Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Mislim da obzirom da su u obaveštenju o promeni uslova naveli da korisnik ima pravo na raskid - da možeš samo zahvaljujući toj njihovoj nespretnoj eksplicitnoj formulaciji, a da ne bi moglo samo po sebi da su stvar malo drugačije formulisali (pogotovo ako bi ti već odobrili ostanak na staroj ceni). Svakako će te zavlačiti i ubeđivati u suprotno jer im je to odavno postala praksa, tako da naoružaj se mentalno.
Bilo bi dobro da još neko podeli svoje mišljenje, pogotovo ako ima znanje iz oblasti prava.
 
Imam problem sa Mts -om .
Ugovor mi važi do 31.08.2025 godine .
Imam tarifni profil Omorika 25 koja zbog najavljene migracije treba preći u
Omoriku M.
Kako postoji mogućnost da za mnogo manji novac dobijem bolju uslugu kod A1 , zaželeo sam da pređem kod njih ...
A1 nudi do 31 .12.2024 Mega paket Pri Paid korisnicima 12 meseci besplatno .
A potom mogu da iniciram kredit i plaćam usluge , koje su iako Pri Paid jako povoljnije od cena kod MTS .
Zovem jednog operatera na 064 733 kažu može idite do poslovnice i završite .
Kako sam imao reprogram duga odem otplatim sve rate i uputim se u poslovnicu i dobijem odgovor : " Nije uplata proknjižema"
Danas konačno uplata proknjižena !
Ali danas menjaju stav , pozovem ja
0800 100 100 a oni kažu po Ustavu na Mitrovdan 2006 godine morate da platite penale pa tek onda raskine te ugovor i pređete kod drugog provajdera .
I šta sada imam pravo ili nemam !?!?😃
 
Podneo sam danas zahtev za idp broj i usput sam pitao u vezi wifi extendera posto sam negde zagubio ugovor. Nije problem, imaju sve u sistemu, oni koji su ga kupili za 1din ne vracaju, ostali - oni koji su ga iznajmili za 1din, vracaju
 
Koji je poslednji dan za raskid ugovora zbog povećanja cena?
Nko me nije zvao,a emalom su rekli da ce me neko zvati.
 
@HDMI bitno je da ti odreaguješ do 30.dec
A oni mogu i kasnije da odgovore, gleda se datum tvoj obraćanja ( zahteva )
 
Da li se racuna dan slanja emaila,ili se za raskid mora ici licno u poslovnicu?
 
To znači pisanije u poslovnici?

Ako se raskine ugovor,rastavi boks na proste činioce,da li se posle može pregovarati sa Telekomom kao nov korisnik,ili se odlazi kod drugoga?
 
To znači pisanije u poslovnici?

Ako se raskine ugovor,rastavi boks na proste činioce,da li se posle može pregovarati sa Telekomom kao nov korisnik,ili se odlazi kod drugoga?
Najbolje je ako imate vremena pozovi te 0800 100 150 ili 064 733 ( najkraće čekanje na uspostavu veze sa operaterom ) , postavi te njima sva pitanja - sigurniji odgovor .
 
To znači pisanije u poslovnici?

Ako se raskine ugovor,rastavi boks na proste činioce,da li se posle može pregovarati sa Telekomom kao nov korisnik,ili se odlazi kod drugoga?
Pa ako se box raskreira znači da je ugovor raskinut i ideš kod drugog, nema tu mesta nikakvim pregovorima jer da si hteo da ostaneš i pregovarao to bi uradio dok si još u boxu
 
Ako se raskine ugovor,rastavi boks na proste činioce,da li se posle može pregovarati sa Telekomom kao nov korisnik,ili se odlazi kod drugoga?
Zvaće te pre raskida, tada pregovaraš.
Kad i ako raskineš tada rasformiraš box paket, uzimaš mik ili idp broj od mts-a i kontaktiraš drugog provajdera sa kojim se dogovaraš za prelazak kod njega.
 
Ja sam im pisao samo na email,rekli su da ce me neko pozvati,a vreme tece,niko me ne zove,sta da radim,to je pitanje?
 
Inače, nakon ponovnog razgovora sa korisničkom službom potvrdio sam ono što sam i pretpostavio:

Kada podnesete zahtev za raskid UO usled migracije paketa, razvezaće BOX. Nakon što vas obaveste o tome, može odmah da se izda IDP broj, sa njim se u Yettelu potpisuje ugovor. Nakon što Yettel donese i podesi svoju terminalnu opremu, MTS-ova oprema se vraća u najbližu poslovnicu i tada se zapravo potpisuje ugovor.

Ovo naravno važi za korisnike na optici.
 
Jel kad ste vracali opremu posle raskida ugovora zbog povecanja. Ona moze da se vrati kad u sistemu pise da je zahtev resen?

I jel ste dobijali neku potvrdu da je ugovor raskinut i da ste vratili opremu? Prvenstveno za opremu pitam da ne bi oni kasnije tvrdili da nisam vratio ili nastave da naplacuju uslugu
 
Odgovor nakon što sam online podneo pisani zahtev za raskid ugovora zbog promenjenih uslova:

Poštovani,

Vaš zahtev je u obradi. Otkazni rok je 30 dana. O rešenju ćete biti obavešteni u zakonskom roku.


Izgleda da ne mora da se ide u poslovnicu, bar ne pre definitivnog otkaza...
 
Danas me zvali za prigovor za postpaid broj(imam i box 2 koji nije vezan za postpaid broj) nude istu cenu do kraja UO. Reko nisam zainteresovan, hoću da pređem kod drugog operatora. Pita ona a šta biste vi hteli, šta bi vam odgovaralo? Reko' da ubacim telefon u box 2 koji već imam i da dobijem 50% na 24m, jer sam to već dobio na drugoj adresi na ugovoru koji je na ženi.
Kaže može. 😀
 
Odgovor nakon što sam online podneo pisani zahtev za raskid ugovora zbog promenjenih uslova:

Poštovani,

Vaš zahtev je u obradi. Otkazni rok je 30 dana. O rešenju ćete biti obavešteni u zakonskom roku.

Izgleda da ne mora da se ide u poslovnicu, bar ne pre definitivnog otkaza...
Jesi li striktno trazio raskid ili? Ja sam naveo da zelim da ostanem na istim uslovima ili zelim raskid i dobih isti odgovor, i sad razmisljam sta bi moglo da se desi!? :)
 
Odgovor nakon što sam online podneo pisani zahtev za raskid ugovora zbog promenjenih uslova:

Poštovani,

Vaš zahtev je u obradi. Otkazni rok je 30 dana. O rešenju ćete biti obavešteni u zakonskom roku.

Izgleda da ne mora da se ide u poslovnicu, bar ne pre definitivnog otkaza...
kako lazu za taj otkazni rok, otkazni rok uopste ne postoji i oni bi po zakonu odmah morali da prihvate opremu i pisanu izjavu o raskidu i da zavrsimo sa njima. nego se koriste time da bi naplatili dodatnih mesec dana. jer idu da mnogi ljudi ne poznaju zakone niti hoce da se zamajavaju. Meni isto prosipaju pricu tu , pricao sam i sa advokatima mogu da ih tuzim, mislim mozemo svi mi pojedinacno i zajendo da ih tuzimo. jer oni idu na to da niko nece da se bavi tuzbama iako bi svako ih dobio na sudu 100% a ovakvi sporovi imaju sanse da ne traju dugo. da nas ima vise koji ih tuzimo i da sirimo svest ljudima da mogu da raskidaju ugovore i o pravima ne bi oni bili ovakvi.
 
Najpre sam najavio da ću podneti zahtev zbog novih uslova, pa posle poziva rekli da će proslediti dalje, i od tada ništa.

Pošto je rok za podnošenje zahteva 30 dana od objave o izmeni uslova, ja podneo zahtev za svaki slučaj, pa ili će mi ostati isti br. kanala i ista cena, ili ću da menjam provajdera, gotovo da mi je sve jedno...
@MixaBG ionako sam još uvek na tarifi od 1 din, pa mi sve jedno...
 
Najpre sam najavio da ću podneti zahtev zbog novih uslova, pa posle poziva rekli da će proslediti dalje, i od tada ništa.

Pošto je rok za podnošenje zahteva 30 dana od objave o izmeni uslova, ja podneo zahtev za svaki slučaj, pa ili će mi ostati isti br. kanala i ista cena, ili ću da menjam provajdera, gotovo da mi je sve jedno...
A sta ako ti ne odgovore do recimo 31.12? I taj dan ne stignes da odneses opremu (bude guzva ili skraceno radno vreme) da li onda moras ostati pod novim ugovorom ili penali ako sa opremom udjes u 2025. to me buni. Ili pak posto smo podneli zahteve u roku, imamo pravo da sacekamo njihov odgovor i ako ne daju iste cene onda mozemo odneti opremu bez obzira na datum kada nam stigne odgovor!?
 
U februaru, kada sam hteo da pređem na Hipernet, ponude mi 50% na BOX3 na UO24 i naravno prihvatim (2.000 din. mesečno net+tv). To je trebalo da traje do februara 2026. Danas mi u poslovnici daju ova dva maila ([email protected] i [email protected]) da napišem prigovor i pošaljem.

E, sad, po ovome što sam pročitao iz vaših iskustava treba razlikovati prigovor na povećanje cena (u kome se obično traži poštovanje stare ugovorene cene do kraja ugovora) od formalnog zahteva za raskid za koji je jasno da je mnogo sigurnije podneti ga u samoj poslovnici. Ja bih prvo da podnesem prigovor, a o raskidu bih razmišljao tek kad vidim šta nude, jer ako bi mi ostavili po starom, to je ok. Zanima me sad da li se i prigovor može podneti u poslovnici i da li je tako brže i bolje u smislu brzine odgovora, pošto ovde čitam da nekim ljudima na prigovore mailom još nisu ni odgovorili? I da li se i za prigovor dobija neka potvrda o predatom prigovoru? Hvala.
 
Ja sam podnosio zahtev za raskid pa možda nisam relevantan, ali u poslovnici su me masno slagali da su zahtev pustili a od njega ni traga ni glasa na moj mts portalu. Na poslat mejl su odgovorili posle jedno 6 dana, kad kažem odgovorili mislim na onaj povratni poziv.

Možda je za prigovore isto, možda je drugačije. Mada, kada sam bio u poslovnici službenica me ubeđivala da je poslala prigovor na poskupljenje jer "raskid neće dozvoliti".
 
Ugh. Procitao 30 ili koliko vec strana oko ove poslednje igrarije... i ovo nije jasno:
Skoro niko se nije javio da sem sto je ok sa zadrzavanjem postojece cene, insistira i na zadrzavanju svih kanala. Zvuci da paketi moraju da se migriraju, ali bi trebalo za one pod ugovorom da ponude neko resenje

Da li je neko na ponudu da ostaje ista cena odgovorio da zeli i iste kanale i kakav je odgovor bio?

Jedini slican odgovor ovde koji sam video je onaj gde neko dobija besplatno 3 od 4 novih tv paketa da moze da izabere do kraja UA, tako kao nadoknadjuju gubitak kanala (?), ali ni to ne zvuci kao adekvatna naknada, ako trenutno pre migracije svakako imamo te kanale, tj 4 od 4, znaci opet se gubi.
 
Sama pretnja raskidom može bez problema na [email protected] - i dobiješ domah automatski povratni odgovor na mail sa brojem tvog slučaja gde sam broj slučaja ima u sebi deo koji je datum slanja/podnošenja.
A ako baš beskompromisno hoćeš da izađeš iz "MTS ropstva", onda ti je sigurica-poslovnica, mada i tada zavisiš od toga na koga naletiš tamo u smislu profesionalnosti, neznam da li daju tebi neki papir tamo ali po meni bi trebalo.
 
Ugh. Procitao 30 ili koliko vec strana oko ove poslednje igrarije... i ovo nije jasno:
Skoro niko se nije javio da sem sto je ok sa zadrzavanjem postojece cene, insistira i na zadrzavanju svih kanala. Zvuci da paketi moraju da se migriraju, ali bi trebalo za one pod ugovorom da ponude neko resenje

Da li je neko na ponudu da ostaje ista cena odgovorio da zeli i iste kanale i kakav je odgovor bio?

Jedini slican odgovor ovde koji sam video je onaj gde neko dobija besplatno 3 od 4 novih tv paketa da moze da izabere do kraja UA, tako kao nadoknadjuju gubitak kanala (?), ali ni to ne zvuci kao adekvatna naknada, ako trenutno pre migracije svakako imamo te kanale, tj 4 od 4, znaci opet se gubi.
U temi Supernova je bilo dosta postova na tu temu i cini se da Telekom odbija da odgovori, odnosno oni obecaju kao sto i politicari obecavaju, ali na zahtev da se na mejl ili u novom dokumentu/aneksu stavi detaljna informacija da ce ti kanali/paketi kanala biti dostupni do kraja ugovorne obaveze kao i do sada, oni odbijaju. Kazu poslacemo Vam sms poruku sto ne dokazuje nista. Nista ne dokazuje i ako se podnese zahtev za raskid ugovora ako njihov radnik u poslovnici to ne potpise i overi pecatom. Bilo kakvo obecanje koje se dobije u telefonskom razgovoru je gubljenje vremena.
 
Znači jedina koliko-toliko sigurna opcija je zahtev za raskid u poslovnici, a i za to mora da se zapreti proverom u "moj mts". Od samog prigovora očigledno nema mnogo koristi, pošto prioritet imaju konkretni zahtevi za raskid, što u praksi znači da čak i ako nameravaš da ostaneš ako odobre stare uslove, bolje je da tražiš odmah raskid, pa kad te zovnu da pristaneš na staro.

Sutra ujutru u 8 ispred poslovnice, kao penzioneri ispred prodavnice u 90-im. Kako se lako gubi elementarno ljudsko dostojanstvo kad imaš posla sa državnim mutantom za koji ne važe zakoni i koliko malo je dovoljno da osetiš gde zaista živiš. Being abused, vol. 375.
 
Nazad
Vrh Dno