Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Ovo je tabela migracije za BOX pakete:
super, ali kao što sam i mislio nema migracije za pakete koji više ne postoje, tj. box 3 bez tv-a. sigurno će biti kao i prošli put, ako si obavešten, a pod UO si, možeš ili da raskineš bez penala ili će ti ponuditi da ostaneš do isteka pod starim uslovima. ako si neobavešten, onda ne znam šta će sa korisnicima starog box 3 bez tv-a, tj. kako će im kreirati novu cenu.

edit: postoji migracija Box 3 i Box 4 ISDN (fiksna, Internet, mobilna + IPTV) na PAKET IZ AKTUELNE PONUDE, ali me buni ovo ISDN.
 
Pretpostavljam da se nove cene u ovoj tabeli migracije odnose na cene bez UO obaveze. Npr. za box3 M je navedeno da će koštati 5.600, iako on košta 5.000 amo ste pod UO
 
Nista mo nije jasno,da li ce se nove veće cene,primenjivati i na one koji imaju važeću ugovornu obavezu?
 
U 99,99% sucajeva od nas 1000 manje vise se to desavalo. Dobijete sms ili sta vec ostaje stara cena. Ali se ovde javilo dvoje kolega i rekli im ok dodjite da vratite opremu. Sta cete raditi ako vam tako kazu?
Joj ipak sam se predomislio samo sam se salio dajte mi ipak skuplju cenu.
Vecina blefira znaju to oni, nekome ce i reci, ok dodjite da vatite opremu slobodni ste.
Nista mo nije jasno,da li ce se nove veće cene,primenjivati i na one koji imaju važeću ugovornu obavezu?
Da, nove cene za SVE od 5.janunara.
 
I šta se konkretno dešava što se migracije tiče ako odnosno kad nam ostave stare cene do kraja UO kad "zapretimo" raskidom?

Ostaju nam stari paketi sa trenutno važećom cenom ili ipak budemo migrirani a cena ostaje stara?
 
Šta u situaciji kada su u ugovoru dali 20m po dinar i još traje taj period. Ona 4 će ici po višim cenama a da li ima šanse preko pretnje raskidom zadržati obzirom na benefit?
 
@nenad99 imaš 3 opcije:
  • Ništa ne uradiš, dobiješ uslugu u skladu sa novim paketom od 5.1.2025. po 1rsd plaćaš dok ne istekne benefit, a onda 4m u skladu sa novim paketom
  • Tražiš raskid, ponude ti da ostane stari paket do kraja UO, ti prihvatiš, plaćaš kako si se i dogovorio, imaš stari paket do kraja UO
  • Tražiš raskid, ponude ti da ostane stari paket do kraja UO, ti odbiješ i raskjnu ugovor, tad imaš samo 1RSD * mesece koje si koristio do sad i gotovo.
 
Šta u situaciji kada su u ugovoru dali 20m po dinar i još traje taj period. Ona 4 će ici po višim cenama a da li ima šanse preko pretnje raskidom zadržati obzirom na benefit?
Ja u martu pisao da mi ne odgovara cena, imao 18 meseci po dinar. Uvazili , placao bi 5600 umesto 4200 kao sto dogovoreno. 7200 mala li je usteda. 😄
 
Meni je svejedno da li ce mi dati raskid ili ostaviti stari paket sa starom cenom (box 3 fiksna, net 200, iris TV) do kraja UO.
Kad moze da se krene u "pregovore" i da li moze da se obavi u poslovnici?
 
Poslednja izmena:
ja dobijam 100/100 za 2.599 meni iskreno odgovara samo cu dobit upload bolji ^^
 
Ja sam ovaj "2023v2_Box3 (Fiksni + Net 50/Net 400 + IrisTV Plus)" i postajem ovaj "2024v1_Box3 M (Fiksni + Net 50/Net 400 + TV)". Ništa ne dobijam osim simetričnog interneta (koji mi takav i ne treba) i 800 rsd veće cene. A sigurno gubim dosta kanala sa ovom nedefinisanom TV i nekim još misterioznijim besplatnim paketima na izbor.
 

Prilozi

  • Matrica-migracije-BOX-paketi.pdf
    488.2 KB · Pregleda: 50
@nenad99 imaš 3 opcije:
  • Ništa ne uradiš, dobiješ uslugu u skladu sa novim paketom od 5.1.2025. po 1rsd plaćaš dok ne istekne benefit, a onda 4m u skladu sa novim paketom
  • Tražiš raskid, ponude ti da ostane stari paket do kraja UO, ti prihvatiš, plaćaš kako si se i dogovorio, imaš stari paket do kraja UO
  • Tražiš raskid, ponude ti da ostane stari paket do kraja UO, ti odbiješ i raskjnu ugovor, tad imaš samo 1RSD * mesece koje si koristio do sad i gotovo.
U kom trenutku,mi koji imamo važeći ugovor,možemo i trebamo da tražimo IDP broj,da dobijemo 50% popusta na te nove cene od januara?
Ako to nije izvodljivo,moja osveta bi bila,raskid postojećeg ugovora, i novo ugovaranje značajno nižeg paketa.
 
Idp broj vazi samo kad istekne UO. Da ne preterujete moze da se vrati lako bumerang , em nova cena em manje bemefita.
Oni su u martu videli sve. Nas mala manjina se zalila. Uzece silne milijarde na pokupljenju da ih boli levo cose za nas nekolicinu i par miliona dinara sto kukamo na sva glas. Nismo mi ovde par stotina hiljada korisnika da zavise od nas. 😄
 
Idp broj vazi samo kad istekne UO. Da ne preterujete moze da se vrati lako bumerang , em nova cena em manje bemefita.
Oni su u martu videli sve. Nas mala manjina se zalila. Uzece silne milijarde na pokupljenju da ih boli levo cose za nas nekolicinu i par miliona dinara sto kukamo na sva glas. Nismo mi ovde par stotina hiljada korisnika da zavise od nas. 😄
dobro si vala reko , postace gluvi vise na to daj te mi IDP pa cekas da ti daju 50% na krajuce se pitat sto mu ne daju neki popust jel ih vise nece zanimat .
sto se tice svega ja sam dobio iskreno bolji uploading 100mb mesto 25 :D meni milina
 
Ako vec nema Idp broja,da li se moze preci na slabiji paket,kako bi to islo,raskid pa novi ugovor,ili?
 
Ako vec nema Idp broja,da li se moze preci na slabiji paket,kako bi to islo,raskid pa novi ugovor,ili?
Može se preći na slabiji paket, ali prvo raskid zbog povećanja cene, pa sklapanje novog ugovora po punoj ceni. Može se dobiti 50% na taj novi ugovor, ali samo 1 mesec.

Mene isto kao i @mlax37 zanima koliko treba da prođe vremena bez MTS usluga da bi se računali kao novi korisnik, 1 mesec ili više.
 
@HDMI
U toku UO moze se preci samo na veci paket.
Može se preći na slabiji paket, ali prvo raskid zbog povećanja cene, pa sklapanje novog ugovora po punoj ceni. Može se dobiti 50% na taj novi ugovor, ali samo 1 mesec.

Mene isto kao i @mlax37 zanima koliko treba da prođe vremena bez MTS usluga da bi se računali kao novi korisnik, 1 mesec ili više.
Ranije (pre 2g) je trebalo mesec dana da prodje, cak su nekog brisali posle 20 dana.
 
Raskidam UO zbog povecanja cena.Nikakav veci paket,samo slabiji.
 
Potpisao u junu mesecu tekuće godine obnovu ugovora za Box 4 crveni i dobio benefite 6 meseci po 50% (i tih 50% jedva, adsl...).

1. Ako raskidam ugovor ništa im nisam dužan?
2. Mogu da pokrenem raskid ugovora do kada?
3. Koja je procedura, dovoljno je da odem sa opremom u poslovnicu?
 
Što ne pročitate taj Član 131.
Napisao sam im (i za BOX i za par mobilnih) da nisam sagalasan. Znači obavestio sam ih u roku. Putem mail-a koji je trajni nosač.
Prvi slučaj, neću da menjam:
Zahtevam pridržavanje ugovone obaveze u svemu. Ima deo oko toga u tom članu, gde nisam siguran da li ako pristanu onda ne postoji pravo na raskid jer se ne menjaju uslovi ugovorne obaveze. Nisma pravnik i nisam siguran oko tog dela.
Zahtev za raskidom ugovorne obaveze u slučaju ne prihvatanja iznad napisanog.
Drugi slučaj: zahtevam raskid zbog ....
Treće ne postoji.

IDP se traži samo u slučaju da je uspešna opcija raskid ugovoora. U i samo u slučaju da se prelazi kod operatera koji koristi njihovu infrastrukturu i ne želiš da imaš prekid neta.
Ideš u Yettel ili Yunet i zato tražiš IDP preko kog će oni da preuzmu uslugu.
Sve ostalo se svodi na to da raskineš ugovor i radi šta ti je volja.

U ugovoru i opštim uslovima piše oko toga šta se radi sa opremom.
Ako je obaveštenje izašlo 01.12.2024. onda je to 30 dana od tog dana.

Ostalo mi je kao dilema otplata uređaja na rate. Da li je pod terminalnom opremom ili nije (mobilni npr.) jer i tamo ima stavka šta meni više odgovara...
Za sada nema nekih povratnih informacija osim da su primili zahtev.
 
@AlanFord3 nisu ti ukrali 3 meseca - na regularnom ugovoru ti stoji promo 3 meseca 50% a na odvojenom prilogu još dodatno 21 mesec 50%.
Tako svima rade kad dobiju ponudu nakon zahtevanja IDP broja - ukupno 24 meseca sa 50%
Znaci ti znas sta pise u mom ugovoru. Imam 10m u ugovoru a na prilogu ugovora 11m ukupno 21 mesec kao sto sam i napisao.
 
@AlanFord3 biće sve ok 💊
Svakome ko odradi IDP zahtev stoji 3 meseca na ugovoru i dodatno 21 mesec u prilogu.
Ako ti ne stoji tako, podneseš reklamaciju. A svakako je najbitnije da kod njih u sistemu stoji promo 50% na sva 24 meseca.
 
Ko prvi dobije odgovor na molbu/žalbu/zahtev da mu ostanu stari uslovi do kraja UO neka obelodani sadržaj istog vaskolikom forumaštvu :)

Ja ću sutra ili prekosutra uputiti pisamce sa ''pretećim'' sadržajem :)
 
Ja sam juce poslao prigovor na poskupljenje i zatražio raskid ili da ostane sve isto do isteka UO koja ističe 11.01.2026,naravno u pitanju je 24x50% box4. Javljam čim stigne odgovor.
 
Vrh Dno