Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Ne bi smelo da se desi jer bi to onda bilo lažno reklamiranje (ne bi bilo na probu kako su objavili), ali svakako pročitaj šta potpisuješ kad odeš u poslovnicu.
 
Da pitam sta ste uradili da dobijete 3-4 meseca za dinar uz nov ugovor? Imam box 2 koji je istekao krajem decembra,idem u poslovnicu ona kaze vrati opremu i to je to,zovem korisnicki centar dobijem isti odgovor,izgleda nije im stalo do musterije.
Ima ipak tu i beotel koji daje 3 meseca i cena ispadne skoro isto,trazicu migracioni kod i zdravo,pre 2 godine sam hteo beotel (kao nov korisnik telefona) oni kazu nema privatnih portova a eto ima slucajno jedan za mts adsl tj njihov,tokom tih 2 godina imao sam problema oko prekida i ping-a koji je dan danas duplo veci u odnosu na druge korisnike i oni to izgleda neznaju resiti.
 
Poslednja izmena:
jos sporije ce ti resiti kad si na drugom provajderu..

Sent from Galaxy S8
 
Ево сад видех на КП... Али моје питње је било: да ли могу да се 6 месеци ''гребем'' о МТС-ову антена телевизују (коју бих ставио на други ТВ) без последица на уговорену Бокс4 обавезу? Да ми не кажу да не може једно и друго на истој адреси, или да ми не увале уговор за антену на 24 месеца, него да им по истеку УО вратим сву опрему и онда се определим где ћу и шта ћу...

Antena nema veze sa Box-om. Nju zasebno fakturišu na računu, ali ne može bez ugovorne obaveze...
 
Da pitam sta ste uradili da dobijete 3-4 meseca za dinar uz nov ugovor? Imam box 2 koji je istekao krajem decembra,idem u poslovnicu ona kaze vrati opremu i to je to,zovem korisnicki centar dobijem isti odgovor,izgleda nije im stalo do musterije.
Ima ipak tu i beotel koji daje 3 meseca i cena ispadne skoro isto,trazicu migracioni kod i zdravo,pre 2 godine sam hteo beotel (kao nov korisnik telefona) oni kazu nema privatnih portova a eto ima slucajno jedan za mts adsl tj njihov,tokom tih 2 godina imao sam problema oko prekida i ping-a koji je dan danas duplo veci u odnosu na druge korisnike i oni to izgleda neznaju resiti.
Podneseš molbu, ja sam to odradio u poslovnici, i sačekaš odgovor.

Sent from my MI MAX using Tapatalk
 
Ево сад видех на КП... Али моје питње је било: да ли могу да се 6 месеци ''гребем'' о МТС-ову антена телевизују (коју бих ставио на други ТВ) без последица на уговорену Бокс4 обавезу? Да ми не кажу да не може једно и друго на истој адреси, или да ми не увале уговор за антену на 24 месеца, него да им по истеку УО вратим сву опрему и онда се определим где ћу и шта ћу...

Pazite antena plus je prvih 6 meseci besplatno samo što sad nenude raskid utoku tih 6 meseci nema više probe ni ovde ni na ponudi za iptv već samo besplatni meseci.
 
Ia li neko info da li će uskoro biti nekih tableta uz box? Ima samo yoga tab 8 trenutno
 
  • Like
Reagovanja: M J
@jok:

Odakle ti ta informacija? Ja sam uzeo IPTV (mts TV) na probu 6 meseci pre desetak dana i u ugovoru u detaljnom opisu kampanje po kojoj je on sklopljen piše crno na belo:

Zaključno sa danom isteka probnog perioda od 6 meseci korišćenja mts TV usluge pretplatnici imaju pravo da bez naknade otkažu ugovor, uz obavezu povratka terminalne opreme.

Takođe nisam video da su išta menjali na sajtu Antene, a tamo i dalje stoji sledeće:

Ukoliko se uključite u promociju do 28. februara 2018. godine i potpišete ugovor na 24 meseca, televizijske kanale usluge Antena PLUS možete besplatno da pratite prvih 6 meseci ugovorne obaveze.
Ukoliko se odlučite da vratite opremu i da otkažete uslugu, potrebno je da to uradite pre isteka probnog perioda od 6 meseci.
https://mtsantenatv.rs/vesti.html

Dakle, ako u ugovoru ne nude raskid, treba ih prijaviti za obmanu, tj. lažno reklamiranje. Takve stvari su jednostavno nedopustive. U svakom slučaju treba pročitati pažljivo ugovor na licu mesta ili tražiti da vam agent pokaže tu stavku kojom je regulisano pravo na otkazivanje ugovora unutar tih 6 probnih meseci.
 
Poslednja izmena:
Jasno je da se ugovor potpisuje na dve godine ali je prvih 6 meseci probno. Ako vratite opremu u tih prvih šest meseci ugovor se raskida bez posledica.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Због тога и питах... Има ли ико да је потписао уговор за антену, са намером да врати опрему након 6 месеци, па да нам тачно каже какви су услови?
 
Jasno je da ne bi smelo da se zove "probno" da nema mogućnosti raskida ugovora bez ikakvih posledica.
 
Tako su meni rekli da su sad sam besplatni meseci prošle sedmice u poslovnici kad sam se raspitivo da li to još nude i da li može da se raskine utoku tih 6 meseci.
 
Tako su meni rekli da su sad sam besplatni meseci prošle sedmice u poslovnici kad sam se raspitivo da li to još nude i da li može da se raskine utoku tih 6 meseci.


Ti si im nagovesto da uzimas i da ces da vratis posle 6 meseci i onda su te oni fino odvratili. Moze sigurno da se vrati oprema sve pise fino u ugovoru.20180129_193612.jpg20180129_193548.jpg
 
Pisao danas cet podrsci za onih 50% popusta na IPTV i kaze mi da uz Orion ADSL koji trenutno imam ne mogu da koristim mts tv jer oni nemaju saradnju sa ovim provajderom, kao moze samo uz njihov internet ili internet provajdera sa kojima saradjuju. Da li je ovo istina ili ponovo njihova glupost? Ne razumem kako nemaju saradnju kad za ADSL moraju da koriste njihovu infrastrukturu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Moraju valjda i kompatibilan net modem da imaju?
Da li uopste moze IPTV da ide bez rutera za net?
 
Mogu samo neki bezvezni operateri, tj. oni koji ne nude televiziju, svako ko ima svoju tv ponudu ne moze mts tv. Zar mts tv ne ide samo preko fiksne linije, mora i net?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Može bez net paketa, ali nikako ne može bez neta u globalu. Postoji odvojen net protok koji je rezervisan za IPTV i nije ga moćuće koristiti za normalan surf.
 
Tako je, samo što ne ide na internet taj protok, nego na interne mts servere.
 
Kad smo već kod tog protoka... Ćale ima stari box 4 paket (istekla ugovorna obaveza, sad jurim neki mesec "za dinar" za novu ugovornu obavezu), sa netom 10Mb i 2 IPTV STB-a. Pre nego što je uzeo drugi STB, brzina je bila 10Mb (net paket) + ~3Mb za IPTV, tako da je ukupno bilo oko 13Mb. Par meseci nakon što je uzeo dugi STB, primetio sam da je brzina linka pala na ukupnih ~10Mb i da dostupna brzina neta (za surf) zavisi od toga da li su STB-ovi uključeni ili ne.

Tako ima situaciju da je sa jednim uključenim STB-om, dostupna brzina ~7Mb, dok je sa uključena oba samo 4Mb. Par puta je prijavljen problem, ali nikad nisu rešili. Ne živimo u istom mestu, pa nikad ne uspevam da se sretnem sa serviserima koji izlaze na teren.

Pretpostavljam da je došlo do problema prilikom konfigurisanja porta za drugi STB, ali pošto ćaletu to nije predstavljalo neki problem (dovoljna su mu i ova 4Mb), radi tako već više od godinu dana...
 
Za svaki STB uredjaj se dodaje + 4Mb/s, sto znaci da za internet paket od 10Mb/s sa dva STB-a port treba da bude konfigurisan na 18Mb/s, naravno ukoliko linija to dozvoljava. Ukoliko ne port ce biti konfigurisan na manju brzinu na stetu internet protoka.

Ako je linija losa ili ne moze da izvuce ukupno vise od tih 10-ak Mb onda je to u redu s njihove strane ali ako nije tako onda je ovo jos jedno potkradanje korisnika jer sam video vise ovakvih slucajeva.

Ukoliko si u mogucnosti izbaci screenshot sa parametrima linije da vidimo kako stoje stvari.
 
Okačiću prvom prilikom. Definitivno je bilo konfigurisano na 13-14Mb/s pre uzimanja drugog STB-a.
 
sa ovim novim stb-ovima i meni se smanjivala brzina neta dok sam imao dva i tada sam odlučio da im vratim jedan pošto ja baš retko gledam tv
dok su bili oni stari obli bilo je sve ok
 
Poslednja izmena:
Istekao mi ugovor krajem decembra,odlucio da predjem na beotel adsl,u sredu otisao u poslovnicu da vratim opremu i da dobijem MIK,kod sam dobio medjutim opremu nije htela da prihvati i kaze da vratim opremu cim beotel pusti net,reko aj jos bolje.
Juce potpisem ugovor sa beotel da bi kasnije dobio odgovor da je mts odbio zahtev jer sam korisnik box paketa,tako ja otisao ponovo da konacno vratim opremu i resim problem ali radnica u poslovnici nece da uzme opremu nazad,nekoliko puta ja njoj postavljam pitanje zasto odbija a ona gura krivicu beotelu,da bi na kraju rekla da vidim sa sefovima poslovnice u ponedeljak (dosao pri kraj radnog vremena).
Zbog ovakvog ponasanja ja cu mts ubuduce zaobilaziti koliko god moguce,i tokom ugovora imao sam dosta problema snjima.
 
Bezobrazna borba za svakog korisnika. Mogu da shvatim donekle to kod manjih provajdera ali jedna kompanija da pravi ovakve gluposti...


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Treba pomoc:
Vezano na moj zadnji post,danas idem ponovo u mts poslovnicu da vratim opremu i ona ponovo odbija kaze procedura je u pitanju,zovem beotel oni kazu da su to gluposti i da treba da vratim opremu da bi doslo do realizacije,idem ponovo u mts poslovnicu vec iznerviran situacijom i objasnjavam im neke stvari da bi radnica iz poslovnice pozvala beotel i nakon razgovora rekla da ce biti za najmanje 24 sata reseno.
Tako ja odem kuci i zovem beotel,operaterka kaze da ih niko nije zvao i da oni nepricaju snikim vec idem mailom,da nema sanse dok nevratim opremu i tako u krug,i tako ja ponovo odem do poslovnice da radnica mi celo vreme objasnjava da moram cekati do realizacije i da beotel pusti signal,tek onda da vratim opremu,nekima je to kao trajalo i do 15 dana i opremu moze uzeti nazad (onako da joj stoji) ali mi se racunaju svi dani do realizacije tj beotel pusti svoj net.
Sta se tacno desava ovde i kakva su iskustva tokom prelaza sa box paketa na drugog adsl provajdera? moracu slati i mail ratelu.
 
Poslednja izmena:
Šibni odmah prigovor u online pisarnici (ili kakvo je već sada rešenje). Nema tu 15, 30 dana (orion je furao tu priču za 30 dana). Čim ih je RATEL pritegao (kasnije sam uporedio datume, kada sam dobio pisani odgovor RATEL-a), isti dan kada je RATEL postupio po mom predmetu sam dobio MIK sms-om. Nakon toga poslao opremu poštom i papa. Cela suština MIK-a je da korisnik obavi tranziciju i da bude što kraće bez neta.

Tvoja situacija je obrnuta u odnosu na 90% slučaja ovde, jer su svi bežali od manjih provajdera kod Telekoma, koji je alfa i omega za ADSL infrastrukturu, i verovatmo je imao neku skraćenu proceduru za te migracije. Ali i dalje nemaju pravo da zavlače sa MIK-om.

EDIT: raspisao se ja, a sad tek videh da si MIK već dobio. Ali sve to isto važi, džabe MIK ako odbijaju da ispoštuju svoj deo obaveze.

Sent from my LG-K430 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Šibni odmah prigovor u online pisarnici (ili kakvo je već sada rešenje). Nema tu 15, 30 dana (orion je furao tu priču za 30 dana). Čim ih je RATEL pritegao (kasnije sam uporedio datume, kada sam dobio pisani odgovor RATEL-a), isti dan kada je RATEL postupio po mom predmetu sam dobio MIK sms-om. Nakon toga poslao opremu poštom i papa. Cela suština MIK-a je da korisnik obavi tranziciju i da bude što kraće bez neta.

Tvoja situacija je obrnuta u odnosu na 90% slučaja ovde, jer su svi bežali od manjih provajdera kod Telekoma, koji je alfa i omega za ADSL infrastrukturu, i verovatmo je imao neku skraćenu proceduru za te migracije. Ali i dalje nemaju pravo da zavlače sa MIK-om.

EDIT: raspisao se ja, a sad tek videh da si MIK već dobio. Ali sve to isto važi, džabe MIK ako odbijaju da ispoštuju svoj deo obaveze.

Sent from my LG-K430 using Tapatalk
Poslao prigovor.
 
Nazad
Vrh Dno