Toshiro Mifune
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 30.07.2021
- Poruke
- 394
- Poena
- 95
Koliko vidim rok važenja je skraćen sada je 3 godine.Stigao juce Master bez problema, tacno 15 dana pre isteka stare. U aplikaciji vidim da je gotova i DINA, iako je pre nikad nisam dobio od mts banke, pretpostavljam da ce za par dana stici i ona.
Osim standardnog aktiviranja i prve transakcije na bankomatu zbog PIN-a, u uputstvu stoji i ovo: "Da biste karticu koristili kao beskontaktnu, potrebno je da prvu transakciju obavite putem kontaktnog cipa." Mozda gresim, ali ne secam se da je to pre bilo potrebno.
Pogledajte prilog 347290
Automatski banka salje Dinu na adresu. Isto je i sa MC. Na zalost nekima kartce ne stizu na adresu. To se meni desilo. Stigao mi je koverat sa PIN-om ali ne i kartica. U aplikaciji sam deaktivirao tu Dinu koja nikada nije stigla...prijavio sam je kao izgubljenu. To su mi naplatili 200 din. Onog trenutka kada sam je ugasio u aplikaciji se automatski pojavila nova Dina. Ona je stigla posle 5 dana. Ja sad cekam novu MC jer stara istice krajem meseca. Cekam je vec 6 dana od kad je aktivna u sistemu...na zalost jos ne stize.Jeste li vi koji ste dobili trazili Dinu eksplicitno, ili ste je prosto "docekali"?
Možda je ovo razlog zbog kog ne prolazi. Samo nagađam.Starom ne mogu da placam jer je gase na kraju meseca, a nova ne prolazi.
Izvinjavam se ako je glup predlog, ali probaj da blokiraš internet kanal preko aplikacije toj kartici, i onda ponovo aktiviraš, možda se nešto resetuje na taj način.Krenula igranka. Kartica radi na bankomatu i POS terminalima (i sa PIN-om i beskontaktno), ali online placanje ne prolazi nikako, stalno izbacuje "we can't authenticate you". Zovnem podrsku, pita me one standardne gluposti da li je aktivirana itd. Kad smo utvrdili da sam pismen, kazem joj da sigurno nije do sajtova, jer sam probao da platim na najmanje 6-7 različitih (Waikiki, A1 online plaćanje računa, nekoliko kladionica, plaćanje mts BOX računa) i svaki put je izbacilo isto obaveštenje, kao na slici u prilogu. Pri tome je plaćanje prošlo odmah posle toga bez ikakvih problema RF karticom, tako da nema govora da je do sajtova. Kaze, u redu, sad cu poslati kolegama da provere, javice vam na mail. Bukvalno posle minut stize mail: "Поштовани, До банке нису стигли покушаји тако да не знамо разлог одбијања вероватно је проблем до сајта. Срдачан поздрав."***, stvarno da se covek zapita jesu li oni normalni i ima li tamo iko da makar cita ili slusa sta mu se prica?!?
Sad ce me zeznuti za ovu Mastercard akciju. Starom ne mogu da placam jer je gase na kraju meseca, a nova ne prolazi. Dok je oni oporave, bice Nova godina.
Nije glupo, isto sam pomislio i već probao, ništa.Izvinjavam se ako je glup predlog, ali probaj da blokiraš internet kanal preko aplikacije toj kartici, i onda ponovo aktiviraš, možda se nešto resetuje na taj način.
Čudno. Meni radi normalno, sve prolazi. A jedina razlika izmenje nas je ta što je meni staroj istekao rok.@lale87
Nije to, i ja sam pomislio. Prvo, nije im tačno ni ono što piše da aktivacijom nove stara automatski postaje neaktivna, trenutno su obe aktivne. Pošto nije prolazilo online plaćanje, blokirao sam staru privremeno i opet probao sa novom da platim, ista stvar. Na kraju sam je deblokirao.
Nije glupo, isto sam pomislio i već probao, ništa.
Ja uopšte ne mogu da stignem do verifikacionog koda. Unesem ručno broj kartice i sve redno i kad kliknem na "nastavi", izbaci mi onu poruku, znači pre nego što dobijem sms. Probao sam više puta, naravno.Pritom, prilicno sam siguran da nisam pogrijesio verifikacioni kod koji se salje SMS-om...
P.S. Inace, meni se ovo prvi (i jedini) put desilo (mislim na tu "we cannot authenticate" poruku) otkad koristim online placanje.
Pošto su kartice sa rokom važenja do kraja nekog meseca, a nova uvek stigne pre isteka tog meseca, morao si imati neki kratak period kad su ti se preklopile. Sećaš li se jesu li ti obe bile aktivne ili si prosto počeo da koristiš novu, sve bilo ok i nisi ni proveravao da li je stara automatski deaktivirana ili ne? Mada, ne vidim neku poentu ni u tome, jer probao sam da blokiram staru i opet je bilo isto.Čudno. Meni radi normalno, sve prolazi. A jedina razlika izmenje nas je ta što je meni staroj istekao rok.
Probao danas na 2 sajta i ne radi.U četvrtak ili petak je bio prekid od pola dana, nisu prolazile Master kartice.
Jeste stigla je pre isteka stare, samo što je ja nisam koristio odmah, već je bacio u fioku i tu mi je stajala sve dok mi za nešto nije bila potrebna. U međuvremenu stara je već bila istekla.Pošto su kartice sa rokom važenja do kraja nekog meseca, a nova uvek stigne pre isteka tog meseca, morao si imati neki kratak period kad su ti se preklopile. Sećaš li se jesu li ti obe bile aktivne ili si prosto počeo da koristiš novu, sve bilo ok i nisi ni proveravao da li je stara automatski deaktivirana ili ne? Mada, ne vidim neku poentu ni u tome, jer probao sam da blokiram staru i opet je bilo isto.
A jesi li pogledao u nalogu da ti možda limit potrošnje nije stavljen na nula? Ili ako nije promeni ga pa ga sačuvaj možda je tu neka greška.I ja sam je izvadio kad mi je bila potrebna, ali ne radi.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari