Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Dokle god ne naplaćuju održavanje kad nema prometa , zašto bih petljao sa gašenjem računa.
 
I ja tako razmisljam, nisam ga ugasio, pogotovu sto ne znam da li cu biti zadovoljan racunom u drugoj banci, a Racun Plus je svakako najbolja rezervna opcija i mozes ga reaktivirati iz mirovanja bilo kad. Ali dobro, ima ljudi koji hoce da raskrste i to je isto ok.
 
Mnogi tako razmišljaju, verovatno ogroman broj ljudi koji prati ovu temu uopšte ni ne koristi Račun Plus aktivno, već je u stanju mirovanja od povećanja održavanja na 250 kinte kao backup varijanta i to je naravno stvar izbora, svako ima svoju računicu. U principu ne škodi ako je aktivan, ne koristiš ga i pritom ti ne pravi štetu, a možda zatreba. Pisao sam o negativnom iskustvu sa Intesa bankom i računom za potrebe studentske stipendije koji sam nekoliko puta hteo da ugasim jer mi je nakon studija bio samo višak, niti sam mogao da vežem karticu za isti, ali su mi svaki put rekli da to nije neophodno, to je specifičan vid računa koji nikada neće imati mesečno održavanje. I onda su naravno uveli mesečno održavanje i za taj račun bez obzira što nemam sredstava na njemu godinama, pa sam morao da ga zatvorim i tada su me odrapili bar za to jedno mesečno održavanje. Intesa daje kontradiktorne informacije što se dinarskih računa tiče - sa jedne strane ako nemaš sredstava se ne naplaćuje održavanje, sa druge kažu da je nezavisno od toga da li imaš ili ne, svakako će biti naplaćeno sve đuture pri zatvaranju recimo. Kontradiktorne informacije sam dobijao u različitim fijalama u različitim gradovima i pozivanjem Centrale više puta, svaki put kažu drukčije, u zavisnosti ko ti se padne.

Sa druge strane što se deviznog u Intesi tiče, tu su bili precizni uvek da nema naplate održavanja ako nema sredstava i to je to. Još uvek imam Intesa devizni sa vezanom Visa karticom, za koji se plaća održavanje 120 kinti konvertovano u evre po kursu banke naravno, ali ga koristim za sada kao prepaid varijantu bukvalno za jednokratne kupovine (mahom drugima, a nekad i za sebe) - uplatim novac, kupim šta treba i očistim ga skroz, stanje je 0 i nema naplate održavanja evo od kako su uveli naplatu za devizni. Naplata održavanja ide kao i ovde, poslednjeg dana u mesecu, praktično možeš da ga koristiš ceo mesec i isprazniš pretposlednji dan i bajagi zezneš sistem.

Da ne kupujem drugima online razne stvari, zatvorio bih i njega jer što manje računa to bolje svakako, ali kad ga već imam zašto da ne učinim prijateljima, ne treba im često, ne žele da otvaraju nikakve račune, iscimaju me kada mogu jednom mesečno da prošetam, uplatim i kupim šta treba. Da nemam već taj Intesin koji koristim mislim 7 godina, otvorio bih iRačun za te potrebe, iako to može svako, ali ovi moji pajtosi znaju da sam pored računara svaki dan i naravno da će iscimati pre mene, nego da se sami mačuju. Sve ovo mogu da odradim i sa postojećim Računom Plus, ali namerno koristim dodatni račun isključivo za pomenute potrebe.

Iskreno da mogu, nikada ne bih otvorio nijedan račun, niti ušao u u bilo koju banku, ali ako ti poslodavac ne uplaćuje platu ili nemaš kredit pa nemaš račun, otvorićeš ga makar za potrebe internet kupovine u nekoj od banaka ili online, dakle svakako moraš biti klijent banke hteo to ili ne, to su pravila igre, svi smo osuđeni na to... Fora je samo biti što manje oštećen za te potrebe koje trenutno imaš i pritom ovo nije pesimistička izjava već samo pogled na stvari - banka u svakom trenutku raspolaže tvojim novcem, makar kao posrednik u slučaju Internet kupovine.

Ja bih sa te strane otvorio iRačun i za svoje potrebe bez problema, ali badava je dzabaka sve, kada imam ukupno 3 bankomata na raspolaganju, od toga 2 funkcionišu normalno i najbliži mi je na pola sata. Čak i za banalno limitiranje potrošnje moram da idem u banku lično. Pored toga će mi uvek trebati dodatni devizni u nekoj od banaka. Zato plaćam 250 kinti Poštanskoj, imam to što svi ovde imaju koji koriste, manjak bankomata nisam osetio od pripajanja, najbliži bankomat na 3 min., a filijala na 5, kritikujem svakako za sve bagove u sistemu i poslovanju (i Poštansku i ostale), ali generalno je ok izbor za ovaj "paket aranžman"...
 
Poslednja izmena:
Ja sam ugasio racun jer mi jednostavno ne treba sav taj benifit.
E sad ako se zaposlim i ako mi traze racun mozda je najbolja opcija bas postanska,ali sad je kasno.
Ne volim da mi stoji u stanje mirovanja jer nikad ne znas sta ce biti.
U otp banci je bilo isto tako i ubedjivali su me da nema potrebe da gasim racun a meni je bas trebao racun da mi legne novac,kad mi je legao ugasio sam racun (jedva).
Odrzavanje nema kad nema naplate ali stvar je u tome sto u ugovoru pise da imaju prava da te ne obaveste 6 meseci o promene u banci. Znaci ako krene naplata od 250din oni ce mi naplacivati i sve tako 6 meseci dok me ne obaveste koliko sam u minusu.
Kad sam ugasio racun u otp banci posle 2 meseci poceli da naplacuju 250din i kad je u stanje mirovanja.
 
Odrzavanje nema kad nema naplate ali stvar je u tome sto u ugovoru pise da imaju prava da te ne obaveste 6 meseci o promene u banci. Znaci ako krene naplata od 250din oni ce mi naplacivati i sve tako 6 meseci dok me ne obaveste koliko sam u minusu.
Nije mi poznato da banka ima pravo da te ne obavesti 6 meseci o promenama, to je poprilicno nemoguce. Mozda si pobrkao, pre ce biti da su duzni da te o promenama obaveste 6 meseci ranije pre stupanja tih promena na snagu.
 
100% sam siguran u to sto sam rekao,ja sam od onih sto citaju ugovore detaljno koliko god lista da ima.
U otp je tako bilo,6 meseci zadrzavaju prava da te ne obaveste o promenama.
Ako nisam bacio ugovor i ako pronadjem slikacu i postavicu.
 
Koliko znam, kada je NBS uvela obavezu da banke besplatno gase račune fizičkim licima 2014. od tada im je uvedena obaveza da 3 meseca pre početka primene tarifa šalju obaveštenja klijentima. U praksi, to se dešava samo kada ima drastičnih razlika.
 
Шаље се минимум 2 мјесеца прије промјене тарифе,а постоји и она обавеза да се једном или два пута годишње шаље стање о промјенама на рачуну или нешто такво(што изађе нешто слично ономе што кажеш),али то баш и нисам искусио у разним банкама.
 
platio sam master karticom mts banke račun od 5400 na šalteru pošte i provizija je 54 dinara
da li je to tako po tarifniku
 
Posta Srbije a ne mts banka naplacuje uplate racuna 1% (min.50rsd) od iznosa na ime naknade za uslugu tako da je ok. Toliko bi ti naplatili i da si gotovinom platio racun.
 
@dj90 Faktički, POS terminali Pošte vrše podizanje gotovine, što Poštanska Štedionica ne naplaćuje kada su u pitanju BPŠ i Pošta, a tom ,,gotovinom" uz proviziju plaćaš predmetni nalog za uplatu.
 
@dj90 Samo kada uplaćuješ na 360-0669990000006-61 uz poziv na broj tvog računa bez crtica, tada nema provizije. Tebi je najverovatnije bio potreban papirni nalog, a tu su SDK (Trezor) i Pošta najpovoljnije opcije.
 
Nije bilo provizije pre 15 tak dana kad sam uplacivao u posti,ali mora da pise poziv na broj...
 
ma nisam ja na svoj račun uplaćivao već sam morao da platim nešto
doduše to od 54 din nije provizija već ta kao šalterska usluga, loše sam se izrazio. provizija bi bila oko 200 din kao kad sam plaćao drugim karticama nekad

mada svakako sam mislio da se ni ta usluga ne naplaćuje za korisnike poštanske štedionice
 
У принципу је добро што те нису одерали за плаћање картицом,као раније,вјероватно јер смо сад БПШ,мада и нисмо:)јер у свим пословницама БПШ не можеш урадити све као и други њихови корисници,јер носимо жиг МТСБ и тако укруг.
 
Moj kolega plaćao vrtić karticom u pošti na šalteru, kaže da tek nakon dva tri meseca primetio neke velike pare (400 din svaki put);da mu se skidale nakon tih uplata, e sad dal je tačno b'mlga
 
@Mилисав da placanje karticom u posti se tretura kao podizanje novca na bankomatu druge banke i u skladu sa tim se tarifira.
 
ja sam vec pisao da nikako ne placate usluge karticom na salterima.
tretira se kao podizanje novca na salteru druge banke a to moze biti pakleno skupo.

najgore sto se provizija ne iskaze odmah pa nemate utisak da su vas odrali.

Ovde je covek jeftino prosao samo zato sto je korisnik mts banke i sto su oni sada zajedno.
 
Do 2014. je pošta provlačila kartice ostalih banaka kao redovna plaćanja preko pos terminala, ali posle toga se tretiraju isto kao poštini bankomati.
 
@dj90 Samo kada uplaćuješ na 360-0669990000006-61 uz poziv na broj tvog računa bez crtica, tada nema provizije. Tebi je najverovatnije bio potreban papirni nalog, a tu su SDK (Trezor) i Pošta najpovoljnije opcije.
Da li je potrebno upisati svoje podatke kao primaoca na uplatnici kada se uplaćuje na račun 360-0669990000006-61 ili Banka Poštanska Štedionica a.d.?
 
Vau, u kakve su se derikoze pretvorili, gasim racun na keca do kraja meseca....prvo, ok za 400 din provizije kada dizem 20000, ali vec dvaput mi iscezava po 400-700 dinara bez ikakvog objasnjenja sa racuna :/
Placam juce u prodavnici (idea) nesto tipa 1100 dinara, stanje za 400 dinara dodatno manje.
Danas isto u ordinaciji platio 2000, skinulo mi jos 700 bez objasnjenja - uopste se nigde ne registruje, ne salje mi banka nikakva sms obavestenja, niti mi izlazi na odeljku 'transakcije' na aplikaciji za telefon.
Ovo je cist kriminal.
 
U vezi ovog plaćanja na šalterima Pošte karticama - država voli keš. ;)
 
Vau, u kakve su se derikoze pretvorili, gasim racun na keca do kraja meseca....prvo, ok za 400 din provizije kada dizem 20000, ali vec dvaput mi iscezava po 400-700 dinara bez ikakvog objasnjenja sa racuna :/
Placam juce u prodavnici (idea) nesto tipa 1100 dinara, stanje za 400 dinara dodatno manje.
Danas isto u ordinaciji platio 2000, skinulo mi jos 700 bez objasnjenja - uopste se nigde ne registruje, ne salje mi banka nikakva sms obavestenja, niti mi izlazi na odeljku 'transakcije' na aplikaciji za telefon.
Ovo je cist kriminal.
Pa samo dva posta iznad sam napisao da ne plaćate usluge karticom jer će vam naplatiti proviziju naknadno.

Nema to veze sa MTS bankom svaka banka to radi.
 
@Korean_MCG Da, uplatilac (može biti i drugi) i primalac si ti, svrha: uplata na račun u mts banci. Tu se ništa nije promenilo. Na izvodu piše: Pošta za Vlasnik Računa.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno