Pozdrav svima,
Imam ozbiljniji problem pa sam hteo da se obratim vama za iskren savet sta uciniti?
Desava se to da sam 17.06 prijavio za opticki internet jer jelte imam u stanu dovedenu optiku.
Nakon par dana dosao je covek iz mtsa i kada je probao da poveze internet i sve ustanovio je da je doslo do prekida optickog kabla u zgradi.
Proslo je naravno nekoliko dana niko se ne javlja, onda sam poceo da zovem call centar svaki dan bukvalno , takodje sam isao u mts poslovnicu doslovno dok nisam dobio bilo kakvu povratnu informaciju kada ce neko doci to da resi. Tu sam dosao do informacije da je neka privatna firma radila optiku u zgradi za mts, pa mts samim tim ima garanciju na njihov rad i da je to njihovo da oni dodju i rese problem sa prekidom, takodje da to moze da potraje.
Posle 20tak dana dobijam poziv da ce u subotu doci ta kompanija koja je radila instalaciju optike u zgradi da to popravi.
Nakon 3-4 sata njihovog pokusaja nisu uspeli da nadju nacin da sprovedu novi kabal do nekog njihovog panela u prizemlju.
Kazu da je ekipa koja je radila grejanje posle njih prikljestila neke "sifone" sa kablovima u kojima se i nalazio kabal za optiku. I da oni nemaju nacin da sprovedu novi kabal?
Postajem poprilicno ocajan sto se tice svega ovoga, takodje nemam ni opciju da uvedem kablovski internet jer je nova zgrada i sve je na cekanju.
Investitor mi kaze da njih pritiskam da je to njihovo da to rese, na neki nacin covek je i u pravu. Sta vi predlazete?