Toshiro Mifune
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 30.07.2021
- Poruke
- 394
- Poena
- 95
U delu "Racuni" stajace ti "nemate odgovarajuce racune", a u kartice/ detalji platne kartice za status kartice bice "istekla", iako stoji datum njenog formalnog isteka.
Pogledajte prilog 317641Pogledajte prilog 317642
Nije mi poznato da banka ima pravo da te ne obavesti 6 meseci o promenama, to je poprilicno nemoguce. Mozda si pobrkao, pre ce biti da su duzni da te o promenama obaveste 6 meseci ranije pre stupanja tih promena na snagu.Odrzavanje nema kad nema naplate ali stvar je u tome sto u ugovoru pise da imaju prava da te ne obaveste 6 meseci o promene u banci. Znaci ako krene naplata od 250din oni ce mi naplacivati i sve tako 6 meseci dok me ne obaveste koliko sam u minusu.
Svasta. Nemam pojma kako je to moguce.2020 godina je bila.
Svasta. Nemam pojma kako je to moguce.
Da li je potrebno upisati svoje podatke kao primaoca na uplatnici kada se uplaćuje na račun 360-0669990000006-61 ili Banka Poštanska Štedionica a.d.?@dj90 Samo kada uplaćuješ na 360-0669990000006-61 uz poziv na broj tvog računa bez crtica, tada nema provizije. Tebi je najverovatnije bio potreban papirni nalog, a tu su SDK (Trezor) i Pošta najpovoljnije opcije.
Pa samo dva posta iznad sam napisao da ne plaćate usluge karticom jer će vam naplatiti proviziju naknadno.Vau, u kakve su se derikoze pretvorili, gasim racun na keca do kraja meseca....prvo, ok za 400 din provizije kada dizem 20000, ali vec dvaput mi iscezava po 400-700 dinara bez ikakvog objasnjenja sa racuna :/
Placam juce u prodavnici (idea) nesto tipa 1100 dinara, stanje za 400 dinara dodatno manje.
Danas isto u ordinaciji platio 2000, skinulo mi jos 700 bez objasnjenja - uopste se nigde ne registruje, ne salje mi banka nikakva sms obavestenja, niti mi izlazi na odeljku 'transakcije' na aplikaciji za telefon.
Ovo je cist kriminal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari