Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Ok, a za početak (tj. za kraj – godine), da li bi ipak i za svaki slučaj trebalo da sada podnesem prigovor zbog povećanja cena, s obzirom na to da mi ugovorne obaveze ističu krajem januara?
 
Ok, a za početak (tj. za kraj – godine), da li bi ipak i za svaki slučaj trebalo da sada podnesem prigovor zbog povećanja cena, s obzirom na to da mi ugovorne obaveze ističu krajem januara?
Te cene trenutne što su prikazane na sajtu će biti i posle 09.01.2025.
 
@nesa69
Treba pažljivo pročitati, i videti šta piše pod Lista kanala, a šta piše pod Video klub u detaljne informacije o box paketu. Lepo piše pod Video klub HBO+, iako je to verovatno HBO OD (verovatno se neko zeznuo prilikom pisanja u nazivu paketa, ali jasno stoji pod Video klub).
To što ste postavili fotografiju to je fotografija od dodatnog TV paketa koji se zove HBO + i plaća se 749 din/m, i toliko će plaćati svi koji se zeznu. Lepo piše na toj fotografiji "HBO+ deo je osnovne iris TV ponude u okviru MAX TV paketa.", a MAX TV paketa više nema........
 
pored HBO problema ima i osnovniji, da ni beli nema vise sve "osnovne" kanale jer kako su neke postojece kanale sad izdvojili u ova 4 kombo paketa, tu i beli ima samo 3 od 4 moguca paketa, tako da gubite celu jednu kategoriju kanala koje trenutno imate.
Kad udjem u to šta sve ulazi u paket piše da u VODu ima HBO i Apolon.Što se tih kombo paketa tiče,mogu komotno da izbacim decije kanale.
 
Hvala bogu meni su svi paketi isti, i nista nisam izgubio samo su mi dodali (nepotrebnih) 2GB u zoni 0.
 
Ako ima neki mts agent na temi neka se javi u pp, treba mi za prijatelje da sa adsl-a predju na optiku.
 
VOD nije isto što i TV paket...

Kako god, Doći će februar i račun za februar pa će se videti šta je ko izgubio ili dobio.
Da ne širim, ali ima još jedna prilično velika začkoljica koja se provlači kroz odgovor koji su mnogi dobili SMS-om, a nije baš jasno kako će se primenjivati, ali tek bi to bilo teško objasniti....

Nego, ima li ko tačnu informaciju da li i dalje MTS nudi za prelazak sa SBB-a na MTS benefit u vidu 18m/1Din + 6m/puna cena paketa. Treba mi info za jednog komšiju. I da li se i dalje samo odnese poslednji račun od SBB-a u MTS poslovnicu i dobije taj popust ili mora preko kontakt centra ili promotera???
 
@Zabavni ,meni je samo bitno da mi ostane HBO.Ostalo mi je svejedno.I prošli put kad su dizali cene,nisam intervenisao a sve mi ostalo isto.
 
Ko razume šta je pročitao - razumeo je. Ko misli da je razumeo - uveriće se u februaru i na računu za februar.
Ko je razumeo pročitano, a ko je mislio da je razumeo pročitano videće se u februaru i na računu za februar.
 
Lepo piše, a ne razumeju mnogi da postoji razlika između Video klub paketa "HBO+" i TV paketa "HBO + HD" i TV paketa "HBO HD". I kad shvate da nisu dobro razumeli pročitano biće kasno......
Ti hoćeš da kažeš da će beli Box imati HBO VOD a neće imati HBO kanale?!To mi je malo nelogično.Možda sam glup ali meni i dalje nije jasno....
 
Tako kaže, tj, piše na MTS sajtu. Ja prenosim ono šta piše na MTS sajtu, a mnogi ne razumeju šta tamo piše. Ja to, što sam tamo pročitao tako razumem i tumačim. Neki taj isti tekst, kada pročitaju razumeju i tumače drugačije. Video klub paket "HBO+" koji je očigledno greškom tako nazvan, trebalo bi da piše "HBO OD" i TV paket "HBO + HD" i TV paket "HBO HD" su različite stvari, svi sadrže reč HBO ali nisu iste usluge u pitanju.
Složićemo se, da će provera svega ovoga, ko je kako razumeo i protumačio, stići tek u februaru ili martu sa računima, a tada je kasno za preuzimanje određenih koraka.
 
Te cene trenutne što su prikazane na sajtu će biti i posle 09.01.2025.
Nisam razumeo ovo...
Pitao sam da li bi trebalo da podnesem pritužbu na povećanje cena i da zbog istog zatražim prevremeni raskid ugovora ili makar da mi taj poslednji mesec ostane obračunat po starom cenovniku, po kom je i sklopljen ugovor.
 
Nisam razumeo ovo...
Pitao sam da li bi trebalo da podnesem pritužbu na povećanje cena i da zbog istog zatražim prevremeni raskid ugovora ili makar da mi taj poslednji mesec ostane obračunat po starom cenovniku, po kom je i sklopljen ugovor.
Moje iskustvo iz februara-marta ove godine, kada se migracija BOX paketa odnosila i na nas sa ugovornom obavezom, a meni je tada isto bilo, oko mesec dana do isteka ugovorne obaveze, jwe da nisam dobio ništa tada, jer je ugovor ionako isticao za oko mesec dana. Podneo sam prigovor da ne prihvatam promenu paketa na vreme, ali kad su me zvali telefonom, verovali ili ne dali su mi prvo lošiju ponudu od one sa njihovog sajta u to vreme, pa su me zvali drugi put i dali ponudu sa sajta u to vreme, ali mi nikad nisu dali da mi ostane stara cena. Tad su mi rekli da mogu slobodno da raskinem ugovor u bilo kojoj poslovnici. Platio sam im taj zadnji mesec uvećanu cenu, dan nakon isteka ugovorene obaveze podneo zahtev za IDP, optika je u pitanju, isti dan me zvali da me zadrže i odobrili ponudu sa 24m50%.
 
Hvala na odgovoru! Više sam se pitao da li mogu da raskinem ugovor i taj poslednji mesec, tj. od 9.1. - ako npr. rešim da pređem na SBB.
Kao i da li bi mi sad već zbog toga ev. odobrili zahtev za IDP i ponudili novu UO uz benefite. Čisto da prespojim taj poslednji mesec, a i da ev. ulovim neke promocije, jer ko zna šta će biti na kraju januara. :)
 
Ako rešiš da pređeš sa MTS-a na SBB IDP ti ne treba. Jedino ako imaju dogovor Telekom i SBB da SBB može da koristi Telekomovu optiku za pružanje usluga krajnjim korisnicima. :) Mada kako se šuška i to bi moglo da bude jednog dana..... :)
A ako ideš na blef da ćeš otići, i tražiš IDP, to trenutno možeš da pređeš, na Telekom-ovoj optici, samo na Yettel ili Yunet, koliko je meni poznato,
 
U februaru, kada sam hteo da pređem na Hipernet, ponude mi 50% na BOX3 na UO24 i naravno prihvatim (2.000 din. mesečno net+tv). To je trebalo da traje do februara 2026. Danas mi u poslovnici daju ova dva maila ([email protected] i [email protected]) da napišem prigovor i pošaljem.

E, sad, po ovome što sam pročitao iz vaših iskustava treba razlikovati prigovor na povećanje cena (u kome se obično traži poštovanje stare ugovorene cene do kraja ugovora) od formalnog zahteva za raskid za koji je jasno da je mnogo sigurnije podneti ga u samoj poslovnici. Ja bih prvo da podnesem prigovor, a o raskidu bih razmišljao tek kad vidim šta nude, jer ako bi mi ostavili po starom, to je ok. Zanima me sad da li se i prigovor može podneti u poslovnici i da li je tako brže i bolje u smislu brzine odgovora, pošto ovde čitam da nekim ljudima na prigovore mailom još nisu ni odgovorili? I da li se i za prigovor dobija neka potvrda o predatom prigovoru? Hvala.
ovo je i moja ideja, ako se slože da ostane sve bez promena ja sam zadovoljan njihpovom uslugom
 
@nesa69
Treba pažljivo pročitati, i videti šta piše pod Lista kanala, a šta piše pod Video klub u detaljne informacije o box paketu. Lepo piše pod Video klub HBO+, iako je to verovatno HBO OD (verovatno se neko zeznuo prilikom pisanja u nazivu paketa, ali jasno stoji pod Video klub).
To što ste postavili fotografiju to je fotografija od dodatnog TV paketa koji se zove HBO + i plaća se 749 din/m, i toliko će plaćati svi koji se zeznu. Lepo piše na toj fotografiji "HBO+ deo je osnovne iris TV ponude u okviru MAX TV paketa.", a MAX TV paketa više nema........
Vidi ovako, prošao sam tu priču kroz promene Plavog paketa zadnjih možda šest ili više godina. Te ga imao, te ga nemao, kako su menjali ponudu.
HBO OD nikada nije mogao zasebno. Samo kroz HBO+ ili HBO dodatni paket. U samom video klubu ti piše "HBO OD - besplatno uz HBO". Moraš da kupiš/dobiješ HBO+ paket da bi ga uopšte imao u video klubu za gledanje.
Dobro znam šta sam okačio i koliko košta i niko neće da se zezne.
Njihov sajt moraš da čitaš uz gomilu podpitanja zbog neažurnosti, nelogičnosti i sličnih pojava. Oni ovde imaju problem što u jednom pakuju Aplikaciju, Video klub i paket Tv programa i stavili su ga tako kako su stavili. I godinama tako stoji i tako je već preguralo neke migracije.
 
Pa ima evidentran zahtev, vidi se u aplikaciji i na sajtu.
Ne bih verovao nikakvim aplikacijama jer sve sto je na nekoj aplikaciji trenutno dostupno i trenutno vidljivo moze se u trenutku okrenuti i da ne postoji nikakav trag da je nesto zavedeno. Samo mejl i povratni dokument, ili sto bi rekli dokument sa pecatom i potpisom.
 
@nesa69
Sve u svemu, zamrsili su ga. Ja smatram da će se TV paket HBO i TV paket HBO + izgubiti za sve box pakete, tj neće više biti uključeni besplatno u BOX paketima. Neki smatraju da će i dalje biti... Moraćemo sačekati februar i/ili račun za februar.
Mada, može da se desi da se Telekom predomisli o migraciji paketa ili kome šta ostaje, zbog eventualno mnogo, tj, po njih previše, zahteva za prevremeni raskid ugovorne obaveze i/ili ugovora. Mislim da oni imaju preciznu računicu koliko korisnika, i kojih korisnika, mogu da si priušte da izgube, a da nakon završene migracije budu u plusu po pitanju mesečnog prihoda. Ta računica im se menja svakog dana u zavisnosti koliko kojih zahteva je pristiglo.
 
Ja sam pre par dana dobio ovaj odgovor:

Vaš zahtev je u obradi. Otkazni rok je 30 dana. O rešenju ćete biti obavešteni u zakonskom roku.

iako sam naveo da bih radije da nastavim po istoj ceni kao u ugovoru, u aplikaciji je status da su nadlezni dobili zahtev, i sad sam ni na nebu ni na zemlji, jer ovakav odgovor moze da se shvati na vise nacina.
Najverovatnije cu sutra do poslovnice da podnesem zahtev za razvod :D , samo ne znam da li mora da ide i cale posto se ugovor vodi na njemu. Ako sam dobro razumeo, samo odem i podnesem zahtev, ne vracam odmah opremu, nego posle cekam poziv?

Kapiram da ako mi odgovore posle 31. gubim pravo na raskid!?
 
Za podnošenje zahteva za raskid ugovorne obaveze i/ili ugovora mora biti prisutna lično osoba na koju se vodi ugovor, sem u slučaju smrti ili da osoba koja podnosi zahtev ima overenu punomoć da može da podnese zahtev za raskid ugovorne obaveze i/ili ugovora u ime nosioca ugovora.
 
Ja sam pisao na mtsinfo i dobio sms da mi ostaje stara cena do kraja UO.
 
  • Like
Reagovanja: nen
Meni su odobrili nastavak uo. do kraja po staroj ceni. Na pocetku ugovora mi je odobreno 50%/24meseca. Kada sam trazio da mi ostane stara cena, nisam pominjao i da mi ostane ovih 50% Kada su me kontaktirali rekose ostaje stara cena do kraja uo. 50% nisu spominjali. Da li trebam opet da ih zovem i zbog toga?
Da ponovim pitanje.
 
Ne, ostaje ti stara cena 50%/24m do kraja UO.
Ali ako ces lepse da spavas ti ih zovi pitaj.
 
@nesa69
Sve u svemu, zamrsili su ga. Ja smatram da će se TV paket HBO i TV paket HBO + izgubiti za sve box pakete, tj neće više biti uključeni besplatno u BOX paketima. Neki smatraju da će i dalje biti... Moraćemo sačekati februar i/ili račun za februar.
Mada, može da se desi da se Telekom predomisli o migraciji paketa ili kome šta ostaje, zbog eventualno mnogo, tj, po njih previše, zahteva za prevremeni raskid ugovorne obaveze i/ili ugovora. Mislim da oni imaju preciznu računicu koliko korisnika, i kojih korisnika, mogu da si priušte da izgube, a da nakon završene migracije budu u plusu po pitanju mesečnog prihoda. Ta računica im se menja svakog dana u zavisnosti koliko kojih zahteva je pristiglo.
Moguće su uvek promene ali umeju oni da budu mnogo inertni ...
Onda mogu da raskinu ugovore istog tog momenta. HBO+ u definisanom obliku koji je na sajtu, je stavka koja se smatra sastavnim delom ugovorne obaveze (opet, čitajte malo opšte uslove, ima u dodatku III o tome).

@nen: slao sam im na [email protected] i [email protected].
Sa ovog drugog mi je stiglo da ostaje stara cena. Sa prvog mi je stiglo da je zaveden zahtev. Inače im uvek šaljem na sve po spisku :)
 
  • Like
Reagovanja: nen
Sad mi nije jasno u kojim paketima je uračunata max aplikacija. Ne interesuju me vod i kanali, interesuje me u kojim paketima ima Max aplikacija
 
Ne bih verovao nikakvim aplikacijama jer sve sto je na nekoj aplikaciji trenutno dostupno i trenutno vidljivo moze se u trenutku okrenuti i da ne postoji nikakav trag da je nesto zavedeno. Samo mejl i povratni dokument, ili sto bi rekli dokument sa pecatom i potpisom.
Tom logikom mogu i da nestanu uplate sa sajta i da ispadne da sam im dužan.
 
Nazad
Vrh Dno