Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Baš smo dosta o tome pisali i stvarno šteta što vas nekolicina zbog raznih razloga niste bili prisutni na ovoj temi jer sigurno bi ste tražili da se ovakav scenario koji može biti nepovoljan po vas ne dogodi. Napravili su haos sa ovim paketima, migracijama i cenama i tek će biti veselo posle 1.2. kada stižu novi računi i gašenje izvesnog broja kanala ali tada će već biti kasno kao što je uostalom i sada ali u svakom slučaju zovite, jurite, borite se, ne znam šta bih vam drugo poručio.

Clanovi foruma su statisticka greska korisnika telekoma. Procenat upucenih da mogu traziti da ostane ista cena ili pokrenu proces raskida ugovora je bojim se ne mnogo veci.

Radnicima telekoma koji citaju, obavestenje migracije paketa nije jednako i ni u kom scenariju ne moze biti jednako obavestenju o poskupljenju ualuga. Morate direktno, po zakonu, obavestiti korisnike (racun, sms, email) o promeni uslova i cena paketa korisnicima sa postojecim ugovorom. Hvala.
 
Ja sam pisao prigovor i potvrdili su mi sms-om da ostaje stari paket i cena do kraja UO. Box3 sa max tv, HBO, 600/300
 
Ja sam pisao prigovor i potvrdili su mi sms-om da ostaje stari paket i cena do kraja UO. Box3 sa max tv, HBO, 600/300
Kad si pisao prigovor?

Ja sam pozvao sad 0800100100 i pravio se lud. Pitao zašto mi je ugašen HBO. Teta operater se isto pravi luda ili ne zna ništa o migracijama. Kaže ona meni, da, da imate najjači Box 3 paket, treba da imate HBO. Mora da je neka greška, da nešto rade. Napisala sam prigovor sada da vam se što pre uključi HBO.

Nisam baš optimista.
 
Poslednja izmena:
Upravo su mi migrirali box3 na novi. Još jutros je bilo po starom. Sada je internet 400/400, tv paket "osnovni", fiksni ostalo sve isto. Datum isticanja govorne obaveze nije menjan. Sve se lepo vidi u mobilnoj app. Jedino još nemam opciju da dodajem dva desplatana TV paketa (od 4 dodatna), jer sva podešavanja u okviru TV usluge "nisu dostupna". Da li je neko ko je već migriran dodavao te besplatne TV pakete na osnovni i na koji način? Da li su ta podešavanja uopšte sada otvorena ili će tek biti kada zaključaju sve januarske promotivne kanale?

Soko lite koji je van box-a mi i dalje nije migriran. Net boost mi je besplatan u okviru starog Soko lite, a u novom se naplaćuje. Pa zato moram da "lovim" momenat kada me migriraju na novi Soko lite, da odmah tražim ukidanje net boosta.
 
@Magnus juce pokusali aktivaciju film paketa u paketi i usluge na iris tv. Obratiti paznju na cenu paketa ni jedan nije oznacen sa besplatnim.
 
Da li vredi pisati prigovor sada? Ima li neko iskustva sa prošlom migracijom, a da je zakasnio sa prigovorom?
 
@Miki Ue ,ne obraćaj pažnju na njega,vidiš da provocira.A kad sam se ja smejao na njegovu konstataciju da HBO ide u zlatni Box(kao da ima to da neko ne zna),on se još naljutio.🙄
Inače i kod mene piše da je aktivan Iris Go od danas,Apolon još nije rešen a u reklamacijama piše da je preuzet zahtev.Što se kombo paketa tiče,meni je nebitan dečiji tako da ću se njega odreći.😄Mene brine HBO i što još ne odgovaraju na mejl.
Ni meni ne odgovaraju na mejl, mada sam više puta zivkala call centar dok mi nisu uključili, prvo su Hbo+, kasnije Apollon, pa u poslovnici tražila zahtev za proveru da li svi Box 3 L paketi imaju navedene usluge, što su mi sutradan uredno odgovorili da imaju, tokom minimalnog perioda važenja usluge.
 
Hmmm. Nisam kući sada da proverim, ali mi sada na Iris app na telefonu radi HBO, a sinoć nije. Sinoć je pisalo da moram da kupim. Možda su mi ipak uključili posle operaterkine intervencije 😀.

Javljam kad dodjem kuci
 
Kad si pisao prigovor?

Ja sam pozvao sad 0800100100 i pravio se lud. Pitao zašto mi je ugašen HBO. Teta operater se isto pravi luda ili ne zna ništa o migracijama. Kaže ona meni, da, da imate najjači Box 3 paket, treba da imate HBO. Mora da je neka greška, da nešto rade. Napisala sam prigovor sada da vam se što pre uključi HBO.

Nisam baš optimista.
Drugi ili treći dan od najave poskupljenja. Zvali su me više puta sa raznih brojeva da bi mi kasnije stigao sms da uvažavaju prigovor i da cena i paket ostaju isti do kraja UO (9feb)
 
Pošto mi je Box3 Max jutros migrirao u Box3L sa gubitkom HBO kanala (dok MAX apk. radi) i ako su mi iz korisničke podrške pre mesec dana rekli da HBO paket ostaje. Otišao sam do poslovnice da podnesem prigovor povodom toga, radnica je zavela isti kao smetnju. Šefica poslovnice mi je saopštila da je greška u sistemu tj. HBO paket sa MAX aplikacijom je sastavni deo BOX3L kao i BOX4 Beli. Za sada je jedino rešenje da uključe paket i zatim da se stornira račun uvećan zbog naplate paketa. Treba to da reše sistemski, a kada će ...
 
Isto su sad i meni rekli.
Stanislav je 45 minuta čučao na liftu ali je 46. minut uhvatio operatera koji je rekao da je greška u sistemu i da će najkasnije u roku od 24h a sigurno i dosta pre uključiti sadržaje koji pripadaju Box 3L paketu.

Izgleda da ako ih ne pozoveš osta samo greška u sistemu...
 
Piše i da Apolon jeste u okviru 3L mada ga ja nisam ni koristio.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250115_115039_com_adobe_reader_ARMultiDocViewerActivity_edit_1148784118264689.jpg
    Screenshot_20250115_115039_com_adobe_reader_ARMultiDocViewerActivity_edit_1148784118264689.jpg
    86.9 KB · Pregleda: 75
Au. Čekao 35 min, javio se neko i kao nije to za nas. Nije mi aktivna usluga, pa ne mogu da prijave dok se ne aktivira, ali to je za drugu službu. Sad ćemo da vas preusmerimo da se odmah jave, da ne čekate. I evo opet novo čekanje "duže od 5 minuta".
 
Čekao još 40 minuta i izbaci me. Poludeo sam. Kasnije ću opet. Ode mi baterija na telefonu. *em ti mts
 
Ja sam se juce isto nacekao, vise od 40 min, iznerviran ulogujem se na Mojmts i onoj Mili postavim par bezv. pitanja, odmah me prebacila na operatera.
Tako sam uspeo da ugasim netboost za zenin mob. Zvanje KC je gubljenje vremena.
 
Clanovi foruma su statisticka greska korisnika telekoma. Procenat upucenih da mogu traziti da ostane ista cena ili pokrenu proces raskida ugovora je bojim se ne mnogo veci.

Radnicima telekoma koji citaju, obavestenje migracije paketa nije jednako i ni u kom scenariju ne moze biti jednako obavestenju o poskupljenju ualuga. Morate direktno, po zakonu, obavestiti korisnike (racun, sms, email) o promeni uslova i cena paketa korisnicima sa postojecim ugovorom. Hvala.
Naravno da je tako, mislio sam konkretno da je šteta što par iskusnih i istaknutih forumaša nisu na vreme saznali za ovu ujdurmu.

Ovi mangupi nigde nisu eksplicitno objavili da uz sad već čuvenu migraciju ide i dobrano poskupljenje za većinu paketa. Nego se sve svelo na ''poboljšanje'' usluga a i to samo donekle za one koji imaju optiku a ostali mogu da se ''slikaju''. Tu je doduše solidan broj nekih dodatnih gigabajta što se tiče mobilnog dela boksa ali je tv ponuda bukvalno osakaćena pa primera radi ko ima Crveni boks i osnovni paket ne može više koristiti recimo kombinaciju kanala Pink Vestern-BBC Earth jer jedan kanal ide u filmski a drugi u dokumentarni paket. Ovo samo kao primer a takvih ima mnogo.

Oni su negde pod servisne vesti odnosno pod tepih zaturili sve informacije o migracijama a o poskupljenju ni ič pa će zato biti veselo posle 1.2. ali tada će najvećem broju korisnika biti kasno za bilo kakve reakcije a razlike u računima neće biti male, samo je Crveni boks skuplji 1.100,00 dinara u odnosu na onoga ko je UO za isti potpisao negde kad i ja a to je bilo krajem 2023. Ostaje i da čekamo te račune i da vidimo da li će ispoštovati ostanak pod starim uslovima ili će se morati prigovori ulagati a o čemu je nekolicina kolega pisala često jer znao je sistem da ''zabaguje''.
 
Ako neko ima broj od nekog akvizitera za mts neka mi prosledi u pp, hvala!
 
Da li ima još nekom kome je prilikom migracije paketa piše kad se ulogujem na nalog moj.mts.rs ugovorna obaveza je istekla,iako mi ističe ugovorena obaveza tek 15.07.2025.godine?
Treba mi savet povodom toga,šta da radim dalje?
Hvala!
 
Da li ima još nekom kome je prilikom migracije paketa piše kad se ulogujem na nalog moj.mts.rs ugovorna obaveza je istekla,iako mi ističe ugovorena obaveza tek 15.07.2025.godine?
Treba mi savet povodom toga,šta da radim dalje?
Hvala!
Kod mene je isto. Pitao sam podršku i to je po njihovim rečima "sistemska greška" zbog starta migracije na nove pakete. Kažu biće ispravljeno ubrzo.

Ma i ja vrlo retko, ali ima ok filmova. Plus sto su digli cenu, a ukinuli uslugu. More ima da ga vrate 😀.
Nego ovo čekanje operatera se oduži na 35 minuta i više. Jutros oko 8h sam dobio za 5 minuta
Ma da, i ja ih zvao rano jutros i brzo dobio operatera. E sad, moram da pohvalim jako ljubaznu osobu iz podrške koja je odmah poslala zahtev da mi se uključi sve što pripada novom Box 3 L paketu i za čuda to su odmah pouključivali.
HBO+, gledaj unazad, Apollon i uradili zamenu dodeljenog dečijeg paketa za muzički. Heh! 🤓
 
Samo da potvrdim da su mi HBO kanali i video klub vraćeni.

Apolon nije i mora da se plati. Znači sad opet moram da zovem, kao koleginica Divljibadem.
Kod mene je isto. Pitao sam podršku i to je po njihovim rečima "sistemska greška" zbog starta migracije na nove pakete. Kažu biće ispravljeno ubrzo.


Ma da, i ja ih zvao rano jutros i brzo dobio operatera. E sad, moram da pohvalim jako ljubaznu osobu iz podrške koja je odmah poslala zahtev da mi se uključi sve što pripada novom Box 3 L paketu i za čuda to su odmah pouključivali.
HBO+, gledaj unazad, Apollon i uradili zamenu dodeljenog dečijeg paketa za muzički. Heh! 🤓
Eto, znači samo treba biti uporan. I od mene pohvale za ženske operatere, mada i muški su ok, sem jednog koji je bio, malo je reći, drzak i ne baš lepo vaspitan.
 
Izgleda je i meni pocela migracija, danas samo postpaid broj, Net Boost za sad ostao iskljucen, a kolicina NETa mi trenutno za 2gb veca nego sto (nova) pise da tarifa podrazumeva, videcemo sta to znaci. Ocekujem da krene migracija i Box crvenog
 
Sad se javio neki bata operater i na moj zahtev da aktiviraju Apolon, on kaze da ce sve to kroz sistem da se sredi u narednim danima i da mi svakako pripada Apollon. Kaze on meni, slobodno mozete da kupite za tih 699 din i nece vam naplatiti. Ja rekoh, a sta ako mi naplate uz sledeci racun, a on mrtav ladan kaze:"Pa onda cu ja biti kriv sto sam vam tako rekao".

Auuu sa kim mi moramo da razgovaramo...
Ili da cekam ili da zovem opet ujutro.
 
Mene je operater ubeđivao da mi brzina nije bila 600/300 već 50/600, i ne odustaje čovek, kaže ne znam ja kako ste vi merili ali bilo je 50. Ja ne znam da li im je neko naredio da se prave ludi, nemam drugo objašnjenje. Nakon toga kaže prebaciću vas kod kolega za fiksnu telefoniju. Zvonilo nakon toga sat vremena i niko se nije javio. Prekinem i napišem im mejl.
 
Vrh Dno