Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

A1 je jedini ispoštovao zakon i obavestio korisnike o poskupljenju, slanjem sms poruke korisnicima.
 
Takodje su promenili kako funkcioniše deljeni internet 4 u box 4. Nakon promene na novi box paket potrebno je da se aktivira Net Boost na broju koji je u Boxu za 150 dinara mesečno, pa onda i na svakom Omorika, Soko ili Kontrola Troškova broju isto po 150 dinara mesečno za svaki broj, i tek onda se deli zajedničkih 200GB. Taj Net Boost dodatak je sad uslov za deljeni internet.
 
Čuj to, net boost uslov za deljeni net.
Nije im dovoljno poskupljenje pa sad i tu gledaju da uzmu pare.
 
Kako se obavestavaju korisnici o poskupljenju paketa izegleda ovako. Sve ovo sto Telekom saopstava , menja iz dana u dan saopstenja, je obicno ruganje svim korisnicima Telekoma.
Nema zabune i konfuzije i sta ko da tumaci za sebe.
 

Prilozi

  • Screenshot_20241206_125318_Opera.jpg
    Screenshot_20241206_125318_Opera.jpg
    130.8 KB · Pregleda: 227
Ja nisam dobio nikakvo obavestenje o poskupljenju. Imam box4 + Omoriku 12. UO vazi do septembra 2025. za box, a za O 12 do aprila 2026.
Da nisam ovde procitao ne bih ni znao. Uravo sam dobio racune za novembar i na njima nema nikakva vest o poskupljenju.
Da li da im saljem mail preventivno da se ne slazem sa poskupljenjem ili da sacekam?
 
Ja nisam dobio nikakvo obavestenje o poskupljenju. Imam box4 + Omoriku 12. UO vazi do septembra 2025. za box, a za O 12 do aprila 2026.
Da nisam ovde procitao ne bih ni znao. Uravo sam dobio racune za novembar i na njima nema nikakva vest o poskupljenju.
Da li da im saljem mail preventivno da se ne slazem sa poskupljenjem ili da sacekam?
Salji odmah da se ne salzes sa cenom i zelis raskid UO.
 
Zvali drugi put iz te sluzbe, prave se nemusti da su tek dobili i ne znaju kako jos funkcionise i ja rekoh da po zakonu imam pravo na raskid jer su promenili uslove, ona rece da se i “ovi” iz telekoma pozivaju na isti zakon da mogu da povecaju cenu ako su pojacali nesto u ponudi… Lud zbunjenog hoce da te prepadne da ces platiti penale. Na kraju se dogovorismo kad proveri mogu li ostati isti uslovi da me obavesti. Svacim se sluze
 
Zvali drugi put iz te sluzbe, prave se nemusti da su tek dobili i ne znaju kako jos funkcionise i ja rekoh da po zakonu imam pravo na raskid jer su promenili uslove, ona rece da se i “ovi” iz telekoma pozivaju na isti zakon da mogu da povecaju cenu ako su pojacali nesto u ponudi… Lud zbunjenog hoce da te prepadne da ces platiti penale. Na kraju se dogovorismo kad proveri mogu li ostati isti uslovi da me obavesti. Svacim se sluze
ma daj kakvim forama se oni sluze haha
 
Zvao me je neki fiksni redovan broj, zena na liniji , kaze mi da cu preci na novi paket po staroj ceni, ako je to ok poslace mi SMS kao pismenu potvrdu. Posle 2 min mi stigao SMS sa potvrdom.
 

Prilozi

  • Screenshot_20241206_134946_Messages.jpg
    Screenshot_20241206_134946_Messages.jpg
    198.4 KB · Pregleda: 204
Mene su zvali i rekli da pošto sam potpisao ugovor u julu sa akcijom postpaid sa povoljnijom naknadom 12 meseci, 2.299,00, a preostalih 12 meseci 3.299,00 - do sledećeg jula ću plaćati novu cenu od 2.025,00, a posle 3.749,00 Soko lite tarifu inače u toj julskoj akciji već sam imao ~400 gb interneta, tako da benefita nekog i nema.
Kada se sve preračuna druga godina će biti svakako skuplja. Ovaj ću put ostati i čekati novu neprijatnost i novu priliku za raskid ugovora, jedino mi nije jasno da li mogu ostati u MTS i uzeti neki manji paket ili ću morati da se selim u Yettel ili A1.
 
Ja sam im poslao danas email. Drugo povećanje u ovoj godini, sad su prevršili svaku meru.
 
Mene su zvali i rekli da pošto sam potpisao ugovor u julu sa akcijom postpaid sa povoljnijom naknadom 12 meseci, 2.299,00, a preostalih 12 meseci 3.299,00 - do sledećeg jula ću plaćati novu cenu od 2.025,00, a posle 3.749,00 Soko lite tarifu inače u toj julskoj akciji već sam imao ~400 gb interneta, tako da benefita nekog i nema.
Kada se sve preračuna druga godina će biti svakako skuplja. Ovaj ću put ostati i čekati novu neprijatnost i novu priliku za raskid ugovora, jedino mi nije jasno da li mogu ostati u MTS i uzeti neki manji paket ili ću morati da se selim u Yettel ili A1.
Ovo su cene bez popusta , to si uzeo telefon?
Kad raskines UO zbog vece cene, mozes u drugu mrezu ili neka manja tarifa u telekom. Ali pitanje koliki ce popust dati telekom kad raskines UO.
 
Evo da ja podelim svoje iskustvo.
Kako mi je istekla UO prošle nedelje, poveden porukama ovde ostavio sam kontakt na sajtu A1, da prenesem broj. Pozvali me i ponudili mi razne opcije sa popustom koji nema na sajtu, a ja sam odabrao NeoSurf 100 za 50% svih 24 meseca (1500 din). Nije prošlo ni 2 sata, pozvali su me iz Mts. Otvoreno sam im rekao A1 ponudu, na šta su mi ponudili maltene istu ponudu u smislu brzine i neograničenih minuta, samo nešto jeftiniju (tipa 1350 din). Paket se zove Omorika M. Jedino je razlika što prvih 9 meseci plaćam manje (900-1000 din), a ostalih 15 meseci nešto više, ali u proseku dođe tih 1350 din. To je dosta jeftinije od paketa koji sam do sada imao - Omorika 12 (13 gb neta, 1900 din), a koji sam pre 2 godine dobio kad sam pisao mejl. Da ne pričamo da sam prešao na ovaj novi Omorika S (ima u ponudi u aplikaciji), plaćao bih duplo skuplje...

Tako da je izgleda najbolje rešenje kad vam istekne UO da pogledate svuda ponude i odaberete najbolju (naravno, uz prenos broja) i postoje dobre šanse da ćete dobiti bolju ponudu od svog operatera. Ako je ne dobijete, svakako pređite na najbolju ponudu u tom trenutku kod nekog drugog operatera.
 
Poslednja izmena:
Ovo su cene bez popusta , to si uzeo telefon?
Kad raskines UO zbog vece cene, mozes u drugu mrezu ili neka manja tarifa u telekom. Ali pitanje koliki ce popust dati telekom kad raskines UO.
To su bile cene iz ponude na sajtu kada se ulogujem, a kako mi je ostalo tek nešto manje od 3 meseca na omorici, koju sam plaćao ~2.200,00 sa dodatnim GB skoro isto, tad mi se učinilo OK da pređem online na soko tarifu bez pregovaranja, kakav z..... . Iako sam uvek pred obnovu ugovora zvao i tražio službu za brigu o korisnicima. Telefon nisam uzimao.
 
Mene su zvali i rekli da pošto sam potpisao ugovor u julu sa akcijom postpaid sa povoljnijom naknadom 12 meseci, 2.299,00, a preostalih 12 meseci 3.299,00 - do sledećeg jula ću plaćati novu cenu od 2.025,00, a posle 3.749,00 Soko lite tarifu inače u toj julskoj akciji već sam imao ~400 gb interneta, tako da benefita nekog i nema.
Kada se sve preračuna druga godina će biti svakako skuplja. Ovaj ću put ostati i čekati novu neprijatnost i novu priliku za raskid ugovora, jedino mi nije jasno da li mogu ostati u MTS i uzeti neki manji paket ili ću morati da se selim u Yettel ili A1.

tražiš besplatan raskid ugovorne obaveze i oslobađanje broja za prenos.
Samo podneseš zahtev prenosa kod drugog operatera pa te MTS te zove radi zadržavanja sa 50% bez uređaja
 
To su bile cene iz ponude na sajtu kada se ulogujem, a kako mi je ostalo tek nešto manje od 3 meseca na omorici, koju sam plaćao ~2.200,00 sa dodatnim GB skoro isto, tad mi se učinilo OK da pređem online na soko tarifu bez pregovaranja, kakav z..... . Iako sam uvek pred obnovu ugovora zvao i tražio službu za brigu o korisnicima. Telefon nisam uzimao.
Ti placas punu cenu, nisu ti dali ni 10% barem. Ti da odes u poslovnicu i ne izlazis dok ne dobijes raskid. Mnogo je to para gledaj da se iscupas.
 
Obaveštenje od 1. dec, je za net, box i Super Plan. Dok je Obaveštenje o ukidanju starih postpejd tarifa stavljeno 06.11. našao sam... u obaveštenju Ukoliko u roku od 30 dana od dana objave ovog obaveštenja ne odaberete neku od navedenih tarifa uz novi ugovor, zaključno sa 6. 12. 2024. godine i ne izjavite da se ne slažete sa izmenom, ovo obaveštenje smatraće se aneksom ugovora i nastavljate da koristite naše usluge bez minimalnog perioda korišćenja.

 
Mene su zvali i rekli da pošto sam potpisao ugovor u julu sa akcijom postpaid sa povoljnijom naknadom 12 meseci, 2.299,00, a preostalih 12 meseci 3.299,00 - do sledećeg jula ću plaćati novu cenu od 2.025,00, a posle 3.749,00 Soko lite tarifu inače u toj julskoj akciji već sam imao ~400 gb interneta, tako da benefita nekog i nema.
Kada se sve preračuna druga godina će biti svakako skuplja. Ovaj ću put ostati i čekati novu neprijatnost i novu priliku za raskid ugovora, jedino mi nije jasno da li mogu ostati u MTS i uzeti neki manji paket ili ću morati da se selim u Yettel ili A1.
Ja sam isto uzeo taj paket soko lite sa letnjom akcijom od 199 GB neta svakog meseca (poništava se i obnavlja mesečno) 24 meseci. Ako poštuju ugovor mi bismo trebali nakon "migracije" da na ovih redovnih 400 gb, svakog meseca dobijemo i 199 iz letnje promocije iz ugovora. Znači 600 gb svakog meseca po punoj brzini. Većini to i ne treba, ali ne bi smeli ukidati benefite iz ugovora kada već "migriraju" na veće cene.
 
@rdragan79 mešaš dva obaveštenja, pročitaj sve lepo detaljno.
  • prvo novembarsko obaveštenje se odnosi na SVE korisnike koji nemaju aktivnu ugovornu obavezu i za MOB i BOX pakete
  • drugo decembarsko obaveštenje se odnosi na SVE korisnike sa aktivnim ugovornim obavezama i za MOB i za BOX pakete
1733495303040.png
 
A ko bi se i snasao kad imaju kriminalna obavestenja, kao da smo u Somaliji.
Posto znam starije ljude koji imaju mts postpejd ugovor aktivan, i na njih se onda odnosi januar tako da mogu da raskinu ugovor do kraja decembra?
 
@Delicious tako je, svi MOB postpejd i BOX korisnici sa aktivnim ugovornim obavezama imaju fore do 31.dec da reaguju i traže besplatan raskid ugovorne obaveze
 
Ja sam u ponedeljak bio u poslovnici za raskid ugovora, gde su oni poslali neki prigovor da se ne slazem sa novom cenom. Od tada me niko nije kontaktirao, cak sam im pisao u medjuvremenu i mejl i nista. Da li oni mogu tako da odugovlace sa odgovorom dok mi ne istekne zakonski rok za raskid?
 
Pogledaj kroz mts aplikaciju u odeljku moj zahtevi da li su ubacili taj tvoj prigovor. Meni se ovako pojavilo posle prvog njihovog poziva kad sam rekao da se ne slažem sa cenama. IMG_20241206_155456.jpg
 
Nazad
Vrh Dno