Donekle slična stvar, ja sam nakon raskida BOX-a očekivao tri računa: BOX do raskida, mobilni između raskida i prenosa, fiksni između raskida i prenosa. Prvi je, očekivano, stigao na mejl, kao i onim uobičajenim SMS-om kojim navode zaduženje i link za plaćanje. Drugi je stigao poštom, jer nije bilo moguće aktivirati eRačun (preko aplikacije ne radi prijava, a uživo me nisu ni pitali da se izjasnim, pa je automatski ispalo da ga neću). Treći nije stigao uopšte, što znači da se zagubio ili ga možda čak uopšte nisu ni poslali.Odjavljene sve usluge početkom februara, danas stiže martovski račun za PLA adapter koji je uredno vraćen još tada. Sreća pa sam ostavio aplikaciju za svaki slučaj da proveravam. Osetio sam da će da muljaju nešto ponovo. Nikad vise MTS.
meni jos ni za drugi mesec nisu resili prigovor, a naravno ponovo stigao uvecan racun za treci meseciako sam ih u prigovoru zamolio da reše to u sistemu, da ne moramo svaki mesec isto.. i naravno da nisu rešili i sad opet mora prigovor, pa jovo nanovo.. nestvarno 😤
0.europe.pool.ntp.org
Vidi se da ima DSL signalLepo ti objašnjeno. Tvoj glavni problem je to što imaš prekid u radu internet usluge. A radio si restart rutera nakon prekida, pa zato datum/vreme ne valja.
2 odvojena problema, prvi (prekid neta + restart urađen) je izazvao drugi. Kad budeš imao net po tom uputstvu ćeš moći da podesiš da na ruteru stoji ispravan datum i vreme...
Za prekid neta zoveš Telekom podršku a ne da pišeš na forumu gde ti niko ništa ne može pomoći.
Proveri fixni telefon da li ima normalan signal, i da li funkcioniše zvanje. Zatim ako fixni radi a net ne radi i dalje vidiš na ruteru koje lampice svetle i koje boje (zanimaju te DSL i Internet lampice pre svega) . I onda sve te stvari koje si proverio prijaviš podršci telefonskim pozivom.
Na screenshot koji je di postavio vidimo samo da timeout-uje pokušaj konektovanja, a gornji deo stranica gde se vide parametri DSL konekcije se ne vidi. Samim tim ne znamo ni da li imaš DSL signala ili nemaš, samo da si pre 2 minuta restartovao ruter.
Dodeljen ti je protok dovoljan za samo jedan STB uređaj u SD rezoluciji tojest 4Mbps pa ti zato uzima od interneta. To je greska u DSLAM-u, zovi i prijavi smetnju ali trazi da ti ostane HD paket a ne da te prebacuju na SD s obzirom da imas tehničke mogućnostiImam problem sa variranjem internet brzine dok su mi ukljuceni stb uredjaji.
Naime, koristim box4 net 20mbps i imam 3 stba (svi prikazuju hd).
Kada nijedan ne radi imam oko 20ak mbps brzinu, kada radi 1 onda oko 12, kada rade 2 onda oko 7 i kada rade sva 3 tada je brzina izmedju 0 i 1 i nemoguce je koristiti net.
Pa me zanima da li je ok da toliko brzine vuce stb ili bi trebalo da zovem tehnicku podrsku?
Inace mi je do skoro internet radio u prekidima, pa je dosao tehnicar i ustanovio da je prekid u kablu i sanirao ga. Kazem ovo jer mislim da su mi svi kablovi uredu, te da nije to problem u variranju brzine interneta.
Hvala puno.Dodeljen ti je protok dovoljan za samo jedan STB uređaj u SD rezoluciji tojest 4Mbps pa ti zato uzima od interneta. To je greska u DSLAM-u, zovi i prijavi smetnju ali trazi da ti ostane HD paket a ne da te prebacuju na SD s obzirom da imas tehničke mogućnosti
Treba da ti puste brzinu 20+3×8Mbps a oni su ti pustili 20+1×4
Pozovi 0800100100 i kazi kada se javi automat (PRIGOVOR NA RACUN) Prebacice te na "nadlezne" tada objasni problem, tako sam ja resio racun za februar, sada se na isti nacin zalio na martovski racun. Zvao posle 21h, tada se manje ceka. Mejlom nisam nista uradio, dva puta ovarali i zatvarali nalog, racun nisu umanjivali, rekose odbija se kao neosnovan?! Uzivo resio racun za februar.Za januar mi korigovan racun, za februar mi posalju isto uvecan kao i za januar, pisem im ponovo medjutim nikako da rese. Za mart ponovo dobijem uvecan (za svaki mesec je isto uvecanje u pitanju) i ponovo im pisem. I onda dobijam sledecu situaciju, na portalu NA SAJTU pod resene smetnje imam dve kolone u jednoj pise ZATVOREN u drugoj RESEN (isti su datum navedeni pored). Dok u aplikaciji za februarski pise da je resavanje prigovora u toku, a za mart stoji kao da nisam ni poslao prigovor nego to sad mogu da ucinim (a na email kada sam im pisao prigovor sam dobio potvrdu da je prigovor prosledjen) . A ne stize niti bilo kakav sms niti email. Cifre na racunima stoje one prvobitne. I sta sad raditi?
a kad cu gledati TV, koristiti internet, milovati se za zenom... od decembra samo njima posvecujem paznju. Nisu normalni!!!Pozovi 0800100100 i kazi kada se javi automat (PRIGOVOR NA RACUN) Prebacice te na "nadlezne" tada objasni problem, tako sam ja resio racun za februar, sada se na isti nacin zalio na martovski racun. Zvao posle 21h, tada se manje ceka. Mejlom nisam nista uradio, dva puta ovarali i zatvarali nalog, racun nisu umanjivali, rekose odbija se kao neosnovan?! Uzivo resio racun za februar.
Blago tebi sto mislis na zenu. Ja sam moju hteo da zadavim. Naime pisao sam u temi da nikako nisam uspevao da aktiviram Deezer u Super plan 4 plavi (9 meseci gratis). Zvao podrsku, slao mejlove, zajedno sa podrskom pokusavali ali nikako da stigne aktivacioni kod. Otvarali 4 tiketa... Zadnji put problem prisledili lokalcima kod mene u kraju... 🤔a kad cu gledati TV, koristiti internet, milovati se za zenom... od decembra samo njima posvecujem paznju. Nisu normalni!!!
Pozovi 0800100100 i kazi kada se javi automat (PRIGOVOR NA RACUN) Prebacice te na "nadlezne" tada objasni problem, tako sam ja resio racun za februar, sada se na isti nacin zalio na martovski racun. Zvao posle 21h, tada se manje ceka. Mejlom nisam nista uradio, dva puta ovarali i zatvarali nalog, racun nisu umanjivali, rekose odbija se kao neosnovan?! Uzivo resio racun za februar.
Više puta je ponovljena priča u prethodna tri meseca, ali ne košta da ponovim još jednom ukratko. Trebalo bi da ti MTS svakog meseca šalje SMS u kom ti navodi iznos tvog računa za prethodni mesec, tekući račun na koji možeš da ga uplatiš, poziv na broj i link za onlajn plaćanje. Ta poruka je konkretno u decembru izgledala ovako. Njome su korisnike uputili tačno mesec unapred (mada su mnogi migrirani nekoliko dana kasnije) na to da će doći do određenih promena, uz link na kom se može naći više detalja. Naravno, obaveštenje je takvo da se nigde ne pominje cena, tako da nije baš najpoštenije, što su mnogi iskoristili kao argument za zakasneli prigovor. Sad je već prilično kasno za one kojima je poruka stigla, ali ako tebi stvarno nije, imaš argument.
Da citiram sebe iz ove teme, poruka od prošlog meseca. Nije nemoguće izboriti se i u slučaju da ti jeste stigao taj SMS, ali to je već priča za sebe. Ako nije, na to se fokusiraš. Ranije nisu pravili probleme onima za koje su utvrdili da poruka stvarno nije stigla, ali ako si im to već rekao, a oni aktivno ignorišu, onda verovatno RATEL jeste jedino što ti preostaje.nekima su prihvatali zakasnele prigovore, nekima ne, prilično selektivno. Pretpostavljam da je zavisilo od toga ko je zapao za rešavanje. Neko je bio strog, nego blag, logiku nisam uspeo da ukačim. U svakom slučaju, ako ti nije stigao sporni SMS, onda se žališ po tom osnovu. Kada bi i sami utvrdili da te nisu obavestili, vratili bi ti staru cenu.
Tacno. Nije bila promocija. potpisao sam ugovor aug.2022, ono sto zovu sada Box 3 L a tada samo Box 3, i sve i svasta je bilo ukljuceno tj najjaci paket bez mobilnog.Ovo jednostavno nije tačno.
Ja imam ili sam pak imao Max TV paket koji je uključivao skoro sve kanale/pakete osim reality-elite i madjarskog paketa. Dobar broj kanala više ne mogu da gledam iako mi je ranije sve radilo. Sad vidim da mi ni Apollon više ne radi, tj traže mi da ga kupim tj da im naknadno platim tv pakete i usluge koje mi po inicijalnom ugovoru već pripadaju.
Kad sam ih zvao rekli mi da paket usluga koji sam inicujalno ugovorio više ne postoji (Nekad je to bio najjaci box 3) i da su mi eto tako jednostrano ukinuli usluge koje sam inicijalno ugovorio i plaćao jer im se prosto može i da sad treba naknadno da platim ono što mi je ranije po ugovoru koji nije istekao bio deo paketa. Dal je moguće da su toliki lopovi?
Uložio sam neku reklamaciju, čekam odgovor, pa ću videsti. Nadam se da je ovo jednostrana promena na moju štetu dovoljan razlog za raskid ugovora.
Čisto da znate da ne nasedate na tu priču o promociji koja je kao završena. Najjači box paketi su ranije imali skoro sve TV kanale + apollon i ostale usluge i to nije bila nikakva promocija nego deo ugovora, po meni ovo je klasična prevara.
To je kao da odem na pumpu kupim litar goriva po važećoj ceni, oni mi sipaju pola litre i kažu mi ovu drugu polovinu ako hoćete morate dodatno ponovo da platite WTF?
Obnovio si ugovor ili i dalje traje?Tacno. Nije bila promocija. potpisao sam ugovor aug.2022, ono sto zovu sada Box 3 L a tada samo Box 3, i sve i svasta je bilo ukljuceno tj najjaci paket bez mobilnog.
Lopovi. Javi sta su odgovorili da vidim dal da se zalim.
btw tada su davali 2 stb-a stim da nisam koristio niti jedan vec preko aplikacije. a sada pise u aplikaciji da imam prava na 1 stb.
lopovi
I meni vec 3 mesec za redom salju dodatni paket i stalno se jurim sa njima za korekciju, neverovatno ...Isto, naplatili mi drugi mesec za redom muzicki paket, prosli ispravljen racun, sada opet. Zvao na 0800100100 i ispravili mi, cekam ispravku racuna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari