Šta je novo?

[MTS] BOX paketi

Jel ove pametne uticnice daju samo novim korisnicima za dinar? Za nas stare ful cena?
 
Ako se kupuje box na sajtu...
 
Meni se na računu za mart aktivirao Dorcel dodatak u iznosu od 599din:D

Juče sam išao do telekom poslovnice da preselim uslugu iz stana u kojem sad živim na novu adresu ali nažalost na novoj adresi nemam optiku. Kad sam im rekao da mi nije problem da se prebacim na adsl jer postoji priključak za fiksnu telefoniju rečeno mi je da to ne može već da sad moram da potpišem novi ugovor od 24meseca po ceni većoj za 750din u odnosu na paket koji sad koristim...

Da li je moguće da moram da potpisujem novi ugovor ili postoji i neko drugo rešenje?
Ja isto imam trenutno BOX2 sa optikom i treba da podnesem zahtev za preseljenje usluge (ostalo je jos nekih 10 meseci do isteka UO od 24 meseca, prvih 12 meseci je bio aktivan benefit 1 dinar).

Na drugoj adresi najverovatnije nema jos mts optike, ali postoji Supernova (za koju je vec istekao ugovor).
ADSL mi je neprihvatljiv. Napomenucu prilikom zahteva da bi mi odgovaralo da potpisem i novi ugovor za Supernovu, kad vec nema na toj adresi mts optike.
Da li je tako nesto izvodljivo? Da se sa mts optike predje na Supernovu?
 
Prošle godine nije moglo bez plaćanja penala mts-u (moj brat prešao zbog selidbe, isti slučaj kao tvoj).
 
Da li znas da li su penali bili standardni (preostali meseci * puna cena | broj meseci za koje je dobijen benefit * puna cena)?

Ili su to neki drugi penali.
 
Smanjili iz razloga što im troškovi davanja besplatnih meseci (12, pa čak i 18) i očekivan prihod od novih korisnika ne daju više vrednost sa kojom bi bili u plusu. Čim se vrednost promeni eto nama ponovo 12m, samo pitanje je, jer je ovo po meni pokazatelj da baš i nije sjajna situacija u firmi, jer sa ovih besplatnih 6m više ni stare korisnike ne mogu da privuku, a kamoli nove... Ili možda grešim.
 
Ma naravno da nema ekonimske logike davati 12 ili 18 meseci gratis, to je jasno. Samo je malo prebrzo ovo, prvo nudili 18 ili čak i 20 meseci, pa palo na 9, pa vrlo brzo na 6.
 
Istekao ugovor u SBB-u nude 12 meseci po 1 dinar za novi ugovor ovi iz MTS-a zvao 3,4 akvizitera 6 meseci po 1 dinar max.Izgleda da SBB kreće u kontraofanzivu na korisnike.Sad kad im SBB preuzme par desetina hiljada korisnika,ostaće im samo ovi neprofitabilni sa 20 i 18 meseci gratis.
 
Istekao ugovor u SBB-u nude 12 meseci po 1 dinar za novi ugovor ovi iz MTS-a zvao 3,4 akvizitera 6 meseci po 1 dinar max.Izgleda da SBB kreće u kontraofanzivu na korisnike.Sad kad im SBB preuzme par desetina hiljada korisnika,ostaće im samo ovi neprofitabilni sa 20 i 18 meseci gratis.
Meni Sbb nudi 18 meseci po 1 dinar,za ugovor na 30 meseci za eon light duo paket...čekam još 9 dana da mi istekne ugovor u mts-u pa da vidim šta mi je činiti...Jetel nudi 14 meseci po 1 dinar za ugovor na 29 meseci,samo internet 300/150mb,2300 din posle besplatnog perioda...
 
Da li neko zna šta se dešava sa mojmts nalogom ako na dve lokacije imam box3 pakete? Da li ću imati poseban nalog na mojmts-u ili će sve biti pod jednim?
Znači oba ugovora su na moje ime, na različitim lokacijama
 
Ma naravno da nema ekonimske logike davati 12 ili 18 meseci gratis, to je jasno. Samo je malo prebrzo ovo, prvo nudili 18 ili čak i 20 meseci, pa palo na 9, pa vrlo brzo na 6.
Ima dok god stari korisnici peglaju razliku (odnosno, dok ima kritične mase)i tada ide i agresivna kampanja za nove korisnike da bi ih pridobili i za godinu dana (do isteka benefita) popunili rupu jednog broj starih korisnika kojima ističe ugovor i emigriraju kod drugih. E tih starih korisnika je sve manje.
 
Imam box 3, srednji, godinu free od januara meseca. Net je tada bio 250-80,sada vidim 400-200,da li oni to automatski ne povećavaju brzinu, ili ih moras nazvati.
 
Ne povecavaju brzinu uopste starim korisnicima, to vazi samo za nove... Ukoliko 'oces te nove brzine, mora nov ugovor
 
Znam, i ja sam bio kod njih. tako je, SBB povecava svima i starim i novim korisnicima, nazalost MTS ne praktikuje tu politiku. A verujem da tek sad nece kada su smanjili i benefite za potpis novog ugovora (sa 12 na 6 meseci) itd itd.. Sad krece naplata i udaranje po usima od strane MTS-a
 
Iako imam sbb, u subotu sam potpisao BOX 3 (fiksni + mobilni + iris tv).
Dok sam zvao call centar, rekoše mi da ću imati 6 meseci upola cene a ostatak u punoj jer imam aktivan Fiksni i Mobilni (doduše istekla mu ugovorna obaveza) pa mi je samo jedna nova usluga i to mu dođe 5 + 1=6 ako apliciram online.
Tako i beše, došli ljudi, instalirali, ja se potpisa jedno 5x i to je to. Naknadno će doneti drugi box, a poštom ću dobiti utičnicu i sijalicu.

Sve ok. Dobio sam mnogo bolje od očekivanog, slika je odlična, nema zastoja i seckanja - jedino sveukupno nije na nivou EON-a ali očekivao sam daleko lošije jer je na bakru - *** nisam mogao da nađem gde mi je fiksni da provere da li radi...

Sedoh malopre da pročitam ugovor a tamo piše da mi je mesečna naknada 10 meseci u pola cene a ostatak puna!?!?!

Naravno sijalice, box 3 u 3, online naručivanje i +1 mesec gratis se ne pominju.

I šta sada to znači? Šta da uradim kada mi sedmi mesec stigne pun račun?
 
Iako imam sbb, u subotu sam potpisao BOX 3 (fiksni + mobilni + iris tv).
Dok sam zvao call centar, rekoše mi da ću imati 6 meseci upola cene a ostatak u punoj jer imam aktivan Fiksni i Mobilni (doduše istekla mu ugovorna obaveza) pa mi je samo jedna nova usluga i to mu dođe 5 + 1=6 ako apliciram online.
Tako i beše, došli ljudi, instalirali, ja se potpisa jedno 5x i to je to. Naknadno će doneti drugi box, a poštom ću dobiti utičnicu i sijalicu.

Sve ok. Dobio sam mnogo bolje od očekivanog, slika je odlična, nema zastoja i seckanja - jedino sveukupno nije na nivou EON-a ali očekivao sam daleko lošije jer je na bakru - *** nisam mogao da nađem gde mi je fiksni da provere da li radi...

Sedoh malopre da pročitam ugovor a tamo piše da mi je mesečna naknada 10 meseci u pola cene a ostatak puna!?!?!

Naravno sijalice, box 3 u 3, online naručivanje i +1 mesec gratis se ne pominju.

I šta sada to znači? Šta da uradim kada mi sedmi mesec stigne pun račun?

Ako je ugovor povoljniji za tebe, pozovi se na ugovor.

Ljudi su obično imali suprotan problem (dogovoreni benefit je bio povoljniji od uslova iz ugovora).
 
Pa ako ugovoru piše 10 meseci ne bi trebalo da ti sedmi mesec dođe pun račun. Ako ipak stigne (mada mislim da neće) podnesi prigovor
 
Upravo tako, to je na papiru koji je oficijelni, biće tu zanimacije - generalno pravno sve je na mojoj strani, mada možda ima neka caka da me z...
 
Nisam bio odavno na forumu i ne mogu da nađem da li je bilo pisano ili ne ali strasno me interesuje zašto je ovako očajan kvalitet preko STB-a dok preko Iris go aplikacije se jasno vidi da imaju dobar FHD?
 
Zato što si na DSL netu i pustili su ti SD kvalitet na TV usluzi? (= na STB nemaš HD kanale a na aplikaciji imaš)
 
@Drakenzen traži im aktivaciju HD usluge na Iris TV-u. Sami će ti reći da li postoje tehničke mogućnosti ili ne.
 
Nazad
Vrh Dno