Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Svašta se ovde piše. Evo jedan kratak utisak, jer za dan prvi je mnogo. Posle više od 15 godina sam sa SBB-a prešao na MTS. Sa SBB-om nisam imao nikakvih problema svo to vreme. Na dve lokacije smo potpisali UO. Box3L je u pitanju, trenutno je promo jer ugovori još nisu dospeli na verifikaciju (sutra). Danas nam je uvedena optika na obe lokacije (SBB optika i kabel internet). Dobili smo novu MOVE platformu sa po 2 boksa i ekstenderima Huawei za wifi i Nokia ruterima G2425G-B. Dobili smo različite box uređaje na lokacijama (isto rade) samo su dva modela u pitanju. Ekstenderi su nama besmisleni jer nemaju mogućnost bežičnog povezivanja sa ruterom, nego mora mrežni kabel. Biće vraćeni. Nekompaktibilni urđaji. Čemu služi ekstender, ako moraš da vučeš mrežni kabel? Kažu za naš region ide Nokia... WiFi signal nisam uspeo da izmerim zbog vremena. (domet u odnosu na prethodno) Sam internet na kablu radi vidno bolje od SBB-a. I na kablu i na optici. Bolji je odziv definitivno. Ekipa koja je sve radila je odlična, totalno iskrena i profi, za to veliki +. Sad ide ono što me iznenadilo u odnosu na komentare na ovom forumu i šta sam očekivao. Ova platforma radi prvog dana isto kao EON ako ne i brže. Numeracija kanala iz kutije je ista kao EON (1,2,3,4...) po novom zakonu. Naravno uz razliku ponude operatera. Kvalitet prikaza isti. Svi uređaji su spojeni mrežnim kablovima , jer imamo istu sprovedenu na obe lokacije. Radi svaka promena bukvalno na klik što se bokseva tiče. U momentu. To nisam očekivao, iskreno zbog onog što sam ovde pročitao. Sve u svemu ,ako ovako ostane onda je to dobro. Naravno da je jedan dan malo za generalni utisak, ali je prvi utisak stvarno dobar. Ako je ovo neki početak platforme, onda je dobar početak. Samo moje zapažanje, ništa više. Zaboravih da napišem da oba boksa imaju i wifi, ne mora kabl.
Evo ti uputstvo za ekstendere:
Upare se preko WiFi. Može i preko mrežnog naravno. Dobre su stvarčice, lepo rade, bar kod mene. Imam problem sa wifi signalom zbog stare gradnje pa mi je baš pomogao ekstender.

Da ljudi svašta pišu si u pravu, ni prethodnici irisa nije nešto falilo, čak su bile neke dobre opcije. Nego je pogubljeno u vremenu i prostoru sa adsl, vdsl, optika... široka lepeza uređaja... Glavna kritika je bila oko ružnog i zasteralog interfejsa, ali funkcionisao je besprekorno.
Ja bi lično da izbegnem takvu numeraciju ali nebitno, navikneš se, bitno je da postoji usluga. Meni se čini da je samo nešto, koliko sam na brzinu negde video MOVE, od 1 pa nadalje... ostalo je po mojoj omiljenoj nomenklaturi 2xx filmski, 3xx sportski :) Proveri ako te ne mrzi da li je ostalo tako. Ne znam nikog da koristi Move a ovo nisam gledao ni par minuta.
 
Pogledaj nekoliko mojih prethodnih poruka, baš od danas, baš na ovoj strani, za tačne detalje, ali ukratko: 9. decembar, SMS.


Rok je jedan mesec (ispada 9. januar), tako da je odavno prošao. Naravno, nikad nije kasno ako tašta stvarno nije obaveštena, jer u tom slučaju prihvataju ostanak po staroj ceni. Ako je obaveštena, onda je to vrlo teško, ali nije nemoguće, pošto su selektivni u odgovoranju na prigovore.

Moje poštovanje na objašnjenjima i strpljenju, ali molim te nemoj se priključivati ekipi koja širi malodušnost sa pričom o rokovima.
Pustite ljude da se žale, jer treba da se žale.

Ovakav MTS-ov potez je užasna poslovna praksa. Poskupljenje tokom ugovorne obaveze je dovoljno loše, ali oni su ovime SVESNO pokušali da zaobiđu zakon.
I jedino lavina žalbi i konkretna finansijska šteta (otkazivanje ugovora), mogu ih vratiti u normalan kolosek.

Rok bi bio bitan da je obaveštenje bilo po propisu. Nije.
Sve i da je stigao SMS, taj SMS nije sadržao ono što zakon predviđa. A mnogima nije ni stigao SMS.

Baci pogled na poruku od pre par dana: https://forum.benchmark.rs/threads/mts-box-paketi.272333/post-7425079
@Xith - imaš link na Efektivi i par linkova na Redditu gde su ljudi prijavljivali da su im prošle žalbe pre samo par dana...
 
Možeš da pogledaš moj stav, napisano belo na crnom ovde u temi (dark theme), i za prethodno martovsko i za ovo.
Ovaj put nisi u pravu po mom mišljenju. Oni su svesno ispoštovali zakon najnejasnije što su mogli :)
Od tog efektiva teksta imaš promene u opštim uslovima ugovora (koji su u skladu sa zakonom i koje si prihvatio i potpisao. Pominjem zbog toga što se neki stalno uhvate za wc papir u vezi pominjanja istih, koji su važeći prema tvojem potpisivanju istih. Na osnovu tog efektiva efekta u martu su iste prilično pametno dodradili i nisam još uvek čuo da ih je neko oborio kao nezakonske.
Recimo neko svežije mišljenje na ovu temu:

Treba se žaliti. Treba tražiti dostavu ugovora koji (ni)si potpisao za te nove pakete prema novim uslovima i cenama i time prihvatio iste.
Mada, opet da se ponovim, sada je veliko pitanje da li bi ih dobio na sudu, prema svemu iznad napisanom.
EDIT: da ne zaboravim, ja sam uspešno prošao takvu žalbu u nekom od prethodnih poskupljenja. Ovaj put sam bio obavešten.
 
Nemoj ti u moje ime .4K kanale samo gledam i cekam da puste Arene u 4K da pocnem i sport da pratim 😁

Dobro ljudi, izadjite iz ormana... Znamo da svi čekate 4K Dr Pimple Popper
Krajem decembra u roku poslao im mail da se ne slazem sa najavljenim poskupljenjem i trazio da ostane ista cena i izbor kanala kao sto je potpisano u ugovoru.
U toku januara dobio sms da je moj zahtev prihvacen i da nece biti promene.

Dosao mi prosle nedelje racun za februar po novoj ceni, a ne po toj koja je po ugovoru trebalo da ostane. Tada pretpostavim da je i u januaru izgleda ista greska napavljena.(nije mi odmah bilo jasno jer mi je u toku januara neki dan isticalo 50% popusta pa je taj mesec cifra nesto izmedju i tesko da izracunam koliko je tacno trebalo da bude)

Na portalu napisao prigovor za oba meseca i dobijam sad odgovor od njih da je prigovor odbijen jer je doslo do prelaska na nove pakete i da sam 9.12.2024 bio o tome obavesten.
Uopste ne spominju i ignorisu da su mi i sami vec pocetkom januara pozitivno odgovorili na zahtev da cena ostaje ista.

Bonus je da iako sam poslao prigovor i na februarski i na januarski racun, dobio sam dve poruke od njih koje su identicne i u obe spominju da je prigovor na januarski racun odbijen.

Racuni mi u portalu stoje sa nepromenjenim iznosom.

Sutra plan da idem u poslovnicu i objasnjavam se, ne znam ima li sta pametnije.
Mogu da im pisem opet prigovor i da pitam i ponavljam sto ignorisu da je vec dogovoreno da ce ispostovati ugovor i nece dizati cenu, ali ne znam ima li smisla kad vec nisu jednom imali problem da potpuno ignorisu tu cinjenicu i taj deo prigovora.

Mislim nista vise nema smisla kad se bukvalno prave ludi prvo na ugovor, a onda i na prigovor na povecanje cena koji su sami pismeno potvrdili.

Ako si se žalio na poskupljenje i stigla ti je potvrda, rešićeš problem sigurno.
MTS trenutno (zasluženo) živi pakao sa ogromnim brojem prigovora koje ne uspevaju da obrade na vreme (na čemu mogu da se zahvale sopstvenim odlukama).

Iz tvoje poruke nije jasno da li si u prigovoru na račun pomenuo da si se u Decembru žalio i da je to pozitivno rešeno.
Ako nisi, službenik to nije proveravao i samo si popio šablonski odgovor. A ne bi me čudilo ni da u sistemu nije zabeleženo da je tvoja prethodna žalba pozitivno rešena.

Ja bih na tvom mestu podneo novi prigovor, emailom a ne kroz formu. Isto možeš i u poslovnici, ali bi mogla da bude gužva. U svakom slučaju pripremi sve podatke koje ti navodim u nastavku teksta kako bi ti bili pri ruci.

Sa svim faktima (kada i kome - forma, mail, facebook, chat...) si se žalio zbog promene ugovornih uslova, kada (datum, vreme, broj odakle si dobio poruku), fotografija poruke i na koji broj si dobio pozitivan odgovor). U emailu navedi svoje ime i prezime, broj telefona koji je vezan za račun, kao i pretplatnički broj (sa računa), da si prethodno uložio reklamaciju/e (broj, dan, vreme), da je negativno rešena (dan, vreme) i da ih moliš da uzmu u obzir dodatne činjenice koje prilažeš kako ne bi podizao reklamaciju na viši nivo (Ratel).

Kako bi izbegao eventualno gašenje usluge, vidi da platiš ranije račune u iznosu koji su tražili. Kada reše pozitivno, slaćeš im još jedan zahtev da preknjiže viškove.

Ako ti ikad bude žao izdvojenog vremena, samo zamisli koliko hiljada takvih žalbi njima dolazi. Koliko je potrebno njima vremena da svaku takvu stvar raspetljaju, odgovore, promene u sistemu, preknjiže novac pa puta ko zna koliko hiljada žalbi.
 
Moje poštovanje na objašnjenjima i strpljenju, ali molim te nemoj se priključivati ekipi koja širi malodušnost sa pričom o rokovima.
U poruci koji si citirao sam naveo da nije nemoguće čak i u slučaju da je neko obavešten, kao i da su selektivni pri odgovaranju na prigovore, a u prethodnim porukama (na koje sam uputio za detalje, a da ih ne ponavljam, jer su te poruke bukvalno od jutros) isto sam vrlo jasno naglasio da obaveštenje je takvo da se nigde ne pominje cena, tako da nije baš najpoštenije, što su mnogi iskoristili kao argument za zakasneli prigovor. Ispratio sam sve, celokupna situacija je problematična iz raznih aspekata, i ne sećam se da sam ikome dosad rekao da nema pravo na žalbu.
 
Možeš da pogledaš moj stav, napisano belo na crnom ovde u temi (dark theme), i za prethodno martovsko i za ovo.
Ovaj put nisi u pravu po mom mišljenju. Oni su svesno ispoštovali zakon najnejasnije što su mogli :)
Od tog efektiva teksta imaš promene u opštim uslovima ugovora (koji su u skladu sa zakonom i koje si prihvatio i potpisao. Pominjem zbog toga što se neki stalno uhvate za wc papir u vezi pominjanja istih, koji su važeći prema tvojem potpisivanju istih. Na osnovu tog efektiva efekta u martu su iste prilično pametno dodradili i nisam još uvek čuo da ih je neko oborio kao nezakonske.
Recimo neko svežije mišljenje na ovu temu:

Treba se žaliti. Treba tražiti dostavu ugovora koji (ni)si potpisao za te nove pakete prema novim uslovima i cenama i time prihvatio iste.
Mada, opet da se ponovim, sada je veliko pitanje da li bi ih dobio na sudu, prema svemu iznad napisanom.
EDIT: da ne zaboravim, ja sam uspešno prošao takvu žalbu u nekom od prethodnih poskupljenja. Ovaj put sam bio obavešten.

Čuj, jeste njihova namera bila da ispoštuju zakon najnejasnije što su mogli. Ili da bar izgleda kao da su ispoštovali zakon.

Ali nisu.

Gospodja iz Republičke unije potrošača se solidno dotakla problematike, ali nije htela da daje previše nade onima koji su obaveštenje dobili, jer bi sama udruženja bila zatrpana više nego Telekom (a imaju mnogo manje resursa od Telekoma), tako da je apostrofirala samo taj jedan slučaj (pretplatnik nije dobio obaveštenje) za koji su sigurni da mogu da pomognu.

Cenim i poštujem MTS-ove Opšte uslove ugovora, ali zakon je eksplicitan oko ovih par stvari.
A što se dobijanja na sudu tiče - polako, treba prethodno iscrpeti sve vansudske metode.

Ne srljajte nigde. Pošaljite ozbiljnu, pravno potkovanu i argumentovanu žalbu Telekomu.
Ako vas odbiju, žalite se Ratelu, ozbiljno i pravno potkovano.
Nadjite ljude koji su imali isti problem, a pozitivno je rešeno u njihovu korist.
Uporedite vašu i njihovu žalbu. Ako su imali bolju argumentaciju, doradite svoju.
Pitajte ih da li bi im smetalo da ih u žalbi navedete kao primer nekoga kome je ista stvar pozitivno rešena.

Polako. Nije sprint, nego maraton.

Imajte u vidu da je u pravu potrošač uvek više štićen, jer ima manje resursa od preduzeća i manje pravnog znanja.

Pošto vidim da se niko ne hvata zakona, a da se i na Redditu frljaju sa citiranjem članova iz prethodnih verzija zakona, bacio sam pogled i citirao par relevantnih članova u Zakonu o elektronskim komunikacijama i u Zakonu o zaštiti potrošača:

Zakon o elektronskim komunikacijama (2023)
Izmena uslova ugovora

Član 131

Pružalac javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između osoba koja nije zasnovana na korišćenju numeracije i pružaoca usluga komunikacije između mašina, dužan je da krajnjeg korisnika, najmanje 30 dana unapred, na jasan i razumljiv način, na trajnom nosaču podataka ili na drugi odgovarajući način koji omogućava krajnjem korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču podataka, obavesti o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu krajnjeg korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom.

Pružalac usluge iz stava 1. ovog člana je dužan da vodi evidenciju o dostavljenim obaveštenjima iz ovog člana, koja obuhvata ime i prezime potrošača, korisnički broj, kao i vreme dostavljanja obaveštenja.

Krajnji korisnik ima pravo na raskid ugovora, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, u roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja o nameri jednostrane izmene uslova ugovora od strane pružaoca javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između lica koja nije zasnovana na korišćenju numeracije, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije u korist krajnjeg korisnika, a naročito u pogledu specifikacije usluga i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Krajnji korisnik nema pravo da raskine ugovor, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, kada je jednostrana izmena uslova ugovora od strane pružaoca usluge iz stava 2. ovog člana administrativne prirode i nema negativnih posledica na krajnjeg korisnika ili je posledica zakonskih i regulatornih promena.

Zakon o zaštiti potrošača
Zahtev javnosti
Član 40

Ugovorna odredba obavezuje potrošača ako je izražena jednostavnim, jasnim i razumljivim jezikom i ako bi je shvatio razuman čovek potrošačevog znanja i iskustva.

Trgovac je dužan da sa sadržajem ugovorne odredbe upozna potrošača pre zaključenja ugovora, na način koji s obzirom na upotrebljeno sredstvo komunikacije potrošaču pruža stvarnu mogućnost da se upozna sa sadržinom odredbe.

Ugovorna odredba obavezuje potrošača ako je potrošač na nju pristao.

Ugovorna odredba čiju je sadržinu odredio trgovac tako da se smatra da je potrošač pristao na nju, ako izričito ne naglasi da na tu odredbu ne pristaje, ne obavezuje potrošača.

Tumačenje ugovornih odredaba
Član 41

Nejasne odredbe ugovora između potrošača i trgovca tumače se u korist potrošača.

Nepravična ugovorna odredba
Član 42

Nepravične ugovorne odredbe su ništavne.

Nepravična ugovorna odredba je svaka odredba koja, protivno načelu savesnosti i poštenja, ima za posledicu značajnu nesrazmeru u pravima i obavezama ugovornih strana na štetu potrošača.
Kriterijumi na osnovu kojih se utvrđuje da li je određena odredba ugovora nepravična su:

1) priroda robe ili usluga na koje se ugovor odnosi;
2) okolnosti pod kojima je ugovor zaključen;
3) ostale odredbe istog ugovora ili drugog ugovora sa kojim je ugovor u vezi;
4) način na koji je postignuta saglasnost o sadržini ugovora i način na koji je potrošač obavešten o sadržini ugovora.

Ugovorne odredbe za koje se pretpostavlja da su nepravične ugovorne odredbe ako se ne dokaže drugačije
Član 44 (skraćen)

Ugovorne odredbe za koje se pretpostavlja da su nepravične ugovorne odredbe ako se ne dokaže drugačije su odredbe čiji je predmet ili posledica:

7) pravo trgovca da poveća ugovorenu cenu, ako nije ugovoreno pravo potrošača da u tom slučaju raskine ugovor;
11) davanje ovlašćenja trgovcu da jednostrano menja sadržinu ugovornih odredaba, uključujući obeležja robe ili usluga;
12) jednostrana izmena ugovornih odredaba koje su potrošaču saopštene na trajnom nosaču zapisa, saopštavanjem novih odredaba sa kojima se potrošač nije saglasio putem sredstava komunikacije na daljinu.
 
U poruci koji si citirao sam naveo da nije nemoguće čak i u slučaju da je neko obavešten, kao i da su selektivni pri odgovaranju na prigovore, a u prethodnim porukama (na koje sam uputio za detalje, a da ih ne ponavljam, jer su te poruke bukvalno od jutros) isto sam vrlo jasno naglasio da obaveštenje je takvo da se nigde ne pominje cena, tako da nije baš najpoštenije, što su mnogi iskoristili kao argument za zakasneli prigovor. Ispratio sam sve, celokupna situacija je problematična iz raznih aspekata, i ne sećam se da sam ikome dosad rekao da nema pravo na žalbu.

U potpunosti se slažemo! Samo mislim da ljudima treba uliti malo više entuzijazma po pitanju žalbe.

Ja bih rekao da to što ti nazivaš 'nije baš najpoštenije' može vrlo lako da se ispostavi da je potpuno protivno zakonu. A u najmanju ruku je potpuno protivno svakoj dobroj poslovnoj praksi, i zaslužuje oštru i masovnu reakciju potrošača.

Da analiziramo šta je ispunjeno od Člana 131 Zakona o elektronskim komunikacijama (2023)

Pružalac javno dostupne elektronske komunikacione usluge, osim pružaoca komunikacione usluge između osoba koja nije zasnovana na korišćenju numeracije i pružaoca usluga
komunikacije između mašina, dužan je da krajnjeg korisnika, najmanje 30 dana unapred (Ispunjeno. Zato je primena pomerena na 9. Januar. ), na jasan i razumljiv način (Nije ispunjeno. Da jeste ljudi bi pročitavši poruku shvatili da će doći do povećanja cena), na trajnom nosaču podataka ili na drugi odgovarajući način koji omogućava krajnjem korisniku da sačuva obaveštenje na trajnom nosaču podataka, (Nije ispunjeno ili dubiozno, po meni ovo bi impliciralo papir ili PDF mailom. Kako se SMS čuva na papiru? A web strana?) obavesti o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu krajnjeg korisnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen, bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom (Nije ispunjeno - pozivanje na prava korisnika prema Članu 131 zakona nije obaveštenje o pravu krajnjeg korisnika na prevremeni raskid ugovora bez plaćanja troškova)

Od četiri zahteva, jedan je ispunjen, dva nisu i jedan je u najmanju ruku dubiozan.

Ako ovo prođe, sledeći put neće biti ni SMS-a, nego ćemo dobiti slagalicu ili rebus, pa ko reši reši (u roku od 30 dana)...

"Poštovani korisnici, od x.y.2025. aktuelna komercijalna ponuda važi za sve MTS korisnike. Ovime se korisnicima garantuju prava u skladu sa članom z. Zakona o elektronskim komunikacijama.
Reši x,y,z pomoći sistema jednačina sa tri nepoznate u nastavku poruke.

Vaš MTS 🤡"
 
Odlično si sve pretresao, stvarno ima mnogo potencijalnih problema sa pravne strane, ali velika je to borba. Nisu svi spremni da se suoče sa njima, a i ko jeste, lako može da bude odbijen uprkos argumentaciji. Pritom ima uvek drugačijih tumačenja, kako je Neša naveo. Ostaje da svako ko je oštećen treba da proba, tj. da ne odustane na samom početku, ali nema garancije uspeha, pa sam zato uzdržan po pitanju entuzijazma. Verovatno bih bio vatreniji da me je lično pogodilo, ali srećom nije. Taman mi je istekao ugovor u jeku ove frke i raskinut je, upravo zbog različitih problema poput ovog (pisao sam i-ha-haj prigovora u prethodne dve godine). U svakom slučaju, ne verujem da iko aktivno podržava način na koji je migracija sprovedena (u smislu da smatra da je sve urađeno kako treba i da ništa ne bi menjao), ali isto tako sumnjam da će doći do neke eskalacije u vidu tužbe, koja bi bila jedino konačno pravno rešenje. Neki su ovde već javili da ih je RATEL odbio na osnovu MTS-ove tvrdnje da su obavešteni, po čemu ispada da odobravaju to.
 
Ti meni koji sam isključivo zbog tenisa tj 2 ili 3 GS turnira koji su tih godina samo oni prenosili plaćao Eurosport Player "objašnjavaš" koliko Eurosport TV kanali "dobro" odrade prenose tih turnira? 😂😂😂
Još ti argument Eurosport 4K kanal koji je bukvalno do početka OI prošle godine konstantno od kad je uveden na Eon emitovan tako da ne aktivira HDR tj HLG režim na TV-ovima zbog čega je colorspace totalno zeznut.

Na SK 4K od kad postoji bukvalno prebacio nisam osim dok traje Wimbledon. A i tu su Eon / United Cloud genijalci uspeli da naprave zbrku pa tako ima SK 4K koji ne aktivira HDR na TV-u + kao bonus kad god je prenos sa centralnog terena Wimbledon-a na SK 1 HD ili SK 2 HD ni tu ne valjaju boje jer su genijalci uzeli 4K HLS source i njega "downscale"-ovali na 1080p rezoluciju bez da su uradili "tone mapping" na SDR, umesto da su uzeli lepo 1080p SDR source koji BBC takođe svima obezbeđuje.
Kod mene HDR na Eon van mreže radi i radio je kako treba,gledao iskljičivo tenis,poslednje mislim US open,slika perfektna.
Potvrđuješ moju tezu da se kombinacijom SK i Esport moze gledati 4k sport kako tako,jer alternative nema.U ranijim porukama sam napi
sao,da Arena treba da kupi svoju 4K opremu,kako bi domaći sport gledali u 4K,a ne kao da gledam kroz teglu od zelenih kra stavaca.
 
Hdr-hgl na ES 4k je proradio od olilpijade. Pre toga ga nisam ni gledao jer je slika bila losa..
 
Odlično si sve pretresao, stvarno ima mnogo potencijalnih problema sa pravne strane, ali velika je to borba.

Svako ko je oštećen može da izdvoji toliko vremena da se založi za sebe. Bitno je da se iscrpu sve vansudske mogućnosti, nezavisno od rezultata. Ako dovoljan broj ljudi bude imao pozitivne rezultate, i to se može iskoristiti.

Na sud će ići najuporniji, pravnici i oni koji imaju mogućnost da angažuju advokata.

Ali ljudi kod nas prebrzo odustaju...

Da parafraziram - možda neće niko ostati gladan zbog trista dinara, ali pitanje je principa pre svega.

Nisu svi spremni da se suoče sa njima, a i ko jeste, lako može da bude odbijen uprkos argumentaciji.

Ali može i da prođe. Ili da utiče na drugačiju politiku ubuduće. Uostalom prihvatanje odbijanja je, valjda, sastavni deo odrastanja? 😁

Pritom ima uvek drugačijih tumačenja, kako je Neša naveo. Ostaje da svako ko je oštećen treba da proba, tj. da ne odustane na samom početku, ali nema garancije uspeha, pa sam zato uzdržan po pitanju entuzijazma.

Nema ni u životu garancije (sem one jedne), pa nas to ne blokira u entuzijazmu, zar ne?🍻
 
I dalje se ne slažem sa tobom. Odradili su maherski. Slabije je definisan trajni nosač u zakonu nego u Opštim uslovima. Neko je zvakonski spomenuo SMS da nije trajni nosač? Proveri.
Promenili su te sve stavke i ako pročitaš Opšte uslove ugovora, koji su sastavni deo ugovora i sa kojima si se složio i prihvatio iste, videčeš da je sve sporno što si spomenuo u njima. Lično sam kačio te delove i ne planiram opet to da čitam. Po meni su ljudi problem i niko drugi.
Lično sam ovo rešio sa njima kroz jedan mail. Ne planiram da im budem agent a ne planiram ni to da budem lenjim i zbunjenim građanima :)

Da li za iris tv na mts optici postoji spisak kanala u pdfu? Treba mi verzija za stampu za neke starije osobe.
Kao da si prizivao da šalju brošuru na mail. Evo ti link, skini PDF i imaš na kraju prinatbilan spisak kanala:

Izglkeda da su za Move uveli onu bezveznu EON podelu kanala u prvom delu i poštenu u drugom delu :)
 

nenadjow

Ima, ali još nisam uspeo da sve istražim. Ni paket mi nije aktivan još uvek...

nesa69

Ista je numeracija kako si opisao. Hvala za uputstvo, ali su mi rekli da će teško biti sa Nokiom. Probam pa javljam čim stignem. Nešto što je odlična stvar, nemam pojma da li je ima na Iris platformi( mada sam je koristio neka 3 meseca na TV platformi) je to što na 1 klik na dole ide vraćanje trenutnog sadržaja, 2 klika vraćanje dnevnog programa, a 3 klika vraćane po danima(datumi) od 00.00h do 24.00h po izabranom danu. Nemam pojma da li je to postojalo, ali mnogo olakšava vraćanje. Radi bukvalno u sekundi za bilo koju opciju u tom delu.Da li će tako ostati... Eon to nema i nekima kod mene je to "motanje" smetalo. :ROFLMAO:
Daljinski je odličan, prelazak sa Eon daljinca skoro ni ne osećamo ,što je jako dobro. Skoro sve se radi sa navigacionim tasterima i nazad tasterom.
Stalno nešto zaboravim. :ROFLMAO:
Ako stignem da danas stavim Xiaomi 4K stik i instaliram Move aplikaciju javiću kako to radi.
 
Poslednja izmena:
Taj extender sam koristio do skoro na SN TC7210 bez ikakvih problema. Cak sam ga nosio na razna putovanja da pojacam signal hotelskog neta ako je slab. Tako da ce verovato raditi i sa nokia ruterom. Sad je na lokaciji gde mi je optika i uparen je preko wps-a sa kompatibilnim Huawei ruterom
 
Na drugim uređajima verovatno ne radi kao "repeater" već samo kad sekundarni WiFI SSID na odvojenom subnet-u.

U kontekstu upotrebe u paru da Nokia ONT-om ljudi se žale da ne mogu Iris STB da povežu na extender i da im radi IPTV usluga. To radi isključivo u paru sa odgovarajućim Huawei ONT-om
 
Ko je spominjao povezivanje bokseva? Idu nazad. Sva 4 porta su otvorena na ruterima odma. Nisu kompaktibilni.
Untitled.png
To je čist bezobrazluk da ti operater donese uređaje koji ne sarađuju, a to znaju.
Ima li iko od vas problem sa otvaranjem MTS sajta, samo MTS sve ostalo radi?
 
Poslednja izmena:
Kad pošalju poruku da je usvojena reklamacija za račun,posle koliko pošalju novi?
 
Uporedio sam novi MOVE smart tv nalog korisnika Supernove i moj iris HD preko optike, ocekivano losiji kvalitet video strima MOVE-a ali ne znam kakav je putem box uredjaja... u aplikaciji nigde nema da se podesi kvalitet strima... ali je svakako mnogo bolja prica od iris go usluge... sto se ponude tv kanala tice ima par cudnih situacija... nekoliko tv kanala koji su putem irisa HD putem MOVE-a su SD (Cartoon Network, RTL 2, RT, DW) a tv kanali Prva CG, Adria i Espreso su putem MOVE-a HD a putem iris-a SD... video klub je malo lepsi i moderniji... HBO on demand je i dalje SD iako su svi sadrzaji obelezeni HD... 4k kanale nisam mogao da uporedim jer korisnik ciji sam nalog dobio nije aktivirao iste ali je u ponudi 5 4k kanala kao putem iris usluge kao i 4k katalog u video klubu... u ponudi tv kanala MOVE-a su i Slovacki tv kanali Markiza HD i JOJ HD za koje nisam siguran da idu i putem iris-a jer ih nema upisanih na sajtu MTS-a a mozda su i regionalno ograniceni pa ih ne vidim...
Numeracija tv kanala pocinje od rednog broja 1
Ostaje da vidimo da li ce 100% ista usluga MOVE-a biti umesto irisa... za sada migracija na MOVE platformu ide samo korisnicima Supernove....
 
Nazad
Vrh Dno