Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

E cvrc zenu ni pod pretnjom ne mogu da nateram u poslovnicu, za nju cu morati telefonom pa koliko traje. Probacu onaj 064733 cini mi se da se tamo brze javljaju.
 
Pozoveš ih rano ujutro ili kasno uveče i odradiš to za oba broja i ne moraš da se cimaš do poslovnice 😃
 
Ubaceni su novi katalozi u video klub irisa koji ce pratiti nove tematske kombo pakete... Viasat, BBC earth, Da Vinci, Baby, Balkan Trip, National Geographic...
Isto i kod nas na Supernovu na Move N Go i na Move Smart: Screenshot_20250109-194155.png Screenshot_20250109-194411.png Samo što Da Vinci,National geographic,Viasat,Dorcel club i Redlight katalozi ne rade. Traži se pretplata. Kanali za sada rade.
 
Obnovila sam pre par dana ugovor uz dogovor da ostane sve isto kao ranije, dakle kao onaj paket Box 3 Iris max hd, HBO+, sve, složila se da predje u onaj novi L, koji sve to podrazumeva. Složila se sa uslovima, mejlom i dodala, ponovo, da sve može pod tim uslovima, da bi ubrzo nakon obnove UO nestali Hbo i dr. filmski kanali, kao i video klub. Postoji samo opcija za kupovinu. Zvala više puta, jedni kažu da verovatno nije dovršena kompletna migracija, drugi da pod tim uslovima koje imam da je teško i mnogo da imamo sve što smo imali ranije. Da li je imao neko sličan problem? Ukoliko ostane ovako, raskinuću ugovor, vidim da imam pravo 14 dana za odustanak.
Apsolutno ne cekaj, resi to vec sutra.
 
I meni ubacili Net boost RTD 0.2/0.2 GB.
Bas sad video u aplikaciji. 😡
Update sto se tice Net BOOST-a.
Ranije je bio vidljiv u aplikaciji pod " Pregled preostalih resursa". Sada su ga maknuli jer je verovatno bio bas uocljiv.
Obratite paznju sada su vesto sakrili Net BOOST u opciji "Upravljanje"- Net BOOST" gde mi pise automatska obnova (navodno se moze iskljuciti pozivom korisnickog servisa). Pitanje je sada da li se njegovom deaktivacijom gubi koriscenje 4 u BOX 4.
IMG_20250112_234133.jpg

Screenshot_2025-01-12-23-49-41-488_rs.mts.jpg
 
Poslednja izmena:
Update sto se tice Net BOOST-a.
Ranije je bio vidljiv u aplikaciji pod " Pregled preostalih resursa". Sada su ga maknuli jer je verovatno bio bas uocljiv.
Obratite paznju sada su vesto sakrili Net BOOST u opciji "Upravljanje"- Net BOOST" gde mi pise automatska obnova (navodno se moze iskljuciti pozivom korisnickog servisa). Pitanje je sada da li se njegovom deaktivacijom gubi koriscenje 4 u BOX 4.
Pogledajte prilog 475994

Pogledajte prilog 475993
1736729372558.png
 
Update sto se tice Net BOOST-a.
Ranije je bio vidljiv u aplikaciji pod " Pregled preostalih resursa". Sada su ga maknuli jer je verovatno bio bas uocljiv.
Obratite paznju sada su vesto sakrili Net BOOST u opciji "Upravljanje"- Net BOOST" gde mi pise automatska obnova (navodno se moze iskljuciti pozivom korisnickog servisa). Pitanje je sada da li se njegovom deaktivacijom gubi koriscenje 4 u BOX 4.
Pogledajte prilog 475994

Pogledajte prilog 475993
Da gubi se tad jer je net boos preduslov da ta opcija radi. Ranije naravno nije bilo tako ali meni je svejedno jer je ionako besplatnoScreenshot_2025-01-13-08-22-58-195_com.android.chrome.jpg
 
16 meseci box 3 po dinar, za box 4 isti broj meseci po ceni postpaid tarife. Idealna prilika za box 3 + a1 mega plan besplatno :)
Pozdrav.
Planiram da iz SBB predjem u MTS.
Može malo pojašnjenje.
Na koji način se može dobiti prethodna ponuda?
Meni je na prethodno postavljeno pitanje. Da bi želeo preći iz SBB u MTS. U poslovnica MTS-a, odgovoreno da bi mogao dobiti 14 meseci po 1 din.
 
Pozdrav.
Planiram da iz SBB predjem u MTS.
Može malo pojašnjenje.
Na koji način se može dobiti prethodna ponuda?
Meni je na prethodno postavljeno pitanje. Da bi želeo preći iz SBB u MTS. U poslovnica MTS-a, odgovoreno da bi mogao dobiti 14 meseci po 1 din.
Imaš pm, da ne reklamiram nikoga ovde.
 
Meni su u BOX4 prebacili mobilnu tarifu i TV na novu ponudu, ali internet je ostao na 400/200. Verovatno i dalje prebacuju 🤷🏻
 
Zna li neko koliko je pozeljno pre isteka UO otici i zatraziti raskid ugovora, inace istice mi 8 Februara
 
Da li moze neko da mi posalje kontakt telefon mts agenta iz NS u DM? Ili licno agent da me kontaktira. Hvala
 
Meni su u BOX4 prebacili mobilnu tarifu i TV na novu ponudu, ali internet je ostao na 400/200. Verovatno i dalje prebacuju 🤷🏻
Isto i kod mene, za internet stoji u moj mts aplikaciji “Servis nije dostupan”.
 
Al su bas perfidni, da aktiviras net boost moze preko aplikacije, ali da ga deaktiviras moras mecku da rodis..
Inace deaktivirao sam i 4u4 i net boost, zvao ks i odradio. Kaze devojcica sa servisa "ali gubite 200 gb iz 4u4"..ja ni ovih 100gb uz Omoriku M ne potrosim.
Ne zelim da im duplo placam jednu uslugu.
 
Al su bas perfidni, da aktiviras net boost moze preko aplikacije, ali da ga deaktiviras moras mecku da rodis..
Inace deaktivirao sam i 4u4 i net boost, zvao ks i odradio. Kaze devojcica sa servisa "ali gubite 200 gb iz 4u4"..ja ni ovih 100gb uz Omoriku M ne potrosim.
Ne zelim da im duplo placam jednu uslugu.
Управо сам ја исто одрадио преко портала, с тим што су ми напоменули да ће за овај месец бити наплаћена услуга коју нисам тражио да ми ико активира. Миграциом на нови бели бокс 4 су ми око телевизије све деактивирали па сам их више пута звао да активирају све што ми следује, на крају НВО активирали али не могу да вратим програм уназад већ тражи да морам да доплатим 120 динара месечно ту услугу, али само за НВО. :)
 
mts naplacuje Deezer, koji nije aktiviran, za koji nema opcija da se deaktivira (logicno, jer nije aktiviran) i preko kojeg se ne mozes logovati na Deezer, vec te vodi na stranicu za aktiviranje (opet, logicno, jer nije aktiviran) :)
1736799425291.png
 

Prilozi

  • 1736799448578.png
    1736799448578.png
    72.8 KB · Pregleda: 75
Куку леле, ја морам пратити 3 Бокса, на какве ли ћу комбинације и варијанте налетети.....
 
Kod mene jos nema nekih primetnih izmena jedino u MOJE PORUDZBINE imam od 8.1."Promena_BOX_UO_JOB" pise da je u toku i imam od 9.1. "Mobilni servisi - OBNOVA UGOVORA" i to ima status da je zavrseno. Nista ja porucivao nisam :ROFLMAO: Ko zna u sta ce se sve izroditi!?
 
Meni stoji 6 obnova ugovora od 09.01. kad sam podneo zahtev za IDP. Vidim da ću sutrašnje prepodne provesti uz 0800100100
 
Prosledjena prijava, kao javiće se uskoro.
Za svaki slucaj prosledi ti njima mejl gde se pozivas na to iz uslova ugovora koji ste potpisali pre par dana da mozes da raskines ugovor u roku od 14 dana i da si prosledila prijavu. Isto procitaj zakon o elektronskim komunikacijama clan 131 i clanove pre toga gde pise o potpisivanju ugovora i zakon o zastiti potrosaca, clan 88 ili pre njega gde takodje pise o raskidu ugovora i nepostovanju ugovorenih obaveza. u naslovu mejla stavi nesto tipa "Prekid ugovora u zakonskom roku od 14 dana zbog Telekomovog nepostovanja ugovorenih obaveza".
I naravno pre slanja procitaj jos jednom sta pise u tom delu ugovora gde stoji to od 14 dana za raskid. Dodaj informacije ugovora i obavezno napomeni u tekstu da niste na pijaci da te zamajavaju i da te obmanjuju.
 
Meni su u BOX4 prebacili mobilnu tarifu i TV na novu ponudu, ali internet je ostao na 400/200. Verovatno i dalje prebacuju 🤷🏻
I meni, još gledam odakle mi 150 gb u paketu kad ono stoji omorika m🙄
Samo još da vidim koji će račun da pošalju, stari ili uvećani pa da im opet pišem mail sa sve screnshotovims
 
ja hocu sa yettela da predjem na mts box3 tv + net, ko nudi tih 16meseci free ako moze kontak :)
 
Biseri, majke mi. 10 puta ih pitam je li mogu da podnesem zahtev za IDP nakon raskida UO i oni je ne raskinu i naprave se ludi.
Poštovani, povodom Vašeg zahteva za izdavanje IDP koda, obaveštavamo Vas da je isti rešen neosnovano. Ne postoji mogućnost izdavanja IDP koda pre isteka ugovorne obaveze. Proverom smo utvrdili da Vaša ugovorena obaveza ističe 13.08.2026, nakon toga možete podneti zahtev za izdavanje IDP koda. Ukoliko želite prevremeni raskid ugovora i saglasni ste sa naplatom ugovorene naknade zbog raskida ugovora pre isteka minimalnog perioda trajanja, potrebno je da u poslovnici Telekoma Srbija podnesete zahtev za raskid ugovora koji će biti realizovan kada vratite opremu koja je u vlasništvu Telekoma Srbija a trenutno se nalazi kod Vas. Nakon vraćanja opreme i deaktivcije naših usluga nije potrebno izdavanje IDP koda kako biste realizovali usluge kod operatora Yettel.
 
Nazad
Vrh Dno