Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Pre nego sto mi je istekao ugovr za Box 4 crveni ponudili su mi 1 mesec 50% od rate. Nakon toga kada je istekao ugovor ponudili su mi 5 meseci po 50%, da bi juce kada sam podneo zahtev za raskid ugovora pozvali me i ponudili 6 meseci po 50%...
Vidim da svakom razlicito nude i kako im sta padne na pamet...
Kako nemam drugih opcija (ne mogu da predjem na SBB ili Supernovu jer nemaju razvijenu mrezu na mom podrucju) i kako u mtsu ne mogu da uzmem neki veci paket jer ni puna brzina Crvenog paketa ne stize do mene (sto je i glavni razlog sto ne zelim da im placam vise nego sto treba...), razmisljao sam da li mi se isplati da raskinem ugovor na mesec dana pa nakon toga na istoj adresi da probam da uzmem na nekog druog clana porodice... Ili mozda da posaljem neki mail i probam da dobijem neki mesec vise od tih 6 meseci po 50% koje ponudili... Sta mislite, neki savet?
 
Mozes i na istog clana da uzmes posle mesec dana i vodi se kao nov korisnik.Bas sam se i Ja raspitivao o tome.Bitno je samo da nemas ni tv ni net mesec dana i posle postajes nov korisnik.
Pa ti vidi da li mozete da izdrzite mesec dana bez icega :D
 
Box 2, prvi racun stigo 24din, naknada za fixni 17,72din, fiksni se i ne koristi, ugovor je 12 meseci po dinar, da li i ostalima stize tako ?
Meni je priključena optika i tek nakon nedelju dana pušten signal i potpisan ugovor za Box, stigao račun za fiksni 85din za taj period. Uložio prigovor, odbijen.
 
Mozes i na istog clana da uzmes posle mesec dana i vodi se kao nov korisnik.Bas sam se i Ja raspitivao o tome.Bitno je samo da nemas ni tv ni net mesec dana i posle postajes nov korisnik.
Pa ti vidi da li mozete da izdrzite mesec dana bez icega :D
Meni su rekli navodno kada istegne ugovr ako se kasnije vodi na istog clana mora da se saceka do 3 meseca da bi se taj clan smatrao novim, a ako se prenese na nekog drugog moze i nakon mesec dana... :D
Bas se razmisljam sta da radim sto se tice ugovora, da li se strpiti mesec dana ili na kraju prihvatiti 6 meseci po 50%... :unsure::D
 
Mozes i na istog clana da uzmes posle mesec dana i vodi se kao nov korisnik.Bas sam se i Ja raspitivao o tome.Bitno je samo da nemas ni tv ni net mesec dana i posle postajes nov korisnik.
Pa ti vidi da li mozete da izdrzite mesec dana bez icega :D
Kada sam se raspitivao kod obnove, da li da raskinem na mesec dana ugovor, rekose mi da sad moram najmanje 3 meseca da budem bez usluga da bih bio nov korisnik, drugo ime ne igra ulogu jer se sada sve vodi na adresu iskljucivo. Tako meni rekose u poslovnici.
 
Kada sam se raspitivao kod obnove, da li da raskinem na mesec dana ugovor, rekose mi da sad moram najmanje 3 meseca da budem bez usluga da bih bio nov korisnik, drugo ime ne igra ulogu jer se sada sve vodi na adresu iskljucivo. Tako meni rekose u poslovnici.
Čitajte malo šta sam pisao u temi, da se ne ponavljam.
 
Da li neko ima problema sa logovanjem u Moj MTS preko weba?

Kucam korisnicko ime i lozinku, ispravne, i u narednom prozoru piše unesite email adresu da biste nastavili... Kucam svoju mts adresu a onda piše ova adresa je zauzeta...
 
Ja još od decembra prošle godine ne mogu da se ulogujem na moj mts preko neta. Takođe mi izlazi da ukucam mejl i to je njihova greška koju ne mogu da otklone. Prijavio sam to još tada i dan danas mi stoji otvoren tiket a računi su mi umanjeni jer ne funkcioniše ta usluga. Preko andrioid aplikacije na mob, logovanje radi normalno.
 
Caao ljudi. Zna li neko da li 100gb deljenog neta vazi i posle isteka ugovorne obaveze?
 
Čitajte malo šta sam pisao u temi, da se ne ponavljam.
Pokusam da nadjem sta si pisao, ali bez uspeha bar uposlednjih 3 meseca
Kada sam se raspitivao kod obnove, da li da raskinem na mesec dana ugovor, rekose mi da sad moram najmanje 3 meseca da budem bez usluga da bih bio nov korisnik, drugo ime ne igra ulogu jer se sada sve vodi na adresu iskljucivo. Tako meni rekose u poslovnici.
Ovo nema puno smisla jer bi znacilo da niko po kucama ne bi mogao da ostvari pravo na promociju jer je ista adresa...
 
Pa ništa, podneo sam zahtev za prenos u Telenor(koji se izjalovio), i kada sam pred kraj roka od mesec dana krenuo u MTS da vratim opremu, neuspešno su me zvali (koincidencija) da produžim ugovor, ne znam šta su u tom momentu nudili, jer kad sam se javio na tel, sa druge strane se nije čulo ništa, ali znam da su iz MTSa.
Od kako je oprema vraćena, na nedeljnom nivou me zovu , jer "imam uslove za optiku" i nude 12m.

Ukratko, podneti zahtev za prenos, velika verovatnoća da će neko zvati i nuditi, a nakon vraćanja opreme sigurno zovu unutar mesec dana i nude 12m.
Tako je bar bilo u mom slučaju, od kraja decembra na ovamo.
 
Aham okay, misljenja sam da je to neki standard da zovu nakon izlaska iz mreze jer te puste da blefiras pa rekoh mozda si nesto posebno napisao...

Na konto toga a najvise da pitam u vezi IDP broja, zvao ih juce (MTS) i rekoh istice mi ugovor pa zelim da pitam da li ima nekih benefita za obnovu ugovorne obaveze. Ona mi odgovorila da ima pola meseca sto sam i ocekivao. Nakon toga sam je pitao da li zna sta je IDP broj i da li mogu da ga trazim putem call centra ili bih morao u poslovnicu na sta me je pitala "kakav broj?". Ja joj rekoh da je to broj za prebacivanje usluge kod drugog operatera na sta mi je zakukala "JAOJ gospodine pa vi imate super uslugu kod nas, plavi box do 200mb, TV, omoriku 2 sa negraniceno poziva i poruka i X gb interneta i to sve placate samo 4700RSD na sta pomislih bravo, zaposlili su bota koji zna da cita sa ekrana :)) rekoh joj da meni i nije toliko bitno sta imam vec koliko placam a da kod Telenora ima 12 meseci po dinar. Rekla mi da sacekam da se konsultuje sa nekim i vratila se sa ponudom od 5 meseci sa 50% na sta sam joj rekao da telenor ima bolju ponudu i zavrsio razgovor.
 
Pre nego sto mi je istekao ugovr za Box 4 crveni ponudili su mi 1 mesec 50% od rate. Nakon toga kada je istekao ugovor ponudili su mi 5 meseci po 50%, da bi juce kada sam podneo zahtev za raskid ugovora pozvali me i ponudili 6 meseci po 50%...
Vidim da svakom razlicito nude i kako im sta padne na pamet...
Kako nemam drugih opcija (ne mogu da predjem na SBB ili Supernovu jer nemaju razvijenu mrezu na mom podrucju) i kako u mtsu ne mogu da uzmem neki veci paket jer ni puna brzina Crvenog paketa ne stize do mene (sto je i glavni razlog sto ne zelim da im placam vise nego sto treba...), razmisljao sam da li mi se isplati da raskinem ugovor na mesec dana pa nakon toga na istoj adresi da probam da uzmem na nekog druog clana porodice... Ili mozda da posaljem neki mail i probam da dobijem neki mesec vise od tih 6 meseci po 50% koje ponudili... Sta mislite, neki

Pre nego sto mi je istekao ugovr za Box 4 crveni ponudili su mi 1 mesec 50% od rate. Nakon toga kada je istekao ugovor ponudili su mi 5 meseci po 50%, da bi juce kada sam podneo zahtev za raskid ugovora pozvali me i ponudili 6 meseci po 50%...
Vidim da svakom razlicito nude i kako im sta padne na pamet...
Kako nemam drugih opcija (ne mogu da predjem na SBB ili Supernovu jer nemaju razvijenu mrezu na mom podrucju) i kako u mtsu ne mogu da uzmem neki veci paket jer ni puna brzina Crvenog paketa ne stize do mene (sto je i glavni razlog sto ne zelim da im placam vise nego sto treba...), razmisljao sam da li mi se isplati da raskinem ugovor na mesec dana pa nakon toga na istoj adresi da probam da uzmem na nekog druog clana porodice... Ili mozda da posaljem neki mail i probam da dobijem neki mesec vise od tih 6 meseci po 50% koje ponudili... Sta mislite, neki savet?
Problem kod tebe je sto je to limit mreze i ne mofu da ti smanje cenu paketa jer su paketi predefinisani. Ali koliko znam. Paket gde je brzina ispod 20Mbps je 100dinara jeftiniji. Javi se porukom da proverimo mozda ako ti ubacimo. Satelitsku televiziju dibijes brzi internet i. A i ta caka sada
Aham okay, misljenja sam da je to neki standard da zovu nakon izlaska iz mreze jer te puste da blefiras pa rekoh mozda si nesto posebno napisao...

Na konto toga a najvise da pitam u vezi IDP broja, zvao ih juce (MTS) i rekoh istice mi ugovor pa zelim da pitam da li ima nekih benefita za obnovu ugovorne obaveze. Ona mi odgovorila da ima pola meseca sto sam i ocekivao. Nakon toga sam je pitao da li zna sta je IDP broj i da li mogu da ga trazim putem call centra ili bih morao u poslovnicu na sta me je pitala "kakav broj?". Ja joj rekoh da je to broj za prebacivanje usluge kod drugog operatera na sta mi je zakukala "JAOJ gospodine pa vi imate super uslugu kod nas, plavi box do 200mb, TV, omoriku 2 sa negraniceno poziva i poruka i X gb interneta i to sve placate samo 4700RSD na sta pomislih bravo, zaposlili su bota koji zna da cita sa ekrana :)) rekoh joj da meni i nije toliko bitno sta imam vec koliko placam a da kod Telenora ima 12 meseci po dinar. Rekla mi da sacekam da se konsultuje sa nekim i vratila se sa ponudom od 5 meseci sa 50% na sta sam joj rekao da telenor ima bolju ponudu i zavrsio razgovor.
IDB broj je broj koji otkljucava port kako bi telenor mogao da koristi Telekomovo opticko vlakno na kome Vec postoji telekomov paket. Dakle Moras da podneses zahtev za raskid ispostujes otkazni rok od 30 dana kako bi ti dali isti. Problem kod togaje to da moraju da ti prekinu MTS uslugu kako bi uradili zavodjenje paketa kod njih i instalaciju i bices bez usluga dok ti Telenor ne uradi instalaciju

A sto se tice gratisa sve firme u sveti daju manji benefit za obnove nego za nove korisnike tako da tu uvek mozete da se pogadjate alixne znaci da cetw dobiti niti da osoba sa kojom pregovarate ima ovlascena da vam da nesto jos dodatno preko
 
Poslednja izmena:
Apsolutno nema nikakve logike da uz Net pakete na optici uslov bude da korisnik ima fiksnu liniju kod mts-a (kao što kolega kaže, zašto onda imaju BOX2). Ako postoji mogućnost priključenja na optiku i korisnik izabere neki od Net paketa, sigurno mu neće tražiti da prvo uzme samo fiksni kod mts-a (koji će mu odvojeno naplaćivati), pa da onda uvedu optiku. To takođe apsolutno nigde ne piše na njihovom sajtu.

Sa druge strane, cena Net paketa na optici je takva da će ih pored BOX paketa (i pogodnosti koje idu uz njih) izabrati izuzetno mali broj korisnika.
Na sajtu vam i pise dole pod zvezdicom ako odaberes samo net paket uslov je da imas fiksnu liniju na adresi ali tada dobijas mnogo manji gratis nego Ako kreiras box 2. To oko fiksnog telefona jednostavno Telekom ne zeli da se resi Fiksne telefonije i daje je uz pakete ali to moze da se smatra kao gratis usluga jer ne utice na cenu paketa cak i ti net Paketi su dosta jeftiniji sa fiksnim nego konkurencija bez fiksnog telefona.

JEDNOSTAVNO FIKSNI TELEFON U TELEKOMU TREBA SMATRATI KAO GRATIS USLUGU KOJA IDE UZ PAKET A NE MORATE DA KORISTITEVI NE UTICE NA CENU
Na sajtu pise. Ispod. Ponude.
Ako je član koji je postavio pitanje uzimanja harača u obliku fisknog telefona, znao sve ovo i nepogrešivo je informisan o ponudi operatora, kao i shamanNS, onda je znao da MTS u svojoj ponudi praktično i nema solo net pakete.
Ja priznajem da sam verovao u ponudu i cenovnik sa sajta, te sam zato uporno tvrdio da se ne plaća 660 dinara pride za uslugu koju korisnik ne zna da će imati sve dok ne dobije prvi račun, odnosno prva dva računa jedan za net, drugi za telefon.
Naravoučenije: net bez telefona tražiti kod drugih operatora, jer je ponuda na MTS sajtu obmana po rečima shamana i zliga.
Pod zvezdicom da je obavezno imati fiksnu liniju na adresi
 
Da li je moguće da mts odobrili raskid ugovora, zbog lošeg funkcionisanja svojih usluga, bez da u tom trenutku ne traži od korisnika da izmiri sva prethodna dugovanja? Pa da mu nakon par meseci pošalje opomenu pred utuženje, koja je stigla dva dana nakon isteka roka za uplatu duga?

Opomena se odnosi na period iz januara 2021, u tom mesecu usluga je radila jako loše, a nekih desetak dana uopšte je nije ni bilo. Januara 2021-e je korisnik poslao više prigovora. Nakon toga je korisnik nastavio da koristi uslugu do aprila i redovno izmirivao sve obaveze prema provajderu, da bi onda raskinuo ugovor zbog lošeg funkcionisanja usluga (kao i mnogi korisnici u naselju)

Sve do danas korisnik uopšte nije ni bio svestan da ima neki dug prema provajderu. Niti su ga u periodu od januara pa do aprila dok je bio njihov korisnik obavestili o postojanju bilo kakvog duga. Takodje ni tokom raskida ugovora ga nisu obavestili o postojanju duga. Realno gledano ne postoji nikakav dug.

Generalno što se tiče raskida na zahtev korisnika, Da li korisnik mora da isplati sva dugovanja pre raskida ugovora, da li ima pravo da raskine ugovor a da nije isplatio sva zaduženja?
Po Zakonu ako 3puta reklamiras za istu stvar i nerese Ti problem imas Pravo za raskid ali moras i da imas pisane tragove i odgovore na tvoje reklmaacije, tj. Ako. Si zvao Kolcentar verovatno nemas ako Si pisao prigovore na mail dobijao Si odgovore. Slobodno kontaktiraj Efektivu udruzenje za zastitu potrosaca odlicni su i super Mogu da te savetuju
Zanimljivo. Čemu onda net paketi, kad su to ustvari box 2 paketi (net+fiksni) sa nepovoljnim cenama?😁
Jer npr Ti Si podstanar fiksni se Vodi na tvoju gazdaricu i ona zeli da se vodi na nju da bi ga zadrzala a internet je na tebe jer ona ne zeli da se vodi iogurna d ajoj ne napravis dug pa da nju ganjaju posle jer ako bi uzeo box 2 paket a ne solo net. I fiksni i internet moraju da se vode na istu osobu
 
Poslednja izmena:
Oooooozbiljna parazitska firma, i pored toga sto sam identican scenario doziveo pre 2 god okruglo ponadam se za 2 god valjda su se sabrali moroni. Podneo zahtev za optiku koja je btw. 2 metra od moje zgrade, zgrada akvizirana jos pre 2 godine, za 2 godine nisu u stanju da istu puste sa bandere u zgradu, cekao od zahteva (10.12.) Do juce, juce ih poslao ne u 3 vec 33 pi mat. Za mene je mts apsolutno zavrsena prica.... Volim sve sto je domace ali ima da castim kada to ***** budu prodali a pacove koji trenutno parazitiraju u istom najure kao najvecu bedu.
Ajde javi se porukom da vidimo gde je zapelo Resicemo sve, ima i nas koji znaju da rade svoj posao
 
Na sajtu vam i pise dole pod zvezdicom ako odaberes samo net paket uslov je da imas fiksnu liniju na adresi ali tada dobijas mnogo manji gratis nego Ako kreiras box 2. To oko fiksnog telefona jednostavno Telekom ne zeli da se resi Fiksne telefonije i daje je uz pakete ali to moze da se smatra kao gratis usluga jer ne utice na cenu paketa cak i ti net Paketi su dosta jeftiniji sa fiksnim nego konkurencija bez fiksnog telefona.
Na stranici sa Net paketima nigde nema zvezdice koja navodi da je uslov za Net paket na optici fiksna linija kod mts-a.

 
LINK: Kako da posatnem korisnik...

Piše da mora fiksni. Ko zna, možda se i to skoro promeni uvođenjem optike. Daleko od toga da ne odrade, jedino što umeju da budu spori.
Ko nije radio u državnim firmama, ne vredi mu objašnjavati :)
 
Optika je uvedena pa i dalje mora fiksni i ne stavljaju oni uslov za fiksni zato što ne mogu drugačije, već zato što tako žele.
 
Imam BOKS 4 crveni optika
Uvedena mi instalacija ali nije spojena tek treba.
Jedno pitanje
Imam li prava na ukupno 3 Iris boksa posto imam 3 izvoda za tv?
Imam li prava na svich zbog 3 priključka?
Imam li pravo na ekscenčer za net?
I da li plavi boks 4 donosi nešto više od crvenog vredi li da se predaje na njega?
Hvala unapred na odgovoru
 
Ima MTS sajt na kom su jasno istaknuti paketi... Na osnovu čega si birao koji paket da uzmeš ako te osnovne stvari o paketima ne znaš?

p.s. "excenčer" (extender) nije "džabe" tj 1 din uz Crveni Box4, jeste uz Plavi.
 
Imam BOKS 4 crveni optika
Uvedena mi instalacija ali nije spojena tek treba.
Jedno pitanje
Imam li prava na ukupno 3 Iris boksa posto imam 3 izvoda za tv?
Imam li prava na svich zbog 3 priključka?
Imam li pravo na ekscenčer za net?
I da li plavi boks 4 donosi nešto više od crvenog vredi li da se predaje na njega?
Hvala unapred na odgovoru
Da donose ti monteri switch
 
Pozdrav svima.
Treba mi mala pomoć i informacije oko mts tv.
Elem, ako neko može da mi kaže kakav je kvalitet TV signala i da li je konstantan i postojan, odnosno da li ima prekida u prijemu i ako da koliko često?
Hvala puno unapred.
Pozdrav.
Tv ti ide preko internet signala sto znaci da ako ikad se prekine internet prekinuo bi ti se i tv. A sto se desava na optici skoro nikad, a na Bakru tj tel parici samo ako poatoji problema na mrezi ja na 2.lokacije imam. Mts i nikad do sad nisam Imao prekid evo vec 10.godina

U Kursumliji Bakar i Bg optika
 
Nazad
Vrh Dno