Šta je novo?

mts "poklon"?

PJ je napisao(la):
Na MTS, koliko znam, se F&F brojevi i za vreme "besplatnih" minuta tarifiraju duplo jeftinije...

Trebalo bi da se F&F tarifiraju kao "obichni" razgovori dok traje paket, a tek posle
"upola" cene?
 
E to je ono o cemu sam pisao par postova pre, ako nepise da ne ulaze u besplatne minute, treba i ti brojevi da se tarifiraju 50% u besplatnim minutima, tj. treba da imas u BEL 50 tarifnom paketu 80 minuta sa F&F brojevima. Sad ce burazer da kaze pa sta bi ti za 360 dinara :D
Ovo pise za BEL tarifne pakete na sajtu MTS-a:
Uz svaki BEL tarifni profil obavezno izaberite i tri Friends & Family broja iz mreže 064/065 sa kojima razgovarate po 50% nižoj ceni od tarife u kojoj se nalazite.
Dodatak kod F&F brojeva je:
Friends & Family brojevi ne mogu biti besplatni brojevi: 064 789, 777, 778 i 71; humanitarni brojevi: 064 744, 064 754 i 064 764; brojevi za hitne pozive: 92, 93 i 94.

Znaci nigde nije napisano, pa sad mozes da tumacis kako ti (MTS-u) odgovara.
 
To stoji. Ubedjen sam da je na sajtu bilo napisano da se uspostavljanje konekcije ne naplacuje. Izgleda da su, iz neznam kog razloga, sklonili.
 
Opet nas mentalitet izlazi na videlo! Prilikom prodaje post-paid kartice sve stvari su objasnjene nacelno! Kada bi se objasnjavala svaka pojedinost prodaja jedne kartice bi trajala oko 2 sata, a lik koji je kupuje opet ne bi slusao i u sebi mislio: sta ova budala ovoliko *****! Vidim da postoji i dalje mnogo nedoumica oko tarifiranja i sada cu vam nesto reci: Zasto pitanja koja postavljate ovde niste postavili prilikom kupovine kartice? Vecina vas ovde ste pametni momci, pa mi je tesko da poverujem da ste prevideli tako nesto!? Post-paid kartica postoji za ljude koji KORISTE telefon, a vecina likova je presla sa pre-paida na BEL 50 i svaki dan pozivaju da provere stanje na racunu, da nekim slucajem ne probiju pretplatu od 360 din! Toliko o tome! DA forumi i sluze za raspravke oko koje cega ali ja i dalje odgovorno tvrdim da sam progledao od kako koristim 064 post-paid! Pre toga sam bio oko 2 godine na 063 post-paid i poslednjih par racuna su bili oko 3k, a sada sa istim razgovorom oko 2k! Ne promovisem nikoga ali cifre ne lazu! Mislim da bi najbolje bilo kada bi se pojavio operater kod koga ce minut biti 2 din, nece biti tarifiranja uspostave veze i mesecna pretplata u iznosu od 200 din ce sadrzati 400 besplatnih minuta i poruka (GPRS i MMS su , naravno, besplatni)!!!!
 
Poslednja izmena:
Cini mi se, zadnji put kada sam proveravao, da se pred web sajtovima ne ceka u red, i mozes da citas sporo koliko zelis. Tamo su mogli SVE da napisu. Ali radi se o necemu drugom, a ne o tome.
 
Videti izmenu posta!^ U krajnjoj liniji zato i postoje call centri za informacije da se sajtovi ne bi pretvarali u romane u nastavcima!
 
Pa na zapadu je bas onako kako ti pricas. Evo ja sam bio pre mesec dana kod mojih u Italiji i naveliko TIM ili Vodafone ili neko treci reklamiraju svoje pakete tipa, placas samo prvi minut razgovora, sve ostalo je beplatno, do 1500 minuta razgovora! Znaci, platis minut, a razgovaras pola sata. Ili, kod njih su ovi friends&family brojevi potpuno besplatni, cak i za onoga koji tebe zove, a na toj je listi. I jos gomila pogodnosti, ali mi je sada stao mozak. problem je u tome sto kod nas postoji monopol, koji drzava drzi. I sve samo poskupljuje.
 
Joker je napisao(la):
Ovo pise za BEL tarifne pakete na sajtu MTS-a:
Uz svaki BEL tarifni profil obavezno izaberite i tri Friends & Family broja iz mreže 064/065 sa kojima razgovarate po 50% nižoj ceni od tarife u kojoj se nalazite.
Dodatak kod F&F brojeva je:
Znaci nigde nije napisano, pa sad mozes da tumacis kako ti (MTS-u) odgovara.
Sada ce neko ovo da shvati kao fazon ako se ja nalizm u onih 50 besplatnih minuta i zovem nekoga iz F&F onda meni MTS treba da da pare.... :d :D :d
 
Pa šta bi, da li se F&F brojevi tarifiraju ili ne u okviru besplatnih minuta???

Dakle, kratko i jasno pitanje, za zaposlene u MTS-Proxima i ostale???
 
@Violinista: Stvarno si, bre, dilka! Lepo sam ti rekao milion puta i sada cu ti reci i na forumu: F&F brojevi ULAZE u besplatne minute kod BEL tarifa i tarifiraju se tek kada se potrose isti! Pozdrav, Bel RULZ!
@Nabukodonosor: Zbog toga sam i naveo taj primer,posto i ja pomalo putujem ali i sam si rekao da je to ZAPAD! Na zapadu veci broj ljudi vozi nova auta, a kod nas kada covek ima auto od 10 godina on kaze: Kao nov je... Kod nas ne postoji monopol jer postoje dva operatera! Naravno kada se nekada i ko nas u zemlji ekonomska situacija bude sredila i ako dodje 3 operater i kod nas ce biti kao u Italiji!
 
Poslednja izmena:
@Proximo: Šta se bre ljutiš odmah? Ja pitao zbog drugih, da bude zapisano ovde na forumu. A i nije loše podsetiti se... :banana:

Mh, ja letos u Italiji kupio neku karticu od 5€, koja je imala 1.000 besplatnih poruka... Naravno, nisam je istrošio ni za 15 dana...
 
proximo je napisao(la):
@Violinista: Stvarno si, bre, dilka! Lepo sam ti rekao milion puta i sada cu ti reci i na forumu: F&F brojevi ULAZE u besplatne minute kod BEL tarifa i tarifiraju se tek kada se potrose isti! Pozdrav, Bel RULZ!

kad sam se poslednji put raspitivao o tome, rekli su mi da f&f ne ulaze u besplatne minute, vec se naplacuju uvek...
 
telekom je reatardirana firma, bez greske. prem da se trude da izgledaju normalno.
ja sam hteo da predjem na post paid i sve sredio...kad su kreneule one fore tipa e sada ovih 200din uplati dole, ali zapravo ona je na pauzi pa idi u najblizu banku...hehe...
tito je ziv. naravno rekao sam M.. u PM...
pa nisam kod sudije za prekrsaje. a druga seljacka fora je sto posle prelaska na post paid ne mozes da se vratis na pre paid. zamisli?
znaci ko hoce da prelazi na post paid prvo par apaurina za dozu komunistickog zracenja koje tamo dise. pa udri herojski. i znajte...nema povratka.
 
Zavisi gde si se raspitivao! Zao mi je sto moram da kazem ali ni 789 ne daje uvek ispravne informacije! Velika je guzva sa pozivima, pa se primaju novi radnici koji i nisu bas savladali kompletnu proceduru! U 98% slucajeva dobicete pravu informaciju! ***a, ko radi taj i gresi!
 
U Srbiji je vise ko gresi taj i radi...
 
E da, josh jedan primer koliko je nash telekom profesionalan je shto na pamfletu koji se dobija uz ovomesechni rachun i na kom su informacije o mtsclub-u pishe da sve ima na www.mtsclub.telekom.yu a koji je zamislite 'Under construction'. Necemo mi videti aDSL do 2012 kad oni ne mogu ni sajt da naprave za ovako neku banalnu stvar, a reklamiraju ga...
 
Misha je napisao(la):
E da, josh jedan primer koliko je nash telekom profesionalan je shto na pamfletu koji se dobija uz ovomesechni rachun i na kom su informacije o mtsclub-u pishe da sve ima na www.mtsclub.telekom.yu a koji je zamislite 'Under construction'. Necemo mi videti aDSL do 2012 kad oni ne mogu ni sajt da naprave za ovako neku banalnu stvar, a reklamiraju ga...
To je vec u domenu fixne telefonije!
DjuRaSiN je napisao(la):
Nazalost moram se sloziti sa tom informacijom
Jel' to nesto na moju adresu? Shala!!! ***a, ceo zivot ti je pod parolom: Snadji se...!
 
Zasto gubite vreme na netu!!!!?????
Mobilni u sake i kad napravite racun od 1.000.000 din i skupite par hiljada "pena" i dobijete na poklon damsku torbicu. Pa gde to ima!!!???
 
Mislim da bi trebalo zakljuciti ovaj THREAD!
 
Ma jok kolega dobar si ti ili u prevodu"Dobar je mali" :D
 
da ne otvaram novi thread, postavicu pitanje ovde...

preshao sam sa pre paida na bel50. Postupak je relativno jednostavan, koshta 210 dinara i dobije se nova kartica (32K- duplo vishe mesta u imeniku u odnosu na stare kartice), kartica se dobije odmah, a meni su je aktivirali sledeceg dana oko podneva. Moj broj je bio divlji, potpisao sam izjavu i sad je registrovan na mene. Inache iznos kredita koji mi je bio na rachunu mi je prenesen u avans pretplate, kod Mobtela pri prelasku na post paid kredit "ispari".

Moje pitanje je: da li moram svaki put kad proveravam svoje zaduzenje da zovem 789 i da stiskam minut ipo kroz menije da bi saznao koliko mi je minuta (zivota) i poruka ostalo? Jel ima *100# za post paid?

fala...
 
E i mene ovo zanima. I zanima me koji je ono password sto mi trazi kada proveravam koliko mi je ostalo. Tacnije nisam nijednom ni uspeo da proverim.
 
nickname je napisao(la):
Moje pitanje je: da li moram svaki put kad proveravam svoje zaduzenje da zovem 789 i da stiskam minut ipo kroz menije da bi saznao koliko mi je minuta (zivota) i poruka ostalo? Jel ima *100# za post paid?

fala...
Pa ne postoji bas *100#, ali mozes da napravis 'shortcut' za te menije.
Sacuvaj u imeniku '789ppp2p2p1p1p1pTVOJ_PIN_CODE', (primer: 789ppp2p2p1p1p1p9854) i kad budes okrenuo taj broj, on ce sam da odradi taj odlazak kroz menije, i ti posle samo slusaj koliko dugujes para ;)
Naravno, procedura traje isto, ali barem ne moras sam da kucas u koji ces meni, itd.

pozdrav
 
Jel ima ta provera na 64 preko GPRS?
 
Kod mene to ne funkcionise iz prostog razloga sto mi stalno kaze "uneli ste pogresnu sifru". Mislim taj princip radi, ali meni za PIN kod pise 0000, na onoj plastici od kartice. Kako sad?
 
Nabukodonosor je napisao(la):
Kod mene to ne funkcionise iz prostog razloga sto mi stalno kaze "uneli ste pogresnu sifru". Mislim taj princip radi, ali meni za PIN kod pise 0000, na onoj plastici od kartice. Kako sad?
Ne funcionise ti zato sto ti to nije sifra.Da si pozvao 789 svi bi ti rekli da ti je sifra za proveru stanja poslednja 4 broja sa PUK1 koda.Tako da nemojte vise da pljujete kako nismo ljubazni :D
 
Nisam ja nikoga pljuvao zbog toga, ali ovo zaista nisam znao, a ne ceka mi se svaki put preko 20 minuta da bih pitao tako nesto.
 
Nazad
Vrh Dno