Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Još jedno novo iskustvo sa šaltera mts banke od skoro aktiviranog u mome gradu. Naime krenuo sam da podignem gotovinu na pomenutom šalteru. Medjutim uspeo sam da podignem samo 50.ooo dinara jer je toliki dnevni limit za master karticu (default) , iako sam ja za master podesio limit na veću sumu novca . Tako da ako mislite da na mts šalteru podignete veću sumu od 5oooo dinara, ponesite sa sobom i Dinu.
 
Mislim da je službenik to sproveo kroz sistem Poštanske na klasično podizanje sa kartice preko šaltera, bez korišćenja mts softvera. Kod nas u Leskovcu imamo troje mladih koji se još uvek uhodavaju, mada videvši dokumentaciju uputstva da im je sistem delimično zasnovan na komandnoj liniji (na jednom od papira je skrinšot sa nečim što liči na dos ili terminal) tako da, ne zamerite im što bi im predstavilo smetnju da pređu na drugu aplikaciju, iako to u biti stvari nije problem oko koga klijent bi trebalo da ima razumevanja i saznanja.
 
Mislim da si to isto mogao na bankomatu, problem je podizanje deviza ukoliko nema ekspoziture
Naravno da sam mogao kao i ranije što sam, medjutim ovoga puta su mi jednim delom trebali nešto sitniji apoeni nego što se na bankomatu dobijaju (uglavnom 2ooo din). Iz toga sam razloga išao na šalter za mts račune,pa me je začudilo da se primenjuje Default limit za master karticu a ne onaj koji sam ja definisao.. Verovatno će kada se uhodaju doći sve na svoje mesto..
 
Poslednja izmena:
Nakon problema sa aplikacijom oglasila se i NBS:
Поштовани господине... ,
Поводом Ваше притужбе коју је Народна банка Србије, Сектор за заштиту корисника
финансијских услуга примила на поступање банке Банка Поштанска штедионица а.д. Београд (у даљем тексту: Банка), у вези са мобилном апликацијом, обавештавамо Вас да је Народна банка Србије предузела активности из своје надлежности, након чега се Банка изјаснила да је спровела
анализу након које је идентификовала проблем и одмах упутила захтев за решавање пружаоцу софтверског решења (вендору), који је спроведен, проблем уклоњен и нова верзија апликације
објављена на Google Play store где се може и преузети.
Имајући у виду да је Банка поступила по Вашем приговору и извршила исправку наведеног проблема, обавештавамо Вас да је достављањем овог обавештења поступак по притужби окончан.
С поштовањем...

Ništa o tome što korisnici nisu bili pogodno obavešteni i nisu mogli da koriste usluge za koje plaćaju mesečno održavanje paketa.
 
To je skoro pa genericki odgovor koji NBS salje na sve (ili bar vecinu) prituzbi, a banke ocigledno imaju mehanizam da uvijek opravdaju prituzbu, u smislu da su preduzele odredjene korake kako bi se rijesio problem klijentu. Klasicno obmanjivanje korisnika...
 
@Condor Kako generički odgovor, kada su konkretno rekli šta je uradila BPŠ, a to je ovo što su i napisali, aplikacija je ažurirana na verziju 3.3. gde su otklonjenje greške.
 
Napisao sam "skoro pa genericki", u smislu da prilagode odgovor konkretnom problema, ali ni blizu da se nesto potrude... Kontaktiraju banku, ovi ponude neku nebulozu kao resenje problema (manje ili vise) i onda NBS uzvrati kako je problem rijesen. Samo prepoznajem patern u poredjenju sa nekim od mojih 100% opravdanih prituzbi.
Poenta je, mala vajda od NBS-a za ove sitnije prigovore. Ako je u ovom gore slucaju covjeku update aplikacije rijesio problem, super, ali u dosta slucajeva ne rijese nista.
 
Jel slao neko IBAN/SWIFT info za devizne uplate nakon pripajanja mts-a postanskoj i koji je poslao?

U "Moja dokumenta" na webappu, kada skinem "instrukcije za placanje" dokument, u njemu stoji SWIFT kod mts banke KMEBRS2Z, dok postanska ima SBPORSBG, pa nisam siguran koji poslati. Za IBAN deluje da je isto tj. da ide samo RS35 ispred broja racuna.
 
Jesam, u maju prošle godine, tako što sam preko četa tražio informaciju o tome, i oni su mi poslali word dokument sa potrebnim informacijama.
U delu SWIFT stoji SBPORSBG, iban je kao što si i rekao.
 
Kartica se automatski reizdaje i šalje poštom. Ako si imao samo Master, dobićeš i Dinu, pin za nju stiže posebno.
 
Pre više od 4 godine otvorio sam štedni devizni rč na 10 god kod stare MTS banke.
S obzirom na situaciju, odlučio sam se da razročim.
U potpisanom ugovoru u čl. #3, stoji da prilikom prevremenog razročenja na zahtev klijenta pripisuju trenutno važeću kamatu za period koji je protekao.
Trenutno je NKS na 36 meseci 3.80%, a oni mi nude 0.8%!
Imam još jednu štednju ugovorenu pre 15 meseci na 36M, ali posle pripajanja, u ug stoji da se u slučaju prevremenog razročenja isplaćuje kamata za štednju po viđenju, u sad kažu da je po viđenju 0%, dobijam šipak!
Za rč iz MTS banke sam pisao molbu .
 
na koji period si potpisao i posle kojeg perioda razorocavas?
 
Ova kod stare mts na 10god, razročavam posle 4ipo, a drugi kod mts poštanske na 36 meseci, razročio posle 14m.
 
Trebalo bi onda da dobijes bar kamatu koja vazi na 12 ili 24,36 meseca?
Nemoguce da je 0.8% i kao stednja po vidjenju.
 
Treba da dobiješ kamatu koja je važila u trenutku oročenja za oročenje od 3 godine.

Za ovo na 10 godina
 
Zavisi kako je ugovoreno. Klasična oročenja imaju tu klauzulu da se za prevremeno oročenje dobija 0 ili kamata po viđenju. Posebna su oročenja gde kamata zavisi od dužine oročenja, gde se ugovara maksimalno trajanje.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno