Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Ja sam se lepo iznenadio juce sa racunom. Nakon 18 meseci po 1 dinar juce sam dobio racun na 4299 i ako sam po ugovoru koji dam potpisao nakon isteka 18 meseci trebao da placam 3849 za BOX 3. Nije mi jasno gde su nasli ovu cenu kada je na sajtu trenutno cena za BOX 3 4199. Ovi se bas ne drze ugovora i samaraju sa cenama kako hoce.
U martu mesecu su svim postojećim korisnicima podigli cene i sam korisnik je imao 30 dana da se izjasni da se ne slaže sa tim zato ti je i veća cena. Takođe dobili su korisnici ili sms obaveštenje ili pismo
Meni pocetkom avgusta ističe ugovor. Sada sam na BOX3 bakru ali je u međuvremenu uvedena mogućnost optike. Znači tražim MIK u ovom slučaju da bi mi dali 24x50% ?
Ne, jer nema poente da tražiš, , podnesi zahtev za raskid i možda ti tad ponude to
 
Resili mi duplo uplacen racun. Boze moj visak mora i da se odobri kao akontacija za sledeci racun :D Sta li rade sa viskom ako ne odobre.

Pogledajte prilog 449706
Ostaje neraspoređen na tvom profilu dok uz tvoj zahtev ne prebace na neki drugi račun ili ti ne odobriš plaćanje računa. Te pare ne gubiš svakako, samo oni ne mogu samoinicijativno da ih prebace za šta god
 
U martu mesecu su svim postojećim korisnicima podigli cene i sam korisnik je imao 30 dana da se izjasni da se ne slaže sa tim zato ti je i veća cena. Takođe dobili su korisnici ili sms obaveštenje ili pismo
SMS obavestenje su dobili korisnici koji su prijavljeni da dobijaju SMS obavestenja ne svi. Koliki je procenat to korisnika? Pismo niko nije dobio, ne znam odakle ti to. To sa objavom na sajtu prolazi samo kod nas. Ja ne visim na mts sajtu svaki dan a ni ovde na forumu da bi mogao na taj nacin da se informisem. Imam i pametnija posla. MTS je bio u obavezi da obavesti svakog korisnika pisanim putem, to je mogao i na poledjini racuna da stavi, putem aplikacije, maila... bilo je nacina. Takodje morao je da sacini i aneks ugovora jer se nije menjala cena paketa vec i sadrzina istog a i pun naziv paketa (mislim da je pun naziv mog paketa bio box 3 v2 2022). Ali kao sto rekoh kod nas sve prolazi i varanje i obmana korisnika je postala uobicajena situacija.
 
Takav je pravilnik, dovoljno je da transparentno napisu minimum 30 dana pre pocetka primene na svojim glasilima mrzi me da trazim mislim da tako pise, na svom sajt(mts.rs) i na njihovom info kanalu na TV-u, i oni su to ispostovali, ja sam video na njihovom sajtu i odmah dosao na forum da objavim medjutim, neko je bio brzi i vec je bilo na forumu.
Jese 99% ljudi ne prati forum, ali imaju pravo da odu na sajt kad zele i pogledaju, mogu ko ima tv da pogleda njihov info kanal.
E sad ako me pitas da li je to dovoljno da bi se smatralo da je neko obavesten, nije naravno, mogli su sms svima da bace, moglo je na racunu itd, ALI kurvinski su hteli da sto vise ljudi to ne sazna i da prodje zakonski rok, jer bi ljudi to saznali tek nakon 30 dana od tog uvecanog racuna kad sledi i naplata.
Nisu zeleli posteno da odigraju i to je to, ispunili su formu koja ih na taj min tera dok mislim da je A1 bese na racunima pisao ne znam za yettel tu imam sluzbenu karticu pa mi firma placa a meni nista ne stize pa ne znam ali recimo sms nisu slali jer bi mi stigao na broj, dal su na racunima slali to ne znam jer kazem nemam uvid u iste firma sve placa.
A da su kartelski sva tri digla cenu, jesu.
 
A1 je svim korisnicima poslao poruku o poskupljenju.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240713_193904.jpg
    Screenshot_20240713_193904.jpg
    86.7 KB · Pregleda: 60
To sam i napisao da su jedini obavestili.
Jel su poslsli sms ili na racunu naglasili za poskupljenje?
 
@aki28 Mislim da nisi u pravu, da pravilnik kaže: "na trajnom nosaču podataka", što sajt svakako nije. Samo što smo mi banana država pa šta koga briga pravilnik i zakon posebno kad se radi o državnom političkom preduzeću
 
  • Like
Reagovanja: Ira
A1 je svim korisnicima poslao poruku o poskupljenju.
Pa ne pise poskupljenje, vec promena cene za neke tarife. Da su hteli da budu korektni, napisali bi da te i te tarife poskupljuju i da korisnici imaju prava na raskid zbog toga i toga. Ovako samo prodaju maglu i to uspesno rade sudeci po komentarima.
 
Pa ne pise poskupljenje, vec promena cene za neke tarife. Da su hteli da budu korektni, napisali bi da te i te tarife poskupljuju i da korisnici imaju prava na raskid zbog toga i toga. Ovako samo prodaju maglu i to uspesno rade sudeci po komentarima.
Kad kliknes na link onda imas vise informacija, sad ja se ne bunim za 1352 dinara za NEO NEO. Tako da su sve naglasili na sajt i ispali fer u odnosu na ostale.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240713_231200.jpg
    Screenshot_20240713_231200.jpg
    133.4 KB · Pregleda: 46
Zato treba da se produzi minimalni rok za reakciju na 60 dana, pa kad vidis uvecan racun onda se zainteresujes i imas vremena da odreagujes do sledeceg racuna.
Tako bi im anulirali mogucnost da varaju musterije sa tim kvazi objavama za poskupljenje.
 
Postovani, ako moze neka mi se javi neki agent prodaje preko pp uzeo bih mts postpaid omorika + antena plus ( sa vecim br kanala ) ako moze da napravi ponudu tipa kao box neki.Hvala puno.
 
Zato treba da se produzi minimalni rok za reakciju na 60 dana, pa kad vidis uvecan racun onda se zainteresujes i imas vremena da odreagujes do sledeceg racuna.
Tako bi im anulirali mogucnost da varaju musterije sa tim kvazi objavama za poskupljenje.
ODLIČNA IDEJA. Samo još da nadležni to shvate i prihvate.
 
Ma ne bi bio problem i mesec dana kada bi ljudi bili obavestavani kako treba. Dobijes uz racun info da od sledeceg meseca sledi povecanje, imate 30 dana za odustanak i kraj price. Jel to toliko tesko? Ali ne idemo na varijantu da sto manji broj ljudi sazna.
 
SMS obavestenje su dobili korisnici koji su prijavljeni da dobijaju SMS obavestenja ne svi. Koliki je procenat to korisnika? Pismo niko nije dobio, ne znam odakle ti to. To sa objavom na sajtu prolazi samo kod nas. Ja ne visim na mts sajtu svaki dan a ni ovde na forumu da bi mogao na taj nacin da se informisem. Imam i pametnija posla. MTS je bio u obavezi da obavesti svakog korisnika pisanim putem, to je mogao i na poledjini racuna da stavi, putem aplikacije, maila... bilo je nacina. Takodje morao je da sacini i aneks ugovora jer se nije menjala cena paketa vec i sadrzina istog a i pun naziv paketa (mislim da je pun naziv mog paketa bio box 3 v2 2022). Ali kao sto rekoh kod nas sve prolazi i varanje i obmana korisnika je postala uobicajena situacija.
Ja ne znam o čemu pričaš, ovde se 30 dana velika diskusija vodila o tome. LJudi čak napravili i poređenje stare i nove cene gde si mogao da ispratiš sve i postavili na sajtu. Bilo je i po novinama, ali ako ti lično ne pratiš to i ne obraćaš pažnju i da su ti na računi napisali ne bi primetio jer ljudi nemaju naviku da čitaju ta obaveštenja.

Svakako možeš da im pišeš
Ja ne znam o čemu pričaš, ovde se 30 dana velika diskusija vodila o tome. LJudi čak napravili i poređenje stare i nove cene gde si mogao da ispratiš sve i postavili na sajtu. Bilo je i po novinama, ali ako ti lično ne pratiš to i ne obraćaš pažnju i da su ti na računi napisali ne bi primetio jer ljudi nemaju naviku da čitaju ta obaveštenja.

Svakako možeš da im pišeš
Mnogi su dobijali i nakon toga ispravke računa
Postovani, ako moze neka mi se javi neki agent prodaje preko pp uzeo bih mts postpaid omorika + antena plus ( sa vecim br kanala ) ako moze da napravi ponudu tipa kao box neki.Hvala puno.
šaljem ti broj od Dečka iz Telekoma. Šef prodaje
 
Ma ne bi bio problem i mesec dana kada bi ljudi bili obavestavani kako treba. Dobijes uz racun info da od sledeceg meseca sledi povecanje, imate 30 dana za odustanak i kraj price. Jel to toliko tesko? Ali ne idemo na varijantu da sto manji broj ljudi sazna.
Naravno da nije teško, ali problem je što neće niko da radi ni to što nije teško. Lepo su oni ovako smislili, većina korisnika neće ni čuti ni videti u tih 30 dana i ćao.
 
Uh udarilo sunce pa ne znam sta radim vise. Sad me sramota, al... mozete li jos jednom postaviti email na koji pisete kada zelite da dogovorite produzenje ugovora ili da zahtevate raskid? Na sajtu im je milion mail adresa, verovatno bi na vecini njih moj zahtev zavrsio u korpi
 
Ja ne znam o čemu pričaš, ovde se 30 dana velika diskusija vodila o tome. LJudi čak napravili i poređenje stare i nove cene gde si mogao da ispratiš sve i postavili na sajtu. Bilo je i po novinama, ali ako ti lično ne pratiš to i ne obraćaš pažnju i da su ti na računi napisali ne bi primetio jer ljudi nemaju naviku da čitaju ta obaveštenja.

Svakako možeš da im pišeš
Vidim da ne znas o cemu pricam, jer nisi bas procitao najbolje moju poruku. Rekoh da ne visim po forumu a pogotovo ne na mts sajtu da bi se tako informisao. Obaveza operatera je da obavesti svakog svog korisnika o promeni paketa a za to ima dosta nacina, naveo sam racun koji bi bio najbezbolniji za mts. Naravno da bi ljudi procitali kada bi se obavestenje stavilo uz racun, nema nacina da preskoce. I nemoj molim te vise da ih branis jer se vidi da naginjes na njihovu stranu, necu ulaziti u to da li radis za njih ili si na neki drugi nacin povezan ili koji su tvoji interesi.
 
Matke druže, kada si tako pravno potkovan što ih lepo ne tužiš i izboriš se za svoja ustavom zagarantovana prava i slobode koji ti po rođenju pripadaju?
 
Imam BOX 3 paket (fiksna+tv+internet) i potpaid paket (Omorika 12) što idu na dva odvojena računa.
Pa me zanima ako ne plaćam postpaid paket,a redovno plaćam BOX 3 paket,da li to utiče na dalju saradnju sa Telekomom što se tiče BOX 3 paketa (da li isključuju uslugu BOX 3 paketa,da li može da se kad istekne ugovorna obaveza od 24 meseca da se sklopi nova...)?

Hvala na odgovoru!
 
Vidim da ne znas o cemu pricam, jer nisi bas procitao najbolje moju poruku. Rekoh da ne visim po forumu a pogotovo ne na mts sajtu da bi se tako informisao. Obaveza operatera je da obavesti svakog svog korisnika o promeni paketa a za to ima dosta nacina, naveo sam racun koji bi bio najbezbolniji za mts. Naravno da bi ljudi procitali kada bi se obavestenje stavilo uz racun, nema nacina da preskoce. I nemoj molim te vise da ih branis jer se vidi da naginjes na njihovu stranu, necu ulaziti u to da li radis za njih ili si na neki drugi nacin povezan ili koji su tvoji interesi.
Ne branim, nego pokušavam da osvestim ljude kako je pravno moguće i koje su njihova prava i obaveze. Ovdew nikako ljudi da skapiraju da se ne kuka i odmah neko optužuje nego mora da se znaju svoja prava, zakon i obaveze. Po zakonu operater je dovoljno da se oglasi ma nestu gde će obaveštenje da bude trajno i to su svi uradili, a ostalo je sve dobra volja. Sad to je upitno da li je to najpovoljnije za korisnika ili ne. Slažem se da je to sve moglo da bude još transparentnije ali složićeš se da znaš i mnogo ljudi koji su kucali ugovore sa jednog na drugo ime da bi dobili ponovo veliki benefit i provajderi su se pravili blesavi iako to direktno krši njihova pravila. Nažalost sve je neki kompromis u kome je nemoguće da obe strane budu zadovoljene
 
Ma to nije nista sporno. Bzvz je da opet vrtimo i krug nesto o cemu se pisalo na veliko pre 3-4 meseca.
 
Ne branim, nego pokušavam da osvestim ljude kako je pravno moguće i koje su njihova prava i obaveze. Ovdew nikako ljudi da skapiraju da se ne kuka i odmah neko optužuje nego mora da se znaju svoja prava, zakon i obaveze. Po zakonu operater je dovoljno da se oglasi ma nestu gde će obaveštenje da bude trajno i to su svi uradili, a ostalo je sve dobra volja. Sad to je upitno da li je to najpovoljnije za korisnika ili ne. Slažem se da je to sve moglo da bude još transparentnije ali složićeš se da znaš i mnogo ljudi koji su kucali ugovore sa jednog na drugo ime da bi dobili ponovo veliki benefit i provajderi su se pravili blesavi iako to direktno krši njihova pravila. Nažalost sve je neki kompromis u kome je nemoguće da obe strane budu zadovoljene
Kratko i jasno, MTS je postupio krajnje nekorektno i tačka. Ta priča da ja treba da čitam njihove sajtove ili pratim forume, mani mi ga miko.
 
To si u pravu, bar koliko sam ja razumeo šta je trajni nosač. Lično uručenje i mogućnost ličnog čuvanja tih podataka, obaveštenja, itd...
Ono što nije je opravdanje i ko koga brani... to npr. da ne posečujem sajt. Pa ne posetim ga ja po koji mesec kada zaginem na terenu.
Pa ako ima problema i treba mi pomoć, onda odvojim vreme i sednem i pređem temu.
Iznoslil su ljudi kako su rešili te probleme, kako ih je moguće još uvek rešiti. Sam sam napisao lično iskustvo za kevu i sestru i uspešno prihvaćeno...
Vrati se na mart u porukama i čitaj, šta sad mene briga da li neko visi ili ne visi na forumu. Ako mu je bitno želi to da reši, neka čita, sve ja napisano "na trajnom nosaču podataka" :)
 
Nazad
Vrh Dno