Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Meni još nije stigao odgovor na prigovor za račun. Podnet 5.marta, vezano za naplatu HBO+, koju nisam koristio.
Rok je 15 dana, tako da očekuj uskoro. Ako ne bude, cimaj ih preko četa: javiš se botu Mili, a onda tražiš agenta, koji se vrlo brzo javi.

Sto bi znacilo da onda ne vredi da trazim idp ako sam korisnik box4 sa adsl-om?
Idp je samo za optiku. Ako se ne varam za bakar je mik ali to je već druga priča. Možda se neko javi da kaže šta u tom slučaju, ja nemam iskustva.
MIK najčešće može odmah da se dobije, tako da nije garant uspeha po pitanju popusta, a i tu je potrebno da na lokaciji postoji alternativni provajder koji može da preuzme infrastrukturu. Druga opcija je da se traži popust od službe za brigu korisnika, što po pravilu odobre, ali pitanje je koliki bi tačno bio. Svakako u molbi može da se navede da postoji bolja alternativa.
 
Rok je 15 dana, tako da očekuj uskoro. Ako ne bude, cimaj ih preko četa: javiš se botu Mili, a onda tražiš agenta, koji se vrlo brzo javi.



MIK najčešće može odmah da se dobije, tako da nije garant uspeha po pitanju popusta, a i tu je potrebno da na lokaciji postoji alternativni provajder koji može da preuzme infrastrukturu. Druga opcija je da se traži popust od službe za brigu korisnika, što po pravilu odobre, ali pitanje je koliki bi tačno bio. Svakako u molbi može da se navede da postoji bolja alternativa.
Definitivno cu im onda poslati mail da vidim sta mogu da ponude i eventualno pomenuti ponudu Oriona, pa sta bude.
 
Čisto da napomenem, može ta molba i uživo da se podnese, što je korisno u slučaju da ti je blizu poslovnica, mrzi te da pišeš ili ne znaš kako da formulišeš mejl, ili pak hoćeš da skratiš čekanje, pošto vidim da su neki pisali da je trenutno usporeno odgovaranje na upite proslate mejlom. Osim toga, sitnije popuste mogu da ponude i na licu mesta, ali svakako je bolje tražiti kontakt sa višom instancom.
 
meni juce pucao net par puta, i navece dok sam igrao ubijao lag.. reko ajde da restartujem komp i ruter od mts i nije mi se konektovao
evo sad je 17h, i dalje nemam ni tv ni neta,.. ne znam sta se desava
 
meni juce pucao net par puta, i navece dok sam igrao ubijao lag.. reko ajde da restartujem komp i ruter od mts i nije mi se konektovao
evo sad je 17h, i dalje nemam ni tv ni neta,.. ne znam sta se desava
Evo meni nestao pre neka 2h i nema jos. Treperi LOS lampica. Nemam pojma sta se desava.
 
kod mene pre podne nije bilo neta. treperila internet lampica. zvao, automat kaže ima smetnji u radu interneta na području vojvodine, otkloniće što pre. otklonili posle nekih sat, dva.
 
Да, избачен. Потврдили преко тел, нема инфо у сервисним информацијама. Кажу да су под уговором и редовно све плаћано и без најаве избачени. Ниш остаје без канала који је давао сервисне информације.
 
Pozdrav
Meni istice ugovorna obaveza
Juce sam ih zvao ponudili mi 12 meseci 50%
Danas me zvali sa onog broja i ponudili 18 meseci 50%
Ne znam da li da trazim idp broj za Yettel kao prosli put je li jos vazi 24 meseca 50% ?
 
Pozdrav
Meni istice ugovorna obaveza
Juce sam ih zvao ponudili mi 12 meseci 50%
Danas me zvali sa onog broja i ponudili 18 meseci 50%
Ne znam da li da trazim idp broj za Yettel kao prosli put je li jos vazi 24 meseca 50% ?
Verovatno hoće ali ja sam prihvatio 18. Nešto me mrzelo da se cimam više oko toga.
 
kod mene pre podne nije bilo neta. treperila internet lampica. zvao, automat kaže ima smetnji u radu interneta na području vojvodine, otkloniće što pre. otklonili posle nekih sat, dva.
puna dva dana bez neta i dalje niko ne resava nista, nit da iko zove da objasni situaciju nista..
sto se tice korisnicke sluzbe ocaj su, sbb je tata za sve njih
secam se ranije, imas problem, momci taj dan dodju i rese problem.. ovo sa drzavnom mezimicom je patnja teska
 

Prilozi

  • ;;;;;.jpg
    ;;;;;.jpg
    95.8 KB · Pregleda: 47
Kad dodje do problema, P A K A O!!! Seti se i ti njih sledeceg meseca kad posalju racun, da ga umanje za broj dana sto nije radio, jer oni tebe nece...
 

@gvlada, silver11,SickMF

Isto je SBB radio sa KTV Zrenjanin prethodnih 15 godina u zavisnosti od opredeljenosti kuće. Naplaćivao reemitovanje, ili plaćao kao sad. Nisu gasili, iskreno, ali oni imaju regionalno emitovanje. Bar je tako bilo. Gledate na SBB-u KTV u Nišu. Pustimo politiku, ali vidim da se i ovde selektivno brišu postovi kako kome godi, a sve je politika kojoj ne bi trebalo da bude mesta ovde. Nek moderacija odradi što misli da treba i da je u kodeksu pravila foruma.
 
puna dva dana bez neta i dalje niko ne resava nista, nit da iko zove da objasni situaciju nista..
sto se tice korisnicke sluzbe ocaj su, sbb je tata za sve njih
secam se ranije, imas problem, momci taj dan dodju i rese problem.. ovo sa drzavnom mezimicom je patnja teska
Jesi isključio iz struje pa uključio?
 
Sta radite kada trazite korigovanje racuna, ne platite uvecan racun, a stigne vam sms u kojem navode da ako ne platite u narednih 8 dana krecu sankcije :D Sta je najbolje resenje, jer kojim tempom rade korigovani nece jos dugo
 
Čekaš dok ti ne odgovore na prigovor, ako prihvate prigovor čekaš da ti odrade nov račun, do tada ne plaćaš ništa. To što oni šalju te sms poruke, na to ne obraćaš pažnju.
 
Sta radite kada trazite korigovanje racuna, ne platite uvecan racun, a stigne vam sms u kojem navode da ako ne platite u narednih 8 dana krecu sankcije :D Sta je najbolje resenje, jer kojim tempom rade korigovani nece jos dugo
Platis onaj deo racuna za koji mislis da je ispravan. Deo za koji mislis da je neispravan (655 dinara na primer) ne placas. Dok se prigovor ne resi ne mogu da iskljuce saobracaj.
 
Ne radiš ništa kao što ti je odgovoreno, iz razloga što nisi ništa dužan da uradiš do rešavanja prigovora.
Na osnovu rešenja prigovora, ili platiš ako je odbijen prigovor ili čekaš korigovani račun (rok za plačanje korigovanog je dve nedelje od dospeća).
Na sve ostalo se ne obazireš.

Danas stigao korigovani račun, na mail i u aplikaciji kod mene. Juče storniran stari račun.
 
Ne secam se dal sam napisao, uglavnom pre neki dan stigla potvrda da su prihvatili prigovor na naplacene TV pakete i net boost.

Sinoc, posle ~3 dana se na portalu pojavio novi racun.
 
Zdravo svima.
Meni istice ugovor u maju mesecu.
Sada placam 6800 Box 4 plavi, sa ratom za telefon od 3000 din. Zovu me pre neki dan,nude 4 meseca gratis, a ond cenu od 7000.
Slatko sam se nasmejo i pitao, da li su svesni sta nude,i da li uopste znaju sta sada koristim.
Naravno da ne,kao ja sam dobila zadataka da vas zovem,jer vam istice ugovor....
Zahvalio se i rekao da me zovu kada budu imali bolju ponudu,jer sam godinama korisnik,obezbedio potpise stanara da udju u zgradu....
 
Ćao svima, imam Box 3 L i ruter HG8145X6-6Te koji je bio prebačen u bridge mode. Izgleda da je urađen factory reset jer vidim da na mikrotiku nemam pppoe konekciju a na Huawei ruteru radi internet (radi i wifi). Kada pokušam da ga ponovo prebacim u bridge, ona stara šifra sa kojom sam se prethodni put logovao više ne radi (20HWont17.). Da li neko zna da li je ova šifra promenjena i koja je nova šifra? Kako da prebacim ruter u bridge mode?
 
@daxyco cini se da su menjali sifre. Iskljuci opticki kabl iz ont, reset na fabricka podesavanja. trebalo bi da radi stara 20HWont17. sifra.

PS. nakon fabrickog reseta pokusaj, bez spajanja optickog kabla, povezivanje sa ruterom (admin, 20HWont17.). Posle toga ugasi ont, povezi opticki kabl, pokreni ont.
 
Meni još nisu poslali korigovan box 4 račun za Januar koji su poslali na 2170 umesto 3050. Ali su zato danas poslali račun za Februar na 1600 dinara umesto 3050, apsolutno nejasno kojom logikom. Javili se posle pola sata, napisali prigovor ali nemaju pojma zašto dobijamo umanjene račune i šta se dešava, samo ponovili da nismo u obavezi da plaćamo račune dok ne izdaju korigovane, pa tek onda kreće rok za plaćanje.
Update ove situacije: Prigovor za račun za januar je podnet 5. februara, 11. februara su odgovorili da je prihvaćen i da će naknadno proslediti korigovani račun. Prigovor za račun za mart je poslat 5. Marta, i 20. Marta me pozvala gospođa iz mtsa i rekla da su oba prigovora prihvaćena i da je njihova greška u sistemu, ali da ne mogu da isprave te račune nego da ih platim tako umanjene, a račun za Mart bi trebalo da stigne u normalnom iznosu 3050 i nastaviće se normalno do kraja ugovorne obaveze. U međuvremenu, 3 puta su slali onu poruku da će za 8 dana doći do isključenja zbog neizmirenih obaveza, ali nisu gasili usluge tako da opušteno ignorišite te poruke.
 
@daxyco Javi ovde da li si uspeo.
Uspeo sam na kraju, ali je procedura bila malo drugačija. Morao sam da vratim optički kabl posle reseta a pre bilo kog podešavanja, jer ruter nije pravio nikakvu wifi mrežu dok mu nisam uključio optički kabl (a nemam komp sa lan portom). Kada sam ga uključio, napravio je mrežu i mogao sam da se logujem sa starim pass-om.
 
@daxyco Havala što si podelio problem i praktično rešavanje istog sa ostalim članovima foruma. Znači, zapravo, samo je fabrički reset bilo potrebno uraditi. Da li su pppoe kredencijali ostali isti, ili si morao izvlačiti nove iz config fajla? Da li se fabrički reset ont/rutera mogao izvršiti sa običnog telekom tj. korisničkog naloga, tj početne stranice na web interfejsu? Pretpostavljam da može, ili si radio reset preko nekog hardverskog dugmeta (ne znam ni gde se nalazi :unsure: )
 
Vrh Dno