Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Evo meni su danas poslali sms da mi se prigovor usvaja i da će mi ostati nepromenjena cena do kraja ugovorne obaveze tj. oni uslovi koji stoje u ugovoru pre poskupljenja i da će mi biti korigovani raćuni za februar i mart. Samo nemam pojma kako će korigovati račun za februar pošto sam ga još odavno platio... Ja sam još 12 marta pisao pisao RATEL-u i tu sam napisao da mi nikakav sms od njih nije stigao što je i istina i još neke stvari sam nalupao. Tako da eto, to je to.
 
Koliko se najvise sada moze dobiti za nove korisnike na optici meseci po dinar za boks pakete ?
 
16 meseci po 1 din ako se prelazi iz SBB-a
ili 14 meseci po 1 din regularno
 
Savet ako vam i dalje naplaćuju dodatni TV paket - osim što ćete ponovo otvoriti prigovor na račun, kontaktirajte ih obavezno da unesu u sistem ''popust na paket'', kako oni kažu. Izgleda da kad su nam aktivirali i menjali pakete u sklopu besplatnih slotova na naš zahtev, nije uneto u sistem kao besplatno pa otuda uvećani računi. Tek nakon što sam na četu tražio da to srede, u zahtevima sam video tu korekciju ''u radu''. Operaterka mi je rekla da je moguće da će i naredni račun da bude uvećan, ali samo za te dane do mog javljanja za korekciju. Pišite im na četu, začuđujuće su svi ljubazni, predusretljivi i brzo reše problem. Po svemu sudeći, prigovori na račun rešavaju samo predmetni račun i ne bave se uzrokom uvećanja kao što bi trebalo
Cet na fejsu ili na portalu mts-a?
 
Na portalu, ne moraš da si ulogovan. Svaki mogući put su pomogli, izašli u susret ili prosledili zahtev ako je trebalo, samo imaj strpljenja dok se javi operater, kad ih dobiješ komunikacija ide brzo
 
Na portalu, ne moraš da si ulogovan. Svaki mogući put su pomogli, izašli u susret ili prosledili zahtev ako je trebalo, samo imaj strpljenja dok se javi operater, kad ih dobiješ komunikacija ide brzo
Uradio sam kako si napisao, odgovorili su mi da ce biti evidentiran muzicki paket kao besplatan, hvala.
 
Jel se desilo nekad da znate da nekog ko je tražio idp nisu pozvali posle par dana i ponudili 24x50% ili da su pozvali i ponudili neku smešnu ponudu?
 
Imam jedno pitanje ne znam gde da postavim pitanje
Treba mi pomoc
Koja firma posluje sa telekom da instaliranje optike ?
Jer trazim posao
 
Samo nemam pojma kako će korigovati račun za februar pošto sam ga još odavno platio...
Ne sprečava ih to svakako da storniraju stari račun, a izdaju ti novi. Višak koji ćeš tu dobiti možda će i sami preknjižiti na mart, a možda ćeš morati i da im tražiš, mada u ovakvim slučajevima mislim da sami odrade. U nekim drugim te pitaju da odlučiš: preknjižavanje, isplata na tvoj tekući račun, možda nešto treće...
 
@Torrente Mog brata nisu zvali nekih 7-9 dana od podnošenja zahteva za IDP. Ali kad su pozvali konačno dobio je 24 x 50% popusta ponudu.

Njemu su čak i poslali IDP broj na mail adresu posle 2-3 dana nakon zahteva, bez da su zvali pre toga 😂😂 Bila boga mi "zanimljiva" situacija ali se srećom lepo završilo iako su na to odugovlače uzeli 3-4.000 din kroz račun zbog rasformiranog Box4 ugovora.
 
Poslednja izmena:
Evo meni su danas poslali sms da mi se prigovor usvaja i da će mi ostati nepromenjena cena do kraja ugovorne obaveze tj. oni uslovi koji stoje u ugovoru pre poskupljenja i da će mi biti korigovani raćuni za februar i mart. Samo nemam pojma kako će korigovati račun za februar pošto sam ga još odavno platio... Ja sam još 12 marta pisao pisao RATEL-u i tu sam napisao da mi nikakav sms od njih nije stigao što je i istina i još neke stvari sam nalupao. Tako da eto, to je to.
Jesi li im pisao preko ove forme ili si morao da se registruješ i onda dobijaš pristup nekoj drugoj formi prijave?
1744319616064.png
 
Može tu, a evo ti i ovako link. Nije neophodna nikakva prijava (iako kao jeste preporučena), samo će ti nakon podnošenja zahteva tražiti da potvrdiš mejl. Ja sam konkretno 15. februara jednoj starijoj osobi pomogao da popuni zahtev, a sutradan joj je stigla potvrda da je zahtev primljen. MTS ju je 21. marta zvao da javi da je prigovor prihvaćen, a bukvalno juče joj je od RATEL-a stigao identičan odgovor. Pritom se u MTS-ovom odgovoru iz priloga može videti da su 5. marta primili upit od RATEL-a. Sveukupno, zaključak je da su RATEL-u bile potrebne dve i po sedmice (od 16. februara do 5. marta) da prosledi upit MTS-u, dok je MTS-u isto vreme (od 5. do 21. marta) bilo potrebno da odluči po pritužbi i obavesti korisnika o rešenju. Iz nekog razloga MTS javlja korisniku da je prigovor rešen i pre nego RATEL-u, ali to je svakako dobro za korisnike.
 
U vikendici imam Box3M paket gde su aktivna dva paketa (filmski i deciji). Da li moze umesto decijeg da se aktivira paket dokumentarni paket i koja je za to procedura?
Hvala.
 
Koliko je ovo nepravedno za nas sa adsl-om.
Zadnji put sam dobio mesec za dinar.
Sad je box 3,5000 mesečno.
Od mene će da dobiju a1 kućni net i neku antenu ako ne daju 24x50 na bakar.
Можеш извући 16x50 за Бокс 3 или 8x50 за Бокс 2.
Мени тако нудили, узео Бокс 2,комбиновао са Орион ТВ (дали ми добар попуст на постпејд пакет ТВ-а на 3 уређаја). Бокс 2 и Орион ТВ ме изађу упола јефтиније од Бокса 3 (плус имам налог за Ирис Смарт са другог Бокса.)
Покушај сам да себи правиш комбинације, апсурдно је али може бити јефтиније од пакета услуга што је само доказ више општег пада квалитета услуга и логике понуде.
 
Da li neko zna kakva je procedura ukoliko je ugovor istekao a vodio se na osobu koja je preminula? Da li treba u poslovnici da raskidam ugovor i da potpišem novi ugovor i sa kim mogu da dogovaram oko benefita 50% tokom ugovrne obaveze ili nešto slično. Box4 optika.
 
Poslednja izmena:
Moraš da raskineš (uz smrtovnicu na uvid).
Pogledaj po temama, negde su postavili temu za kontakt sa agentima i ponudama.
 
Aktivirao sam preko STB uređaja. Mislim da može i na IRIS GO takođe.
Obavezno proveri sledeći račun ako su ti besplatni.
Ne razumem da već ne znam koliko godina unazad, jedva neku stvar možeš da deaktiviraš a da ne kontaktiraš podršku na neki način. Njihova glupa politika da možeš samo jednom besplatno da aktiviraš pa onda kao naplata ako opet to uradiš. Toliko prosta stvar da ti se ubaci u obrazac za obračun naplate i stvar kulture da ako postoji period besplatne usluge, da se držiš tog perioda. Gomila stvari im je na taknuto-maknuto :) Idiotizam koji ne mogu da reše zadnjih, možda, deset godina.
 
Nazad
Vrh Dno