Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
I meni isto. Samo što se neću iznenaditi da retroaktivno naplate razliku, to im je specijalnost.
 
Čisto da vas obavestim, bivša mts banka je počela sa "Naplata provizije za vodjenje racuna za period 01.09.21 do 30.09.21".
Odnosi se na devizni račun, i to u iznosu od 50 din, pa obratite pažnju.

Edit: Da budem precizan, odnosi se na poseban devizni račun, za koji nije vezana kartica.
Meni je sa deviznog (tog odvojenog stednog) skinuto 80 i kusur evrocenti. Tako da su mi naplatili 100 dinara. Nisam siguran od cega zavisi visina provizije, posto ti kazes da su ti naplatili 50 dinara. Ovo je sad vec poprilicno skupa usluga - 250 dinara standardnih + 100 dinara za devizni racun.
 
Uđi preko e-bankinga u transakcije tog računa i videćeš šta su ti naplatili. Meni su početkom septembra naplatili održavanje za avgust (imao sam promet po računu), sredinom septembra su retroaktivno naplatili održavanje za jul (imao sam promet po računu) i sad za septembar (bez prometa na računu). Ukupno 150 dindži iliti 1,29 evra.

Po novom tarifniku bi trebalo da pripisuju neku smešnu kamatu na dinarski avista štedni račun, to ne rade. I ostaje nejasno zašto nekome skinu 100, a nekome 250 za održavanje Računa plus.
 
Da, u tome je fora. Naplatili su mi dva puta po 0.43 evra. Jednom za jul i jednom za septembar.
 
Sve banke će vremenom uvesti održavanje zasebnog deviznog računa, a ova kraduckanja na sitno su uobičajena pojava. Ne znam koja je to logika baba Poštanske da nekom naplati mesečno održavanje manje, drugom više, ali mene odrapljuju redovno od pripajanja 250 kinte, dakle sve regularno. Možda proveravaju i partijsku pripadnost, pa neko dobije popust? Ipak je to državna banka :cool: . Bagova ima sjaset kao i kod drugih banaka i biće ih, nadamo se samo što manje na našu štetu...

Ja i dalje mislim da je paket multivalutnog računa najbolji izbor u Poštanskoj i Osnovni u Sberbanci i o tome sam već pisao. Ko ima potrebu za dodatnim deviznim, može da otvori u Erste i još par banaka gde se održavanje deviznih još uvek ne naplaćuje. Ali, svesni smo da je samo pitanje vremena kada će sve banke to uvesti, pa će održavanje deviznog vremenom rasti kao i održavanje dinarskog.

Ko ima određeni iznos deviza koji šteka može da pravi kombinacije, tipa oroči veći deo u koju god banku misli da je to najpovoljnije, a manji deo sa kojim želi da raspolaže uvek drži u okviru Računa Plus i to je neka moja "strategija", ali svako po svojoj matematici naravno. Nema ništa od kamata na oročenje ukoliko nemaš neku ogromnu lovu, ali ne držiš novac u slamarici i možeš da prekineš oročenje maltene u bilo kom trenutku bez penala, samo gubiš tu nazovi kamatu. Sada ima "stepenastih" štednji i čitava nauka stoji iza tih kombinacija i tipova, što da te boli glava i spavaš na jednom oku strahujući za svojom crkavicom, lepo daš to banci na raspolaganje i "mirna Bačka", bez brige banka je tu da uvek brine za tebe 😉...
 
Da podelim iskustvo.

Iz nekog razloga mobilna aliakcija na telefonu mi je prijavila da nisam registrovan. Svaki pokušaj da se registrujem je propao. Kad god pokrenem apliakciju ona se zamrzne i ne reaguje ni na kakav klik. Mogu samo da je ubijem.

Ponekad bih dosao do slanja koda za aktivaciju ali posle toga bi obavezno apliakciaj stala i morao bih da je ubijem.

Podrška mi je rekla da moram da uključim animacije na telefonu da bi radil opcija za aktivaciju. Tek kada sam to uključio uspeo sam da prođem proces aktivacija.

Međutim kad sam nakon toga isključio animacije opet su neke opcije prestale da rade na identičan nain: aplikacija se zamrzne i ne reaguje ni na šta, tako da moram da je ubijem.

Aplikaciju koristim godinama. Animacije na telefonu je jedna do prvih stvari koje isključcujem na novom telefonu i to mi tako uvek stoji i do sada nisam imao problema ni sa MTS ebanking apliacijom.
 
ne moze da radi bez animacija, probao sam vise puta.
zbog toga ti ne radi.
 
@Broker Samo treću vrednost ostavi na 0,5x i to je to. Tako je od Android Oreo pa nadalje.
Screenshot_2021-10-04-16-55-50-755_com.android.settings~01.jpg
 
Ispravicu se, ipak radi! :D
 
Poslednja izmena:
Скинуто ми 0,85 евра са рачуна, зашто и због чега немам појма
 
Jel imate vi mogućnost da kupujete ostale valute u menjačnici, ja mogu samo eure
 
Код мене исто.Прво се једва улоговах путем веба и прегледача,баш дуго трајало,мучење.
 
Nezvanicno - posle Nove godine. Izgleda da je plan da tada sve racune promene sa pocetnih 360 na standardnih 200, kada ce biti moguca potpuna integracija.

Zna li neko da li klijentima koji su otvorili Racun plus posle pripajanja mts banke Postanskoj stedionici (ako takvih uopste ima) racuni pocinju sa 200-?
Рачун Плус сам отворио после припајања Мтс банке Поштанској штедионици и почиње са 360.
Што се тиче картица, добио сам две дебитне којима је промењен дизајн.
 
Na očevoj Račun Plus kartici prestali da važe credentials (mail i password) kada se logujem preko browser-a da proverim stanje . Kada ukucam PIN iz aplikacije, prijavljuje da PIN nije validan. Kada plaćam karticom, sve funkcioniše. Zvao sam MTS Banka CC, kažu da reinstaliram aplikaciju.
 
Jel imate vi mogućnost da kupujete ostale valute u menjačnici, ja mogu samo eure
Upravo sam kupio 1$ testa radi bez ikakvog problema preko mobilne aplikacije, kurs je trenutno 103.3 dinara...

@Немања_96 Kakva su ti iskustva sa odlaskom u Poštansku, jel i za tebe važi pravilo jednog šaltera na kome se obavljaju poslovi sa korisnicima Računa Plus?

Koliko sam ja upućen, ništa se ne dobija time što neko otvori Račun Plus nakon pripajanja, jer svakako za ovaj paket računa i dalje jedino preko posebne aplikacije mogu da se obavljaju naši poslovi u filijalama Poštanske, najčešće na jednom jedinom šalteru, pod uslovom da je šalterski radnik opravan i da trenutno radi ta famozna aplikacija. Potrajaće dok to potpuno ne integrišu u trenutni sistem Poštanske, da funkcioniše kako valja i da mi možemo na bilo kom šalteru da obavljamo uplate/isplate i druge stvari...

Pozitivna stvar je što recimo glavna filijala Poštanske u Nišu radi do 19h i tamo bez problema može da se završi posao, jer su se šalteruše od pripajanja opasno uvežbale, tako da ovo sve zavisi od filijale i radnika na koga naiđeš, nekada se sve završi za par minuta ako nema gužve, nekada i za pola sata recimo. Zadnji put kada sam uplatio novac u ovoj Poštanskoj prosto mi je bilo neverovatno da to mogu da uradim posle 18h, što je bila misaona imenica u slučaju MTS filijale, jedine u gradu koja je radila mislim do 16h radnim danima, a subotom nije ni radila, pa sam za 3 godine ukupno bio možda 3 puta do ove filijale, upravo zbog najgoreg mogućeg radnog vremena...
 
Na očevoj Račun Plus kartici prestali da važe credentials (mail i password) kada se logujem preko browser-a da proverim stanje . Kada ukucam PIN iz aplikacije, prijavljuje da PIN nije validan. Kada plaćam karticom, sve funkcioniše. Zvao sam MTS Banka CC, kažu da reinstaliram aplikaciju.
Мени је писало да кор.име или лозинка нису валидни(прегледач),па се послије тога ,ипак,након неког времена улоговало.:)
 
Povukao 20-tak dolara sa Webmoney naloga i desilo se ovo:
Pogledajte prilog 318609

Pogledajte prilog 318610

Ne znam ko je krivac za ovo, ali pošto Webmoney nema svoju temu, evo da postavim ovde.
I dalje ništa od ovog, prošlo je 20 radnih dana. Iskreno nije mi problem da ostanem bez tog iznosa sa Webmoneya, stoji mi tamo već godinu dana pošto jedno vreme nije radilo povlačenje na naše kartice, sasvim slučajno sam se setio da probam opet. Buni me to što mi je nakon povlačenja stigao SMS o "korišćenju kartice u iznosu od 23.49 USD"
 
Da li se ja nešto ne snalazim ili u mobilnoj aplikaciji ne postoji mogućnost da platim tako što ću skenirati QR kod iz pdf fajla direktno u telefonu?
Ovde, ako hoću da platim neki račun preko QR koda koji sam dobio na mail, trebam da ga odštampam na papiru ili da ga pošaljem na nako drugi uređaj i onda ga tamo skeniram sa ekrana.
Stvarno nebulozno ako je tako ili ipak ja nisam našao tu opciju u mobilnoj aplikaciji.
 
Ne snalazis se...
Odmah ispod pina ima opcija za skeniranje bez ulaska u aplikaciju
 
Naravno da imam opciju odmah ispod pina za skeniranje, ali mi odmah otvara kameru kojom mogu da skeniram QR kod koji je na papiru ili ekranu drugog uređaja.
Moje pitanje je bilo kako mogu da skeniram QR kod na računu koji sam dobio na mail u Pdf obliku u telefonu a bez da ga štampam ili skeniram sa ekrana drugog uređaja.
 
Naravno da imam opciju odmah ispod pina za skeniranje, ali mi odmah otvara kameru kojom mogu da skeniram QR kod koji je na papiru ili ekranu drugog uređaja.
Moje pitanje je bilo kako mogu da skeniram QR kod na računu koji sam dobio na mail u Pdf obliku u telefonu a bez da ga štampam ili skeniram sa ekrana drugog uređaja.
Ne postoji mogućnost da na telefonu obaviš skeniranje QR koda računa koji takođe imaš na telefonu ako na to misliš. Nijedan QR code skener ne može da učita PDF ili drugi fajl i izvuče QR kod, bar što se tiče bankarskih aplikacija.

Tako da možeš ili da pošalješ taj račun na drugi uređaj ili u krajnjem slučaju odštampaš kao što si i sam predložio, ali je lakše odraditi ove varijante bez štampanja, jer onda nema poente da ti račun stiže na mail ako ga štampaš svaki put...

Jeste bezveze što bankarske aplikacije nemaju mogućnost učitavanja celog PDF ili nekog drugog fajla, ali je to već složenija operacije, pa se smatra da već korisnicima olakšavaju time što kada im stigne račun za struju ili centralno grejanje recimo, to su računi u papirnom obliku i zato app samo pokreće sistemsku aplikaciju za rad sa kamericom koja odradi posao. Uvek se ide na veće tržište, a u Srbistanu i dalje ogromna većina ljudi plaća račune na stari dobri način čekajući redove u poštama, elektrodistribucijama, objedinjenim naplatama...
 
pa ne vrti se svemir oko mobilnog telefona....
valjda imate taj mail na jos nekom uredjaju osim na jednom mobilnom telefonu....
 
Ne vidim zašto bi bio problem da preko mobilnog telefona čovek direktno učita PDF i plati račun. U pozadini aplikacija radi isti posao, bilo da kamericom slika QR code ili ga učita kao fajl, svakako mora biti u formatu podataka koji dalje idu na obradu kroz dodatne biblioteke koje iz tih podstaka iščitavaju sve što je neophodno... Dakle, ovo je moguće uraditi, a to što banke to još uvek ne rade, tj. nemaju ovu opciju u okviru svojih aplikacija je drugo pitanje, pitanje interesa. Čovek je pitao da li to može i dobio je odgovor da sa postojećom aplikacijom ne može, što ne znači da u budućnosti neće moći, jer je ovo itekako izvodljivo. Možda on želi da plati račun dok je u pokretu i kao korisnik ima pravo na takav zahtev, a da li je to trenutno prioritet banke ili nije je druga stvar.

Mobilni telefoni i aplikacije koje danas mogu bilo šta zato i postoje i razvijaju se, gomila telefona ima bolje performanse nego kućni računari ili laptopovi recimo, dakle ovde nema granica, pitanje je samo da li neko ima interes da tako nešto napravi, odnosno da plati nekog ko će to za njega da odradi.

Mobilna aplikacija koju mi koristimo je krš, što se tiče dizajna i interfejsa, ali servisi banke funkcionišu veoma dobro, naravno kada uopšte rade i stabilni su. To je jedan od osnovnih razloga zašto ja i dalje koristim Račun Plus pored svega. Lično nemam nikakvu potrebu da koristim web sajt banke i maksimalno koristim mobilnu aplikaciju za sve svoje potrebe...

Dakle, mobilni telefon je danas toliko moćna igračka da sa njom možete gotovo sve, samo je pitanje da li neko ima interes da vam to omogući. Da je u interesu banke ovakav zahtev koji @vialle pominje, to bi već bilo sređeno. Ali, dobro je da su se makar servisi stabilizovali u zadnje vreme, kako je ranije bilo. Statistički gledano, koliko korisnika Računa Plus ima, dobro je da imamo i ovo što imamo na raspolaganju za sada, ali uvek treba težiti boljem, zašto da ne, jer je tehnologija na tom nivou da sve ove stvari koje čoveku štede vreme treba inicirati kao ideju i zahtev u nadi da će to nekada biti realizovano. Kada bi veliki broj korisnika ovako nešto zahtevao, ovo i slično bi bilo rešeno već u narednom update-u. Zato gotovo sve bankarske aplikacije imaju opciju kao i ova koju mi koristimo da kamericom skeniraju QR code, jer je to bio zahtev ogromnog broja korisnika, a ovo što predlaže forumaš je logičan nastavak razvoja i nadogradnje aplikacije.

Zaključak je da čovek ne traži ništa nerealno već veoma praktičnu opciju, a pošto to trenutno ne postoji i neće skoro biti na repertoaru je nešto sasvim drugo. Poštanska još nije obučila svoje radnike da koriste softver za poslovanja korisnika Računa Plus koje je preuzela još krajem juna, tako da će update mobilne aplikacije sačekati još poprilično, ima mnogo većih trenutnih problema i još bitnije, daleko halapljivijih interesa...
 
Poslednja izmena:
Ljudi, nisam pitao za nešto nemoguće i ne znam što se korisnik bakara čudi.
Supruga koristi mbanking aplikaciju Unicredit banke i tamo to što ja tražim odavno može. Uđeš u plaćanje i imaš izbor da skeniraš QR kod kamerom ili da otvoriš fajl sa QR kodom i aplikacija ga sama prepozna. Sve završiš u 2 tap-a na ekranu mobilnog.
Ovako mi je malo bezveze kod mts aplikacije. Svuda gde sam mogao, ja sam prešao na e-račun i slanje mailom. A sad trebam taj isti e-račun da štampam ili da ga šaljem pa otvaram na drugom telefonu ili kompjuteru, što je pri bar meni dodatni posao i smaranje.
Meni ta opcija znači jer sam navikao da sve račune plaćam odmah čim mi stignu na mail. Kad sam na poslu ili kući ja to uradim tako što otvorim PDF na računaru pa ga skeniram telefonom ali mi se često desi da sam u pokretu i onda ne mogu da tako da platim a kasnije zaboravim. Upravo mi se to desilo sa računom za vrtić koji sam tako prevideo da platim.
Znači, to postoji, bar kod Unicredit-a a ne verujem da je samo kod njih.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno