Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Stigao juce Master bez problema, tacno 15 dana pre isteka stare. U aplikaciji vidim da je gotova i DINA, iako je pre nikad nisam dobio od mts banke, pretpostavljam da ce za par dana stici i ona.

Osim standardnog aktiviranja i prve transakcije na bankomatu zbog PIN-a, u uputstvu stoji i ovo: "Da biste karticu koristili kao beskontaktnu, potrebno je da prvu transakciju obavite putem kontaktnog cipa." Mozda gresim, ali ne secam se da je to pre bilo potrebno.

Pogledajte prilog 347290
Koliko vidim rok važenja je skraćen sada je 3 godine.
 
Da, mislim da je tako svuda, pre je bilo obično 4, ređe 5 god. Zato je DINA 5 god. 🙃

Inače, nisu mi skinuli onih 100 din. za reizdavanje iako je kartica primljena i aktivirana. Mts je skidala 500 din. čim kartica uđe u proces izdavanja. I posle kažu PŠ najgora. :cool:
 
Isto stigla kartica danas. Da li aktivacija ide nakon što istekne stara? Od Dine i dalje ništa...
 
Jeste li vi koji ste dobili trazili Dinu eksplicitno, ili ste je prosto "docekali"?
 
Tražio - ne tražio, u obavezi su da izdaju, i to važi za sve banke
 
Zato i pitam. Evo, sem sto je nesto uzasno spor sad desktop site, ne vidim gde bih na sajtu "zatrazio" Dinu. Ono slucajno svratih ovde i to me je podsetilo da mi istice i Master za neki mesec.
A primetio sma da za devizna placanja, zato i skoro pa iskljucivo koristim mts, da je i dalje zovemo tako, ne naplacuju ono odrzavanje u slucaju promene. Samo ako se promeni dinarska pozicija.
Mozda sam nesto propusito poslednjih meseci?
 
Iako je kartica uredno aktivirana i prosla bankomat i prva POS placanja, a svi kanali potrosnje otvoreni - vec peti put mi odbija online placanje, izbacuje "we cant authenticate you", ne prepoznaje karticu. U ponedeljak korisnički... 👌
 
Primetio sam da kada placam Master karticom u prodavnicama mi nekad traze PIN kod, a nekad placanje prodje bez toga. Kako to funkcionise, zar ne bi trebalo svaki put da kucam PIN kod?
 
Iznos je povecan, sad je za MC do 4.000 bez pina (licno probao), a za Visu 5.000 (ovo nisam probao licno u skorije vrijeme, ali info se moze pronaci guglanjem).

P.S. Takodje, vazno je naglasiti da ovi gore limiti vaze za bezkontaktna placanja, ako prodavac karticu ubaci u POS terminal (iz bilo kog razloga, meni se desavalo), onda mora pin uvijek, nevezano za iznos!
 
Jeste li vi koji ste dobili trazili Dinu eksplicitno, ili ste je prosto "docekali"?
Automatski banka salje Dinu na adresu. Isto je i sa MC. Na zalost nekima kartce ne stizu na adresu. To se meni desilo. Stigao mi je koverat sa PIN-om ali ne i kartica. U aplikaciji sam deaktivirao tu Dinu koja nikada nije stigla...prijavio sam je kao izgubljenu. To su mi naplatili 200 din. Onog trenutka kada sam je ugasio u aplikaciji se automatski pojavila nova Dina. Ona je stigla posle 5 dana. Ja sad cekam novu MC jer stara istice krajem meseca. Cekam je vec 6 dana od kad je aktivna u sistemu...na zalost jos ne stize.
 
@Wired
Meni je, otkad je kartica prešla iz statusa "u procesu kreiranja" u "aktivna", prošlo 3 radna dana dok nije stigla, što je skroz ok. Nema pravila, mada uglavnom stigne. Činjenica je i da su nesigurni sa isporukom. Doduše, kad se setim kako je to izgledalo prosle godine sa Rajfajzenom i iracunom - ovo je bajka.
 
Krenula igranka. Kartica radi na bankomatu i POS terminalima (i sa PIN-om i beskontaktno), ali online placanje ne prolazi nikako, stalno izbacuje "we can't authenticate you". Zovnem podrsku, pita me one standardne gluposti da li je aktivirana itd. Kad smo utvrdili da sam pismen, kazem joj da sigurno nije do sajtova, jer sam probao da platim na najmanje 6-7 različitih (Waikiki, A1 online plaćanje računa, nekoliko kladionica, plaćanje mts BOX računa) i svaki put je izbacilo isto obaveštenje, kao na slici u prilogu. Pri tome je plaćanje prošlo odmah posle toga bez ikakvih problema RF karticom, tako da nema govora da je do sajtova. Kaze, u redu, sad cu poslati kolegama da provere, javice vam na mail. Bukvalno posle minut stize mail: "Поштовани, До банке нису стигли покушаји тако да не знамо разлог одбијања вероватно је проблем до сајта. Срдачан поздрав." :D ***, stvarno da se covek zapita jesu li oni normalni i ima li tamo iko da makar cita ili slusa sta mu se prica?!?

Sad ce me zeznuti za ovu Mastercard akciju. Starom ne mogu da placam jer je gase na kraju meseca, a nova ne prolazi. Dok je oni oporave, bice Nova godina.
 

Prilozi

  • Capture.png
    Capture.png
    36 KB · Pregleda: 34
Krenula igranka. Kartica radi na bankomatu i POS terminalima (i sa PIN-om i beskontaktno), ali online placanje ne prolazi nikako, stalno izbacuje "we can't authenticate you". Zovnem podrsku, pita me one standardne gluposti da li je aktivirana itd. Kad smo utvrdili da sam pismen, kazem joj da sigurno nije do sajtova, jer sam probao da platim na najmanje 6-7 različitih (Waikiki, A1 online plaćanje računa, nekoliko kladionica, plaćanje mts BOX računa) i svaki put je izbacilo isto obaveštenje, kao na slici u prilogu. Pri tome je plaćanje prošlo odmah posle toga bez ikakvih problema RF karticom, tako da nema govora da je do sajtova. Kaze, u redu, sad cu poslati kolegama da provere, javice vam na mail. Bukvalno posle minut stize mail: "Поштовани, До банке нису стигли покушаји тако да не знамо разлог одбијања вероватно је проблем до сајта. Срдачан поздрав." :D ***, stvarno da se covek zapita jesu li oni normalni i ima li tamo iko da makar cita ili slusa sta mu se prica?!?

Sad ce me zeznuti za ovu Mastercard akciju. Starom ne mogu da placam jer je gase na kraju meseca, a nova ne prolazi. Dok je oni oporave, bice Nova godina.
Izvinjavam se ako je glup predlog, ali probaj da blokiraš internet kanal preko aplikacije toj kartici, i onda ponovo aktiviraš, možda se nešto resetuje na taj način.
 
@lale87
Nije to, i ja sam pomislio. Prvo, nije im tačno ni ono što piše da aktivacijom nove stara automatski postaje neaktivna, trenutno su obe aktivne. Pošto nije prolazilo online plaćanje, blokirao sam staru privremeno i opet probao sa novom da platim, ista stvar. Na kraju sam je deblokirao.
Izvinjavam se ako je glup predlog, ali probaj da blokiraš internet kanal preko aplikacije toj kartici, i onda ponovo aktiviraš, možda se nešto resetuje na taj način.
Nije glupo, isto sam pomislio i već probao, ništa.
 
Prije par dana slicnu (ako ne identicnu poruku) sam dobio prilikom placanja Intesinom kreditnom na Shoppster.rs, ponovio sam placanje i proslo je iz drugog pokusaja (odmah minut-dva kasnije). Pritom, prilicno sam siguran da nisam pogrijesio verifikacioni kod koji se salje SMS-om...
Vjerovatno nije isti problem u pitanju i vjerovatno si vec pokusao vise puta uzastopno da platis na istom sajtu, ali ako slucajno nisi, obavezno pokusaj.

A podrska, nemam rijeci, tesko onom ko je osudjen na njihovu milost!

P.S. Inace, meni se ovo prvi (i jedini) put desilo (mislim na tu "we cannot authenticate" poruku) otkad koristim online placanje.
 
@lale87
Nije to, i ja sam pomislio. Prvo, nije im tačno ni ono što piše da aktivacijom nove stara automatski postaje neaktivna, trenutno su obe aktivne. Pošto nije prolazilo online plaćanje, blokirao sam staru privremeno i opet probao sa novom da platim, ista stvar. Na kraju sam je deblokirao.

Nije glupo, isto sam pomislio i već probao, ništa.
Čudno. Meni radi normalno, sve prolazi. A jedina razlika izmenje nas je ta što je meni staroj istekao rok.
 
Pritom, prilicno sam siguran da nisam pogrijesio verifikacioni kod koji se salje SMS-om...

P.S. Inace, meni se ovo prvi (i jedini) put desilo (mislim na tu "we cannot authenticate" poruku) otkad koristim online placanje.
Ja uopšte ne mogu da stignem do verifikacionog koda. Unesem ručno broj kartice i sve redno i kad kliknem na "nastavi", izbaci mi onu poruku, znači pre nego što dobijem sms. Probao sam više puta, naravno.
Čudno. Meni radi normalno, sve prolazi. A jedina razlika izmenje nas je ta što je meni staroj istekao rok.
Pošto su kartice sa rokom važenja do kraja nekog meseca, a nova uvek stigne pre isteka tog meseca, morao si imati neki kratak period kad su ti se preklopile. Sećaš li se jesu li ti obe bile aktivne ili si prosto počeo da koristiš novu, sve bilo ok i nisi ni proveravao da li je stara automatski deaktivirana ili ne? Mada, ne vidim neku poentu ni u tome, jer probao sam da blokiram staru i opet je bilo isto.
U četvrtak ili petak je bio prekid od pola dana, nisu prolazile Master kartice.
Probao danas na 2 sajta i ne radi.

Smešno je što ste se svi vi sa foruma potrudili više da pomognete, nego onaj kome je to posao. I bukvalno svaki predlog je bio smisleniji od maila zvanične korisničke podrške. Mislim da će poslati mail za 10-ak dana sa nekim sistemskim botovskim objašnjenjem u jednoj rečenici.
 
Pošto su kartice sa rokom važenja do kraja nekog meseca, a nova uvek stigne pre isteka tog meseca, morao si imati neki kratak period kad su ti se preklopile. Sećaš li se jesu li ti obe bile aktivne ili si prosto počeo da koristiš novu, sve bilo ok i nisi ni proveravao da li je stara automatski deaktivirana ili ne? Mada, ne vidim neku poentu ni u tome, jer probao sam da blokiram staru i opet je bilo isto.
Jeste stigla je pre isteka stare, samo što je ja nisam koristio odmah, već je bacio u fioku i tu mi je stajala sve dok mi za nešto nije bila potrebna. U međuvremenu stara je već bila istekla.
 
Drugari, ja nisam mogao da verifikujem plaćanje (3DS) Erste MC-om na Paysendu sa kombinacijom Ubuntu/chromium. Tek kad sam prešao na win10/edge prošlo mi je plaćanje. Razmotrite i tu mogućnost.
 
Jel su ovi ludaci uveli provoziju kada uplacujes dinare na svoj racun???

Edit

Moja greska, moze delete.. Koincidencija :)
 
Poslednja izmena:
Samo ako uplaćuješ direktno na svoj račun u pošti. Uz protočni račun i navođenje svog spojeno kao poziv na broj se ne naplaćuje provizija.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno