Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Imaš i u podešavanjima Kupovina paketa.
Ovo drugo se podrazumeva sa njima, šta ćeš u životu bez veselja i radosti :)
Dva su mi stigla sa napalatom besplatnih dodatnih, na ovom zadnjem računu su rešili problem. Možda uskoro i promenim paket čisto radi zabave :)
 
Zamenio sam pre 5 dana tematski paket preko telefona ali mi do sad nije nista promenjeno tj. ostalo mi po starom, vadio sam i vracao cam modul. Dal kad se menja paket to vazi od pocetka sledeceg meseca ili ja nesto nisam uradio kako treba? Ne mogu preko sajta na moj mts jer nemam sifru racuna a nemam ni mts broj
 
Čim se zameni paket, za manje od sat vremena su dostupni kanali, kad se zove njihov kontrolni centar 😃
 
Imam Box3 (Fiksni, Internet 200 MB/s, TV) koji sam dobio po ceni fiksne linije (659 Din) u jednoj od Telekomovih akcija.

Ima li nekoga kome je istekao ugovor na ovakvom paketu?
Zna li se koje su opcije za novi ugovor sa popustom?
 
Позови 064/733, питај шта ти нуде за останак код њих. Кажеш да хоћеш да раскине уговор и пређеш у другу мрежу.
 
@rkramer na datum isteka ili kasnije, svratiš u MTS i tražiš zahtev izdavanja idp broja, ne pominješ raskid.
Ostaviš mob kontakt. Kroz par dana zovu nazad da ostaneš uz 50% na sva 24 meseca.
 
@rkramer na datum isteka ili kasnije, svratiš u MTS i tražiš zahtev izdavanja idp broja, ne pominješ raskid.
Ostaviš mob kontakt. Kroz par dana zovu nazad da ostaneš uz 50% na sva 24 meseca.

Teško da bih ostajao za 50%... I ovo sam uzeo jer bih taj fiksni placao iovako ionako...
Ako je neko izboksovao drugi ugovor po istim / slicnim uslovima, nek se javi :)
 
Koliko vremena je potrebno da deaktiviraju net boost? Bio sam u poslovnici 12. apr i dobio sam informaciju da će stići poruka kada se usluga deaktivira.
Do sada nije stigao SMS, na moj mts portalu i dalje piše da je usluga aktivna.
 
Kojim uslovima? Da PONOVO koristiš još 2 godine Box3 paket po ceni 700 din? 😂😂
Imam utisak da osećam ljubomoru kod kolega... 😁

Da se razumemo, ponuda je već jednom bila bezobrazno dobra (box 3 crveni za 659 din. mesečno). Regularno je pitanje da li po istim uslovima može ugovor da se obnovi.

Pod istim ili sličnim bih obnovio. Sa 50% današnje cene - ni u pijanom ludilu!

Uostalom, ako su operateri sami napravili pijacu od tržišta, ko sam ja da se bunim? 😁
 
Imam utisak da osećam ljubomoru kod kolega... 😁
Ćale je u februaru dobio identičan promo samo za Supernova optiku umesto MTS optike.
To što osećaš je moja apsolutna neverica da postoji neko ko stvarno misli i nada se da će ponovo da "obnovi pod sličnih uslovima" jer su takva očekivanja apsurdna. Plus i stav kako je 50% popusta krš ponuda 😂😂😂

Regularno je pitanje da li po istim uslovima može ugovor da se obnovi.
Naravno da ne može i da nećeš dobiti takvu ponudu za ugovor #2.

(i naravno da ja ne očekujem da ćale 2027. nastavi da koristi sve to po ceni fixnog 😂😂😂)

Ni 50% popusta nije sigurica da će da ti ponude s izborom da si prethodne 2 godine koristio za količinu novca koju im drugi korisnici uplate za 2-3 meseca. Nije Telekom dobrotvorna ustanova... nego je taj promo "po ceni fixnog" smišljen za penzionere i sličnu klijentelu "navuče" na internet i TV uslugu iz nadu da će dovoljan procenat korisnika koji je sad dobio promo za 2 godine da nastavi da plaća sve 3 usluge. A usput duvaju veštački i neku kvazi stopu rasta broja korisnika usluga.
 
… to što si dobio, za 700 dinara x24meseca… to je to… jako teško ćeš dobiti, verovatno ne 24x50%… jedino ako tražiš idp… rasturi box, ukini šta ti ne treba… ili potraži neku alternativu samo u optici…
 
Dobro jutro, evo i ja da se ukljucim jer pojma nemam šta mi je realno da trazim. Ističe mi ugovorna obaveza box3 na dve godine, od kojih sam prvih 12 meseci placao dinar. Pre ove dve godine smo isto bili telekom, pa nesto ponuda nije bila bas ok, prebacili se u telenor, tamo jos gori internet (bar moj slucaj licni) pa se vratili mts-u. Otuda tih 12 meseci za dinar. Da li ipak za bolju ponudu potrebno raskidati ugovor ili moze nesto slicno da se dobije samo uz nastavak.. hvala puno svima!

P.S. primetio sam da su mi zakljucali kanale poput bbc earth, pink pedia a sigurno jos neki, iskoči obavestenje nije kupljen. Nisam se bavio tim problemom jer sam pred istekom ugovora, kako ste to resavali, ako ste imali slicnu stvar
 
Понуда Бокса по цени фиксног је one time offer, неће је понудити по други пут (месеце по 50%, од 9 до 16 месеци дају и за ВДСЛ а за оптику дају и више).
Исту 659дин понуду смо добили на Боксу на другој адреси марта прошле године (и не добијају је само пензионери нити нови корисници у руралним крајевима). Нема ни теоретске шансе да ће поново понудити такву џену још 2 године, било коме.
 
Dobro jutro, evo i ja da se ukljucim jer pojma nemam šta mi je realno da trazim. Ističe mi ugovorna obaveza box3 na dve godine, od kojih sam prvih 12 meseci placao dinar. Pre ove dve godine smo isto bili telekom, pa nesto ponuda nije bila bas ok, prebacili se u telenor, tamo jos gori internet (bar moj slucaj licni) pa se vratili mts-u. Otuda tih 12 meseci za dinar. Da li ipak za bolju ponudu potrebno raskidati ugovor ili moze nesto slicno da se dobije samo uz nastavak.. hvala puno svima!

P.S. primetio sam da su mi zakljucali kanale poput bbc earth, pink pedia a sigurno jos neki, iskoči obavestenje nije kupljen. Nisam se bavio tim problemom jer sam pred istekom ugovora, kako ste to resavali, ako ste imali slicnu stvar

Odeš u poslovnciu dan nakon isteka ugovorne obaveze i tražiš IDP broj, zovu te taj dan, najčešće, ili tokom narednih dana i ponude 50% na 24 meseca.

ZAključani su ti dokumentarni programi. Proveri u aplikaciji ili na sajtu moj.mts koji su ti aktivni paketi i pozovi kontrolni centar i traži da ti zamene, ako ti nije neophodan, dečiji za dokumentarni. Pisano je već mnogo o tome ovde 😃
 
Imam utisak da osećam ljubomoru kod kolega... 😁

Da se razumemo, ponuda je već jednom bila bezobrazno dobra (box 3 crveni za 659 din. mesečno). Regularno je pitanje da li po istim uslovima može ugovor da se obnovi.

Pod istim ili sličnim bih obnovio. Sa 50% današnje cene - ni u pijanom ludilu!

Uostalom, ako su operateri sami napravili pijacu od tržišta, ko sam ja da se bunim? 😁
Vratis opremu i cekas da prodje neko vreme da izbrisu iz sistema za usluge box-a To koliko traje ko zna. 😀
Kad te izbrisu opet uzmes tu akciju ona jos traje.
Da fixni prebacis na nekoga , treba prodje 12 meseci vlasnistva na broju za akciju.
Sve opcije koje nude treba iskoristiti. Uskoro ce ukinuti ove fore 24×50%, samo da se formalno prodaja zavrsi. Bice jedini na trzistu Srbije bez konkurencije.
 
Koliko vremena je potrebno da deaktiviraju net boost? Bio sam u poslovnici 12. apr i dobio sam informaciju da će stići poruka kada se usluga deaktivira.
Do sada nije stigao SMS, na moj mts portalu i dalje piše da je usluga aktivna.
Ranije je bilo istog dana, ali moguće je da su sad to promenili, da se gasi krajem meseca. To najviše i ima logike, budući da je naplata na mesečnom nivou, princip sve ili ništa. Ako si već koristio od 1. do 12. aprila, tebi se svakako naplaćuje pun iznos, pa je i smislenije da ti deaktiviraju tek u ponoć između 30. aprila i 1. maja, kada ti se resetuje saobraćaj. Drugim rečima, plaćaš punu cenu kako god da okreneš, a preuranjenom deaktivacijom dodatak gubi sav smisao, pa je i po tebe bolje da ostane do kraja meseca. Tako već rade npr. za Apollon. Kad god da ga otkažeš, traje do kraja meseca i cena je fiksna. Otkazivanjem samo sprečavaš dalju obnovu sledećeg meseca.

Naravno, prethodni pasus je samo moja pretpostavka. Najbolje bi bilo da u svakom slučaju uđeš na "Moje porudžbine" na portalu i pogledaš ima li evidentiran neki zahtev 12. aprila, možda čak i sa opisom Net Boost. Ako ima bilo šta, to je onda okej, pod pretpostavkom da tog dana nisi ništa drugo zahtevao. Ako nema, onda je već čudno. U tom slučaju bih ti preporučio obraćanje preko četa (javiš se čet-botu Mili i zatražiš agenta), gde se brzo javljaju. Napišeš ovo što si i ovde, i oni će ti to sigurno rešiti.
 
Bravo, zaboravio sam da pogledam status u “Moje porudžbine”. Stoji status “Završen” tako da pratim pa ću ih zvati krajem meseca ukoliko se ništa ne promeni do tada.
 
@rkramer

Nemoj da puštaš da te lože toliko.
Razduži se na svoje ime. Neka brat/sestra/ćale/keva/ko god na svoje ime na istoj adresi preko akvizitera izboksuje 16m za 1din za nove korisnike za box3 (akviziteri na prvu loptu novajlijama prvo nude 12, pa 14, pa ne kraju "uz odobrenje šefa" daju 16m).
Fora je što niko od njih ništa ne mora sam da se cima, sve završi ti slanjem slike osobine LK akviziteru na viber, to je jedino što traže.
Nema teoretske šanse da tokom tih 16m MTS ne podigne cene usluge - tada pre isteka tih 16m raskidate bez penala i sledeći na redu ukućanin ponovo aplicira kao novi korisnik uz X meseci po dinar.

Začkoljica je jedino što će svaki "novi korisnik" dobijati novi fiksni broj telefona, ali ćete uvek imati neki tako da ako to nije problem eto kako da ih "uhakuješ".
 
@rkramer

Nemoj da puštaš da te lože toliko.
Razduži se na svoje ime. Neka brat/sestra/ćale/keva/ko god na svoje ime na istoj adresi preko akvizitera izboksuje 16m za 1din za nove korisnike za box3 (akviziteri na prvu loptu novajlijama prvo nude 12, pa 14, pa ne kraju "uz odobrenje šefa" daju 16m).
Fora je što niko od njih ništa ne mora sam da se cima, sve završi ti slanjem slike osobine LK akviziteru na viber, to je jedino što traže.
Nema teoretske šanse da tokom tih 16m MTS ne podigne cene usluge - tada pre isteka tih 16m raskidate bez penala i sledeći na redu ukućanin ponovo aplicira kao novi korisnik uz X meseci po dinar.

Začkoljica je jedino što će svaki "novi korisnik" dobijati novi fiksni broj telefona, ali ćete uvek imati neki tako da ako to nije problem eto kako da ih "uhakuješ".
Sada gledaju da na toj adresi već u prethodnom periodu nije bio korisnik neko drugi, tojest promocija se vezuje za ulicu i broj, ne za ime i prezime
 
U praksi naloženi pohlepni akviziter ništa od toga ne gleda, a kad on/ona ubaci ugovor u sistem to je to - iz ličnog iskustva sa rotacijom ukućana provereno.
Moguće da u centrali ili ekspoziturama gledaju, ali ja mu kažem da ide preko akvizitera/akviziterke koji/koja treba da ispuni svoju "kvotu", surov je kapitalizam.
 
U praksi naloženi pohlepni akviziter ništa od toga ne gleda, a kad on/ona ubaci ugovor u sistem to je to - iz ličnog iskustva sa rotacijom ukućana provereno.
Moguće da u centrali ili ekspoziturama gledaju, ali ja mu kažem da ide preko akvizitera/akviziterke koji/koja treba da ispuni svoju "kvotu", surov je kapitalizam.
Meni sad skoro tražili za 14 meseci po ceni postpejda izvod iz katastra ili neki drugi dokaz da im dostavim da se ne koristi u istom objektu a bez dokazivanja daju 11 meseci 50%
 
Akviziter, u prevodu klinac / klinka ti je tražio izvod iz katastra? Ili ti je to tražio neko drugi, malo ozbiljniji iz MTS-a?
Apropo katastra, druže da li ti znaš da ljudima već po nekoliko godina tamo nisu upisali uredno kupljene nekretnine?
Koji drugi dokaz su ti ponudili kao alternativu?
 
Akviziter, u prevodu klinac / klinka ti je tražio izvod iz katastra? Ili ti je to tražio neko drugi, malo ozbiljniji iz MTS-a?
Apropo katastra, druže da li ti znaš da ljudima već po nekoliko godina tamo nisu upisali uredno kupljene nekretnine?
Koji drugi dokaz su ti ponudili kao alternativu?
Predložili to ali su rekli kao "može i nešto drugo"
Prijavio sam se preko sajta i rekli mi kao promocija je 14 meseci po ceni postpejda ili po dinar ako je bez mobilnog, ja sam dao adresu i rekao je na ovoj adresi postoji jos jedan korisnik i da moram da dokazem da nije clan istog domacinstva ili da idemo na 11 meseci 50%
 
Vrh Dno