pinocio
Slavan
- Učlanjen(a)
- 19.01.2009
- Poruke
- 2,214
- Poena
- 485
ja cekam dve nedelje da daju neki znak zivotaPoslao sam im email,napisao da zelim raskid,ili bolju ponudu,dobio odgovor da ce me neko pozvati,i da se strpim.
ja cekam dve nedelje da daju neki znak zivotaPoslao sam im email,napisao da zelim raskid,ili bolju ponudu,dobio odgovor da ce me neko pozvati,i da se strpim.
kume ti si ? Kiza ovdeKoliko sam ja razumeo način funkcionisanja IDP broja, opremu ne vraćaš dok Yettel ne dođe i ne instalira ti svoju opremu na osnovu tog IDP broja koji ti je mts izdao. Dakle, moraš da sačekaš da ti jave da ti je oslobođena UO, onda odeš i podneseš zahtev za izdavanje IDP broja (nakon toga će verovatno uslediti poziv od mts-a i ponuda za novu UO sa 24x50%), sačekaš da ti pošalju IDP imejlom i onda pokreneš proces kod Yettel-a.
Ista stvar samo Supernova, resen zahtev, ali nece da prime opremu nazad bez objašnjenja, kao zvace Vas nekoEvo čovek je u drugoj temi (MTS Postpaid) objasnio kako se rešava raskid ugovora, pošto je primenjivo i na Box pakete, ostavljam ovde:
@Ira Da li ovo važi i za ugovornu obavezu?Raskid ugovora u smislu cl. 131. ZEK-a nastupa danom dostave zahteva operatoru. Zahtev za raskid nije reklamacija pa da se primenjuje neki rok za njeno resavanje. Takodje ne postoji otkazni rok jer se ne raskida ugovor na neodredjeno vreme u skladu sa cl. 129, niti operator moze odrzati ugovor na snazi do poslednjeg dana pre najavljenog poskupljenja. U pitanju je jednostrani raskid koji ne zavisi od volje druge ugovorne strane, i nastupa onog dana kada se izjava o raskidu saopsti drugoj strani (a to je datum predaje/dostave zahteva) osim ukoliko u zahtevu nije odredjen neki drugi datum. Da biste izbegli obracun naknade dok ''cekate odgovor'' operatora, uz zahtev u poslovnici predati i svu opremu, jer se u tom slucaju ne moze izdati racun, niti potrazivati naknada, za usluge koje nisu pruzene.
Ja, pre par meseciDa li je neko dobio 50% popusta na Box2 paket (fiksni + net) na optici?
Dodatni popust do kraja ugovora ili?stigla je i meni poruka posle više od nedelju dana da mi ostaje ista cena
s obzirom da će biti promenjeni paketi tj da se dobija više neta ovo još nije ni tako loše s obzirom na istu cenu i da imam 50% popusta
A na kom si paketu? Jel imas 24/50 i do kada ti traje ug obaveza?ne nego ono što je ugovoreno već
Ne možeš da podneseš zahtev za raskid ugovora imejlom, moraš da odeš lično do poslovnice i podneseš pisani zahtev (koji oni skeniraju, otvore reklamaciju i ona se pojavi u Moj mts). Imejlom može samo zahtev da uslovi i paket ostanu isti do kraja UO.A sta ce se desiti onima koji recimo ne dobiju odgovor do 31.12, a poslali su email? Pretpostavljam da imaju pravo do 8.1. da vrate opremu i raskinu ugovor (email kao dokaz za to pravo), ali ako im je prioritet ostanak po istim uslovima, sta se tu desava?
Moj otac ima BOX 3 (net + fiksni + mob, na optici) koji od 9.1. više ne postoji, ima 24/50%, ugovor potpisan u oktobru. Odmah je na početku poslao imejl sa zahtevom da mu paket i uslovi ostanu isti do kraja UO i dobio je potvrdu od njih da će ostati. Sad čekamo račun za januar da vidimo da li će ispoštovati to.Nzm sta se desava sa situacijom kao kod mojih, kada usvoje prigovor da ostaje stara cena, a u pitanju je box 4 plavi lite (24/50), jos god i po do isteka, a taj paket vise ne postoji?
Pa to sam i podneo (al sam naglasio ako ne ostanu isti uslovi da cu traziti raskid), i sta ako mi ne odgovore do 31.12.?Imejlom može samo zahtev da uslovi i paket ostanu isti do kraja UO.
To sam i ja trazio. Nego nzm kako ce to tehnicki da se izvede, vrv ce mog oca sa box lite plavi prebaciti na box plavi. Ali da ostane 2.900 da placa, deluje mi neverovatno, ispalo bi onda jos povoljnije od 24/50.Ne možeš da podneseš zahtev za raskid ugovora imejlom, moraš da odeš lično do poslovnice i podneseš pisani zahtev (koji oni skeniraju, otvore reklamaciju i ona se pojavi u Moj mts). Imejlom može samo zahtev da uslovi i paket ostanu isti do kraja UO.
Moj otac ima BOX 3 (net + fiksni + mob, na optici) koji od 9.1. više ne postoji, ima 24/50%, ugovor potpisan u oktobru. Odmah je na početku poslao imejl sa zahtevom da mu paket i uslovi ostanu isti do kraja UO i dobio je potvrdu od njih da će ostati. Sad čekamo račun za januar da vidimo da li će ispoštovati to.
imam mislim 18meseci po 50%A na kom si paketu? Jel imas 24/50 i do kada ti traje ug obaveza?
Nzm sta se desava sa situacijom kao kod mojih, kada usvoje prigovor da ostaje stara cena, a u pitanju je box 4 plavi lite (24/50), jos god i po do isteka, a taj paket vise ne postoji?
Update:Welp ja podneo zahtev za raskid ugovora. Kaže mi cura na šalteru (koja se maksimalno trudila da bude uljudna i profesionalna i da me ne davi kako, zašto, itd) da će me neko kontaktirati u sledeće dve nedelje, da je takva procedura itd. Ajde da vidimo.
Moraš se angažovati i zahtevati potvrdu, piši ponovo, zovi, nemoj čekati 31.12.Pa to sam i podneo (al sam naglasio ako ne ostanu isti uslovi da cu traziti raskid), i sta ako mi ne odgovore do 31.12.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari