Šta je novo?

mts "poklon"?

Nabukodonosor je napisao(la):
Kod mene to ne funkcionise iz prostog razloga sto mi stalno kaze "uneli ste pogresnu sifru". Mislim taj princip radi, ali meni za PIN kod pise 0000, na onoj plastici od kartice. Kako sad?

pin kod za proveru stanja na racunu su poslednje 4 cifre puk koda koji se dobija sa karticom... sigurno!
 
sad sam video da je DjuRaSiN vec odgovorio :D
 
Hvala na korisnim informacijama. Samo da napomenem, da kada sam ja prelazio na postpaid, nije mi receno za proceduru koju je opisao Misha. Dakle, pitao sam kako da vidim koliki mi je racun trenutno, i receno mi je da moram da zovem operatera9789 pa 0)
 
Da, izvinjavam se, trebaju poslednje 4 cifre puk koda kao shto su rekli pre mene. Nisam bio siguran da li je pin ili puk, a nije mi kartica na kojoj je to zapisano bila pri ruci da proverim, a te potrebne 4 cifre znam napamet pa eto izvinjavam se na delimichno netachnoj informaciji :)
 
petkods je napisao(la):
Hvala na korisnim informacijama. Samo da napomenem, da kada sam ja prelazio na postpaid, nije mi receno za proceduru koju je opisao Misha. Dakle, pitao sam kako da vidim koliki mi je racun trenutno, i receno mi je da moram da zovem operatera9789 pa 0)
Pa receno ti je da proveris pozivom na 789, opcija 2! Ono sto je Misha rekao je to isto samo se covek dosetio da moze i brze!
Ne bih da uvredim bilo koga ali koja je svrha kupovine Post-Paida ako ces non-stop da kontrolises da li si probio besplatne minute?!
 
A evo ga kolega Miki(znas ti zasto Miki :D )i njegova,moram priznati,tacna teorija o postpaid-u.Evo cisto jedan post za sve kako bi trebalo proveravati racun:pozoves 2 puta u toku meseca(otprilike 10. i 20. u mesecu) cisto da imas predstavu koliko jos imas besplatnih minuta.Verujte mi nema potrebe vise jer ako cete proveravati svaki dan onda nema potrebe uzimati postpaid zato sto to ipak nije za svakoga(ne bih nikoga da uvredim ali to je ipak istina).
 
proximo je napisao(la):
Ne bih da uvredim bilo koga ali koja je svrha kupovine Post-Paida ako ces non-stop da kontrolises da li si probio besplatne minute?!

Ja nisam rekao da pazim koliko mi je ostalo besplatnih minuta, vec da zelim da znam koliki mi je racun.

Izgleda da Telekomu ne prija kada korisnici zele da znaju koliko su vremena razgovarali, i koliki su racun pri tome napravili. Prica se da Telekom ume da ispostavi nerealno velike racune za telefon, bilo fiksni bilo mob, ma sta vi rekli na to.
Uostalom, sta tebe briga da li je neko kupio bel paket samo da ne probije kvotu, ili pravi racun od 10000 din? :zgran:

Znam da je vama mnogo lepse da imate zanemarljivo malo korisnika koji probijaju limit, i tvoja reakcija je sasvim razumljiva. ;)
 
Mala ispravka, izvinjavam se :)

Znam da je vama mnogo lepse da imate zanemarljivo malo korisnika koji NE probijaju limit, i tvoja reakcija je sasvim razumljiva.
 
A sta mi imamo od toga sto si ti ili bilo ko probio besp. min.?Imam k*urac da izbijem oci isto kao i ti.Mi samo pricamo kako stvari stoje i nikako ne lozimo nekoga da pravi velike racune(boli mene uvo ko ce veci racun da napravi).A sto se tice kradje na racunima vidi se da nikad nisi bio(izvinjavam se unapred ako jesi)na 063 postpaid.E to se zove kradja moj bato pogotovo ranije.Nije se znalo ko pije a ko placa :d I da,zaboravih da kazem jos nesto sto se tice racuna.Ako imas neke drugare koji su na 064 postpaidu pitaj ih da li imaju problema sa racunima ili si ti to samo nacuo posto se meni do sada niko nije zalio a ni meni licno nikada nisu zakinuli a i ako jesu svaka im cast posto nisam uspeo da provalim(sto se tice fiksnih pojma nemam ali moguce ja da tu kradu,ja stalno kukam posto mi je ogroman racun :D ).Ako imas jos nekih pitanja postavljajte ih ovde da ne otvaramo bezveze novi thread
 
petkods je napisao(la):
Mala ispravka, izvinjavam se :)

Znam da je vama mnogo lepse da imate zanemarljivo malo korisnika koji NE probijaju limit, i tvoja reakcija je sasvim razumljiva.
Apsolutno nemam nista od toga ali zanimljivo je koliko ljudi kukaju na racune, a ipak ne menjaju operatera! I opet kukaju i onda saberu minutazu sa listinga+ uspostave veze+ poruke+ porez i dodju do zakljucka da je racun ispravan, da bi ponovo rekli: "Ipak ste me zakinuli negde.."! :wall:
 
proximo je napisao(la):
...Kod nas ne postoji monopol jer postoje dva operatera!

Naravno da ne postoji monopol, ali zato dupol postoji. Ne znam (a nije ni bitno) na kojim ste vi radnim mestima u Telekomu, ali da je firma ogavna, neposlovna, bezobrazna, lopovska je tacno. A i odredjen broj radnika misli ako radi u Telekomu da je uhvatio Boga za petu, pa se vrlo neprimereno ponasaju u kontaktu sa pretplatnicima. Nas narod je sklon generalizaciji, te i nije cudo sto onda svi "dobijate istu etiketu".

Neko je pomenuo ono setanje od saltera do saltera, gde te na blagajni pod obavezno doceka neljubazna radnica. To jedna ozbiljna firma sebi ne bi smela da dozvoli. Kada sam, pre par meseci, otisao da se prebacim na post paid sluzbenica me je pitala cime se bavim. Na moj odgovor da sam student, rekla mi je da potpisem neku molbu te ce me oni za sedam dana obavestiti da li je to komisija prihvatila ili ne. Kada sam je pitao zasto je takva procedura, rekla mi je da su to od skora uveli i da im je to neka mera sigurnosti protiv neredovnih platisa (a ja nemam stalni priliv sredstava jer ne radim). Nisam pravio problem iako su me sa takvom informacijom smorili, otisao sam kuci. Proslo je sedam dana i niko iz Telekoma me nije pozvao (ozbiljna firma, jel). U medjuvremenu ja drugu ispricam sta su mi rekli, i on ode i kaze im da radi (iako je student kao ja) i dobije prelazak na post paid bez problema (zanimljia sigurnosna metoda protiv neredovnih platisa). Toliko o ozbiljnosti i poslovnosti Telekoma.


Cisto da ne bude zabune, kada kazem Telekom mislim i na deo firme koja se bavi fixnom telefonijom i na deo frime koja se bavi mobilnom telefonijom.
 
Poslednja izmena:
Pa tebi ako je bolje(jeftinije sigurno nije)ti idi u Mobtel ali nisam bas siguran da ce tamo sluzbenica da ti pljuga zato sto hoces da predjes na postpaid
 
DjuRaSiN je napisao(la):
Pa tebi ako je bolje(jeftinije sigurno nije)ti idi u Mobtel ali nisam bas siguran da ce tamo sluzbenica da ti pljuga zato sto hoces da predjes na postpaid
Klasicno razmisljanje i odgovor zaposlenog u Telekomu !!!
Kada se bude svaka neljubaznost, pogresna informacija itd. bude sankcionisala otkazom onda ce odnos zaposlenih prema korisnicima da bude kakav treba.
Sto se Mobtela tice procitaj ovo:
http://www.mobtel.co.yu/forum/viewtopic.php?t=976
 
Krađa?

Izvadiš lepo listing (sad ima i preko interneta, za dž) i ako se nešto ne poklapa, lepo u prepisku sa njima ... možda ima nešto što piše sitnim slovima a nisi pročitao ...

A ako su bezobrazni, ako se ispostavi da si u pravu a da neće da isprave svoju grešku i da pošalju izvinjenje (sa šlagom! :D), Kurir samo čeka da stavi "ŠOKANTNO" ili "SENZACIONALNO" ...
 
DjuRaSiN je napisao(la):
Pa tebi ako je bolje(jeftinije sigurno nije)ti idi u Mobtel ali nisam bas siguran da ce tamo sluzbenica da ti pljuga zato sto hoces da predjes na postpaid

E ala si mi odbrusio, svaka ti cas'. Nigde ja nisam rekao/napisao da zelim da mi prodavacica pljuga, a zbog ovakvih i slicnih reakcija nije ni cudo sto ljudi, u vecini slucajeva, imaju negativno misljenje o Telekomu. Ja sam samo dao primer u odbranu mojih tvrdnji o neljubaznosti zaposlenih, "poslovnosti" firme i, u neku ruku, bezobrazluka. Ali posto ti od Telekoma 'leba jedes, ne mozes objektivno da rasudjujes o istom. Stoga cu pokusati da ti malo pojasnim moj predjasni post, na koji si ti dao vrlo uman odgovor.

Ja napisao:
-A i odredjen broj radnika misli ako radi u Telekomu da je uhvatio Boga za petu, pa se vrlo neprimereno ponasaju u kontaktu sa pretplatnicima.
-Nas narod je sklon generalizaciji, te i nije cudo sto onda svi "dobijate istu etiketu".
-...rekla mi je da potpisem neku molbu te ce me oni za sedam dana obavestiti da li je to komisija prihvatila ili ne... Proslo je sedam dana i niko iz Telekoma me nije pozvao.
-...ja drugu ispricam sta su mi rekli, i on ode i kaze im da radi (iako je student kao ja) i dobije prelazak na post paid bez problema (zanimljia sigurnosna metoda protiv neredovnih platisa).

Idemo redom:
Lepo sam napisao da se odredjen broj radnika ne ponasa shodno renomeu firme u kojoj radi, ili bar shodno nekom imidzu koji ta firma pokusava da izgradi. Neljubaznosti i neadekvatno ponasanje u kontaktu sa potencijalnim i sadasnjim korisnicima/musterijama nije dobra ni za seosku prodavnicu, a kamo li za jednu firmu koja zeli da bude ozbiljno shvacena na trzistu. S' obzirom da sam lepo napisao "odredjen broj radnika", time sam stavio do znanja da se ne ponasaju svi radnici neprimereno. U kontaktu sa zaposlenima u Telekomu cesce sam nailazio na ljubaznost i istinsku zelju da se pomogne i resi problem. Kako mi (ljudi) lepe stvari brze zaboravljamo, a ruzne ipak ostaju duze u secanju, nije ni cudo sto ste onda, zbog pojedinaca, "svi losi". Takodje sam i naveo da smo kao narod uzasno skloni generalizaciji stvari, sto je jos samo jedan razlog zasto gradjani i nemaju bas neko lepo misljenje o radnicima Telekoma. Dalje sam se osvrnuo da nedopustivo ponasanje jedne ozbiljne firme u ozbiljnoj zemlji. Ako mi neko kaze da ce me zvati ili obavestiti, ja to i ocekujem. Sem toga, nisam ja dosao njima da uzmem pare vec da im ih dam. Neposlovnost, neozbiljnost... sta drugo reci. I na kraju primer za mog druga, koji mi je jos jednom ukazao na "ozbiljnost" Telekom-ovog poslovanja i/ili neozbiljnost zaposlenih.

O Mobtelu bas i ne mogu da govorim, jer sam samo jednom bio u kontaktu sa njihovim zaposlenima. Usluga je bila na nivou.
 
Inače, u gornjem Thread-u, moj odgovor je bio vezan za:
DjuRaSiN je napisao(la):
A sto se tice kradje na racunima vidi se da nikad nisi bio(izvinjavam se unapred ako jesi)na 063 postpaid.E to se zove kradja moj bato pogotovo ranije.Nije se znalo ko pije a ko placa :d

BTW, zašto ne mogu da editujem svoju poruku?
 
El Toro Loco je napisao(la):
Krađa?

Izvadiš lepo listing (sad ima i preko interneta, za dž) i ako se nešto ne poklapa, lepo u prepisku sa njima ... možda ima nešto što piše sitnim slovima a nisi pročitao ...
Sa telekomovog sajta:

"Napišite SMS poruku sa tekstom: RACUN i pošaljite je na broj 773.
Cena ove poruke je ista kao i za standardni SMS u nacionalnom saobraćaju - 1,70 dinara, bez poreza."


Nije dzabe, cisto za informaciju ...
 
<mode Sitnicavost>
E, dobro ... nije džabe, naplaćuje se kao cela jedna poruka
</mode>

Ko zna, možda je kod MOBTEL-a čak i skuplje, možda čak i 6 din ... da, da ... sad sam proverio, jeste ... nije džabe ...

Razumeli smo se na šta sam mislio, zar ne?
 
Ljudi, na kom delu sajta www.telekom.yu se ubacuje šifra koja se dobija slanjem SMS-a na 773? Ili sam ja lud, ili ne mogu da nađem login stranicu?
 
10x, sve funkcioniše besprekorno.
 
El Toro Loco je napisao(la):
<mode Sitnicavost>
E, dobro ... nije džabe, naplaćuje se kao cela jedna poruka
</mode>
Nije stvar da li je cena jedne, 5 ili 55 poruka, samo kazem da nije dzabe, i to ajde da mi jednom naplate to, nego svaki put kad hocu da pogledam racun, jer vidi molim te sifra istice posle pola sata, a to je sve zbog moje sigurnosti da mi neko ne bi video listing... like i care...
 
Pa valjda je dovoljno jednom da pogledash taj listing za proshli mesec.
 
Ne, volim svaki dan da gledam da vidim da nisu nesto promenili ;)

nebitno stvarno, samo sam hteo da kazem da nije za dzabe ...
 
Opaaa ... nisam znao da SVAKI put naplaćuju ...

Onih 6din što sam pominjao kod 063 ... to ti je jednom ... i posle šalješ poruku samo ako hoćeš da menjaš lozinku.

Izvinjavam se ... mislio sam da je samo jednom i dosta ...
 
zanimljivo je da na BEL paketu u periodu prelaska u sledeći mesec ne postoji nikakva kontrola nad računom... vrlo je neprijatno da pojma nemam koliko je tačno zaduženje za prethodni mesec, niti mogu da znam koja mi je trenutna situacija sa računom...

službenica mi je rekla pre par sati da okrenem sutra, ali verovatnije je da će prekosutra da "svedu račune" za prethodni mesec??? pa šta rade pobogu, 4 dana svode račune, da ih ne kucaju ručno možda??? valjda softver to radi automatski, nije mi jasno...

treba lepo da se složimo da su i telekom i mobtel velika nula, i da bi trebalo što pre da ih treći operater klepi po ušima, njihova bahatost na svim nivoima je više nego nepodnošljiva...
 
Joker je napisao(la):
Klasicno razmisljanje i odgovor zaposlenog u Telekomu !!!
Kada se bude svaka neljubaznost, pogresna informacija itd. bude sankcionisala otkazom onda ce odnos zaposlenih prema korisnicima da bude kakav treba.
Sto se Mobtela tice procitaj ovo:
http://www.mobtel.co.yu/forum/viewtopic.php?t=976
Da nije "klasicno razmisljanje i odgovor zaposlenog u Telekomu" mozes procitati u proslim postovima u kojima sam napisao da cu svakome odgovoriti na pitanje u vezi 064 iako to nije moja obaveza i posao na ovom forumu!!!Toliko o tome koliko sam"neljubazan"!!!
 
nidza je napisao(la):
zanimljivo je da na BEL paketu u periodu prelaska u sledeći mesec ne postoji nikakva kontrola nad računom... vrlo je neprijatno da pojma nemam koliko je tačno zaduženje za prethodni mesec, niti mogu da znam koja mi je trenutna situacija sa računom...

službenica mi je rekla pre par sati da okrenem sutra, ali verovatnije je da će prekosutra da "svedu račune" za prethodni mesec??? pa šta rade pobogu, 4 dana svode račune, da ih ne kucaju ručno možda??? valjda softver to radi automatski, nije mi jasno...

treba lepo da se složimo da su i telekom i mobtel velika nula, i da bi trebalo što pre da ih treći operater klepi po ušima, njihova bahatost na svim nivoima je više nego nepodnošljiva...
Moguce i da se koleginica lose izrazila ili da si je ti lose razumeo,u svakom slucaju sto se tice zaduzenja to mozes videti u racunu koji dobijas svakog meseca,a sto ce tice trenutne situacije tu ti operater ne moze nista pomoci s'obzirom da ni on nema uvid u tom trenutku u besp. min ali sto se tice toga ne moras da brines jer"novi" besp. min krecu da se tarifiraju 1. u mesecu u 00:00:00.A sto se tice treceg operatera,najverovatnije nece biti vec ce se Mobtel nekome prodati(nadajmo se da je Vodafon u pitanju) to su barem neke inf koje sam procitao i cuo na tv(ali svi znamo koliko mediji lazu tako da je pitanje koliko je ta inf tacna)
 
El Toro Loco je napisao(la):
Inače, u gornjem Thread-u, moj odgovor je bio vezan za:


BTW, zašto ne mogu da editujem svoju poruku?
Pa ja naglasio da je to bilo za prethodni period.Ne znam kakva je sad situacija ali ne verujem da su prestali da lapaju
 
Vrh Dno