do sada me niko nije kontaktirao.
 
Poslednja izmena:
Napismeno sam tražio da mi se pošalje da se cene neće menjati, danas je zvala ta posebna služba jer sam odbio povećanje cene. Doći će i napismeno odg a proveriću i u poslovnici šta je zavedeno pod te moje brojeve. Ako bude da nije tako ko sto je dogovoreno ide ratelu žalba.

Poslao sam im da tražim raskid ugovora za dva broja jer nisam saglasan sa poskupljenjem cene.
 
Jel imate mail za reklamacije i za taj raskid ugovora pošto je dragoj stigao račun veći nego što je bilo u aplikaciji prikazano?

Prekoracila je kao za 10.000 i tu su je blokirali, ali račun je došao sad mi javila 14000, a tarifa joj je 1550 dinara omorika 12. Pa da vidim de se denulo 2500.
 
Ja imam UO morava 150 od marta ove godine, vidim da sad ima samo 1 Morava , i cena je naravno veca mada ja placam sad 1.1k din a sad je ova nova morava 1.2k na sajtu (a kad udjem u moj mts app i idem na promenu tarife pise da je 1400din), koja sad tu cena vazi za mene , ako je 1400din to mi je 30% povecanje idem odma da raskidam ugovor.
 
Jel imate mail za reklamacije i za taj raskid ugovora pošto je dragoj stigao račun veći nego što je bilo u aplikaciji prikazano?

Prekoracila je kao za 10.000 i tu su je blokirali, ali račun je došao sad mi javila 14000, a tarifa joj je 1550 dinara omorika 12. Pa da vidim de se denulo 2500.
U aplikaciji mts (Upravljanje / Definisanje limita ili na sajtu moj.mts.rs definisanje limita) bez problema možes sam dragoj da definišeš limit koji moze da prekoraci preko računa pre nego sto bude iskljucen saobracaj.
Početna vrednost je stavljena oko 12000. Svako, ali svako, po meni treba da smanji taj iznos kako ne bi dolazilo do ovakvih situacija.

Najčešće ostavite automatsko biranje mreze u romingu i nabijete ovolike račune. Kada ste u inostranstvu, zemljama zapadnog balkana morate ručno da birate mrezu partnera kako se ne bi telefon sam povezao na drugu mrezu.

Ukoliko nemate roming u sklopu paketa iskljucite roming data, ili jos sigurnije iskljucite mobile data u potpunosti.
 
Ja imam UO morava 150 od marta ove godine, vidim da sad ima samo 1 Morava , i cena je naravno veca mada ja placam sad 1.1k din a sad je ova nova morava 1.2k na sajtu (a kad udjem u moj mts app i idem na promenu tarife pise da je 1400din), koja sad tu cena vazi za mene , ako je 1400din to mi je 30% povecanje idem odma da raskidam ugovor.
Do kraja UO ce ti cena biti 1200 dinara.
 
Jel imate mail za reklamacije i za taj raskid ugovora pošto je dragoj stigao račun veći nego što je bilo u aplikaciji prikazano?

Prekoracila je kao za 10.000 i tu su je blokirali, ali račun je došao sad mi javila 14000, a tarifa joj je 1550 dinara omorika 12. Pa da vidim de se denulo 2500.
Mi ti lepo rekosmo da ne ides iz Yetela zbog kaprica jer ce te skupo kostati a ti ne slusas...
 
U aplikaciji mts (Upravljanje / Definisanje limita ili na sajtu moj.mts.rs definisanje limita) bez problema možes sam dragoj da definišeš limit koji moze da prekoraci preko računa pre nego sto bude iskljucen saobracaj.
Početna vrednost je stavljena oko 12000. Svako, ali svako, po meni treba da smanji taj iznos kako ne bi dolazilo do ovakvih situacija.

Najčešće ostavite automatsko biranje mreze u romingu i nabijete ovolike račune. Kada ste u inostranstvu, zemljama zapadnog balkana morate ručno da birate mrezu partnera kako se ne bi telefon sam povezao na drugu mrezu.

Ukoliko nemate roming u sklopu paketa iskljucite roming data, ili jos sigurnije iskljucite mobile data u potpunosti.
Ovde je problem što joj je kasnila poruka za net. Došlo joj tipa u 12:20 prekoracili ste 80% neta i u 12:21 ne radi net, ja rekoh pogledaj da nisi istrosila, a ona kaže piše 9996 u računu. Nikad nije prekoracila i sad ne znam sta se desilo, pa moram da istražim...
 
Danas im poslao email za raskid ugovora zbog poskupljenja, stigao email da ce mi se javiti u najkracem mogucem roku, pa cemo da vidimo koliko ce potrajati.
 
Ovde je problem što joj je kasnila poruka za net. Došlo joj tipa u 12:20 prekoracili ste 80% neta i u 12:21 ne radi net, ja rekoh pogledaj da nisi istrosila, a ona kaže piše 9996 u računu. Nikad nije prekoracila i sad ne znam sta se desilo, pa moram da istražim...
Ako mislis na mobilne podatke u domacem saobracuju onda je za to NET Limit ili po novom NET BOOSTER je nezamenljiv. 150 dinara mesicno, a za to imas neograničen internet uz tu omoriku 12 brznine 1 Mb/s što je sasvim dovoljno za surf i 720p sadrzaj..
Ako ti je on iskljucen opet moras postaviti manji limit od 12000 upravo za ovakve situacije.

U svakom slucaju probaj da se izvuces na kasnjenje sms obavestenja, uz retroaktivno aktiviranje nekog net dodatka. Srecno.
 
Pre tri dana zvao 064/733, dobio operatera, zamolio da napisu da nisam saglasan sa promenom cene tarifnog paketa (kontrola troskova) od 01.jan i kazu javice vam se kolege iz nadlezne sluzbe. Danas zvali sa broja 064/789, kratko i jasno - za vas ostaje STARA CENA od 850din do kraja ugovorne obaveze, jos 9 meseci. Imali su evidentirano da sam se takodje "bunio" u martu kad su menjali cene. Samo je bitno da im se javite kad pozovu, jer nece bas da vas zovu 10 puta kao kad prelazite u drugu mrezu. 😉
 
A šta se dešava, ako se ne javite?

Doduše, meni je zeznuto, jer za 1 ugovor mi je palo ko kec na 10 da raskinem, a za drugi ne znam šta ću, pa kad pozovu, ne znam za koji zovu :)
Inače, od 1.12. osim potvrde da su primili email , niko ništa.

Za pakete sa % popustom na cenu, kao meni 30% za O12, trenutno plaćam ~1500,šta nude, istu-staru cenu ili 30% na novu cenu?
 
Poslednja izmena:
Pre tri dana zvao 064/733, dobio operatera, zamolio da napisu da nisam saglasan sa promenom cene tarifnog paketa (kontrola troskova) od 01.jan i kazu javice vam se kolege iz nadlezne sluzbe. Danas zvali sa broja 064/789, kratko i jasno - za vas ostaje STARA CENA od 850din do kraja ugovorne obaveze, jos 9 meseci. Imali su evidentirano da sam se takodje "bunio" u martu kad su menjali cene. Samo je bitno da im se javite kad pozovu, jer nece bas da vas zovu 10 puta kao kad prelazite u drugu mrezu. 😉
Mene zanima da li mogu ako mi kažu da ostaje stara cena ipak raskinem ugovor ili onda nemam osnova za to.
 
Ti svakako možeš da raskines ugovor, nevezano šta ti kažu jer menjaju uslove i time povredjuju ugovor.
 
A šta se dešava, ako se ne javite?

Doduše, meni je zeznuto, jer za 1 ugovor mi je palo ko kec na 10 da raskinem, a za drugi ne znam šta ću, pa kad pozovu, ne znam za koji zovu :)
Inače, od 1.12. osim potvrde da su primili email , niko ništa.

Za pakete sa % popustom na cenu, kao meni 30% za O12, trenutno plaćam ~1500,šta nude, istu-staru cenu ili 30% na novu cenu?
30% na novu cenu 2600 din i prebacivanje na omoriku s
 
A šta se dešava, ako se ne javite?

Doduše, meni je zeznuto, jer za 1 ugovor mi je palo ko kec na 10 da raskinem, a za drugi ne znam šta ću, pa kad pozovu, ne znam za koji zovu :)
Inače, od 1.12. osim potvrde da su primili email , niko ništa.

Za pakete sa % popustom na cenu, kao meni 30% za O12, trenutno plaćam ~1500,šta nude, istu-staru cenu ili 30% na novu cenu?
Nama su nudili isti procenat koji sada imamo samo na novu cenu.Sto je skuplje naravno nismo pristali i onda prosledili drugoj sluzbi.sada ponovo cekamo
 
Ti svakako možeš da raskines ugovor, nevezano šta ti kažu jer menjaju uslove i time povredjuju ugovor.
Ali ako mu kazu da za njega vazi ista cena i sve isto sto je potpisao, sta onda menjaju? I sta je onda osnov da jednostrano bez PROMENE bilo kakvih uslova raskine ugovor bez penala?
Nama su nudili isti procenat koji sada imamo samo na novu cenu.Sto je skuplje naravno nismo pristali i onda prosledili drugoj sluzbi.sada ponovo cekamo
To i meni su juce to nudili, takodje prosledili i sad opet cekam i tad bi trebali da daju istu cenu i uslove iz potpisane UO.
 
Nazad
Vrh Dno