Šta je novo?

MTS optika za fizicka lica

Al kod mene je Box 3 u pitanju.Kad hocu da se registrujem na Moj MTS,imam opciju preko mobilnog ili preko JMBG.Ja probao preko JMBG,i kod su mi poslali na adresu mts.rs gde ne mogu jos da udjem.:( Znaci,otprilike moram da cekam dok mi "proradi" mail.mts.rs pa da se onda registrujem na Moj MTS pa onda da "udjem" u treci STB.:cautious:
 
Pa oni su trebali da ti aktiviraju uredjaj i nisi trebao da ih pustis dok to ne urade :)

Probaj korisnicko ime koje imas i 1111 kao lozinku.
 
Ne pitaj me nista,ovi sto su bili su neki salabajzeri,samo sam čekao da odu.Pa nisu mi ni kabl koji treba za net stavili,i kad sam im rekao da mi ne meri 500/160 već 100/100 oni su rekli da je dobra i ta brzina!?🤨🙄 Probao sam i na taj drugi način,neće ni tako.
 
na koji lan port kacis treci stb ? za treci stb ti daju 100mbps 5 portni switch , i njega moras da ubacis u port 2 ili 3, a onda treci stb u neki drugi od njegovih portova...
ili tako, ili prebacis jos neki od portova rutera da bude u bridge mode za IPTV mrezu (moze samo na huawei ruterima)
stb ce traziti user/pass ako je prikacen na INTERNET port rutera, ne moze tako raditi.
 
Poslednja izmena:
@rajkosto ,bio je nakacen na LAN 4 i onda sam ga prebacio na LAN 2 i ista prica,trazi korisnicko ime i lozinku.Kad sam usao u podesavanje rutera(Huawei je u pitanju),nijedan port gde je prikacen STB nije online ,samo port za net(LAN 1).Kako da uradim to na drugi nacin?Pojasni mi ,molim te....I da,na ruteru trepere sve lampice sem LAN 2 na kom je taj treci STB i TEL 1 gde je prikacen telefon.
 
Imaš li papirni ugovor? Pogledaj tamo username i pass.
Edit: mi meni na nokia ruteru ne svetle lan1 pošto je laptop ugašen a lan 4 takođe pošto na njemu nema ništa.
Kada povuku tada mora da svetle.
Ne znam. Proveri kabl za svaki slučaj i pogledaj ugovor. Možda su nešto menjali ali trebalo bi da ti pišu tamo podaci.
 
Imam i nece,juce im pisao i nije jos aktiviran nalog.Lampica SIJA ali ne treperi na tom trecem STBu i tamo gde je povezan telefon.Sad sam probao sa switchem i nece.Zanimljivo da mi na LAN 4 ladno radi STB.Ne znam brate koliko im treba da to zavrse.Do sad bi ugovor stigao u Ameriku,a ne ovde.....:unsure:
@nesa69 ,kako god okrenem,trazi korisnicko ime na tom trecem a nece jer ocigledno nije jos aktiviran ugovor.Nema veze,sutra cu da im pisem opet......
Hvala vam na pomoci!;)
 
Poslednja izmena:
Znaci rade ti ovi STB-ovi sto vec rade kada ih stavis na port LAN4 ? Onda su ti oni to promenili da svi osim LAN1 budu za IPTV da ti ne bi davali switch (pise ti na onom papiru za dodatni stb koju opremu su ti dali/trebali da ti daju). Ako rade na LAN4, onda nije to problem. Mozes na nekom od tih sto rade da udjes u Podesavanja -> Glavni Profil -> Ukucas pin (default je 1111 ili 1234). Pa na onog glavnoj stranici podesavanja gde ima status (IP Adresa, MAC adresa, Verzija Softvera) skroz dole pise i koji ti je glavni username za iptv. Mozes da probas taj username da ukucas u treci STB kada ga povezes na neki od LAN portova koji rade za IPTV i restartujes preko dugmeta Off/On, zajedno sa PIN-om koji ti je radio da bi usao u glavna podesavanja.
Ako ni taj username/PIN ne prima, onda stvarno nije registrovan, i moraju da ti ga ubace u bazu pod tvojim nalogom (koristeci MAC adresu koja pise na nalepnici na donjoj strani STB-a)
 
Probao i tu opciju,definitivno nije registrovan.Pisem im sutra pa javljam sta je bilo.Hvala još jednom na objašnjenju.
 
Sta znaci recenica sa sajta za Box 3:
"*Korisnici koji imaju iris TV uslugu ne mogu da koriste iris GO koji je namenjen za korisnike koji nemaju iris TV."

Mogu li ja istovremeno da imam dva STB-a kod kuce plus mogucnost da gledam TV na telefonu ili na laptopu dok sam na poslu/odmoru/vikendici?
 
Evo,danas je sreda a u petak bili monteri i još mi nije aktiviran ugovor.Kakva vi imate iskustva?Posle koliko dana su vama aktivirali?
Meni su aktivirali posle 7 dana ali je ugovor tekao od tog datuma kad su aktivirali, tako da sam 7 dana koristio dzabe sve usluge Box 4 Lite je u pitanju.
 
Situacija je sledeća.Aktiviran mi je ugovor 02.08.a pola usluga mi ne radi.Sjajno....🙄🙄🙄Prijavio sam smetnje za fiksni i treći STB a za Moj MTS moram da zovem da tražim šifru korisnika,tj.da menjam lozinku ali to samo sa broja na kom se vodi ugovor.Odlicno,sve bolje od boljeg...
 
Od srpskih provajdera, MTS je prilicno dobar za "napredne" korisnike, jer ne radi CG-NAT na optici, dozvoljava doplatu za staticki ip, a i ruteri se mogu prebaciti u bridge mode tako da koristite vashu mreznu opremu (huawei moze sa webgui-a, nokia moze pozivom/tiketom). Yettel ne daje nikako pobeci iz CG-NATa trenutno, SBB nikako ne daje prebacivanje rutera u bridge-mode.
Yettel je dodao mogucnost doplate za staticku javnu i to je jeftinije od mts-a - 480 dinara.

Koliko su ti sveze informacije da mts i dalje na optici svima daje javnu adresu? Ako je tako, imamo pobednika za naredne dve godine vernosti :)
 
Sta znaci recenica sa sajta za Box 3:
"*Korisnici koji imaju iris TV uslugu ne mogu da koriste iris GO koji je namenjen za korisnike koji nemaju iris TV."

Mogu li ja istovremeno da imam dva STB-a kod kuce plus mogucnost da gledam TV na telefonu ili na laptopu dok sam na poslu/odmoru/vikendici?
Ne mogu tako duboko da analiziram značenje :)
U praksi je valjda Iris go dostupan besplatno Iris TV korisnicima koji imaju BOX 3 ili 4 tokom trajanja ugovora. Ostalima je do nekog datuma koji je na sajtu, ali taj datum se kotrlja već godinama besplatno koliko sam video. Možda i grešim u vezi toga.
Možeš na najviše tri uređaja ma gde god bili, ne troši mts mobilni net. Moj nalog je kod sestre i klinaca na tri uređaja (mislim 1 Iris smart i 2 iris go). Imaju SBB pa se menjamo.

@simmke :
Da li si probao fizički da promeniš mesto STB uređajima. Staviš jedan što ti radi na mesto gde ti je taj što ne radi. Možda je i neispravan STB.
Na ovo sam mislio kada sam pominjao ugovor (ispod su ti kodovi za logovanje i kupovinu). Inicijalna lozinka je inače broj fiksnog. U februaru mi je uvedena optika i bukvalno ništa nisam pipnuo osim što sam vratio kod za kupovinu na četiri keca jer je zezao jedan stb kod uključivanja. Sve je radilo u momentu kada je monter pustio signal.
Maxthon Snap20220804163529.jpg
Da li je moguće da ti nisu aktivirali mail, to već ne znam. Mislim da je kod mene radio od prvog trenutka kada je potpisan prvi ugovor. Davno je to bilo doduše.
 
@nesa69 ,Nije u kvaru STB,nov je ali ne mogu da se ulogujem sa korisničkim imenom.Ne znam sta su zaje.ali.Danas su me zvali ali naravno nista jos nije rešeno....🤔🤔😒
 
Dan 7.Dolazili su da poprave fiksni i zamenili su STB,sad je Q11 ali i DALJE ne radi.Znaci,strasno.Kod njih je opšte rasulo!Stvarno ne znam koga da zovem više!🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Milion puta pokušavam da se ulogujem i nista.Sacuvaj Boze..
 
da li barem sada ti radi fiksni, i znas podatke za logovanje na moj.mts.rs ? ako su zamenili STB zar nisu trebali da ostanu tu dok ne proveris da li radi ? ovde svaki put kada donesu STB on je vec registrovan i radi cim se ubode u neki IPTV port, nista ne trazi od logovanja. posle sat vremena na mrezi od prilike dobije i firmware update i restartuje se da ga instalira, posle toga nema vise prekida.
 
Samo cu ovo reci za montere mts-a, komsije su uzele mts optiku, a bander je ispred moje kuce. Sve sto su seckali kablove, neke limove, zice i sta ja znam su uzeli i pobacali po mom travnjaku kao najveci seljaci. Stvarno danas svako moze da radi.
 
@rajkosto ,fiksni radi i to su ga jedva popravili (prebacili iz TEL 1 u TEL 2) ,a STB su zamenili,uzeli Skywortth HP4024 i stavili Q11.I rekli da opet probam za 2 sata jer su pod opterecenjem.Monteri u selu blizu Sapca sj.bali stvar i sad moraju da resavaju njihove greske,bar nisam jedini.Kad sam mu malopre pisao da i dalje ne radi,on kaze da mu je sef rekao da radi i da zovem da reklamiram.KOJI PUT VISE?Ovo moze samo u Srbiji i nigde vise.
@telep ,znaci montere mi ne spominji.Ovaj jedan sto je bio zavrsio veterinarsku,teski lelemud,nabaciovao se mojoj kevi,debil a ovaj drugi je sve radio.A biser je kad sam pitao kako da povezem izmedju dnevne gde je ruter i moje sobe gde je komp,ovaj prvi mi rekao da kad mi treba net otvorim vrata i povezem ruter i komp,kad mi ne treba izvadim kabl!?:rolleyes::cautious: i da,kad sam rekao sto mi je brzina 100/100 umesto 500/160 oni su rekli da mogu i sa tom da se zadovoljim.Sutra cu ih zvati i reci ako ne zavrse ovo tokom vikenda,u ponedeljak idem da raskinem ugovor i prelazim u SBB.Aj u pm vise....
 
Ne verujem da će ti oni probleme rešiti tokom vikenda.

Ovo 100/100 može biti problem sa mrežnim kablom ili switchem. Da li su oni pravili kablove ili su ti montirali fabričke? Proveri uspostavljanu brzinu na ruter portu gde ti je razvezana lokalna mreža i na kompu/gde god ti je svaka sledeća tačka povezivanja. Ako si komp povezao na switch probaj da ga prebodeš direktno u ruter, ako ovo pomogne switch je verovatno sa 100Mbit portovima.
 
To za internet sam rešio,promenio sam kablove.Sad ide brzina oko 488/152.Ostaje još ovaj je.eni STB.
 
Poslednja izmena:
Dan 8.Proradio STB napokon!Znaci nemam komentar na ovo sve.Mada mi kažu u komšiluku da su katastrofa i monteri koji rade za SBB.🙄🙄🙄
 
C:\Windows\system32>ping 142.250.184.142

Pinging 142.250.184.142 with 32 bytes of data:
Reply from 142.250.184.142: bytes=32 time=22ms TTL=120
Reply from 142.250.184.142: bytes=32 time=22ms TTL=120
Reply from 142.250.184.142: bytes=32 time=22ms TTL=120
Reply from 142.250.184.142: bytes=32 time=22ms TTL=120

Ping statistics for 142.250.184.142:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 22ms, Maximum = 22ms, Average = 22ms
 
Hvala.

Nije greska, i nije do mene.
Moj ping prema 142.250.184.142 ima prosek 20ms, 100 paketa.
Raniji prosek bio je 7ms.
 
C:\Windows\system32>ping -t 142.250.184.142

Pinging 142.250.184.142 with 32 bytes of data:
Reply from 142.250.184.142: bytes=32 time=7ms TTL=120
Reply from 142.250.184.142: bytes=32 time=7ms TTL=120
Reply from 142.250.184.142: bytes=32 time=8ms TTL=120
Reply from 142.250.184.142: bytes=32 time=7ms TTL=120
Reply from 142.250.184.142: bytes=32 time=8ms TTL=120
Reply from 142.250.184.142: bytes=32 time=8ms TTL=120
Reply from 142.250.184.142: bytes=32 time=8ms TTL=120
Reply from 142.250.184.142: bytes=32 time=8ms TTL=120
Reply from 142.250.184.142: bytes=32 time=7ms TTL=120
Reply from 142.250.184.142: bytes=32 time=7ms TTL=120

Ping statistics for 142.250.184.142:
Packets: Sent = 10, Received = 10, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 7ms, Maximum = 8ms, Average = 7ms

sa 178.22x IP-a, probaj da restartujes ruter dok ne dobijes drugi IP opseg mozda ima bolji ruting
 
Pretpostavio sam da je do IP opsega, sad 79.101.xx. Nema potrebe za promenom IP adrese, bar ne trenutno.
Ne mora restart MTS-ovog rutera, moj ruter moze sam to obavi bez restarta.
 
Kad pominjete rutiranje, ja sam primetio da mi se odziv do Cloudflare (merim ping do 1.1.1.1) pogoršao pre oko mesec dana - tada mi je putanja iz MTS mreže do Cloudflare vodila preko Amsterdama (~28ms odziv do 1.1.1.1), pa onda od pre dve nedelje preko Beča (odziv oko 12ms) i evo od jutros vratila mi se ruta preko SOX u Beogradu gde je odziv 2-3ms. :)

Optika je u pitanju, trenutni opseg 178.222.x.x, na Huawei ONT stoji da se konekcija nije reciklirala oko 4 meseca (od kada sam podesio always-on) što znači da je IP isti tokom tog perioda:
Online Duration (dd:hh:mm:ss):121:13:46:38
 

Prilozi

  • ping-one.one.one.one.png
    ping-one.one.one.one.png
    7.1 KB · Pregleda: 19
Nazad
Vrh Dno