Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Nije iskljuceno da su neki od tih trazili vezu da zavrse 8. razred. Sve neki m#t#vi, sta god da pitas nisu culi, nije im jasno, tvrde nesto drugo, odgovori na pitanja su za nesto trece sto ih i ne pitas... Tako bilo i kad Kostunica bio predsednik, nije cuo, nije znao, nije video... verovatno koriste taj recept za sve nas koji se zalimo.
 
Vidim da se dosta pisalo...situacija kod mene sledeca.
Box 3 600/300 sa max tv.
Isto mi pisalo "kupi" opcija na tim nekim paketima,ja odem tamo i pise 0 dinara i ja kliknem i paketi prorade. Samo traze korisnicki pin.
E sad sta ce da bude dalie ne znam ali eto meni trenutno radi sve kao i pre ali sam isao na opciju kupi za 0 dinara.
 
Vidim da se dosta pisalo...situacija kod mene sledeca.
Box 3 600/300 sa max tv.
Isto mi pisalo "kupi" opcija na tim nekim paketima,ja odem tamo i pise 0 dinara i ja kliknem i paketi prorade. Samo traze korisnicki pin.
E sad sta ce da bude dalie ne znam ali eto meni trenutno radi sve kao i pre ali sam isao na opciju kupi za 0 dinara.
Meni Apolon stoji da kupim za 699 din.
 
Sad sam proverio....meni za Apolon trazi 449.dinara hahhahaha
Pa kakvo je ovo rasulo,kakve su to budaletine tamo....
 
Pali slobodno šta ti sleduje:
Maxthon Snap20250115205144.jpg
Ovako ja na web starni, a ovako piše u mobilnoj aplikaciji:
IMG_1279.jpg
Reklamaciju na račun se ionako očekuje za sve korisnike. Kod mene sam pogledao šta ide i popalio sam. Nije prvi put da idem sa paketa na paket i nikada nisu oni sami uključivali, niti to očekujem od njih.
Isto je pisala neka cifra za aktivaciju. Ovo su prikazi nakon aktivacije. Takođe sam uključio sam dva dodatna TV paketa. Nemam u Box4 Plavi HBO+, a nemam ni nameru da kupujem.
Pazi samo da ti oni sami ne popale nešto kao što su meni. Inače je još onaj Promo besplatni period gde je skoro sve otključano pa ne mogu baš da tvrdim da mi sve radi.
Iris GO mi radi i dalje normalno npr. a stoji da nije aktiviran:
EDIT
Maxthon Snap20250115210223.jpg
Ovo sam aktivirao sam kroz TV meni:

Maxthon Snap20250115210148.jpg
Interesantno je da i gledaj unazad nije aktivno, naravno da ide besplatno, ali radi normalno:
Maxthon Snap20250115210454.jpg
 
Kida optika lol I max tv paket prebačen na osnovni 😁 slepci
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-01-15-21-01-58-71_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2025-01-15-21-01-58-71_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    95 KB · Pregleda: 146
  • Screenshot_2025-01-15-21-03-33-06_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2025-01-15-21-03-33-06_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    66.6 KB · Pregleda: 258
Sad sam i testirao brzinu, ipak su me migrirali na 600/600. Ne može se njima verovati ništa pa čak i napismeno kad dobijem uverenje. Neverovatno
 
I šta sad:aktivirati sami ili oni da aktiviraju?🤣🤣🤣
 
Prebacili su i mene na 600/600 to jest na 560/470 koliko sam sad izvukao....po*erem im se SAD na download,to mi je trebalo vise pre 10-15.godina a tad je bilo milijardu/1 down/up....:mad:
 
I ja sam po njima TV na osnovnom paketu uz 600/600 net pri čemu na tom osnovnom paketu sad rade i HBO i Cinemax ...

A najluđe mi je što na moj MTS aplikaciji mogu da vidim samo podatke za mobilni dok za Box niti mogu da vidim niti da ikako dodam pošto su mi odvojeni ugovori. Sa druge strane preko browsera mogu da vidim oba...
 
Kako se loguješ u mobilnoj aplikaciji, sa brojem ili mojmts nalogom? Ako ideš sa brojem, videćeš samo svoj postpaid...
 
To je u pitanju, tnx...

Mislio sam da će bez obzira na način logovanja on prikazati sve što je vezano za mene...
 
Evo šta su mi napisali na tviteru ....
 

Prilozi

  • IMG_20250116_151847.jpg
    IMG_20250116_151847.jpg
    81.4 KB · Pregleda: 202
I šta sad:aktivirati sami ili oni da aktiviraju?🤣🤣🤣
Ne vidim u čemu je problem.
Imaš osnovni paket i šta ti sleduje uz paket dodatno besplatno. Ko te sprečava da uključiš i koristiš. Ako nešto nije u redu pišeš reklamaciju na račun. Do toga dođe u u normalnom korišćenju i do sada je uvek korektno rešavano sa njihove strane.
Nisu ti sada to svete krave a ovo Indija pa da ih ne čačkaš. Ako se nešto plašiš onda im piši zahteve, prijavi nepostojeću pripadajuću uslugu i čekaj da to sami urade.
EDIT: pa i piše kod njih nešto tipa da korisnik može da uključi usluge kroz meni TV uređaja.
 
Problem je u ovom u attachmentu - da li je recimo HBO+ meni aktivan zato što mi sleduje besplatno i po starom i po novom Box3L paketu ili je aktivan zato što traje promocija do 31.01. a onda će se odjednom pojaviti kao stavka koju će mi naplatiti kroz račun i ja onda treba da gubim i vreme i živce dok se ne razjasnim sa njima!?
Isto to važi i za Apolon za koji piše da je nakon aktivacije cena 449 din/mesec, gledaj unazad za 120 din/mesec, Video Klub etc.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250116_154015_rs_mts_MainActivity.jpg
    Screenshot_20250116_154015_rs_mts_MainActivity.jpg
    72.9 KB · Pregleda: 165
  • Screenshot_20250116_154022_rs_mts_MainActivity.jpg
    Screenshot_20250116_154022_rs_mts_MainActivity.jpg
    54.8 KB · Pregleda: 83
Jedno pitanje

Stingray jel troši paketni internet ako puštaš preko telefona u box 4 plavi paketu .I da li je besolatna u okviru plavog Box 4 paketa ?​

Hvala unapred na odgovoru .
 
Problem je u ovom u attachmentu - da li je recimo HBO+ meni aktivan zato što mi sleduje besplatno i po starom i po novom Box3L paketu ili je aktivan zato što traje promocija do 31.01. a onda će se odjednom pojaviti kao stavka koju će mi naplatiti kroz račun i ja onda treba da gubim i vreme i živce dok se ne razjasnim sa njima!?
Isto to važi i za Apolon za koji piše da je nakon aktivacije cena 449 din/mesec, gledaj unazad za 120 din/mesec, Video Klub etc.
To je i mene malo zbunilo. Pa sam lepo pozvao korisnički centar, od stavke do stavke pitao šta mi pripada u paketu i tražio da mi to oni aktiviraju. I jesu.
Ovako to izgleda na mom nalogu (s tim da sam tražio da mi dečiji paket zamene za muzički)

mts.png
 
I ja reših problem posle 2 dana natezanja sa njima. Juče mi ništa nisu rešili za Apolon. Rekli da čekam. Ja jutros pozovem i javi se fina devojka, sa velikim razumevanjem za moje čekanje od juče. I ona je htela da pusti da se sve reši samo od sebe, ali sam je ja zamolio da odradi isto kao juče njena koleginica što mi je rešila HBO.
Nešto je kao proverila i napisala prigovor. Rekla je da je rok 24 sata, ali obično bude mnogo brže. Tako je i bilo. Posle 2 sata je proradio Apolon. Dakle, samo upornost i mala sreća da zapadne dobar operater.

@Martin Mystere
Definitivno nam pripadaju i HBO+ i Apolon i besplatni su uz box3L. Svaki od ovih 6-7 operatera 😀, u ova dva dana, mi je to potvrdio.
 
Kako doći do operatera, konstantno se vrti virtualni asitent i automat. Kako do mesa?
 
“Povezite me sa operaterom” i povezuje nakon deset minuta.
Ako na portalu stoji “Ugovorna obaveza je istekla” da li i dalje radi internet?

Kod mene ne radi, dan nakon sto je popravljen optički kabl ponovo treperi LOS lampica. Čekao sam ih prvi put dve nedelje, sada ću izgleda opet, ali samo da proverim da nije nešto ovako banalno.
 
Kakve veze ima to da li je istekla UO sa time da li radi net ili ne?

Dok ne raskineš ugovor i vratiš opremu - mora da radi internet.
 
Ma kakvi, povežite me sa operaterom i opet me vrati na automat.
 
Kako doći do operatera, konstantno se vrti virtualni asitent i automat. Kako do mesa?
Pustis ga da prica i nakon drugog ponavljanja te spoji direktno sa mesom, pa onda mozes da meljes za sarmu.

*Pozovi posle 21h
 
Poslednja izmena:
Jašta,u teoriji te spoji u praksi vrti 40 minuta istu priču dok ti čekaš da te stvarno spoji i naposletku ne odustaneš kao ja malopre jer imaš još 1001 stvar pored te koju treba da završiš u životu.
 
Konačno se javili u 47-mom minutu. Aktivirali mi sve što mi pripada za BOX3L, dok sam na žalbu za internet odustao pošto to ne može ona već drugi operater koga bih opet trebao da čekam. To ću sabajle ako budem stigao. Speed test mi pokazuje oko 570/470 preko kabla što bi bilo 600/500 a ne 600/600. Kakva su vaša iskustva, video sam da su par kolega objavili iste vrednosti.
 
Isto tu oko 560-570/470.
Ne ocekujem bas 600/600 ali trebalo bi biti bar priblizno valjda?
 
Vrh Dno