Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Naravno da nije korektan odgovor kad su mi par dana ranije uredno odobrili raskid UO zbog migracije paketa i još 2 puta ponovili da mogu dobiti IDP.

U međuvremenu su mi za vikend uredno obavili migraciju, ostavili redovno trajanje UO i onda odbili zahtev. Neka se dogovore sami između sebe šta rade, ovo postaje apsolutno nesnosno. Prvo su zahtev koji je ponet mejlom zaveli sa 2 nedelje zakašnjenja (uz onaj njihov rok od 30 dana na odgovor), sad ovo.
 
@leethium
Mislim da, nakon što su ti odobrili raskid UO, moraš prvo otići da rakskineš ugovor i ostaviš uslugu bez UO. Jer odobrenje za raskid i sam raskid nije isto.
Ovako, oni su ti dali dozvolu da raskineš, a ti još to nisi uradio.
Tek nakon toga tražiš idp
 
Sad sam se čuo sa njima i ispada da su svi do sada: kol centar, nadležna služba u Pančevu koja je odobrila raskid i poslovnica lagali. Kad se raskida zbog migracije paketa, nije moguće raskinuti UO nego samo gašenje svih usluga pa prazan hod dok ne dođu instalateri novog operatera.

Ništa, zadržaću se na staroj ceni do redovnog isteka UO a nakon toga me MTS neće videti ikada više, taman bili jedini operater u državi.
 
Od jutros stoji u aplikaciji prvi put da je Iris go aktiviran posle nove migracije iako je naravno radio sve ove dane od 9.1. kada su počeli sa ovim glupostima oko migracije.

Ima tu još stvari za ispeglati ali očekujem prave probleme posle 1.2. kada ljudi u pre svega crvenom i plavom boksu budu videli koliko im je osakaćena TV ponuda pošto je za sada sve na broju pa čak i više od toga jer je do kraja meseca aktuelna ova promocija sa svim otključanim kanalima. Ja moram da ih zivkam da mi zamene filmski za dokumentarni paket jer primera radi BBC Earth i Viasat Explorer nisu više u osnovnom paketu a u crvenom boksu je samo taj jedan kombo paket besplatan a to je filmski po difoltu a tako mi stoji u app i u mojmts. A da se zameni automatski preko app ili preko menija na Iris TV nije omogućeno već samo da se kupi neki od paketa je opcija.
 
Народе једно питање, у марту ми истиче уговор од 2 године, који сам имао 12 месеци по 1 динар бокс 3 пакет, друга година по пуној цени, моје питање је следеће, да ли могу да остварим неке боље услове за нов уговор и како на који начин, код мене нема мтс оптику већ супернова и јотел, јел постоји начин и како да остварим боље услове у мтсу??? Битан ми је само интернет, телевизија ме уопште не интересује, зна ли неко неки начин???
 
Kakva je trenutno procedura oko raskida ugovora kod mts-a za box pakete, jel treba raskid da se najavi 30 dana pred istek ugovora kao kod sbb-a ili se samo vrati oprema dan nakon isteka ugovora i to je to?
 
Sad sam se čuo sa njima i ispada da su svi do sada: kol centar, nadležna služba u Pančevu koja je odobrila raskid i poslovnica lagali. Kad se raskida zbog migracije paketa, nije moguće raskinuti UO nego samo gašenje svih usluga pa prazan hod dok ne dođu instalateri novog operatera.

Ništa, zadržaću se na staroj ceni do redovnog isteka UO a nakon toga me MTS neće videti ikada više, taman bili jedini operater u državi.
Kao sto sam napisao, njihov odgovor je sasvim korektan. To sto si ti zamislio neki red radnji i mislio da tako moze, nije njihova krivica.
 
Nije stvar šta sam ja zamislio nego šta mi je više puta potvrđeno od njihovih radnika, koliko puta treba da napišem. Nisam baš toliko prost, svaki put sam u kontaktu sa njima po više puta postavljao to pitanje i uvek dobijao isti odgovor do danas.

Ili je sad normalno da procedura zavisi od toga na kog si radnika naleteo? Mislim, kad je tako u svim državnim preduzećima, što ne bi bilo i u Telekomu?
 
Vidi, ti prvo moras da znas sta je IDP kod i cemu sluzi, kada se trazi, u kojim sluceajevima se izdaje. E, onda procitaj ponovo njihov odgovor i videces da je sasvim na mestu.

Mene zaista ne intersuje rekla kazala... Samo sam reagovao na onaj tvoj post u kome si ih kritikovao i u kome si citirao njihov odgovor. Pozdrav od mene
 
@ekoguard samo se ti smej...sve ti najbolje znaš, sve si ti u pravu, svakome drugo je sve netačno i tako redom...svi smo mi ''deca'' iako smo recimo možda tvojih godina, svima nama roditelji ''plaćaju'' internet iako možda i nisu živi i tako redom...

Bitno da je tebi ''izvršena'' migracija još krajem prošle godine, da se iščuđaš što se nama vrši ''tek'' sada, da ti imaš full paket i da si još u plusu i tako redom...pa da je netačno što su prvog jutra migracije jedno napisali u vezi trajanja ugovora što se tiče mobilne tarife a drugo u vezi interneta i televizije što su posle ispravili ali eto i to je ''netačno'', pa ovo u vezi Iris go i tako redom....
 
Poslednja izmena:
Kakva je trenutno procedura oko raskida ugovora kod mts-a za box pakete, jel treba raskid da se najavi 30 dana pred istek ugovora kao kod sbb-a ili se samo vrati oprema dan nakon isteka ugovora i to je to?
Ja sam samo vratio nakon isteka, rekoh jel ima kod vas kao u sbb ono 30 dana... Ova me pogleda u fazonu ma nema kod nas tog lopovluka.
 
@Miki Ue ,ne obraćaj pažnju na njega,vidiš da provocira.A kad sam se ja smejao na njegovu konstataciju da HBO ide u zlatni Box(kao da ima to da neko ne zna),on se još naljutio.🙄
Inače i kod mene piše da je aktivan Iris Go od danas,Apolon još nije rešen a u reklamacijama piše da je preuzet zahtev.Što se kombo paketa tiče,meni je nebitan dečiji tako da ću se njega odreći.😄Mene brine HBO i što još ne odgovaraju na mejl.
 
Sad sam se čuo sa njima i ispada da su svi do sada: kol centar, nadležna služba u Pančevu koja je odobrila raskid i poslovnica lagali. Kad se raskida zbog migracije paketa, nije moguće raskinuti UO nego samo gašenje svih usluga pa prazan hod dok ne dođu instalateri novog operatera.

Ništa, zadržaću se na staroj ceni do redovnog isteka UO a nakon toga me MTS neće videti ikada više, taman bili jedini operater u državi.
Meni ovo ne zvuči logično, posebno ako je u boxu mobilni. To bi značilo da se gasi broj.
Kod mobilnih ugovora nije tako, broj se prebacuje na pretplatu bez UO. Logično bi bilo da je tako i ovde, odnosno nelogično mi da za neke ugovore rade na jedan način a za druge na drugi način
 
Od jutros stoji u aplikaciji prvi put da je Iris go aktiviran posle nove migracije iako je naravno radio sve ove dane od 9.1. kada su počeli sa ovim glupostima oko migracije.

Ima tu još stvari za ispeglati ali očekujem prave probleme posle 1.2. kada ljudi u pre svega crvenom i plavom boksu budu videli koliko im je osakaćena TV ponuda pošto je za sada sve na broju pa čak i više od toga jer je do kraja meseca aktuelna ova promocija sa svim otključanim kanalima. Ja moram da ih zivkam da mi zamene filmski za dokumentarni paket jer primera radi BBC Earth i Viasat Explorer nisu više u osnovnom paketu a u crvenom boksu je samo taj jedan kombo paket besplatan a to je filmski po difoltu a tako mi stoji u app i u mojmts. A da se zameni automatski preko app ili preko menija na Iris TV nije omogućeno već samo da se kupi neki od paketa je opcija.
Ja sam uključio dva besplatna paketa koja sam hteo. Pozovi ih i traži zamenu ako to nisi ti uključio.
Meni su sami uključili dečiji. Zvao i odmah ga ugasili. Naravno da očekujem pisanje prigovora na sledeći račun zbog toga :)
Piše im nešto da je to omogućeno iz meseca u mesec kroz tv meni ali videćemo. Još je ovo na staklenim nogama.
IrisGO je i dalje neaktivan a radi bez problema.

Meni neki ljudi nisu jasni inače. Tražiš raskid ugovora i dobiješ raskid ugovora. Naravno da će da ti ostane sve u radu ali po mnogo većim cenama, to što si dobio je za minimalno trajanje ugovorne obaveze. Sada si u režimu neogranićenog trajanja ugovorne obaveze gde je cena mnogo veća a sve beneficije se gube.
IDP može i dalje da se traži sve dok ne vratiš opremu, odnosno potpuno raskineš ugovornu obavezu. Kada si vratio opremu i raskunuo ugovor, ne postojiš više kao korisnik i nema šta da ti se seli kod drugog operatera. Ne znam kakve su procedure za mobilni ali moguće da se gasi ako si prestao da budeš korisnik. Verovatno negde piše, samo treba pročitati.
Mislim da u tih zakonskih 30 dana, ako si podneo zahtev, oni odobrili, mogu i sami da te ugase bez ikakvih prepreka. Još im dođeš opremu :)
Može da ti crta to neko koliko hoće, ali ne vredi kada se nekom stvori neka druga slika u glavi.
 
@ekoguard samo se ti smej...sve ti najbolje znaš, sve si ti u pravu, svakome drugo je sve netačno i tako redom...svi smo mi ''deca'' iako smo recimo možda tvojih godina, svima nama roditelji ''plaćaju'' internet iako možda i nisu živi i tako redom...

Bitno da je tebi ''izvršena'' migracija još krajem prošle godine, da se iščuđaš što se nama vrši ''tek'' sada, da ti imaš full paket i da si još u plusu i tako redom...pa da je netačno što su prvog jutra migracije jedno napisali u vezi trajanja ugovora što se tiče mobilne tarife a drugo u vezi interneta i televizije što su posle ispravili ali eto i to je ''netačno'', pa ovo u vezi Iris go i tako redom....
?
?
?
To smejanje sam od tebe video, na sta god da se odgovori tacno cinjenicno ti se smejes bas tako kao dete, sad kukas sto pricam istinu i cinjenice.
Ako zelis i ako ti je dosadno da te zamolim da mi pises gluposti licno posto si se nakacio ti i jos jedan da ga ne spominjem prepoznace se, slobodno mi pisi privatno ne ovakve gluposti i off da zagadjujes temu jer veze te nebuloze nemaju temom pa da ostale koji zele da procitaju nesto vezano za box pakete to i mogu ne da citaju baljezgarije, to meni licno pisi nemam nista protiv.
🍻
@Miki Ue ,ne obraćaj pažnju na njega,vidiš da provocira.A kad sam se ja smejao na njegovu konstataciju da HBO ide u zlatni Box(kao da ima to da neko ne zna),on se još naljutio.🙄
Inače i kod mene piše da je aktivan Iris Go od danas,Apolon još nije rešen a u reklamacijama piše da je preuzet zahtev.Što se kombo paketa tiče,meni je nebitan dečiji tako da ću se njega odreći.😄Mene brine HBO i što još ne odgovaraju na mejl.
Malo pricas neistine ali ajde da ne citiram kako je bilo.
Ja ipak mislim da neko drugi provocira.
Nebitno .
 
Poslednja izmena:
Ako su ti ''nebuloze'' i ''baljezgarije'' to što sam pisao o Iris go i o migracijama i uopšte o boks paketima onda neka bude po tvom, jedan si od sto koji tako misli, uvek sam ovde imao konstruktivnu konverzaciju sa svima...stavi me na ignore kao što ću i ja tebe i mirna Bačka. Niti ću više stavljati nikakve smajlije a videćemo da li ćeš i ti izdržati da ne stavljaš.

Jesam prvi stavio taj smajli ali posle provokacije izazvane tvojim nipodaštavanjem mog mišljenja a vidim da nisam jedini kojeg ovde provociraš. Ne zaboravi da je sve počelo od tvog posta odnosno replike kada sam pisao o tome kako je MTS grešio prvog jutra po migraciji paketa i ništa netačno nisam napisao, naprotiv.

To bi bilo to, stavljam tačku na svaku polemiku i raspravu sa tobom i na smajlije i na sve drugo a ti kako hoćeš i radi šta hoćeš.
 
@nesa69
Upravo je problem što neće da ostave uslugu po višim cenama po rečima @leethium nego ukidaju uslugu.
Ja sam reagovao na to, da mi nije logično to što neće da ostave uslugu van UO koja je naravno po višim cenama.
Kako on kaže može samo totalni otkaz, ne može idp i prelazak.
Ne znam da li je to tačno, samo sam reagovao na njegov komentar
 
Nisam bio u toku. Nisam dugo otvarao temu.
Malopre da pustim HBO, nema.
Moram da kupim.
A imam onaj najveći Box 3 paket 600/300, Iris Max TV ili kako se već zove sa HBO+. To koristim godinama, a poslednji ugovor sam obnovio u januaru 2024.god. UO traje do januara 2026.god.
Vidim migracija na Box 3 L paket na sajtu. Meni HBO ne radi, kao ni u video klubu.

Je l ovo moguće?! Je l Box 3 L uopšte uključuje HBO paket ili ne? Videh na MTS sajtu da stoji HBO+, ali kod mene nema.

Šta nam je činiti? Je l su nam dzu***ki ukinuli kanale, iako smo pod UO?! Ili će nam vratiti dok srede ovu migraciju?
Sad je kasno da zovem Kor.servis da pitam, pa zato rekoh ajde ovde da napišem?
Ima li iko onaj najjači Box 3 paket i da je ostao bez HBO kanala?
 
Nisam bio u toku. Nisam dugo otvarao temu.
Malopre da pustim HBO, nema.
Moram da kupim.
A imam onaj najveći Box 3 paket 600/300, Iris Max TV ili kako se već zove sa HBO+. To koristim godinama, a poslednji ugovor sam obnovio u januaru 2024.god. UO traje do januara 2026.god.
Vidim migracija na Box 3 L paket na sajtu. Meni HBO ne radi, kao ni u video klubu.

Je l ovo moguće?! Je l Box 3 L uopšte uključuje HBO paket ili ne? Videh na MTS sajtu da stoji HBO+, ali kod mene nema.

Šta nam je činiti? Je l su nam dzu***ki ukinuli kanale, iako smo pod UO?! Ili će nam vratiti dok srede ovu migraciju?
Sad je kasno da zovem Kor.servis da pitam, pa zato rekoh ajde ovde da napišem?
Ima li iko onaj najjači Box 3 paket i da je ostao bez HBO kanala?
Isto kod mene, isti paket Box 3 sa Max TV & HBO+. Upravo migriran na novi Box 3 L i HBO kanala nema. Doduše, proverio sam MAX aplikaciju i još uvek radi, ali HBO+ paketa nema kao aktivnog.
Sutra ću zvati podršku da im se iznačestitam mile nove godine 🙂
 
Ista situacija i kod mene sa potpuno istim paketom kada su samo prestali da rade HBO i Cinemax kanali (piše "Dostupno za kupovinu")!
Max za sada radi bez problema ali HBO i Cinemax očekivano ne rade ni na Iris GO jer "nisam pretplaćen"!
Kasno je da ih pozovem ali imam utisak da će to biti potpuno neprijatan razgovor!
 
Poslednja izmena:
Meni za 7 dana ističe ugovor, koliko vidim u novi box 4 plavi, beli, nema hbo. Samo jedan dodatni stb.

Niti sam im pisao sad, niti su šta menjali... Prošle godine je dogovoreno da sve ostane...

Ili će da ostave sve kako je sad, ili idem u yetel jedna opcija.

Druga, u stanu imam još jedan fiksni, na bakru. Ako je aktivna ona promocija box 4 po ceni fiksnog na 2 godine i to nije loša varijanta. Ovu sadašnju bi sve odjavio, taj stari fiksni aktivirao, kablovi provučeni...





Screenshot 2025-01-15 011506.png

Screenshot 2025-01-15 011722.png
 
I šta je sad činiti - hoće li oni automatski da odrade prelazak na ove (u mom slučaju) Box 3L pakete i da puste usluge koje smo imali samo uz nove cene ili moram naknadno da se najtežem sa njima da aktiviraju ono što sam već imao i što bi bilo logično da se samo nastavi sa daljim korišćenjem!?
 
I šta je sad činiti - hoće li oni automatski da odrade prelazak na ove (u mom slučaju) Box 3L pakete i da puste usluge koje smo imali samo uz nove cene ili moram naknadno da se najtežem sa njima da aktiviraju ono što sam već imao i što bi bilo logično da se samo nastavi sa daljim korišćenjem!?
Poučen iskustvom, ne bih ja baš čekao sa se sami sete da aktiviraju. Ja ih svakako moram zvati da rasčistimo šta mi je tačno uključeno u novi paket a šta ne.
Veliku su pometnju napravili.
 
Sad sam se čuo sa njima i ispada da su svi do sada: kol centar, nadležna služba u Pančevu koja je odobrila raskid i poslovnica lagali. Kad se raskida zbog migracije paketa, nije moguće raskinuti UO nego samo gašenje svih usluga pa prazan hod dok ne dođu instalateri novog operatera.

Ništa, zadržaću se na staroj ceni do redovnog isteka UO a nakon toga me MTS neće videti ikada više, taman bili jedini operater u državi.
Sve to lepo napisi u mejl i posalji Telekomu, trzisnoj inspekciji, ratelu, zastiti potrosaca, ministru telekomunikacija i ako usput nadjes jos nekoga i kazi da si obmanut i da ti treba pomoc i resices to brzo. Mnogo bolje za tebe ako bilo sta imas napismeno.
Kakva je trenutno procedura oko raskida ugovora kod mts-a za box pakete, jel treba raskid da se najavi 30 dana pred istek ugovora kao kod sbb-a ili se samo vrati oprema dan nakon isteka ugovora i to je to?
Odes u poslovnicu i pitas da li se najavljuje raskid ugovora zbog isteka. Ako ti odgovore u poslovnicu da ne treba nista da se najavljuje i da se samo vrati oprema, ti ipak pusti mejl za svaki slucaj i kazi da zbog isteka ugovora ne produzavas ugovor i da ti je u poslovnici receno da se nista ne najavljuje unapred i najavis datum kad ti istice. Ako ti istice za 2 nedelje, kazes u mejl da si pitao to isto sredinom Decembra i sta ti je receno. Ne moras da im dajes tvoje podatke, pitas informativno.
 
Ne znam. Ranije sam redovno pratio ovu temu i bio spreman za prošlu migraciju. Sada sam propustio da pišem prigovor, mada vidim da je MTS izbacio ovu vest još 06.11.2024. i rok za prigovore je bio 06.12. Kako su oni to primali do 31.12., ne znam. I ne znam kako ne otvorih temu 2-3 meseca.

Ja imam onih 24 meseca po 50%. Kako će to sad sa novom cenom, koja je sada 500 din. veća... To bi bilo 250 din više mesečno, narednih godinu dana do isteka UO. Ne znam. Teška su đu***d!!! Uhh. Zvacu I ja sutra, ali je malo verovatno da će nam dati sve isto u ovom paketu. Užas od MTS-a. Svake godine neka migracija. Sramota. Ovo bi moralo biti protivzakonito, ali u ovoj državi sve može. Eeej, objave na sajtu i to je to. Video, ne video. Mi na forumu smo statistička greška. Verovatno 0.0001 promila svih korisnika. Koliko naroda samo lagano opljačkaju pogazivsi ugovor!!!
 
Isto tako, otkad i pored pretplate na temu prestanu da stižu obaveštenja o novim postovima ja zaboravim na određene teme pa tako ni ovu nisam posećivao mesecima - taman toliko da budem u potpunosti van zbivanja i samim tim i zatečen novinom.
 
@phoboskv 6.11. su objavili da novi paketi važe samo za nove korisnike a onda su 1.12. obnarodovali da i mi sa aktuelnim paketima idemo na tu migraciju i shodno tome smo imali mesec dana fore da se žalimo što je većina nas odavde i uradila, neko da mu ostane stara cena a neko i sa raskine UO.

Baš smo dosta o tome pisali i stvarno šteta što vas nekolicina zbog raznih razloga niste bili prisutni na ovoj temi jer sigurno bi ste tražili da se ovakav scenario koji može biti nepovoljan po vas ne dogodi. Napravili su haos sa ovim paketima, migracijama i cenama i tek će biti veselo posle 1.2. kada stižu novi računi i gašenje izvesnog broja kanala ali tada će već biti kasno kao što je uostalom i sada ali u svakom slučaju zovite, jurite, borite se, ne znam šta bih vam drugo poručio.
 
Nazad
Vrh Dno