Šta je novo?

[MTS] BOX paketi


Prijavio jos u petak u poslovnici da zelim ili istu cenu do kraja UO ili raskid bez penala. Sluzbenica ukucala u kompjuter i rekla javice se.
Preko aplikacije mojMTS vidim da je zahtev prosledjen u moji zahtevi/prijavljene smetnje. Je li to OK?
Jos nema poziva.
Nisu me zvali ali kod mene nema ništa ni u aplikaciji. Jer u ponedeljak sam bio u poslovnici mora da bude do sad u sistemu.

Zovem danas call centar pa ako mi se učini da vrdaju šaljem pisan zahtev za raskid i na mail i na sajtu.
1000005929.png
 
Нема то везе, код мене на МојМтс порталу ништа није евидентирано. Потврдили останак важећег уговора и цене мејлом (сачувао у ПДФу а и одштампао) а онда звали и телефоном да потврде.
Приликом промене услова у фебруару ове године, друга прича: звали телефоном, постојао и регистрован захтев на МојМтс порталу али никад нису одговорили мејлом.
 
hah ne treba bit bezobrazan prema njima toliko jesu g ali preterujete mozete dodji na blacklistu korisnika u prevodu ne mozes vise da uvedes njihove usluge. ako ti se svidja svidja ako ne cao .
Ma ne i ne treba, jasite nas koliko hocete, menjajte uslove 2 puta godisnje, radite sta hocete,a korisnici treba da budu fini....ako sam im za crnu listu,neka samo izvole, ja kod njih imam 6 postpaid brojeva, do nedavno dva box paketa (jedan prebacio na Orion), ostavljam im 15.000 mesecno, ne odricu se oni toga....SBB me je svojevremeno tuzio zbog onog jednog meseca nakon vracanja opreme, pa su opet posle godinu dana poceli da jasu sa pozivima da se vratim, tako da pre oni idu crne liste kod korisnika,nego korisnici kod njih.
 
*********, to što su oni zauzeti me neće sprečiti da mi koriguju račun za ove dane čekanja dok sam bez ugovorne obaveze... Nisam ja kriv što su preopterećeni :ROFLMAO:. Koliko beše zakonski rok da odgovore na zahtev za IDP?
Zvali juče, ponuda i dalje standardna, 24 meseca po 50%, sad čekam mail, juče nije stigao...Usporeni totalno... 🥴
 
Koja je poenta prihvatanje iste cene nakon prigovora, kada se ugovoreni BOX paket menja? Pa i u samom odgovoru od strane MTSa nakon zalbe, samo se i cena pominje, o statusu BOX paketa ni rec. Gubi se MAX i gomila kanala.

Jel sad treba da budem odusevljen njihovim odgovorom da cena ostaje ista i da nastavim da placam racune koji su u proseku debelo preko 8K narednih godinu dana i to je samo za BOX, a to nije jedni racun koji stize od MTSa. Da koji slucajem apsolutno sve ostaje nepromenjeno, da ostane onako kako je i potpisano pa da i ja budem u fazonu, parafraziram, sta sa se radi, sve je ionako sad skuplje, oh well
 
meni rekoše da će mi se povećati cena
ništa idem na raskid
 
Nazvali i rekli da nema promene do isteka ugovora, imam jos godinu dana .
BOX 3 (fixni-omorika12-internet)
 
Pozdrav,
Da podelim svoje iskustvo u vezi raskida ugovora. Ugovorna obaveza mi je istekla 6. decembra 2024, na Box 3 paket, net+tv+fiksna. Otkazao sam im zbog nekontrolisanog podizanja cene usluge. Otiašo sm u poslovnicu sa namerom da raskinem ugovor i da ne ulazim u bilo kakve pregovore o ostanku uz popuste. Znači nije bilo zle volje sa moje strane a ni sa njigove. Elem, dođem tamo 4. decembra, i kažem da želim da podnesem zahtev za raskid ugovora. Žena mi ponudi 14 meseci 50%. Odbijem. Pita me zašto otkazujem uslugugu, rekoh idem kod drugog provajdera, zapravo, ne idem, jer nisam ni otkazivao kod tog drugog provajdera. Uze podatke sa lične karte i reče da će me neko zvati telefonom u vezi vraćanja opreme Nisam tada ništa potpisao. Sve usmeni dogovor. Vratim se kući. Ne prođe ni 10 minuta, zove me žena iz MTS-a i ponudi mi 16 meseci 50%. Odbijem. I kažem da ostajem pri odluci da raskidam ugovor. Dobro, kaže, dođite 6. decembra da vratite opremu. Kažem, hvala gospođo.. 6. decembra vratim opermu i potpišem jedan dokument , koji je, pretpostavljam, istovremeno formalni zahtev za raskid ugovora, revers o vraćenoj operi i potrda o raskidu ugovora, 3u1. Imam da izmirim samo još račun za novembar i račun z šest dana decembra. To bi bilo to. Nadam se da ovo moje iskustvo može kome koristiti. Ćao.
 
Tebi je istekla ugovorna obaveza pa nije nikakav problem da odeš. Mene zanima kad je neko pod ugovorom i ne slaže se sa ovim novim uslovima, da li je moguće da raskine iako mu ponude stare cene.
 
Ma kakva gužva. Danas me zvali za jedan box3 na kome mi UO traje još 9 meseci da potpišem novi ugovor sa benefitom 6x50%.
Stvarno mi nisu jasni. Ja mislio da zovu za box koji imam na drugoj lokaciji gde mi ističe za manje od 3 meseca.
I ja sam mislio da su u gužvi ali očigledno nisu dok zovu za ugovore koji ističu za 9 meseci
… za takve ‘mini’ ponude imaju i spoljne ubedjivače… opušteno ih ignoriši, čekaj i pregovaraj u trenutku kada tebi odgovara…
Kome god sam rekao za poskupljnje ljudi samo slegnu ramenima ili bace komentar tipa "pa sta, sve poskupljuje" :eek:
… zato nas i ‘jaše’ ko stigne… svest o pravima , želja da se bori za ista, je na jako niskom nivou…
 
Poenta je sto si trazio raskid a ne IDP, mislim da bi u tom slucaju ponudili 24/50%.
Ali ti si i hteo raskid tako da je to ok.
 
Mene zanima kad je neko pod ugovorom i ne slaže se sa ovim novim uslovima, da li je moguće da raskine iako mu ponude stare cene.
Imaš pravo na raskid jer se menja i usluga koja je definisana u ugovoru. Tvoj paket je bio taj i taj sa tim i tim specifikacijama a od januara će biti drugačiji.
Mi moramo da platimo penale ako na svoju ruku/pre vremena raskidamo ugovor, a oni ako menjaju bilo šta od ugovorenog mi imamo pravo da raskinemo bez penala.
 
Ja koliko kapiram kao i u februaru sve ti ostaje isto ne menja se nista, bio danas u poslovnici i rece mi nista ti se ne menja ako si dobio poruku, ako lazu oni lazem i ja vas.
 
@ekoguard možda se kod tebe stvarno ništa ne menja (čisto sumnjam jer koliko sam video kod svih paketa se menja barem nešto) a možda su ti tako rekli jer imaju svoja naređenja.

Kačio sam linkove već par puta, sve je javno dostupno u sekciji cenovnici mts sajta.
Ovo je primer mog ugovora 2023v2 Box4 Crveni i nabrojane su sve izmene i u usluzi i u ceni.
Screenshot_20241211-134419jjj_1.png
 
Posle propuštenog poziva sa 0800100100 koji sam imao u ponedeljak eto ih danas da zovu sa 9813 :unsure: čisto da kažu da su videli prigovor i da mi ''prezentiraju'' taj novi boks paket. Ostao sam naravno pri izrečenom prigovoru od prošlog četvrtka koji sam poslao mejlom a u petak mi je odgovoreno da će me neko zvati a to je u stvari bio taj poziv u ponedeljak koji nisam primio. Reče operaterka da će sada taj moj prigovor proslediti nadležnima i da je rok 8 dana da odluče a još jednom sam striktno napomenuo da ne dolazi u obzir plaćanje 6600 nego da ostane ova cena od 5500 u crvenom boksu.

Reče mi da će svaki korisnik koji se žalio u februaru sad po difoltu ostati na toj staroj ceni za koju se tada izborio (već sam pisao da se tada nisam žalio na skok sa 5200 na 5500 a i bio sam tada pod nekim mesecima po pola pretplate) i reče da nije sigurna kako će to sve ići sa novim paketima odnosno tom migracijom u vezi tih korisnika koji ostaju pod starim uslovima za vreme trajanja UO. Možda 'oće a možda i neće da im se menjaju paketi, po difoltu za nas korisnike crvenog boksa ide filmski paket kao startni a ako nam ne odgovara može odmah u mts aplikaciji da se zameni za recimo dokumentarni ili šta već, jedna je zamena paketa mesečno dozvoljena kao besplatna a da li će to i kada biti vidljivo u aplikaciji tek ćemo da vidimo.

Još uvek sam na VDSL 20/4 koji godinama radi dobro jer sam zaista blizu centrale a ono što je simptomatično je to da oni u sistemu nemaju uopšte moju zgradu, ulicu pa i čitav reon kao područje u koje je još u aprilu ove godine uvedena optika i to mi nije rečeno prvi put sa njihove strane iako su njihovi akviziteri još od tog aprila kao osice navalili da se uvede optika a uvelo je recimo 3-5 od 30 stanova. Naravno da sam zainteresovan za optiku ali njene reči od danas da bih dobio mesec dana popusta za uvođenje iste baciše me u smeh momentalno koji nisam mogao da zadržim jer nisam ni lud ni blesav da tako nešto prihvatim nego ću sačekati još ovih par meseci do isteka UO pa onda svakako tražiti 12 meseci po 50% a opcija može biti svakako i Yettel koji je zgradu oblepio još proletos svojim ponudama. Znači, kako je moguće da čitav kraj njima nije u sistemu što se tiče optike koja je uvedena ?

Sad da sačekam još tih par dana do obaveštenja da li prihvataju prigovor pa neka jave pozivom, sms-om ili mejlom, kako hoće neka šalju. Plaćati 6600 dinara mesečno plus 100 kinti za premotavanje kanala 7-30 unazad je utopija ako se samo uzme u obzir ovaj Crveni boks koji nije na optici i sa okrnjenom ponudom kanala koji oni glorifikuju i predstavljaju slavodobitno ali to mogu samo onima koji nažalost nisu u materiji pa je zato ovaj forum između ostalog i pravo malo blago što se nekih pravovremenih informacija i razmena mišljenja tiče.
 
Poslednja izmena:
@ekoguard možda se kod tebe stvarno ništa ne menja (čisto sumnjam jer koliko sam video kod svih paketa se menja barem nešto) a možda su ti tako rekli jer imaju svoja naređenja.

Kačio sam linkove već par puta, sve je javno dostupno u sekciji cenovnici mts sajta.
Ovo je primer mog ugovora 2023v2 Box4 Crveni i nabrojane su sve izmene i u usluzi i u ceni.
Pogledajte prilog 471339
Stvarno se nista ne menja, nemoj da sumnjas jedino sto se menja je da u novim box4 zlatni umesto 18GB u zoni 0 ima sada 20GB i to je jedina promena koju ja ne smatram promenom nit mi tih 18 GB koje sad imam znaci nesto nit mi taj novi box4 zlatni sa 20GB nesto znaci sve ostalo je isto nista sem toga nisu dirali.
 
Posle zahteva za izdavanje idp broja, odobren je popust 24 meseca 50%, ali moralo je prebacivanje na visi paket box 600 ( stari je bio box 3 od 400 )
Da sam hteo isti paket, moglo je 18 meseci 50%, ostalih 6 meseci puna cena
 
  • Like
Reagovanja: M J
E da, samo još da dodam da mi je sad u mts app vidljivo u mojim zahtevima da imam te nazovi prijavljene smetnje koje su prosleđene.
 
Sta je trenutno najpovoljnija opcija za koju se moze cenkati kod box paketa? Juce je zvala mamu neka od tih operaterki i nudi joj samo 4 meseca 50% popusta, a nakon toga da nastavi placati box crveni po ceni 6600rsd. Malo mi je to bezobrazno, jer kada je pre dve godine potpisivala ugovor taj isti box je bio po nekoj ceni od 4800rsd cini mi se.
 
Ako je istekla UO, odmah sutra do poslovnice i podnesite zahtev za izdavanje IDP broja, pa sačekajte da zovnu i ponude 24x50% za novu UO. Ako nije istekla UO, sačekajte da istekne, pa isto to :) U međuvremenu nemojte odgovarati ni na kakve druge ponude od njih.
 
Ako je istekla UO, odmah sutra do poslovnice i podnesite zahtev za izdavanje IDP broja, pa sačekajte da zovnu i ponude 24x50% za novu UO. Ako nije istekla UO, sačekajte da istekne, pa isto to :) U međuvremenu nemojte odgovarati ni na kakve druge ponude od njih.
Nije istekla UO, tek u februaru istice, samo su oni ocigledno pozurili da obnove cim vec drugi put zovu za kratko vreme. Sada cu ispasti glup, ali sta je IDP broj i sa kojom namerom ga trazim? :)
 
Nije istekla UO, tek u februaru istice, samo su oni ocigledno pozurili da obnove cim vec drugi put zovu za kratko vreme. Sada cu ispasti glup, ali sta je IDP broj i sa kojom namerom ga trazim? :)
IDP broj omogućava prebacivanje sa mts-a na nekog od operatera koji koristi njihovu optičku infrastrukturu. Prelistaj temu, naširoko se o tome piše.

Takođe, imate i opciju da podnesete zahtev za raskid ugovor zbog povećanja cene / promene uslova od 9.1. To je potrebno da uradite do kraja decembra. Takođe prelistaj, samo se o tome piše na prethodnim stranama.
 
Vrh Dno