Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Nemam public IP, nema fiber konekcije.
 

Prilozi

  • Screenshot 2025-01-16 at 22.37.14.png
    Screenshot 2025-01-16 at 22.37.14.png
    94 KB · Pregleda: 55
Ovo je timeline:
24.12 nakon velikog snega, otkinut je opticki kabl sa bandere.
8.1 ekipa dolazi, razvlaci preostalog kabla koji je ostao na tavanu i povezuju na banderu.
10.1 u toku noci ponovo nestaje interneta.

Moja teorija je da je opticki kabl ponovo u prekidu/nije dobro prikljucen/osiguran na strani bandere. U kuci je sve povezano kako treba/ili izgleda. Tuzno je samo sto ponovo cekam najverovatnije dve nedelje (iako je podrska "poslala urgentni zahtev"), sto znaci da necu imati interneta oko mesec dana (imam rezervni svakako).

Sreca u nesreci je da mi je istekla ugovorna obaveza, te mi naredni provajder nece biti mts :).
 
I to što kažeš. Izašla je jutros ekipa na teren, ponovo povezala otkačenu nit na banderi, sve je u redu ponovo.
 
Ko je u martu prošle godine pisao prigovor zbog poskupljenja da li je morao i u decembru prolaziti iznova proceduru? Pretpostavljam da jeste, samo mi treba potvrda iz prve ruke.
Podnela sam prigovor u martu, odgovorili su da će ostati isti uslovi do kraja. To je jedan od razloga zašto se nisam žalila u decembru 2024. godine, drugi razlog je taj što mi uskoro ističe ugovorna obaveza. Nažalost, nisu ispoštovali dogovor i prebacili su me na novi paket. Trenutno nemam ni vraćanje unazad na nekim kanalima! Juče mi se u delu 'Moje porudžbine' pojavila promena ’BOX bez ugovorne obaveze’ sa statusom ’U radu’, iako im se nisam obraćala poslednjih nekoliko meseci. Nisam još videla da je nekome jednostrano raskinuta ugovorna obaveza, dok svoje obaveze izmiruje u roku!
Moje iskustvo je takvo da treba biti oprezan i ne oslanjati se previše na obećanja MTS-a, čak ni kada postoje pisani dokazi.
 
Narode jesam li nešto debelo neobavešten ili Telekom opet pokušava da mr prevari?
Sad sam otišao u poslovnicu radi raskida ugovora i kažu da će mi onda ugasiti broj i da se migracioni kod daje samo u slučaju isteka ugovorne obaveze?!
Na stranu što broj čak nije ni Telekomov originalno već potiče od Telenora?
Mogu li oni ovako nešto da urade?
 
Zavisi koga pitaš, mene su 5 puta ubeđivali radnici različitih službi MTS-a da je to moguće da bi na kraju odbili zahtev za IDP sa tim obrazloženjem kao i tebi.
 
IDP ne možeš dobiti jer raskidaš ugovor a UO nije istekla . Moraš im svu opremu vratiti , a broj nznm mogu li uzeti , mislim da ne .
Pitaj nekog od pravnika ili otiđi na sajt EFEKTIVA i tamo imas objašnjenja za razne situacije .
Sutra ne rade pa nznm ako ih budes zvao na mob da li će hteti da daju objašnjenje . Zakon poznaju .
 
Zavisi koga pitaš, mene su 5 puta ubeđivali radnici različitih službi MTS-a da je to moguće da bi na kraju odbili zahtev za IDP sa tim obrazloženjem kao i tebi.
Nisam bio svestan u kakvo se zlo ovaj Telekom pretvorio.

@crveni baron upravo sam poslao email Efektivi a probaću i da ih zovem sutra.
 
Glavna stvar je što Telekom, za razliku od recimo A1 ili Yettela, ne dopušta raskid same obaveze već isključivo celog ugovora, što za sobom povlači i gašenje usluga pa onda ni nema za šta da se izda IDP.

Meni više od toga smeta što svaki radnik (preko zvaničnih kanala komunikacije) izdaje drugačije informacije - to govori valjda o profesionalizmu preduzeća.
 
Glavna stvar je što Telekom, za razliku od recimo A1 ili Yettela, ne dopušta raskid same obaveze već isključivo celog ugovora, što za sobom povlači i gašenje usluga pa onda ni nema za šta da se izda IDP.

Meni više od toga smeta što svaki radnik (preko zvaničnih kanala komunikacije) izdaje drugačije informacije - to govori valjda o profesionalizmu preduzeća.
Više o neznanju to govori
 
Glavna stvar je što Telekom, za razliku od recimo A1 ili Yettela, ne dopušta raskid same obaveze već isključivo celog ugovora...
Ja u zivot smem da se kladim da ni Yetel, ni A1, a ni MTS, nije imao takvu situaciju. Npr, da neko dodje i da kaze... Znate sta, ja sam pod ugovornom obavezom jos godinu dana, hteo bih da raskinem tu obavezu, da vam platim penale ali da ostanem vas korisnik.

Ako postoji, sliku tog korisnika treba uramiti i hvaliti ga da je najbolji korisnik na svetu...
 
Ja u zivot smem da se kladim da ni Yetel, ni A1, a ni MTS, nije imao takvu situaciju. Npr, da neko dodje i da kaze... Znate sta, ja sam pod ugovornom obavezom jos godinu dana, hteo bih da raskinem tu obavezu, da vam platim penale ali da ostanem vas korisnik.

Ako postoji, sliku tog korisnika treba uramiti i hvaliti ga da je najbolji korisnik na svetu...
Pošto se radi o meni loš ti je primer.

1. Zahtev za raskid ugovora je podnesen blagovremeno zbog povećanja cena, na šta je Telekom trebalo da bude spreman u skladu sa članom 131. Zakona o Elektronskim komunikacijama, na koji se i sam poziva prilikom najave poskupljenja.

2. Telekom priznaje da je moj zahtev za raskid u skladu sa zakonom i ne beži od toga.

3. Telekom "gasi" nešto (moj broj telefona) što mu ne pripada i ne da mi čak ni da migriram kod drugog mobilnog provajdera. Jel ti shvataš koliko je ovo zeznuta stvar?
 
Ne mogu ti ugasiti registrovani broj koji se vodi na tebe.
MIK dobijas i u slučaju raskida, ja sam ga dobio kad sam prelazio pri raskidu sa Orionom i prelasku na MTS. Doduše van UO, ti je valjda raskidaš zbog jednostrane promene uslova ISP-a sa kojom se ne slažeš.
 
Ja u zivot smem da se kladim da ni Yetel, ni A1, a ni MTS, nije imao takvu situaciju. Npr, da neko dodje i da kaze... Znate sta, ja sam pod ugovornom obavezom jos godinu dana, hteo bih da raskinem tu obavezu, da vam platim penale ali da ostanem vas korisnik.

Ako postoji, sliku tog korisnika treba uramiti i hvaliti ga da je najbolji korisnik na svetu...
Kad je Yettel povećavao cene pre sada već skoro godinu dana davali su 3 opcije: prelazak na prepaid, ostanak na tarifi ali bez UO (što omogućava prenos) i raskid ugovora i deaktivaciju broja. Proveri temu za Yettel pa ćeš videti, a i ja sam to isto radio, mogao bih potražiti taj papir pa ti uslikati ali mislim da je i ovde na forumu objavljivano.

Zapravo evo da olakšam i tebi i drugima, kako to izgleda u Yettelu: https://forum.benchmark.rs/threads/yettel-ex-telenor-postpaid-paketi-i-promocije.192244/post-7100161
 
Pošto se radi o meni loš ti je primer.

1. Zahtev za raskid ugovora je podnesen blagovremeno zbog povećanja cena, na šta je Telekom trebalo da bude spreman u skladu sa članom 131. Zakona o Elektronskim komunikacijama, na koji se i sam poziva prilikom najave poskupljenja.

2. Telekom priznaje da je moj zahtev za raskid u skladu sa zakonom i ne beži od toga.

3. Telekom "gasi" nešto (moj broj telefona) što mu ne pripada i ne da mi čak ni da migriram kod drugog mobilnog provajdera. Jel ti shvataš koliko je ovo zeznuta stvar?
Ne mogu da ti ugase broj moraju da te pitaju sta hoces sa njim. Da li ces da nastavis sa istim paketom bez ugovorene obaveze, prepaid ili prenos i drugu mrezu. Trece opcije nema.
 
Ne mogu da ti ugase broj moraju da te pitaju sta hoces sa njim. Da li ces da nastavis sa istim paketom bez ugovorene obaveze, prepaid ili prenos i drugu mrezu. Trece opcije nema.
Pa tako i ja mislim ali vidiš da oni imaju druge ideje.
 
Moj box3 max paket (net, tv, fiksni) jos nije migriran. Da li je nekome vrsena migracija uopste a da se zalio na cenu, i da mu je odobren ostanak na staroj ceni do kraja uo? Vrv nece takve kao ja ni da migriraju?
 
nakon ove peripetije sa menjanjem paketa vidim da mi je net boost aktivan po ceni od 149din

Jel to treba posebno da odjavim ili ne znam kako je to sada aktivno?
 
Moj box3 max paket (net, tv, fiksni) jos nije migriran. Da li je nekome vrsena migracija uopste a da se zalio na cenu, i da mu je odobren ostanak na staroj ceni do kraja uo? Vrv nece takve kao ja ni da migriraju?
Meni je od juče ili prekjuče. Dobio SMS da ostaje stara cena, ali migrirali paket:
1737228017176.png
 
Moj box3 max paket (net, tv, fiksni) jos nije migriran. Da li je nekome vrsena migracija uopste a da se zalio na cenu, i da mu je odobren ostanak na staroj ceni do kraja uo? Vrv nece takve kao ja ni da migriraju?
Mom ocu takođe nisu migrirali BOX 3 (mob + net + fiksni). Žalio se i tražio da mu ostane ista cena, što su mu potvrdili prvo pozivom 5.12. Juče sam pogledao kod njega u Moj mts, pod smetnjama ima stavku od 12.1. za koju piše da je Zatvorena, a 12.1. mu je stigao i SMS da će mu korišćenje usluga biti omogućeno do kraja UO po dogovorenim uslovima. Usluge u okviru BOX-a su mu i dalje one koje je ugovorio, 400/200 net i Omorika 25. Izmerio sam i brzinu neta da bih potvrdio.
 
Zakon o elektronskim komunikacijama
Član 129. stav 8
"Krajnji korisnik koji je izvršio jednostrani raskid ugovora zaključenog na određeno vreme ima pravo da prenese broj u mrežu drugog operatora, u skladu sa odredbama ovog zakona."
Hvala drug!
 
Mom ocu takođe nisu migrirali BOX 3 (mob + net + fiksni). Žalio se i tražio da mu ostane ista cena, što su mu potvrdili prvo pozivom 5.12. Juče sam pogledao kod njega u Moj mts, pod smetnjama ima stavku od 12.1. za koju piše da je Zatvorena, a 12.1. mu je stigao i SMS da će mu korišćenje usluga biti omogućeno do kraja UO po dogovorenim uslovima. Usluge u okviru BOX-a su mu i dalje one koje je ugovorio, 400/200 net i Omorika 25. Izmerio sam i brzinu neta da bih potvrdio.
Nije migriran jer po novoj migraciji/semi Box 3 ne postoji sa postpejdom
 
Zakon o elektronskim komunikacijama
Član 129. stav 8
"Krajnji korisnik koji je izvršio jednostrani raskid ugovora zaključenog na određeno vreme ima pravo da prenese broj u mrežu drugog operatora, u skladu sa odredbama ovog zakona."
Koliko znam ugovori sa MTS-om su na neodređeno vreme, ali sa minimalnim trajanjem ugovorne obaveze.
 
Nazad
Vrh Dno