Ako je suditi po informacijama o BOX paketima sa njihovog sajta, aplikacija Max više nije deo njihove ponude.Sad mi nije jasno u kojim paketima je uračunata max aplikacija. Ne interesuju me vod i kanali, interesuje me u kojim paketima ima Max aplikacija
Zvao sam ih danas,povodom email žalbe na poskupljenje,jer mi se niko ne javlja, a napisali su da ce neko zvati.Možeš 064733 ili 0800100100. Čak i sa ovim univerzalnim brojem, u razgovoru sa operatorom, će zabeležiti urgenciju za tvoj prigovor i mail 😃
Okačih pre nepune dve strane slikuAko je suditi po informacijama o BOX paketima sa njihovog sajta, aplikacija Max više nije deo njihove ponude.
Da li to znaci ako te recimo zovu 5.1. i kazu ne moze ugovorena cena iz ugovora, da mozes i tada raskinuti ugovor bez penala? Ili da za svaki slucaj prosetamo danas do poslovnica i podnesemo zahtev za raskid?Kažu da se racuna dan kada sam poslao žalbu emailom,na moje pitanje sta ako mi se niko ne javi do 31.12.24-te.
Upravo sam danas završio preganjanje s njima oko migracije, cene, uslova itd... Ukratko, izboksovao sam 50% popusta do kraja ugovorne obaveze i insistirao na svim HBO kanalima i MAX aplikaciji kao što je imam u trenutnom BOX 3 MAX TV paketu.Okačih pre nepune dve strane sliku
Nikada, u zadnjih X ili YZ godina, nije MTS imao MAX aplikaciju (da ne idemo sada kroz istoriju naziva HBO GO) kao posebnu ponudu, nego isključivo kroz HBO+ dodatni paket.
Uvek tako definisana i uvek na tom mestu, gde su zadruge, elite, extre....
Ako kupiš/dobiješ jeftiniji HBO paket, nemaš cinemax i max aplikaciju.
Apsolutno. Ako si gledao sve delove Gospodara prstenova i Hobita, sigurno se secas scene gde Smigl i Bilbo ili Frodo igraju igru zagonetki, Smigl pita neko tesko pitanje i ovaj mu odgovori, a onda ovaj drugi pita Smigla da pogodi sta ima u svom dzepu i Smigl ukapira da mu je nestao prsten i da mu je ovaj maznuo. Tako i za ove uplate gde nemas pisani trag, mada verovatno preko banke moze da se vidi kome i kada je isla uplata sa tvog racuna, u svakom slucaju mozda moze biti neko cimanje ako hoce da zezaju.Tom logikom mogu i da nestanu uplate sa sajta i da ispadne da sam im dužan.
Zamolio bih Vas da, ukoliko nije problem, postavite i screenshoot mejla sa pitanjem koje ste uputili Telekomu.Ja ih pitao za HBO po ovim novim paketima i evo odgovora:
[email protected]Pozdrav, moze pomoc?
Imam Box paket Fiksni + Net 50/Net 400 + Iris TV Plus i on istice 04.05.2025
Koliko sam video u temi od 09.01.2025 krecu nove cene.
Zeleo bih da ostane stara cena ili 50% popusta do kraja ugovorne obaveze ili da raskinem ugovor, na koji mail i sta je sve potrebno poslati?
Hvala
U box4 zlatnom.Sad mi nije jasno u kojim paketima je uračunata max aplikacija. Ne interesuju me vod i kanali, interesuje me u kojim paketima ima Max aplikacija
Zasto je danas poslednji dan,ako se cene menjaju 9.1.25?[email protected]
Reci da se ne slažeš sa migracijom i da želiš da ostane ista cena ili ćeš da raskineš ugovor.
Požuri, mislim da još samo sutra imaš vremena
Zato sto je obavestenje o povecanju cena postavljeno 1.12. i rok je 30 dana da se izjasnis da li se slazes ili neZasto je danas poslednji dan,ako se cene menjaju 9.1.25?
Ako podnesem zahtev za raskid,da li ce me neko zvati da ponudi neku blagodet,ili je to kraj ugovora?
Nikako da me pozovu,ne znam šta mi je činiti.
A jesi li izricito trazio raskid ili i ostanak na starim cenama? I posle koliko vremena (od zatvaranja) su ti javili?Meni su javili da vratim opremu. Treba da pise zatvoreno status tiketa na sajtu. Prvo ide reseno, pa onda zatvoreno i tad vam jave da vratite opremu.
Prate ovaj forum iz Telekoma, verovatno ce te kontaktirati na PM, provereno.Da li ima neko kontakt MTS akvizitera da mi se javi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari