Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Ja ih pitao za HBO po ovim novim paketima i evo odgovora:
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-12-30-10-15-29-074_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_2024-12-30-10-15-29-074_com.google.android.gm.jpg
    90.4 KB · Pregleda: 264
Pozdrav svima. Jel neko raskinuo ugovor ovih dana? Meni pise na servisu mojmts da je zahtev resen ali u poslovnici kazu da jos ne mogu da raskinem tj da vratim opremu dok ne dobije 3 poziv po redu kao sa konacnim instrukcijama.

Neki su uspevali da raskinu cim im je pisalo resen a neki ne.. u cemu je fora vise sa njima.
 
Yvao sa

Možeš 064733 ili 0800100100. Čak i sa ovim univerzalnim brojem, u razgovoru sa operatorom, će zabeležiti urgenciju za tvoj prigovor i mail 😃
Zvao sam ih danas,povodom email žalbe na poskupljenje,jer mi se niko ne javlja, a napisali su da ce neko zvati.
Kažu da se racuna dan kada sam poslao žalbu emailom,na moje pitanje sta ako mi se niko ne javi do 31.12.24-te.
 
  • Like
Reagovanja: iOS
Ako je suditi po informacijama o BOX paketima sa njihovog sajta, aplikacija Max više nije deo njihove ponude.
Okačih pre nepune dve strane sliku :)
Nikada, u zadnjih X ili YZ godina, nije MTS imao MAX aplikaciju (da ne idemo sada kroz istoriju naziva HBO GO) kao posebnu ponudu, nego isključivo kroz HBO+ dodatni paket.
Uvek tako definisana i uvek na tom mestu, gde su zadruge, elite, extre....
Ako kupiš/dobiješ jeftiniji HBO paket, nemaš cinemax i max aplikaciju.
 
Kažu da se racuna dan kada sam poslao žalbu emailom,na moje pitanje sta ako mi se niko ne javi do 31.12.24-te.
Da li to znaci ako te recimo zovu 5.1. i kazu ne moze ugovorena cena iz ugovora, da mozes i tada raskinuti ugovor bez penala? Ili da za svaki slucaj prosetamo danas do poslovnica i podnesemo zahtev za raskid?
 
Okačih pre nepune dve strane sliku :)
Nikada, u zadnjih X ili YZ godina, nije MTS imao MAX aplikaciju (da ne idemo sada kroz istoriju naziva HBO GO) kao posebnu ponudu, nego isključivo kroz HBO+ dodatni paket.
Uvek tako definisana i uvek na tom mestu, gde su zadruge, elite, extre....
Ako kupiš/dobiješ jeftiniji HBO paket, nemaš cinemax i max aplikaciju.
Upravo sam danas završio preganjanje s njima oko migracije, cene, uslova itd... Ukratko, izboksovao sam 50% popusta do kraja ugovorne obaveze i insistirao na svim HBO kanalima i MAX aplikaciji kao što je imam u trenutnom BOX 3 MAX TV paketu.

To znači HBO 1/2/3, Cinemax 1 i 2, HBO OD i MAX aplikacija.

Osoba iz korisničke podrške mi potvrđuje da će to biti tako jer prelazim na BOX 3 L paket. E sad, da li i ti smatraš da je to tačno? U opisu BOX 3 L paketa stoji da je HBO+ uključen u paket ali ipak...?

Hvala na odgovoru! :)
 
Tom logikom mogu i da nestanu uplate sa sajta i da ispadne da sam im dužan.
Apsolutno. Ako si gledao sve delove Gospodara prstenova i Hobita, sigurno se secas scene gde Smigl i Bilbo ili Frodo igraju igru zagonetki, Smigl pita neko tesko pitanje i ovaj mu odgovori, a onda ovaj drugi pita Smigla da pogodi sta ima u svom dzepu i Smigl ukapira da mu je nestao prsten i da mu je ovaj maznuo. Tako i za ove uplate gde nemas pisani trag, mada verovatno preko banke moze da se vidi kome i kada je isla uplata sa tvog racuna, u svakom slucaju mozda moze biti neko cimanje ako hoce da zezaju.
Takve aplikacije mogu u momentu da sakriju sve, i razmenjivanje poruka, i da onemoguce pristup i sta god pozele.
 
Pozdrav, moze pomoc?

Imam Box paket Fiksni + Net 50/Net 400 + Iris TV Plus i on istice 04.05.2025
Koliko sam video u temi od 09.01.2025 krecu nove cene.
Zeleo bih da ostane stara cena ili 50% popusta do kraja ugovorne obaveze ili da raskinem ugovor, na koji mail i sta je sve potrebno poslati?

Hvala
 
Pozdrav, moze pomoc?

Imam Box paket Fiksni + Net 50/Net 400 + Iris TV Plus i on istice 04.05.2025
Koliko sam video u temi od 09.01.2025 krecu nove cene.
Zeleo bih da ostane stara cena ili 50% popusta do kraja ugovorne obaveze ili da raskinem ugovor, na koji mail i sta je sve potrebno poslati?

Hvala
[email protected]
Reci da se ne slažeš sa migracijom i da želiš da ostane ista cena ili ćeš da raskineš ugovor.
Požuri, mislim da još samo sutra imaš vremena
 
26. decembra sam u poslovnici podneo zahtev za izdavanje IDP broja i niko me i dalje nije zvao... 🤔
 
Takodje. 26-og. Nisu zvali ali mislim i da nemaju sta da ponude da bi bili konkutrencija Yetelu.
 
Fazon koji rade je da istekne vreme i ne daju ti nikakvu potvrdu.
Idite SA OPREMOM u poslovnicu i ne mojte odustati dok ne dobijete potvrdu da je ugovor raskinut i da ste vratili opremu. Ovo je sve na jednom papiru.
Juce sam ovo uradio u promenadi u novom sadu
 
Sta sve treba da se navede u mejlu od podataka kada se salje zahtev za raskid ugovora? Treba li jmbg ili tako nesto?
 
[email protected]
Reci da se ne slažeš sa migracijom i da želiš da ostane ista cena ili ćeš da raskineš ugovor.
Požuri, mislim da još samo sutra imaš vremena
Zasto je danas poslednji dan,ako se cene menjaju 9.1.25?
Ako podnesem zahtev za raskid,da li ce me neko zvati da ponudi neku blagodet,ili je to kraj ugovora?
Nikako da me pozovu,ne znam šta mi je činiti.
 
Meni u aplikaciji stoji da je zahtev resen, a nikakvo obavestenje ne dobijam, ne znam da li su ostavili stare cene ili mogu da vratim opremu (koja je verovatnoca za jedno, a koja za drugo). Koga sad za to pitati? Opet korisnicki centar?
 
Zasto je danas poslednji dan,ako se cene menjaju 9.1.25?
Ako podnesem zahtev za raskid,da li ce me neko zvati da ponudi neku blagodet,ili je to kraj ugovora?
Nikako da me pozovu,ne znam šta mi je činiti.
Zato sto je obavestenje o povecanju cena postavljeno 1.12. i rok je 30 dana da se izjasnis da li se slazes ili ne :)
 
Meni su javili da vratim opremu. Treba da pise zatvoreno status tiketa na sajtu. Prvo ide reseno, pa onda zatvoreno i tad vam jave da vratite opremu.
 
Ja sam zahtev podneo 27. danas me zvali da pitaju da li želim da ostane ista cena. Rekao sam im da ne želim da ostajem pri raskidu. Kaže ok kontaktiraće vas neko početkom Januara vezano za raskid.
 
I, eto, zvali su me. Klasika, nude prelazak na novi paket, 50% 24 meseca. Odbio sam i preci cu na Yetel.
 
Nazad
Vrh Dno