Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Obnovila sam pre par dana ugovor uz dogovor da ostane sve isto kao ranije, dakle kao onaj paket Box 3 Iris max hd, HBO+, sve, složila se da predje u onaj novi L, koji sve to podrazumeva. Složila se sa uslovima, mejlom i dodala, ponovo, da sve može pod tim uslovima, da bi ubrzo nakon obnove UO nestali Hbo i dr. filmski kanali, kao i video klub. Postoji samo opcija za kupovinu. Zvala više puta, jedni kažu da verovatno nije dovršena kompletna migracija, drugi da pod tim uslovima koje imam da je teško i mnogo da imamo sve što smo imali ranije. Da li je imao neko sličan problem? Ukoliko ostane ovako, raskinuću ugovor, vidim da imam pravo 14 dana za odustanak.
Ti si dobila istu cenu ne moze da imas isto kao u predhodnoj UO jer su svima odgovarali da ce im cena osnovne ponude ostati ista ali ne i sadrzaj.
***a tako je uzmi ili ostavi. Svima je tako.
 
Onda drugi operateri za to ne znaju, i ako je tako, onda dovidjenja, prelazimo u Sbb ili Yettel.
 
I dalje nisu razjasnili u kojim paketima ide HBO i Apolon.Kad mi odgovore na mejl,postavicu ovde.
 
Za Box 4 nema po veličinama😄 već ti ide osnovni paket pa kombinuješ.
 
Da podsetim, pisao sam ranije: onome kome je iz nekog razloga bitan HBO, najbolja opcija je da se mobilni telefon prebaci u Yettel i da se aktivira aplikacija po izboru.
Najpristojniji paket mobilnog yettel 20 je 2700 din i na to se izboksuje 50% popusta. Dakle za 1300 din neograniceni pozivi, poruke i 20gb mobilnog interneta + HBO gratis nalog.
 
Za Box 3 L piše, s tim što su mudro u ugovoru ubacili za Iris osnovni hd kanali, a u dodatku za detaljan opis paketa pogledati na sajtu, a detaljan opis paketa podrazumeva sve to. Ne bi bio problem, ne bih ni pristala, da mi nisu više puta rekli da ću sve to imati.
 
P.S. prema Yettelu imam stav da nisu bas najkorektniji, ali moram da priznam da je ova ponuda kada se ukalkulise HBO gratis skorz OK.
 
Uopste mi se ovo ne svidja ali ovde imam samo mts optiku a drugi operateri nemaju pristup mts optici?
Da napomenem da nisam u zgradi nego u svojoj kuci jel je negde odavno vec receno da Orion moze da pristupi mts optici ALI samo u stambenim zgradama.
 
Da podsetim, pisao sam ranije: onome kome je iz nekog razloga bitan HBO, najbolja opcija je da se mobilni telefon prebaci u Yettel i da se aktivira aplikacija po izboru.
Najpristojniji paket mobilnog yettel 20 je 2700 din i na to se izboksuje 50% popusta. Dakle za 1300 din neograniceni pozivi, poruke i 20gb mobilnog interneta + HBO gratis nalog.
Imam već u Yettelu postpaid. Gde ima aktivacija za Hbo?
Uopste mi se ovo ne svidja ali ovde imam samo mts optiku a drugi operateri nemaju pristup mts optici?
Da napomenem da nisam u zgradi nego u svojoj kuci jel je negde odavno vec receno da Orion moze da pristupi mts optici ALI samo u stambenim zgradama.
Ima Yettel pristup Mts optici, ali svakako i Sbb ima korektan internet, a televizija tj. Eon je mnogo boljinego Iris u svakom smislu.
 
Idi na portal pa na usluge, pa na aplikacij i digitalne usluge i tu izaberi MAX.
Moja greska Yettel nije 2700, vec 3100 - 50% popusta.
 
Za Box 3 L piše, s tim što su mudro u ugovoru ubacili za Iris osnovni hd kanali, a u dodatku za detaljan opis paketa pogledati na sajtu, a detaljan opis paketa podrazumeva sve to. Ne bi bio problem, ne bih ni pristala, da mi nisu više puta rekli da ću sve to imati.
Što ih ne uključiš?
Uđeš u Paketi i usluge, popališ sve što ti sleduje.

Imao sam već reklamaciju, ne da mi neki đavo mira kada rade prebacivanje. Uključio dva dodatna koji mi sleduju uz BOX 4 Plavi. Pogledam dodatne TV pakete i u istoriji kupovine i neko upalio i treći dodatni u 4:19h ujutru. Pin kod znam samo ja, limit potrošnje vraćen istog momenta na nula dinara posle "kupovine" dva paketa.
Ali moram da kažem da su rešili za pet minuta nakon poziva, mada sada očekujem pisanje reklamacije na račun. I tako idemo opet istu priču... :)
 
Pa nova cena jeste oko 6700-6800, i jesam pisao zahtev za raskid ugovora btw, ali ovo što je @Zabavni postavio nisu naj-najnovije cene 😁
Cenovnik je sa MTS sajta. Postavljen je link ka MTS sajtu, pa ako je netačno na njihovom sajtu to je onda do njih. Možete i sami da proverite. A ukoliko imate njihove novije i tačnije cenovnike postavite ovde da se i mi bolje informišemo.

@simmke
Evo proverio za Apollon, ne mogu da gledam ni jedan film, sistem mi traži da kupim paket za 449 Din....... :(
 
Poslednja izmena:
@Zabavni ,to nisam ni pokusavao da aktiviram.Cekam odgovor na onaj mejl da mi razjasne ako i oni znaju da objasne. :ROFLMAO:
 
@simmke
Ma znam, nego samo odgovaram na ono ranije, jer nisam ni probao, sad kad sam probao traže mi da im platim, sve lettiiimmmmmm........ Tako da je i kod mene trenutno isto kao i kod Vas.
 
Jel dovoljno da iskljucim pridruzeni broj mobilnog (4u4) da ugase ovaj net boooster ili mora ipak da se zove i ceka 2h da se neko javi ?
 
Mislim da moraš da zoveš kontakt centar da isključe taj, za njih, odlično smišljen način da se ipak naplati dodatni internet koji je do skoro bio besplatan sa priključenim brojevima.
 
@terzazak
Nije. Može i u poslovnici da se traži isključenje Net BOOST usluge (harača).
Odavno je pravilo kod Telekoma da prilikom svake promene paketa da se Net limit, a sada se zove Net BOOST automatski aktivira, pa ko nije tražio isti taj dan da se to isključi sleduje mu na narednom računu naplata...... A nekima i na sledećem računu, jer im je pravilo da kad se aktivira da se plaća za ceo mesec, pa ko nije ukapirao do sledećeg računa, platiće i za onaj naredni. Naravno Net Limit, tj sada Net BOOST se nije naplaćivao za neke pakete, a sada nakon prisilne migracije pitanje je šta će i kako će biti. Ja lično u poslovnici tražio da mi to isključe, u MojMts vidim da mi je isključeno, ali izgleda da sam zakasnio dan posle migracije, a da li će mi to naplatiti videću u računu za Januar, a do sada mi se ta usluga nije naplaćivala, bila je besplatna za BOX4 beli sa nekadašnjim Soko lite mobilnim paketom, a bila mi je aktivna, sad nakon ovih prisilnih migracija videću na sledećem računu.
 
Poslednja izmena:
Meni nisu u poslovnici uspeli da objasne sve šta sam ih pitao tj. pokažu i dokažu sve šta su mi odgovorili. Za ono što su mi rekli, ja ih pitao da mi pokažu na sajtu gde to piše, otišla devojka na sajt i nastala tada prilično zbunjujuća situacija za nju... Izgleda da su im rekli šta da pričaju, a na sajtu to ne piše...... Srećno prilikom postavljanja dodatnih pitanja i dobijanja tačnih i razumljivih odgovora...
 
Nece da skodi malo zabave sa devojkama u poslovnici, necu da im postavljam mnogo teska pitanja..do sada su uvek bile ljubazne.:D
Kad pogledam sta sve pise u moj mts i ja se totalno pogubim.
Ajd i ovo da pitam... ako meni, kao nosiocu box-a, ugase netboost da li se automatski gasi i pridodatom broju ili i za njega mora ista procedura?
 
Ubaceni su novi katalozi u video klub irisa koji ce pratiti nove tematske kombo pakete... Viasat, BBC earth, Da Vinci, Baby, Balkan Trip, National Geographic...
 
Glupa ti je sala, ja sam opusten nego mi nije jasno, mozda je i do mojih godina pa vas "klince" i ne kapiram mada ni svoje klince vise ne kapiram pa je moguce da je i do mojih godina a ima ih...
Da ne idem dalje u off.
Pozdrav
 
Nije. Može i u poslovnici da se traži isključenje Net BOOST usluge (harača).

Uvek naravno da može u poslovnici,a napisano mu je da može i telefonski, računajući da je lakše. Uvek sve može u poslovnici 😃

Ajd i ovo da pitam... ako meni, kao nosiocu box-a, ugase netboost da li se automatski gasi i pridodatom broju ili i za njega mora ista procedura?

Mislim da je ista procedura za svaki broj pošto je za svaki pojedinačni ugovor dodatno aktivirana usluga 😃
 
Nazad
Vrh Dno