Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@slaksm
Obrisao sačuvani telefon u smislu "broj telefona" koji naravno vidim u podacima na nalogu, ili kao "registrovan uređaj" na nalogu (u tvom slučaju iphone)?
Možda glupo pitanje, ali ovo drugo mi nekako ima više smisla, a ja možda iz nekog razloga ne nalazim tu opciju u podešavanjima.

Aktivaciju si odradio kao postojeći ili novi korisnik?
 
Pa zato mi je čudno, nemam tu opciju nigde. 🤨
Logujem se na "online.mtsbanka.rs/webapp"

20230203_164543.jpg
 
Poslednja izmena:
izgleda da je to od telefona do telefona, ja nisam imao nikakav problem do sada koji su neki ovde prijavljivali
 
Verovatno nije ni skrolovao skroz dole

I valjalo bi koristiti računar mnogo je pregledniji nego mobilni telefon.
 
Jeste druže, skrolovao je, nije baš toliki...
Isprobano na dva računara, svaki ćošak je pregledan i na telefonu i računaru ne bi li mu nešto promaklo pre postovanja.
Jeste preglednije na računaru, ali screenshot je lakši s telefona, skoro pa indentičan je prikaz. Jednostavo, kod mene ne postoji 6. opcija - Mobilno bankarstvo. Skroz mi neverovatno.
 
Jako je bitno da se bankarske (ali i druge app) aplikacije uvek ažuriraju na poslednju verziju jer su tu uglavnom uključene bezbedonosne ispravke koje još bolje u datom vremenu čuvaju bezbednost bankarskih naloga. Iako se dešava da neke funkciju krenu da ‘baguju’, ispravi se to brzo i developeri vide uglavnom gde je problem.

Problem može da nastane kad je aplikacija jako stara i neažurirana, a nova verzija je suštinaki izmenjena pa prelazak na noviju verziju posle dužeg ne ažuriranja može da ‘zbuni’ app i onda nastaje problem sa informacijama.

Takođe se namerno blokira rad osetljivih aplikacija za starije verzije softvera jer postaju nebezbedni za korisnike i laki za krađu podataka.

Verujem da većina ovde to zna, ali eto čisto da napomenem ove info za one koji su manje upućeni u ove stvari. Nadam se da niko neće imati problema sa Mobi BPS u budućnosti. Meni od otvaranja računa odlično radi i nikada mi poruke ne kasne. ✌🏼
 
Ta verzija priče i jeste za manje upućene, jer narocito bankarske aplikacije ne funkcionišu na takav način.

Kod bankarskih aplikacija se sve odvija na serverskoj strani a ne na klijentskoj strani, i sve sigurnosne zakrpe su instalirane tamo
klijentska strana je samo prilagodjeni pristup ebankingu.
 
Ta verzija priče i jeste za manje upućene, jer narocito bankarske aplikacije ne funkcionišu na takav način.

Kod bankarskih aplikacija se sve odvija na serverskoj strani a ne na klijentskoj strani, i sve sigurnosne zakrpe su instalirane tamo
klijentska strana je samo prilagodjeni pristup ebankingu.
Pa samo bih se donekle složio sa tvojom konstatacijom. U koliko je uvedena nova funkcija m bankinga (drugačiji način logovanja, nova funkcija plaćanja, novi meni za korisnika, dodatna podešavanja...) kako će to moći da funkcinoiše na aplikaciji u kojoj trenutna verzija, odnosno ne ažurirana, nema te funkcije? Tek sa ažuriranjem, ona i praktično i vizuelno dobija te opcije. :)

Takođe, starije verzije iOS i Android platformi nemaju odgovarajuče bezbedonosne mehanizme koji odgovaraju trenutnom vremenu, pa samim tim i banka ne želi da dopusti korisnicima da koriste njenu app na takvim zastarelim i nebezbednim verzijama softvera. Ovo nije vezano samo za naše banke, već je ovo politika skoro svih banaka na svetu koje imaju m i e banking. Nema prilagođenja e i m bankingu u koliko nema ažuriranja, slično kao i sa softverskim updejtovima. :)

Ažurirajte app kada možete, nije poenta da vam bude gore korišćenje nove verzije, već naprotiv. (y)
 
Evo ja prvi put vidim da mobilna app ne radi, ne radi login. Jeste, stara je, ona "crvena", ali radila pre neki dan.
Do sada sam je hvalio, nikad nisam naleteo da ne radi, evo danas, "pokusajte ponovo" x100. Nisam hteo da prelazim na novu, "plavu", radilo je sve, a i da su onemogucili staru, potrebano je da ispise odg poruku da je update obavezan.
Da li je neko pouzdano doznao da mora nova app uopste?
 
Poslednja izmena:
@Milos996
To je sve tralala prica, jer nije uvedeno apsolutno nista novo.
da podsetim...pricamo o postanskoj stedionici koja sve trci pa saplice da uvodi neke nove stvari.
 
To je to što se tiče crvene. Ne radi više, mora da pređeš na novu a kad pređeš neće ni ona raditi. Ukratko.
Gore gde se pominje starija verzija softvera telefona i slično, pretpostavljam da je moj xiaomi 11t sa miui 13.0.9 verzijom i zakrpom za Android 12 od 1.11.2022.godine dovoljno napredan za sistem poštanske štedionice.
 
Evo i ja upadoh u zeciju rupu. Mozda bolje da sam sacekao neki dan.
Clean install nove sa store, deinstall pre toga, clear storage za staru i zapeo kod pina. Vec je pisano gore, nece pa nece i to je to. Ako proradi uopste nadam se da je ova plava samo rebrenidrana. Inace zagovarama opciju ako radi ne diraj, tim pre sto sam u bransi pa znam kako to ide i u "boljim kucama". Rokovi, rokovi ...
 
Evo i ja upadoh u zeciju rupu. Mozda bolje da sam sacekao neki dan.
Isto ti je cekao, ili ne cekao...app ne radi pa ne radi u oba slucaja.

sto nikako ne ide u prilog prici kako treba auzirati jer banka brine o bezbednosti sa novijom verzijom aplikacije.

100% su nas obezbedili da ni ne mozemo da se ulogujemo
 
EVo recimo sada nema vise mobilnog profila, dakle, obratio sma paznju pri registracijaij kao postojeci, uredno poruka da je broj/uredjaj vec zaveden.
Zelite li update profila, yes. Tu ga je ocigledno uredno obrisao jer i posle nekoliko pokusaja ispoctka nije vise bilo poruke da postoji, to je ok. Taj deo im radi.
E sad, mozda im ne radi aktivacija mobilnog bankarstva uopste akko ikome app radi, a cini mi se da sam video na prethodnim stranama da nekome i radi. Bitno je da se zna jel onima kojima app radi su koristili novu app i ranije pa su aktivirali mobilno bankarstvo jos odavno. Sada sa update brise se profil uredno, ali puca kreiraje novog.
Reviewi app na google storu kazu da ne radi, ali ne znam da li i onima koji su od ranije imali plavu. Sto se azutnosti podataka tice, na store kaze da je minimum Android 4.4, Google to proverava pri submitu novih app i to je onda najvervatnije tacan podatak.
 
Nadam se da će vam ove probleme rešiti uskoro. Šteta što se banka malo više ne pozabavi tim stvarima koje odvače mlade ljude od njih, mada i ostale banke u Srbiji nisu nešto bolje a uglavnom su i skuplje... Ostaje nam samo da se svi nadamo da neko iz banke prati ovaj forum i da nešto preduzima po tom pitanju. Aplikacija nije loša u odnosu na druge banke, ali toliko tehničkih problema je obesmišljava. Javite kada se ti problemi budu rešili. ✌️
Isto ti je cekao, ili ne cekao...app ne radi pa ne radi u oba slucaja.

sto nikako ne ide u prilog prici kako treba auzirati jer banka brine o bezbednosti sa novijom verzijom aplikacije.

100% su nas obezbedili da ni ne mozemo da se ulogujemo
Evo meni radi sve od samog početka. Stiže sve na vreme, rade sve funkcije na telefonu, ne kasne mi poruke, ne izbacuje mi nikakve greške... Priča o bezbednosti aplikacije je vezana za sve aplikacije sa osetljivim informacijama, ne samo za PBŠ...
 
Ovo je server side problem. App na store je updejtovana jos 12, dec 2022. Kakvo pracenje foruma, tu se dize uzbuna i nema spavanja dok se ne resi.
Drugi deo stoji, MTs app je pre 5-6 godina mozda bila i najbolja, Sve radilo, ne menjaj, krpi samo sta se mora.
Otkad ti Milos996 koristis ovu plavu app?
 
Evo meni radi sve od samog početka. Stiže sve na vreme, rade sve funkcije na telefonu, ne kasne mi poruke, ne izbacuje mi nikakve greške... Priča o bezbednosti aplikacije je vezana za sve aplikacije sa osetljivim informacijama, ne samo za PBŠ...
Dečko, iz koje si ti bajke prispeo :love:
Kod njih nikad, ali ništa, nije radilo kako treba.
U MTS banci sam od samog otvaranja. Ako radi jedno, ne radi drugo, ako radi i jedno i drugo, ne radi treće, ili radi jedno, a drugo dvoje ne radi..i tako do besvesti.

Inače,.pored svih nefunkcionalnosti , kao i drugima ..i meni izbacuje grešku prilikom kucanja PINa. Tek iz drugog puta mi dozvoli da imam pristup lično mojim sredstvima.
 
Ovo je server side problem. App na store je updejtovana jos 12, dec 2022. Kakvo pracenje foruma, tu se dize uzbuna i nema spavanja dok se ne resi.
Drugi deo stoji, MTs app je pre 5-6 godina mozda bila i najbolja, Sve radilo, ne menjaj, krpi samo sta se mora.
Otkad ti Milos996 koristis ovu plavu app?
Ja sam otvorio račun početkom januara ove godine (relativno skoro), tako da mi je od početka bila ova plava app na iOS verzija 3.2. Prešao sam iz UniCredit Banke koja je postala bezobrazna sa cenama održavanja računa a i usluge uopšte. Ja zaista od otvaranja računa nijedan problem nisam ima, ni sa prenosima para interno niti i externo. Uvek sam mogao da se ulogujem na nalog nez broblema i na kompu i na telefonu. Sve poruke na vreme stižu. Kartice su mi na vreme stigle putem pošte. U odnosu na UniCredit, ovo me baš iznenadilo, pre svega jer svi znamo da PBŠ nije baš user friendly banka i uglavnom ne ide za modernim tokovima. Još samo Apple Pay da uvedu i što se mene tiče, za 250 RSD mesečno i svim deviznim i štednim računima ja sam i više nego zadovoljan. Ali apsolutno razumem ljude koji imaju probleme i ne mogu da koriste normalo online usluge banke što je neprihvatljivo u današnje vreme.
Dečko, iz koje si ti bajke prispeo :love:
Kod njih nikad, ali ništa, nije radilo kako treba.
U MTS banci sam od samog otvaranja. Ako radi jedno, ne radi drugo, ako radi i jedno i drugo, ne radi treće, ili radi jedno, a drugo dvoje ne radi..i tako do besvesti.

Inače,.pored svih nefunkcionalnosti , kao i drugima ..i meni izbacuje grešku prilikom kucanja PINa. Tek iz drugog puta mi dozvoli da imam pristup lično mojim sredstvima.
Ne znam da li sam iz bajke, voleo bih da jesam, ali ja za sada stvarno nisam imao problema. Doduše ja tek račun imam od pre mesec dana, pa je možda i to razlog. Zaista se izvinjavam što mi za sada sve radi kako treba. Meni je zaista krivo što postoje problemi, ali očigledno je da ih nemoju svi korisnici podjednako. :)
 
Kako 250rsd? Trenutno je 175.12rsd.
Misliš da uvođenjem ApplePay bi bio red da podignu cene usluga?
Ako si bot, apsolutno se slažem sa tobom :alien: 💪
 
Kako 250rsd? Trenutno je 175.12rsd.
Misliš da uvođenjem ApplePay bi bio red da podignu cene usluga?
Ako si bot, apsolutno se slažem sa tobom :alien: 💪
Ja sam baš to i pisao na forumu pre neku nedelju. Ne znam kako, ali i na ugovoru mi je održavanje 250 RSD, još uvek mi ništa skidano nije, ali videću kada skinu za prvi mesec. Naravno da ne mislim da treba da dižu cene održavanja zbog Apple Pay-a, ja sam zbog nižih cena i prešao u BPŠ. :)

Ne razumem vređanje da je neko bot, korisnik sam banke i usluge koliko i ti. Nema potrebe za vređanjem, ovo je forum gde se svačija iskustva mogu podeliti, bila ona pozitivna ili negativna. ✌️
Mislim da je za nove korisnike, nakon uredbe NBS-a, puna cena održavanja?
Ja viću kada skinu za održavanje, za sada su skinuli samo 350 RSD za izradu MasterCard debitne kartice.
 
Pa deluješ kao futuristički bot ,koji se vratio u sadašnje vreme , među nas kojima sve delimično funkcioniše ili ne funkcioniše.
Prosto , zvučiš nerealno.
Biti bot je korisno, daleko od uvrede.
 
Pa deluješ kao futuristički bot ,koji se vratio u sadašnje vreme , među nas kojima sve delimično funkcioniše ili ne funkcioniše.
Prosto , zvučiš nerealno.
Biti bot je korisno, daleko od uvrede.
Hahahhaha pa eto, i meni malo postaje čudno što nemam baš nekih problema sa korišćenjem, ali otom potom, možda i meni krenu problemi uskoro. Ne znam da li to možda ima veze sa tim što sam ja novi korisnik računa, pa nisam 'prebacivan' iz mts banke već direktno registrovan u BPŠ. Mada ko će ga znati, samo se zaista nadam da neću imati probleme kao vi sa aplikacijom i uslugama. :geek:

Ipak ne bih da budem bot, pa makar i onaj iz budućnosti 😂😅
 
Nemaju ni svi stari probleme, oni kojima je android setovan da automatski odrađuje update aplikacija su normalno prešli na plavu aplikaciju (provereno sa dva prijatelja). Problem je nastao sada krajem januara kada je pušten force update gde su nešto zeznuli pa niti radi stara niti nova.
 
Moze li nekako da se vidi stanje racuna na dan izvrsenja neke transakcije ili bar stanje na odredjeni datum?

Kupim nesto skoro nedelju dana pre kraja 2022 i iz nekog razloga transakcija stajala na cekanju vise od nedelju dana i izvrsi se tek u januaru. Posto sam znao da ce mi zbog toga biti naplaceno 175din, prebacim nesto malo preko toga. Pre par dana stize mi 3 smsa jedan za drugim kako sam u nedozvoljenom minusu od 1.99din. Ne znam kojom magijom, s obzirom da je bilo dovoljno za naplatu odrzavanja. Morao sam da prebacim 2 din da izadjem iz minusa, to skinuto odmah i sad pretpostavljam da cu platiti jos jednom 175din zbog te transakcije od 2din.
 
Nemaju ni svi stari probleme, oni kojima je android setovan da automatski odrađuje update aplikacija su normalno prešli na plavu aplikaciju (provereno sa dva prijatelja).
Netačno. Ja isključivo manuelno nadograđujem aplikacije (i OS) i pažljivo biram šta ću da nadogradim.
Naučio sam iz iskustva a i iz branše, u potpunosti se slažem sa @churla .
 
Kod njih se ne zna nikad ništa. Imaš uvid u jedne transakcije, u druge nemaš.
Verovatno ti se izvršila neka transakcija,koja je bila na čekanju, rezervisana tj. ,pa je povukla dinare koje si imao, a pošto se naplata održavanja računa izvršava isključivo preko dinarske partije , dobio si upozorenje o nedozvoljenim minusu i zateznu kamatu od 1,12rsd.
Tako je, moraš ponovo da platiš isti račun :love:
 
Vidi se da je lose vreme, pa sedimo ovde :)
Milos996 tvoj slucaj ovde nije validan za test i ovaj konkretan problem Zato i pitah od kad imas.
Za update nisam ni znao, odn ne mogu da tvrdim da je store nudio upgrade crvene app. Mozda jeste, ne znam. Naravno da je sve na manual. Ne mogu da verjem da ima (puno) ljudi koij to drze na auto. Neiskusno.
Ovde je problem sto pri installu nove app se brise profil za "mobilno bankarsto", iako bi trebao samo update. Ne bi to bio problem da ne puca create novog profila. Msm da je to
glavni uzrok.
E sad testa radi valjalo bi znati da li radi za potpuno nove korisnike ovih dana, da li uspevaju da kreiraju nalog, mobilni profil i sve redom od nule. Ako radi, onda je to data issue, nesto sa brisanjem/inaktivacjom starog profila nije ok, pa ne uspeva ni kreiranje novog. Krerianje pina je samo zavrsni korak akrivacije koju korisnik vidi.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno