momals84
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 30.07.2014
- Poruke
- 323
- Poena
- 195
Sto mene, pitaj ove iz Lelekoma 😂, cak imam i vise gb za net po punoj brzini, kad sam potpisivao februara bilo je samo 150gb po punoj brzini.Gde nadje tih 64gb?
Sto mene, pitaj ove iz Lelekoma 😂, cak imam i vise gb za net po punoj brzini, kad sam potpisivao februara bilo je samo 150gb po punoj brzini.Gde nadje tih 64gb?
Ne..Je l oni prenose internet koji ne budes potrosio za Zapadni Balkan?
Generalno ne treba mi noviji (i skuplji) za ženu. I 13 bi joj bio top. Gledam cene novih npr u iStyle košta 77000 što je kada se razloži na rate nešto preko 3200 din. MTS mi ga nudi za oko 3500 din + tarifa sve neograničeno (i internet) prvih godinu dana po 1500 a drugih 3000.@Милисав skupo mnogo za 13 koji je već star skoro 3 godine.
Generalno, ne treba uzimati uređaje preko operatera, pogotovo kad je ajfon u pitanju.
Moj savet ti je da se na datum isteka ugovorne obaveze podnese zahtev prenosa broja u drugu mrežu jer jedino tada daju više % popusta koji ti inače ne bi dali kod regularne obnove.
Tako je oduvek, čak ako potrosis te minute, krene da ti nabija račun. Išao u poslovnicu, žalio se, ljudi tamo u šoku da se to dešava… Ishod…Žalba odbijena neosnovano. Platio račun i iskulirao. Ne znam kome i kako se zaliti na to dalje, očigledno ih boli uvo za propust u sistemu…Zanimljivo da na Omorika tarifama ako si u BiH ili CG i zoveš broj iz Srbije, 'skida' m:tel minute.
Ne nego svaki operater tumači kako on hoće. A ređi su oni što tumače u prednost korisnika.Ja nikako da sasvim shvatim taj roming u ZB, kao da svaki operater selektivno određuje šta u to ulazi.
Mislim da što se tiče ovoga baš o čemu si ti rekao, a sa čime sam i ja imao problem, da je to čista rupa u sistemu koju namerno ili slučajno ne rešavaju. To se dešava isključivo u Mtel mrežama u BiH i CG, a sve ostale mreže kad si u regionu ZB ne prave takvu zbrku i ne nabija se račun kako bi i trebalo da bude… Možda im treba poslati mail pa još jednom probati ukazati na problem na taj način ako prođe, prođe…Ja nikako da sasvim shvatim taj roming u ZB, kao da svaki operater selektivno određuje šta u to ulazi.
Trebalo bi da je tako, ali ko če razumeti Telekom kada oni sami sebe ne razumeju.@Dragan992
Ako sam dobro shvatio, npr. ako se povežem na BH Mobile onda se ovi Mtel minuti ne troše kad pozivam broj iz Srbije?
Da ako uspes da se povežeš na BH Mobile, meni nije polazilo za rukom iz nekog razloga, ista prica i sa Eronet mrežom. Verovatno smo prisiljeni na Mtel…@Dragan992
Ako sam dobro shvatio, npr. ako se povežem na BH Mobile onda se ovi Mtel minuti ne troše kad pozivam broj iz Srbije?
Bas mnogo provodim vremena u mtel mrezama CG i BIH i nikad nikakvih problema, od nikakvih zamerki na obracun nemam, ni na kontroli troskova, ni na omorici, ni na soko... Sve se obracunava onako kako je navedeno, nista dodatno...Mislim da što se tiče ovoga baš o čemu si ti rekao, a sa čime sam i ja imao problem, da je to čista rupa u sistemu koju namerno ili slučajno ne rešavaju. To se dešava isključivo u Mtel mrežama u BiH i CG, a sve ostale mreže kad si u regionu ZB ne prave takvu zbrku i ne nabija se račun kako bi i trebalo da bude… Možda im treba poslati mail pa još jednom probati ukazati na problem na taj način ako prođe, prođe…
Pozz svima! Imam pitanje u vezi ove zezancije sa Adbaloo aplikacijom i mts loyalty programom. Da li vam se dešava da često neće da pusti video materijal u okviru pitalica, uz poruku "The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported."? Kako to rešiti?
Čitao sam ranije o aplikaciji, sve do jednog krš iskustva ali me kopkalo jer sam imao 12 i nešto hiljada tih kao nekih dijamanata i reko' ajde da probam. Prva aukcija pa muško. Dobijem. Sluške, Honor Choice X5.O toj aplikaciji govorimo, tu se licitira i tu se te nagrade ''osvajaju''. Na srpskom je sve, uputstva, te igrice i sve te gluposti.
Trenutno je u obradi, nakon ostavljanja podataka (ime, prezime, adresa itd). Nisam nažalost odradio screenshot nakon "pobede" na aukciji. Ništa specijalno uglavnom, izađe neki pop-up u fazonu čestitamo.@Djomla84
Moze neka slika kako izgleda to kad dobijes licitaciju?
Meni, na belom boksu, pojeftinilo 600 dinara mesečno. Našao sam nekakvu rupu pri kupovini telefona. Okreni/obrni, jedan sam od retkih koji je dobro prošao. Nema više, nemojte pitati kako😊 I tu su nešto zeznuli. Tek zadnja 3 računa su bila ista, svaki sve manji. Radi se o približno 800 dinara ukupno. Više, manje od 2000 Nisam hteo da čačkam mečku...Jel bilo neko poskupljenje u Martu, odnosno Aprilu? Tek sam sad primetio da mi su mi povecali racun, umesto 1299 din naplacuju 1549 din.
Prosvetli nas molim te, koliko dijamanata imaš, i koji si nivo? Meni ovo igra osamdesetdvogodišnja keva. Sirota, prebačena na platinum nivo. Platinum nivo na MTS pravilima ne postoji! Nema na sajtu! Niko ne zna kako se dijamanti dodeljuju. Na zlatnom, joj je za kuhinjsku vagicu od 600 dinara falilo 4000. Sad, kad je uspela u životu, pa su je prebacili na platinum, treba joj oko 15 000 Nikad nije bila bliže licitaciji od 10 000. Primila se i igrala na svakih 6 sati. Ne može češće. Popila kaznu, račun tipa treći razred OŠ. Problem je što dvadesetak brojeva, osnovne operacije, treba da se reše za 10 sekundi. Lag preko 2s. Juče je plakala. Žena je hiperobrazovana! Zna pola repera i ovih belosvetskih glumaca... Tad te uhvate u mašinu, po 2 + dana. Sve joj treba kao čir na dupetu, grebiga. Pisao sam negde, ovo je za ozbiljnu inspekciju - ko će gubiti vreme. Opet, malo mi fali! Svi ćemo, bar se nadam, ostariti. Nije uredu!Trenutno je u obradi, nakon ostavljanja podataka (ime, prezime, adresa itd). Nisam nažalost odradio screenshot nakon "pobede" na aukciji. Ništa specijalno uglavnom, izađe neki pop-up u fazonu čestitamo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari