Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sad izbacuje ovo. Kakva je ovo zezancija? Još mi kazu dodjite do poslovnice da završimo. Šta da završimo? Ja da sam hteo da dodjem ne bih otvarao online.

Kako se podnosi zahtev za prekid da me izbrisu?

Screenshot_20230124-173136.png
 
Sta tacno pokusavas?

Koristi bar racunar, a ne aplikaciju.
Dobro pitanje šta pokušavam kad njima ne radi server.
Hoću kao što mi je rečeno da preko naloga nastavim i dovršim otvaranje računa. Pukao je server prvi put , puca i sada.
Problem sam izlazio na čet na svom nalogu. Dobio sam odgovor, ali se agent isključio i pukao im server. Evo slike. Prvi deo gde se završava sa dozvolite da nastavite sa unosom nisam video, jer se zablokirao čet i ceo nalog iz kojeg sam morao da izadjem , pa sve opet. Naravno, čet se izgubio.

Screenshot_20230124-174942.jpg
 
Pa kao što ti je napisano, negde se zahtev zaglavio, pozovi sa mobilnog telefona koji si koristio za registraciju naloga korisnički servis i traži da obrišu taj započeti. Nakon toga ćeš moći da kreneš ispočetka.
 
@nemanja.10 i ja tako reagujem kao ti. Ludnica. Bezobrazluk. U 21. veku ne moze online, puca im server. Ej bre sunce im. Sramota.
Bez da te uvredim, ali daj nekom drugom da ti otvori račun, jer tebi nešto ne ide.
Ja sam početkom godine otvorio sestri, zbog prijema plate, i nikakvih problema nisam imao.
Ti nešto započinješ, pa prekidaš, pa nisi video, pa “puko” server…I ovo muke ti traju već duže vreme. Ne razumem. 😕
 
Bez da te uvredim, ali daj nekom drugom da ti otvori račun, jer tebi nešto ne ide.
Ja sam početkom godine otvorio sestri, zbog prijema plate, i nikakvih problema nisam imao.
Ti nešto započinješ, pa prekidaš, pa nisi video, pa “puko” server…I ovo muke ti traju već duže vreme. Ne razumem. 😕
Još prvi put im je pukao server na poslednjem koraku, pa posle na četu. Njihova greška.
 
Nije problem da se negde pogresi. Citam i drugi se zale. Lakse je otvoriti Paypal nego ovo. To nam nesto govori.
 
Imam Master card, Račun plus, još dok je bila MTS Banka. Treba Grku da uplatim depozit za letovanje. Uputiše me na Paysend - hoće li to funkcionisati, vidim da može da se poveže sa karticom? Izabrati opciju uplate na račun u banci?
Najviše me kopka taj swift koji mi traži Grk da mu pošaljem kao potvrdu o uplati - hoće li mi Paysend to dostaviti?
Znam da se redovnom uplatom preko banke dobije swift, ali provizija je paprena.
Unapred hvala na odgovoru!
 
@srgor76 ako mu uplatiš direktno na IBAN putem PaySend-a, to će biti izvršeno posredstvom SEPA transfera (bržom metodom doznaki za članice evrozone) tako da će uplatu primiti ako ne u toku istog dana, onda sutradan, ali biće mu vidljiva uplata.
 
Slučajno saznah da je od prošle nedelje i Vršačka ekspozitura PŠ (jedan šalter) dobila softver MTS banke i postala jedna od ekspozitura plus ,iako na sajtu dostupnih ekspozitura plus to još nije evidentirano.
 
Što je možda slučaj na primer i u Leskovcu otkad su je proširili sa susednim lokalom, te sada ima 4 šaltera pa ne bi me iznenadilo da jedan od njih je i sa mts softverom.
@yugokoral uplata i isplata deviza nije moguća u običnim ekspoziturama.
 
Danas mi je naplaćeno 100 RSD - naknada za korišćenje MoneyGet bankomata. Da li sam propustio nešto?
Pokušaću da pošaljem neki prigovor ovih dana.
Ovo je opis transakcije: Tx Naknada: MULTICARD 100, NOVI SAD
 
Ja sam koristio X puta MoneyGet, nisu mi nikada naplatili nista.
 
Da li ti je na Multicard bankomatu izašao ekran Poštanske štedionice ili je sve vreme bio MoneyGet interfejs? Čudi me, jer sam na oba tipa podizao bez problema. U svakom slučaju bi trebalo da su uvezli kartice u sistem, ali mogući su propusti.
 
Ja koristim isključivo taj moneyget bankomat jer mi je najbliži, nikad ništa mi nisu naplatili takođe. Ako krenu da naplaćuju proviziju, bežim verovatno u RF.
 
Pisao sam agentu preko onog četa, podneli su zahtev i u roku od par minuta stornirali transakciju, bez objašnjenja kako i zašto se to dogodilo.
Ali sve pohvale zbog ažurnosti tim ljudima sa kojima se dopisujemo tamo :D
 
Programeri ex mts banke: šta da stavimo na početnu stranu?
Bpš: neki tekst.
Tekst: (slika ispod)

Dodatno Mts banka app je otišla u off. Logovanje na novoj ne radi, dođe donunosa pina i dalje neće, ni nakon deinstalacije, instalacije, brisanja keša, podataka, ni nakon 10 deinstalacija i instalacija. Ni nakon instalacije stare verzije mts banke, brisanja iste, instalacije nove.
Pomoć na 0800: probajte da ugasite i upalite telefon.
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-02-01-01-13-39-370-edit_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-02-01-01-13-39-370-edit_com.android.chrome.jpg
    98.5 KB · Pregleda: 56
Što je možda slučaj na primer i u Leskovcu otkad su je proširili sa susednim lokalom, te sada ima 4 šaltera pa ne bi me iznenadilo da jedan od njih je i sa mts softverom.
@yugokoral uplata i isplata deviza nije moguća u običnim ekspoziturama.
Iz razgovora sa sluzbenicom na šalteru za Račun plus račune bivše MTS banke, saznah da su u januaru imali ubrzani kurs u vezi integracije u sistem pomenutih racuna, iz gotovo svih ekspozitura koje nisu integrisane u ovaj sistem.. Tako da je vrlo moguće da je i u svim preostalim ekspoziturama instaliran softver racuna MTS banke na po jednom salteru.. To svakako treba proveriti...
 
@GogiVs što me apsolutno ne čudi, jer sam danas bio do Poštanske radi zahteva za izradu Visa internet kartice pa je službenici bilo neophodno praćenje uputstva. Pritom, organizaciona struktura filijale im je preraspoređena, te na svakom šalteru je određeno da se rade samo pojedinačne grupe radnji (primer: prvi šalter je za zahteve, drugi isplatu, treći uručenje kartice i četvrti devizne poslove pa na svakom idu srodni zadaci). Bilo me je sramota posle svega još i da pitam da li je određen šalter za mts banku, ali informisaću se kada mi bude stigla kartica i o tome.
 
Sinoć prodam 10€ ,uzeo dinare da imam na dinarskoj partiji zbog mesečnog održavanja , maločas pogledam,..
Raspoloživo : 0rsd
Rezervisano : 0rsd.

Nisu valjda povećali održavanje računa na 1170rsd ?
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-02-01-19-54-12-814-edit_rs.mts.banka.jpg
    Screenshot_2023-02-01-19-54-12-814-edit_rs.mts.banka.jpg
    81.6 KB · Pregleda: 34
  • Screenshot_2023-02-01-19-54-38-116-edit_rs.mts.banka.jpg
    Screenshot_2023-02-01-19-54-38-116-edit_rs.mts.banka.jpg
    68.1 KB · Pregleda: 26
Kako to tebi radi aplikacija? Meni iz korisničke podrške stiglo ovo obaveštenje

Поштовани,
Тренутно постоји технички проблем у раду апликације. Проблем је пријављен и ради се на решавању истог.
Замолићемо Вас да се за то време служите својим е-банк налогом.
Срдачан поздрав,
Ваша Банка Поштанска Штедионица
 
Meni isto ne radi. Koje verzije app imate, vama što radi? Meni je ona najstarija (crvena), sa kojom nikada problema nije bilo.
 
Svratio i ja do ekspoziture koja nije među ove Plus, i tamo je neka reorganizacija, izgleda da će stvarno da uvedu u svaku (ili barem u većini) da bude i šalter sa softverom za Račune Plus.

Što se tiče aplikacije, kod mene radi najnormalnije.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno