Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Ko hoće neka čestita, opet naplaćen muzičko-zabavni paket, jubilarni treći put (inače besplatan u sklopu plavog box 4)🤡🤡
 
Stvarno nisu normalni i meni opet naplatili jedan od dva besplatna tv paketa. Ispocetka prigovor, pa cekanje na racun.
 
Odjavljene sve usluge početkom februara, danas stiže martovski račun za PLA adapter koji je uredno vraćen još tada. Sreća pa sam ostavio aplikaciju za svaki slučaj da proveravam. Osetio sam da će da muljaju nešto ponovo. Nikad vise MTS.
Donekle slična stvar, ja sam nakon raskida BOX-a očekivao tri računa: BOX do raskida, mobilni između raskida i prenosa, fiksni između raskida i prenosa. Prvi je, očekivano, stigao na mejl, kao i onim uobičajenim SMS-om kojim navode zaduženje i link za plaćanje. Drugi je stigao poštom, jer nije bilo moguće aktivirati eRačun (preko aplikacije ne radi prijava, a uživo me nisu ni pitali da se izjasnim, pa je automatski ispalo da ga neću). Treći nije stigao uopšte, što znači da se zagubio ili ga možda čak uopšte nisu ni poslali.

Mene to nije pogodilo jer svakako gledam i plaćam preko aplikacije, a znao sam šta treba da očekujem, ali mogu zamisliti slučajeve onih koji ne bi znali, pa bi smatrali da su regulisali sve plaćanjem samo jednog računa (kako se čini po mejlu i SMS-u) ili dva (kad se doda i taj što je stigao poštom). Baš zbog takvih stvari sam večeras pogledao opet aplikaciju za svaki slučaj, i onda vidim ovu tvoju poruku. Kod mene, srećom, nema računa.
 
Da li još za pakete Net 50 i Net 100 na VDSL daju javnu IP adresu koja nije iza CG-NAT?
Ranije je bilo valjda da je samo 20/4 NATovan a da na većim paketima može da se skloni NAT bez doplate
 
Untitled1.jpgUntitled.jpg
Modem mi je izgubio adrese i vreme i datum su loši. Nemam internet, crvena lampica svetli
To mi se desilo i pre dva meseca pa su došli i zamenili. Zbog čega se dešava to i jel mogu ja da popravi nekako
 
Poslednja izmena:
Za datum: zato što su m*roni i za NTP server su stavili nešto što ne postoji više ako se dobro sećam.

Tu u Internet > SNTP upiši ovo za server:

Kod:
 0.europe.pool.ntp.org

I klikni Apply. Pa onda proveri jel piše ispravno vreme i datum.

Mada i da bi kontaktirao ruter i taj NTP server treba mu internet pristup a tebi trenutno nema WAN konekcije. ( nemaš net 😁)

Pošto se ne sećaš više kako izgleda ta stranica za podešavanje NTP servera na tim DSL uređajima nemam pojma jel tu ima / nema opcija iz DST on/off ili za vremensku zonu, baci pogled i na to. Sad jesmo u DST ( = pomeran je sat u poslednjoj nedelji u martu).
 
Lepo ti objašnjeno. Tvoj glavni problem je to što imaš prekid u radu internet usluge. A radio si restart rutera nakon prekida, pa zato datum/vreme ne valja.

2 odvojena problema, prvi (prekid neta + restart urađen) je izazvao drugi. Kad budeš imao net po tom uputstvu ćeš moći da podesiš da na ruteru stoji ispravan datum i vreme...

Za prekid neta zoveš Telekom podršku a ne da pišeš na forumu gde ti niko ništa ne može pomoći.

Proveri fixni telefon da li ima normalan signal, i da li funkcioniše zvanje. Zatim ako fixni radi a net ne radi i dalje vidiš na ruteru koje lampice svetle i koje boje (zanimaju te DSL i Internet lampice pre svega) . I onda sve te stvari koje si proverio prijaviš podršci telefonskim pozivom.

Na screenshot koji je di postavio vidimo samo da timeout-uje pokušaj konektovanja, a gornji deo stranica gde se vide parametri DSL konekcije se ne vidi. Samim tim ne znamo ni da li imaš DSL signala ili nemaš, samo da si pre 2 minuta restartovao ruter.
 
Lepo ti objašnjeno. Tvoj glavni problem je to što imaš prekid u radu internet usluge. A radio si restart rutera nakon prekida, pa zato datum/vreme ne valja.

2 odvojena problema, prvi (prekid neta + restart urađen) je izazvao drugi. Kad budeš imao net po tom uputstvu ćeš moći da podesiš da na ruteru stoji ispravan datum i vreme...

Za prekid neta zoveš Telekom podršku a ne da pišeš na forumu gde ti niko ništa ne može pomoći.

Proveri fixni telefon da li ima normalan signal, i da li funkcioniše zvanje. Zatim ako fixni radi a net ne radi i dalje vidiš na ruteru koje lampice svetle i koje boje (zanimaju te DSL i Internet lampice pre svega) . I onda sve te stvari koje si proverio prijaviš podršci telefonskim pozivom.

Na screenshot koji je di postavio vidimo samo da timeout-uje pokušaj konektovanja, a gornji deo stranica gde se vide parametri DSL konekcije se ne vidi. Samim tim ne znamo ni da li imaš DSL signala ili nemaš, samo da si pre 2 minuta restartovao ruter.
Vidi se da ima DSL signal
Link status - Up
 
Radi telefon
Doći će valjda sutra da zamene modem, isto mi se desilo i pre dva meseca
Mislio sam da mogu nekako da podesim sam, ne verujem da je do modema dva puta u tako kratkom periodu. Njima je najlakše kad dođu da stave novi
 
Ne more da znači automatski da je "crkao" 'modem'.
Ja dok sam koristio VDSL i taj H168N problemi sa uspostavljanjem WAN konekcije su se dešavali leti povremeno u slučajevima kad budu učestali mikroprekidi struje pa kad zaređa i nekoliko čestih prekida ruter "zaglupi" se DSLAM i misli da je stari session i dalje validan i online i neće da prihvati PPPOE parametre 😂

Rešenje je bilo uvek da kršinu isključim iz struje na 5-10 minuta i posla kad uključim konektuje se i autorizuje PPPoE konekciju bez problema. Probaj i ti tako 😅

Ta ISP timed out greška se dešavala i kad god isključe uslugu zbog neplaćenih računa :D
 
Imam problem sa variranjem internet brzine dok su mi ukljuceni stb uredjaji.
Naime, koristim box4 net 20mbps i imam 3 stba (svi prikazuju hd).

Kada nijedan ne radi imam oko 20ak mbps brzinu, kada radi 1 onda oko 12, kada rade 2 onda oko 7 i kada rade sva 3 tada je brzina izmedju 0 i 1 i nemoguce je koristiti net.

Pa me zanima da li je ok da toliko brzine vuce stb ili bi trebalo da zovem tehnicku podrsku?

Inace mi je do skoro internet radio u prekidima, pa je dosao tehnicar i ustanovio da je prekid u kablu i sanirao ga. Kazem ovo jer mislim da su mi svi kablovi uredu, te da nije to problem u variranju brzine interneta.
 

Prilozi

  • Screenshot_1.png
    Screenshot_1.png
    23.7 KB · Pregleda: 50
Imam problem sa variranjem internet brzine dok su mi ukljuceni stb uredjaji.
Naime, koristim box4 net 20mbps i imam 3 stba (svi prikazuju hd).

Kada nijedan ne radi imam oko 20ak mbps brzinu, kada radi 1 onda oko 12, kada rade 2 onda oko 7 i kada rade sva 3 tada je brzina izmedju 0 i 1 i nemoguce je koristiti net.

Pa me zanima da li je ok da toliko brzine vuce stb ili bi trebalo da zovem tehnicku podrsku?

Inace mi je do skoro internet radio u prekidima, pa je dosao tehnicar i ustanovio da je prekid u kablu i sanirao ga. Kazem ovo jer mislim da su mi svi kablovi uredu, te da nije to problem u variranju brzine interneta.
Dodeljen ti je protok dovoljan za samo jedan STB uređaj u SD rezoluciji tojest 4Mbps pa ti zato uzima od interneta. To je greska u DSLAM-u, zovi i prijavi smetnju ali trazi da ti ostane HD paket a ne da te prebacuju na SD s obzirom da imas tehničke mogućnosti
Treba da ti puste brzinu 20+3×8Mbps a oni su ti pustili 20+1×4
 
Dodeljen ti je protok dovoljan za samo jedan STB uređaj u SD rezoluciji tojest 4Mbps pa ti zato uzima od interneta. To je greska u DSLAM-u, zovi i prijavi smetnju ali trazi da ti ostane HD paket a ne da te prebacuju na SD s obzirom da imas tehničke mogućnosti
Treba da ti puste brzinu 20+3×8Mbps a oni su ti pustili 20+1×4
Hvala puno.

Inace kada sam skoro obnovio ugovor pustili su mi tv u SD, iako sam do tada imao HD, pa su mi naknadno promenili u HD kada sam se zalio... Znaci da je u tome problem.
 
Za januar mi korigovan racun, za februar mi posalju isto uvecan kao i za januar, pisem im ponovo medjutim nikako da rese. Za mart ponovo dobijem uvecan (za svaki mesec je isto uvecanje u pitanju) i ponovo im pisem. I onda dobijam sledecu situaciju, na portalu NA SAJTU pod resene smetnje imam dve kolone u jednoj pise ZATVOREN u drugoj RESEN (isti su datum navedeni pored). Dok u aplikaciji za februarski pise da je resavanje prigovora u toku, a za mart stoji kao da nisam ni poslao prigovor nego to sad mogu da ucinim (a na email kada sam im pisao prigovor sam dobio potvrdu da je prigovor prosledjen) . A ne stize niti bilo kakav sms niti email. Cifre na racunima stoje one prvobitne. I sta sad raditi?
 
Za januar mi korigovan racun, za februar mi posalju isto uvecan kao i za januar, pisem im ponovo medjutim nikako da rese. Za mart ponovo dobijem uvecan (za svaki mesec je isto uvecanje u pitanju) i ponovo im pisem. I onda dobijam sledecu situaciju, na portalu NA SAJTU pod resene smetnje imam dve kolone u jednoj pise ZATVOREN u drugoj RESEN (isti su datum navedeni pored). Dok u aplikaciji za februarski pise da je resavanje prigovora u toku, a za mart stoji kao da nisam ni poslao prigovor nego to sad mogu da ucinim (a na email kada sam im pisao prigovor sam dobio potvrdu da je prigovor prosledjen) . A ne stize niti bilo kakav sms niti email. Cifre na racunima stoje one prvobitne. I sta sad raditi?
Pozovi 0800100100 i kazi kada se javi automat (PRIGOVOR NA RACUN) Prebacice te na "nadlezne" tada objasni problem, tako sam ja resio racun za februar, sada se na isti nacin zalio na martovski racun. Zvao posle 21h, tada se manje ceka. Mejlom nisam nista uradio, dva puta ovarali i zatvarali nalog, racun nisu umanjivali, rekose odbija se kao neosnovan?! Uzivo resio racun za februar.
 
Pozovi 0800100100 i kazi kada se javi automat (PRIGOVOR NA RACUN) Prebacice te na "nadlezne" tada objasni problem, tako sam ja resio racun za februar, sada se na isti nacin zalio na martovski racun. Zvao posle 21h, tada se manje ceka. Mejlom nisam nista uradio, dva puta ovarali i zatvarali nalog, racun nisu umanjivali, rekose odbija se kao neosnovan?! Uzivo resio racun za februar.
a kad cu gledati TV, koristiti internet, milovati se za zenom... od decembra samo njima posvecujem paznju. Nisu normalni!!!
 
Treći mesec zaredom moram pisati reklamaciju na iznos mesečne nadoknade (ne poštuju 50% popusta). 🤬
Prethodna dva puta me je zvao agent iz SU da kaže da je usvojena reklamacija i da će sledeći račun biti ispravan ali džaba…opet isto.
 
a kad cu gledati TV, koristiti internet, milovati se za zenom... od decembra samo njima posvecujem paznju. Nisu normalni!!!
Blago tebi sto mislis na zenu. Ja sam moju hteo da zadavim. Naime pisao sam u temi da nikako nisam uspevao da aktiviram Deezer u Super plan 4 plavi (9 meseci gratis). Zvao podrsku, slao mejlove, zajedno sa podrskom pokusavali ali nikako da stigne aktivacioni kod. Otvarali 4 tiketa... Zadnji put problem prisledili lokalcima kod mene u kraju... 🤔
Covek me kroz smeh pita :"Druze imamo tiket da dodjemo kod vas kuci da vam resimo Deezer" 😱🤣. I tako dva meseca. Cak i kontaktirao i Deezer podrsku. Nisam vise imao strpljenja kada sam video da mi je aktiviran Deezer u aplikaciji a nemam kod... A nisam ga aktivirao. Tako ga ja deaktiviran. I pre neki dan rekoh hajde da pokusam opet... Znajuci da sam izgubio 9 meseci krenem ja opet... Dodjem do dela za aktivacioni kod... I kao kod poslat. Ali gde...
Ulece zena kaze imam sms od mts-a neka Deezer aktivacija. Uzmem ja njen telefon. Vidim ja aktivacioni kod... Skrolujem ranije poruke kad ono poslat aktivacioni kod i 11.februara 😱😕, a zena ne cita poruke od mts-a 😡.
Da skratim pricu. Iako sam ja nosilac ugovora Super plan 4 plavi paketa njen broj (Omorika M) je u tom paketu. Moja greska je sto sam ocekivao da ce mi aktivacioni kod proslediti na mail ili na moj broj telefona.
Tako da ja ne milujem moju zenu vec dva dana... Kaznjena je...
Sada imam Deezer samo 1 mesec gratis.
 
Pozovi 0800100100 i kazi kada se javi automat (PRIGOVOR NA RACUN) Prebacice te na "nadlezne" tada objasni problem, tako sam ja resio racun za februar, sada se na isti nacin zalio na martovski racun. Zvao posle 21h, tada se manje ceka. Mejlom nisam nista uradio, dva puta ovarali i zatvarali nalog, racun nisu umanjivali, rekose odbija se kao neosnovan?! Uzivo resio racun za februar.

Ja sam sredinom prošle godine podpisao ugovor za BOX 2 paket i u ugovoru je naveden iznos koliko će svakog meseca iznositi račun, naravno nisu se toga držali i računi za Januar, Februar i sada Mart su veći nego što je ugovoreno.
Podneo sam prigovor preko njihovog portala (moj.mts.rs) još 13-tog Marta i ništa nije odrađeno, bio sam u njihovoj poslovnici, lik je video sve prigovore, poslao email da se "ubrza rešavanje" ako mu je verovati i opet ništa. Sad sam pogledao i na portalu nema mojih prigovora, kao da ih nikad nisam poslao a sms sa brojem prigovora sam redovno dobio.
Sad sam zvao ovaj gore broj i kaže lik da je prethodni prigovor odbijen kao neosnovan!!! iako u ugovoru piše tačno iznos za prvih 7 meseci, drugi iznos do kraja ugovorne obaveze (sredina 2026) i treći iznos nakon isteka ugovora. I još kaže dobili ste obaveštenje porukom! rekoh, nisam nikakvo obaveštenje dobio, 3 puta je pitao da li mi je tačan broj telefona i na tome se završilo, bićete obavešteni!
Dakle ništa ni preko 0800100100.
Koja je dalje procedura, ratel?
 
Više puta je ponovljena priča u prethodna tri meseca, ali ne košta da ponovim još jednom ukratko. Trebalo bi da ti MTS svakog meseca šalje SMS u kom ti navodi iznos tvog računa za prethodni mesec, tekući račun na koji možeš da ga uplatiš, poziv na broj i link za onlajn plaćanje. Ta poruka je konkretno u decembru izgledala ovako. Njome su korisnike uputili tačno mesec unapred (mada su mnogi migrirani nekoliko dana kasnije) na to da će doći do određenih promena, uz link na kom se može naći više detalja. Naravno, obaveštenje je takvo da se nigde ne pominje cena, tako da nije baš najpoštenije, što su mnogi iskoristili kao argument za zakasneli prigovor. Sad je već prilično kasno za one kojima je poruka stigla, ali ako tebi stvarno nije, imaš argument.
nekima su prihvatali zakasnele prigovore, nekima ne, prilično selektivno. Pretpostavljam da je zavisilo od toga ko je zapao za rešavanje. Neko je bio strog, nego blag, logiku nisam uspeo da ukačim. U svakom slučaju, ako ti nije stigao sporni SMS, onda se žališ po tom osnovu. Kada bi i sami utvrdili da te nisu obavestili, vratili bi ti staru cenu.
Da citiram sebe iz ove teme, poruka od prošlog meseca. Nije nemoguće izboriti se i u slučaju da ti jeste stigao taj SMS, ali to je već priča za sebe. Ako nije, na to se fokusiraš. Ranije nisu pravili probleme onima za koje su utvrdili da poruka stvarno nije stigla, ali ako si im to već rekao, a oni aktivno ignorišu, onda verovatno RATEL jeste jedino što ti preostaje.
 
Ovo jednostavno nije tačno.
Ja imam ili sam pak imao Max TV paket koji je uključivao skoro sve kanale/pakete osim reality-elite i madjarskog paketa. Dobar broj kanala više ne mogu da gledam iako mi je ranije sve radilo. Sad vidim da mi ni Apollon više ne radi, tj traže mi da ga kupim tj da im naknadno platim tv pakete i usluge koje mi po inicijalnom ugovoru već pripadaju.
Kad sam ih zvao rekli mi da paket usluga koji sam inicujalno ugovorio više ne postoji (Nekad je to bio najjaci box 3) i da su mi eto tako jednostrano ukinuli usluge koje sam inicijalno ugovorio i plaćao jer im se prosto može i da sad treba naknadno da platim ono što mi je ranije po ugovoru koji nije istekao bio deo paketa. Dal je moguće da su toliki lopovi?
Uložio sam neku reklamaciju, čekam odgovor, pa ću videsti. Nadam se da je ovo jednostrana promena na moju štetu dovoljan razlog za raskid ugovora.
Čisto da znate da ne nasedate na tu priču o promociji koja je kao završena. Najjači box paketi su ranije imali skoro sve TV kanale + apollon i ostale usluge i to nije bila nikakva promocija nego deo ugovora, po meni ovo je klasična prevara.
To je kao da odem na pumpu kupim litar goriva po važećoj ceni, oni mi sipaju pola litre i kažu mi ovu drugu polovinu ako hoćete morate dodatno ponovo da platite WTF?
Tacno. Nije bila promocija. potpisao sam ugovor aug.2022, ono sto zovu sada Box 3 L a tada samo Box 3, i sve i svasta je bilo ukljuceno tj najjaci paket bez mobilnog.

Lopovi. Javi sta su odgovorili da vidim dal da se zalim.

btw tada su davali 2 stb-a stim da nisam koristio niti jedan vec preko aplikacije. a sada pise u aplikaciji da imam prava na 1 stb.

lopovi
 
Tacno. Nije bila promocija. potpisao sam ugovor aug.2022, ono sto zovu sada Box 3 L a tada samo Box 3, i sve i svasta je bilo ukljuceno tj najjaci paket bez mobilnog.

Lopovi. Javi sta su odgovorili da vidim dal da se zalim.

btw tada su davali 2 stb-a stim da nisam koristio niti jedan vec preko aplikacije. a sada pise u aplikaciji da imam prava na 1 stb.

lopovi
Obnovio si ugovor ili i dalje traje?
 
Savet ako vam i dalje naplaćuju dodatni TV paket - osim što ćete ponovo otvoriti prigovor na račun, kontaktirajte ih obavezno da unesu u sistem ''popust na paket'', kako oni kažu. Izgleda da kad su nam aktivirali i menjali pakete u sklopu besplatnih slotova na naš zahtev, nije uneto u sistem kao besplatno pa otuda uvećani računi. Tek nakon što sam na četu tražio da to srede, u zahtevima sam video tu korekciju ''u radu''. Operaterka mi je rekla da je moguće da će i naredni račun da bude uvećan, ali samo za te dane do mog javljanja za korekciju. Pišite im na četu, začuđujuće su svi ljubazni, predusretljivi i brzo reše problem. Po svemu sudeći, prigovori na račun rešavaju samo predmetni račun i ne bave se uzrokom uvećanja kao što bi trebalo
 
Vrh Dno