Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Za čuđenje je jer većina banaka ne podržava IPS skeniraj učitavanjem PDF fajla. Štaviše, UniCredit je bukvalno poslednja to uvela posle Mobi banke jer je morao da se ispoštuje rok. Pošto integracija mts banke u Poštansku štedionicu tek treba da se odigra, pretpostavka je da će preuzeti mts-ovu aplikaciju jer je isto Asseco-va, ali to ćemo znati otprilike tek posle nove godine. Pre će Raiffeisen uvažiti takav predlog jer oni barem čitaju komentare po društvenim mrežama i Play prodavnici pa prosleđuju ih razvojnom timu.
 
Ni RB nema tu opciju.
 
Дајте људи,каква је сад ово банка,МТСБ/БПШ,никаква.
 
Da li neko zna da li naplacuju proviziju za placanja iz Postanske (200) ka racunima bivse mts Banke (360) ili je to sada transfer u okviru iste banke (sto je i logicno) i ide bez provizije? Pitam jer me nista ne bi cudilo i da naplacuju...
 
@nidzika Mislim da to sistem Poštanske ne vidi kao interni prenos i uračunao bi proviziju.
 
Stvarno nema smisla ako uzimaju proviziju... Mts Banka kao pravno lice vise ne postoji, valjda je sve ovo sada Postanska stedionica. Znacu sutra pa cu da javim.
 
Kcerka otvorila pre nedelju dana novi racun u bivsoj MTS ekspozituri, sada PS posto nam je bilo hitno a tamo nema guzve.
Uredno otvoren racun plus, broj racuna pocinje sa 360-xxx
Znaci i dalje MTSB funkcionise nezavisno, prakticno sve isto samo je sada kartica 350din

Cekamo kartice da vidimo cije su.
 
Nisam. Jedan drugar mi je danas poslao iz Postanske preko njihove mobilne aplikacije na moj racun u mts Banci i rece mi da mu nisu uzeli nikakvu proviziju.
 
Ispravicu se, ipak radi! :D
Radi aplikacija bez animacija sve dok ne iskoči neki dijalog. Ja zato nisam mogao da aktiviram aplikaciju jer se to radi iz dijaloga. Nakon aktivacije sam isključio animacije i aplikacija mi uglavnom radi. U nekoj opciji mi je iskakao dijalog i to nije moglo da prođe bez uključenih animacija.
 
Moze li neko dati savet? Imam racun u Otp CKB banci u Crnoj Gori preko kojeg primam platu u eurima. Kako sada nekoliko meseci a mozda i godinu zbog posla boravim u Beogradu, na koji nacin da raspolzem sa tim sredstvima? Skoro sam podigao neki novac na bankomatu OTP grupe u BG i kurs je bio jako nepovoljan a nije nudjena nikakva druga opcija. Da li negde mogu podici direktno eure? Kako je sa placanjem karticama na Pos terminalima, kurs ,provizija? Hvala
 
@Alanford777 Prema tarifi je podizanje u OTP grupi 1€, ali jedino ako je bankomat odradio DCC konverziju pa si dobio manje no što je trebalo. 😐 Ukoliko taj bankomat ima opciju podizanja eura, znači da naša OTP banka to ne dozvoljava. Možda je u NLB nešto srećnija situacija sa tim, ali ne znam nikog iz exYu da li mu na bankomatima Komercijalne nudi dizanje eura. Mislim da CKB ne računa dodatno neki procenat za POS plaćanja, već da MasterCard ili Visa rade konverziju iz evra u dinare. Kad sam već kod DCC, na POS terminalima biraj originalnu umesto lokalne valute da bi konverziju odradila isključivo kartičarska kuća.
 
Poslednja izmena:
НЛБ не нуди евре,само динаре(клијент њихове банке у РС,а имају и другу у Федерацији)без провизије за дизање,ал уз провизију за конверзију, од мислим 2,5%.С том картицом нисам дизао на банк. Комерцијалне.
 
  • Like
Reagovanja: uji
20aeadbb8a2a2f956951f898bbf87851.jpg


e38505c1a22a38de8f78826c3ce69bfb.jpg
@tarantula888 Ako ne budeš imao ovako dostupne opcije na Kombank bankomatu, onda to važi samo za nas u Srbiji. NLB nema svoju filijalu ili bankomat u Leskovcu, tako da s te strane ne mogu ništa da tvrdim.
 
Пробаћу ускоро,мада сумњам да нуде дизање евра,иначе клијенти Комерцијалне БЛ могу дизати са банкомата НЛБ групе без накнаде уз провизију за конверзију од 2% за све валуте.
 
  • Like
Reagovanja: uji
meni se ne slaže stanje preko sms-a i preko aplikacije
 
meni se ne slaže stanje preko sms-a i preko aplikacije
To nije nista čudno. Evo ti odmah 2 razloga:

1. Čak i da imaš samo dinare na računu, velika verovatnoća da nije svaka SMS poruka stigla na vreme, tj. poslednja recimo pa se podaci ne slažu u okviru SMS i app. Možda ti neka poruka neće ni stići, ili će stići sutradan, ovo je sve normalno da kažem

2. Na računu imam dinare, eure i jedan dolar koji sam kupio pošto se jedan od forumaša žalio kako ne može da kupi dolare ili franke. U svakom slučaju, ako imaš kao ja kombinaciju valuta, pošto plaćaš u Srbiji, svaki put dobiješ SMS o preostalom ukupnom iznosu koji je u totalu konvertovan iznos svih valuta koje imaš. Tako da ti ta brojka gotovo ništa ne znači jer ti ne znaš koliko imaš čistih dinara, a to te najviše zanima. Mnogo je tupavo što je tako, ali tako je, mislim da postoji logično objašnjenje za ovo i da je o tome već diskutovano, ali meni nije jasno zašto SMS koji je servis jednostavno ne prikaže informacije o svakoj valuti zasebno i znaš na čemu si. Ovako u SMS poruci vidiš koliko si upravo odrapljen i ukupnu sumu i dobro je dok god je to pozitivan broj (mislim na ovu drugu cifru) 😉

U svakom slučaju kako je bilo jedno vreme sa porukama sada je odlično, iako kažem meni lično ništa ne znači, jedino mogu da proverim da me nisu pri kupovini odrapili više nego što treba, a to je generalno i najbitniji podatak. Za proveru stanja dinara, moram preko app.
Dobra stvar je što makar kada imaš priliv SMS ti prikaže raspoloživo stanje valute u kojoj je ostvaren priliv, što su najčešće dinari, ako nemaš tetku u Kanadi kao tekući ministri recimo, onda imaš prilive u svim mogućim valutama, jer tetka prati nekretnine u Srbistanu i rešava stambena pitanja prema potrebama i željama 😜
 
Povodom one price sta ce biti sa uplatama od drzave ako je neko u medjuvremenu promenio racun (da li ce mu uplatiti na novi ili ce mu otvoriti namenski u Postanskoj), posle danasnjeg teksta na sajtu b92 - izgleda da je trece: https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2021&mm=10&dd=21&nav_id=1939785

Citat iz teksta: "Na pitanje šta mogu da urade građani koji su promenili banku nakon što su se prijavili za dobijanje državne pomoći, Mali je rekao će tim građanima država automatski otvoriti namenski račun u toj banci u kojoj je neko već imao račun, kako bi mogao tu da dobije novčanu pomoć."

Wtf?!? Sta sad to znaci, ako sam imao racun u Komercijalnoj, pa ga ugasio i otvorio u Rajfajzenu, oni ce mi opet otvoriti namenski u Komercijalnoj?? 😂 Moze li gluplje? I zasto uopste misle da mi je lakse da novac podignem sa namenskog u svojoj ex banci, od namenskog u Postanskoj, gde su ih dosad otvarali? I kako je to, i jedno i drugo, lakse nego uplatiti ljudima na aktivne racune koje imaju u novim bankama? Valjda je najlakse samo onima koji nemaju nikakav racun otvoriti namenske u Postanskoj, a ostalima isplatiti na aktivne racune. Doveli su ovo da pajtonovskog besmisla.
 
Malo sam cistio fioke i nasao kartice zatvorenog racuna u mts banci.
Hoce li ih neko traziti ili ih mogu slobodno baciti?
 
@amdpower Neće. Otkazane kartice su van funkcije, prodajna mesta će ih odbijati, bankomati gutati... možeš ih sam preseći i baciti. Meni obično služe kao podupirači kad otvaram nešto od elektronike umesto trzalice. 😁
 
@amdpower Ja ti ne bih preporučio da sečeš ili baciš raritet poput MTS MC iz dva razloga:

1. U filmovima su nas učili za šta sve može da se iskoristi platna kartica 😜

2. Sačuvaj ovaj raritet i zamisli za 30-ak godina recimo neko dete te pita šta ti je to malo, plastično, šareno, piše MTS, čemu to služi? Ako u tom trenutku ne možeš da prodaš to za neki obiljan iznos kao antikvitet, makar možeš klinca da staviš na koleno i kreneš: "Bila jednom jedna banka... Ne, ne mislim na Poštansku, biti i postojati se tu nikada ne dovodi u pitanje. Dakle, bila jednom jedna mala banka..." 😎

@Toshiro Mifune Tvoja pitanja su kada se u obzir uzme zdrav razum i logika na mestu, ali kada se u Srbistanu postave, ona su suvišna i pogrešna...

Ja shvatam da ti političari kao i svima nama vređaju inteligenciju svojim izjavama i odlukama, ali zapravo inicijalno pitanje koje si postavio je pogrešno... Zašto misliš da neko razmišlja ovde šta je u interesu građana i šta je najjefikasnije rešenje bilo kog problema? Ovo ima prizvuk pesimističke izjave, ali cenim da smo svi odavno svesni toga. Dakle, to što je urađeno tako ili se planira svakako ima neki dobar razlog, u najvećem broju slučajeva neko od toga ima neki debeli interes koji mi trenutno možda nismo u poziciji da sagledamo, a postoje i slučajevi koji su jednostavno nebuloze prouzrokovane bahatošću, lenjošću, primitivizmom itd.

U ovom konkretnom slučaju ja mogu samo da kažem da sistem koji su napravili za prijavu zvanično nema najjosnovniju opciju za izmenu podataka. Možeš da proveriš to sa službom koja je za to zadužena. Dakle, najjosnovnija opcija izmene banke koji si prijavio ne postoji ili jednostavno ne žele da je koriste. Nema potrebe da komentarišemo koliko je ova opcija banalna i svako ko je pravio neki IT sistem, pa makar i formu za unos podataka zna da se to jednostavno podrazumeva. Ili to da u svakom momentu bilo ko može da pristupi našim podacima u kojim bankama smo ikada imali račune, a ne samo trenutni tekući i sredi čitavu stvar. Ali, kod nas se ništa ne podrazumeva, pogotovo logika, podatak koji si uneo je zacementiran i praviće ti namenski račun u banci koju si prvobitno naveo narednih 100 god. ako treba, bez obzira na logiku, jer neko tamo ima neku korist od toga koju ti sada ne vidiš, rukovodiš se time šta je tebi lakše i logičnije, a to je kvaka ovde...

Da li da komentarišem apsurd čitave te "pomoći" države građanima? Čiji je to novac zapravo? Nisam čuo da je neka država bila u radnom odnosu i zaradila do sada bilo šta. Ja se sprdam sa ovim, ali mislim da se svi ovde kapiramo. Stavi prosto na papir koliko para je otišlo prosečnom građaninu u međuvremenu za svako moguće poskupljenje dok se on češe po glavi i sekira za 30 evrića i u kojoj banci će mu to uplatiti, koliko para će mu uzeti banka kada taj isti račun bude zatvarao itd. Namenski ili ne, pokušače da rebne bar jedno mesečno održavanje, čisto onako rekreativno.

Dodaću samo činjenicu da tada, kada je uplaćena prva tura te pomoći, još za vreme zatvaranja, samo nekretnine su i dalje bile u domenu mogućeg pod uslovom da se zarobiš na jedno 20-ak godina i plaćaš banci harač, ali opet moliš Boga da doživiš da otplatiš to i sutradan je to tvoje. Da li u ovom momentu uopšte u domen verovatnoće ulazi mogućnost kupovanja bilo kakve nekretnine, kada je kvadrat lupam sa 800 otišao na 1400e recimo? Da ne pominjem aktuelnosti poput poskupljenja svih mogućih stvari za svakodnevni život, a ne luksuza što mi podrazumevamo pod kupovinom nekretnine... Tužno je što je tako, ali tako je zaista.

Dakle, ima još mnogo krupnijih pitanja koje ovde treba postaviti, a čini mi se osnovno je - da li oni koji se pitaju i odlučuju o životu običnih ljudi u Srbistanu razmišljaju upravo o tome? Da po tom pitanju urade nešto za promenu... Da li svako od nas primećuje kada ode u prodavnicu koliko je račun sada u odnosu na pre godinu dana recimo, a koliko je realno u međuvremenu porasla plata u zemlji gde će prosečna plata biti uskoro 900 eura?

No ovo su sve nepotrebna pitanja za zamaranje "sivih" ćelija, bitno je da će naši računi dogodine imati prefix 200 umesto 360, idemo polako u skladu sa bioritmom baba Poštanske 😉
 
Poslednja izmena:
No ovo su sve nepotrebna pitanja za zamaranje "sivih" ćelija, bitno je da će naši računi dogodine imati prefix 200 umesto 360
Nisam vise tako siguran u to. Ako su ljudima i posle pripajanja izdavali kartice sa 360, te kartice ce sigurno vaziti do kraja, odnosno jos 4 ili 5 godina, sto znaci i da ce toliko zadrzati 360 racune. Nema logike da u novembru 2020-e izdaju 360 kartice, a onda ih u januaru menjaju za 200. Jedini razlog toga mogu biti tehnicka ogranicenja.

Doduse, ovih sto su otvorili Racun Plus posle pripajanja verovatno nema vise od 100, pa mozda i zamene.
 
@Toshiro Mifune OTP banka je izdavala kartice sa utisnutim 275 računima neposredno pre spajanja, tako da to nema uticaja na trenutno stanje. Zaključno sa novembrom moraju da ispoštuju nas koji smo pre pripajanja otvorili račun i tek od decembra ili januara se može očekivati integracija, a to je neminovno.
 
Videcemo,
mi smo pre neki dan dobili karticu PS sa racunom mts banke koji pocinje na 360 sa brojem telefona kao nekad :)

master jos nije stigao, samo dina sa cipom.
 
Meni je zaista drago što ovde na ovoj temi imamo aktivne ljude nebitno da li bivše ili sadašnje korisnike Računa Plus koji su se pokazali kao ozbiljni analitičari, definitivno poznaju oblast i njihove informacije kao i svih aktivnih članova su dobrodošle uvek.

Poenta moje pređašnje pisanije je bila nešto što nije direktno vezano za ovu temu, a opet je mnogo ozbiljnije i utiče na sve nas:

Bilo da smo klijenti MTS, Poštanske, ne daj Bože Intese (ova izjava stoji na mestu u to sam siguran 😜), Komercijalne - svesni smo, nadam se, da je situacija dosta loša po nas kako u okviru sveta banaka, tako i kao naša svakodnevica.

Poslednja stvar u životu koja me brine je prefix mog računa, to može biti i 000 što se mene tiče. Totalno mi je nebitno da li sam potpuno integrisani klijent Poštanske ili ne ukoliko ću ja banci, prodavnici, državi plaćati sve više, a moja platna primanja će zanemarljivo rasti pritom...

Šta meni ili bilo kome od nas znači što ćemo imati sve MTS i Poštanske beneficije, što na svakom šalteru možemo da obavljamo poslove recimo, ako ćemo imati sve manje razloga za to? Šta mi znači 200 kao prefix, ako imam 0 na računu, a iako nije dotle došlo, složićete se da idemo polako ka tome...
Mesečna održavanja kao i sve ostale naknade sigurno neće opadati, već rasti u svakoj banci vremenom i izmišljaće neke nove za koje sada ni ne znamo.

Poenta mog prethodnog eseja koji više niko i ne čita je ironija, mi se bavimo nekim totalno zanemarljivim materijalnim stvarima, a kvalitet života prosečnog građanina je u nokdaunu. Dakle, prosečnog koji zarađuje do 400 eura, iako brojke kažu drugačije. Svako ko je preko ove brojke je na konju praktično, a i onaj koji zarađuje više od toga oseća po kućnom budžetu i ovo skuplje ulje i meso, grejanje, struju koja će poskupeti kao i sve ostalo. Građevinski materijal propagira cenu nekretnina koje su astronomske itd. Sve mora da bude skuplje to je svima nama očigledno, ali caka je u primanjima koja ne prate ta poskupljenja nikako.

Za svako poskupljenje postoji izgovor i opravdanje i od strane države ili banaka koje usko sarađuju sa njom, jer banke u najkraćem i da banalizujem nisu ništa drugo do legalizovani zelenaši koji rade u okvirima zakona, takvih da ih često same banke pišu i prepravljaju. Nisam čuo da je neko od poslodavaca ikada rekao - "Čekaj bre, sve je skuplje 30% nego prošle godine, od danas povećavamo plate da pokrijemo to". Utopijska izjava, šta kažete?

Lepo je što postoji ova tema, zamlaćujemo se i razmenjujemo iskustva, ali ponavljam džaba ti PARIS BNP PLATINUM kartica ako na tom računu imaš nakon plaćanja svih mesečnih dažbina sve manje i to ne za luksuz već za svakodnevni život...

Svi smo svesni ovoga i ja nisam izmislio toplu vodu, ali činjenica je da je daleko lošija situacija od onoga što se svakodnevno servira preko svih mogućih medija. Samo što se ništa ne dešava po tom pitanju, kao adekvatna reakcija, pustiš novu aferu, pojačaš vesti o koroni i merama i svi srećni i zadovoljni...

Lepo je što ćemo biti punopravni drugovi članovi baba Poštanske, što će servisi možda sledeće godine raditi 100% kako SMS, tako i mobilno i elektronsko bankarstvo, što ćemo dobiti nove, fancy kartice... Samo duže vreme transakcija koju svi čekamo i obeležena je zeleno kao priliv je ista maltene svaki mesec, a transakcije obeleženih crvenom kao odlivi su ne samo veće, nego ih ima sve više.

Baba Poštanska sigurno neće korigovati ovaj disbalans, to možemo sa sigurnošću da konstatujemo. Baba ima mnogo prečeg posla za obaviti... 😉
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno