Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Potvrđujem da nema naplate održavanja za nas koji smo u promo periodu pre pripajanja. Račun mi je otvoren u junu, imao sam promet u avgustu i sve je ok, ispoštovali su to. Uplaćujem u pošti preko protočnog računa i za naloge predate do 13h legne u kliringu posle 15h, a nakon toga od 17 do 18h.
Ovo je korisna informacija za sve, da taj protočni račun u Pošti i dalje radi, pošto si proverio, mogao bi ponovo da ga zalepiš ovde, mada ga ima u okviru teme na nekoliko mesta sigurno. Bitno je da nema provizije pri uplati dinara na taj način. Ja to nikad nisam koristio, ali eto za uplatu u dinarima ovo je jedno od rešenja. Problematika je uplata deviza na račun u Poštanskoj u kojoj sistem za MTS klijente ne radi. Da li je fiziološki, softverski ili kombinacija, nećemo saznati, ali u ekspoziturama širom Srbistana svako malo je u nokdaunu...
 
  • Like
Reagovanja: uji
@m_antic87 Naravno, ponoviću: 360-0669990000006-61 a poziv na broj je broj računa bez crtica. Ponovo ide bez provizije od avgusta. Ako budu prešli u mts-ov sistem od naredne godine, a sve su indicije jer ga non-stop čačkaju, dok prošlog meseca je radio bez poteškoća, onda će sve biti drugačije oko uplate deviza.
 
jel se mogu podizati pare u pošti bez provizije?
 
@dj90 Može, ali samo u poštama koje imaju pos terminal.
 
To što ljudi ne mogu da podižu ili uplaćuju novac u Poštanskoj zbog stalnog pada aplikacije za klijente MTS banke nema veze, ali zato se kupuje po Banja Luci na veliko:


"Ima se, može se" fazon, ali naravno onda kada neko od toga ima doooobar interes. Malo prodaješ, pa onda kupuješ, ali bitno da se okreće... Pitanje je čijim parama se prave ovakve malverzacije? Da li Poštanska zaista toliko zarađuje da ima i za razbacivanje, a nema da stabilizuje svoje/preuzete servise...

Pogrešan je samo naslov članka, ne kupuje Poštanska, kupuju građani Srbije nešto što im apsolutno ne treba, niti ih je ko za tu kupovinu pitao, a jedno je sigurno pare su već otišle... Nadomeste se takve kupovine začas, povećaš cenu hleba, mesa, osnovnih namernica, goriva...i možemo da kupujemo po čitavom Balkanu, a i šire. Ovo je samo hipoteza, a možda u tome ima i istine 😉?
 
Poslednja izmena:
@Антић,једна експозитура у Митровици,Зрењанину,Суботици за некад онлајн банку је катастрофа за те општине,округе.Нисам ни раније ишао у пословнице,али злу не требало,далеко је превише,можда чак некоме и у НС и Београду.
Ова трансакција између ПШ и Комерц.БЛ је бесмислена.Бојим се да не прође као она Тесла банка(мислим у Хрватској)Углавном прилика за мућку,јер се Комерц. у БиХ није показала као просперитетна,па неће ни под палицом ПШ.
 
1. Vratili su 250 za održavanje u julu
2. Naplatili 100 za održavanje u julu
3. Naplatili 100 za održavanje u avgustu

Zašto su vratili održavanje na 100, kao što je bilo pre spajanja, ne znamo.
Ne znam da li je tako. I mom ocu je ista stvar kao i NAS-u. Za sve 3 transkacije sa leve strane stoji crvena strelica, znaci odliv sa racuna, doduse za prvu sa predznakom minus. Zasto lepo ne stoji 250 din, bez minusa, ali zelena strelica, kao sto stavljaju za prilive?

Poslao sam mail, cekam da vidim sta ce odgovoriti.
 
Kad je transakcija stornirana onda se vidi kao odliv sa minusom. A oni su zapravo uradili storniranje naplate održavanja od 31.07. Kad klikneš na detalje za prve dve transakcije sa slike, piše taj datum valute.

Preuzeo sam listing u Ekselu, sabrao, oduzeo i to je to.
 
Nadam se da si u pravu, mada mi nije jasno zasto onda vracaju odrzavanje od 250 din. za jul. Cale mi nije u promotivnom periodu, u mts-u je vec nekoliko godina.

A u listi izvoda poslednji mesec za koji moze da skine izvod je jul.
 
Poslednja izmena:
U e-bankingu imaš opciju Moji računi > Računi > Transakcije na dnu opciju da preuzmeš sve transakcije koje se vide na ekranu u .xls ili .pdf formatu. Ja sam tako učitao sve transakcije od 31.07, znao sam stanje na kraju meseca i sabirao.

Ja sam isto već 2,5 godine kod njih i nisam u nekom promo periodu. Iz nekog razloga su promenili odluku da održavanje bude 250. Nadam se da će ti u mejlu objasniti zašto (i da ćeš podeliti info sa nama).
 
Jel mogu da se kupe eur online i podignu u poštanskoj?
 
@ironmanbg Istina nisam probao od pripajanja, ali tu jedini problem može biti ono što smo pominjali u vezi sa tim da je moguća situacija na koju moraš da računaš - u nekoj ekspozituri Poštanske gde imaju na jednom jedinom računaru aplikaciju za rad sa MTS klijentelom, ta aplikacija naravno ne radi onda kada je tebi najpotrebnija.

Dakle, ako misliš da kupiš evre preko ebanking-a ili mbankinga i to posle podigneš u Poštanskoj, ti radiš sve vreme sa svojim računom i tu problem može biti samo trenutni prestanak rada ove aplikacije koju stalno pominjemo na tom jedinom računaru u Poštanskoj. Na tvom mestu bih najpre pozvao ekspozituru u koju planiraš da ideš da proveriš da li to radi regularno (što i dalje nije sigurno, jer može da zabaguje dok odeš do tamo recimo ili ti oni kažu da radi, pritom nisu ni proverili), ali svakako makar pokušavaš da uštediš vreme time i dodatno se raspitaš dokle radi jer makar u Nišu sve Poštanske u kojima sam ja bio za MTS klijentelu su radile tipa par sati posle početka i minimum jedan sat pre završetka oficijalnog radnog vremena...Verovatno žele najpre da otkače ujutru sabajle kolone penzića koji verno čekaju već od 05h (jer im je to i onako zanimacija za taj dan, vide se ispričaju, popiju kafu 😉), a zatvaraju šaltere naravno dosta pre kraja radnog vremena jer su se već "naradili" i previše za taj dan. Zezam se za penzionere, ima ljudi koji čekaju jer moraju, ali znamo da ima i mnogo dokonih, čekaju satima čisto da bi samo nešto pitali u voljenoj baba Poštanskoj. Tako da mi MTS-ovci imamo samo taj međuprostor za naše potrebe, ali dobro da su nam i to dozvolili, u suprotnom sledi rasprava sa šalterušama i radnicima Poštanske oko toga kako moraju obavljati posao onoliko koliko je propisano radnim vremenom banke, ali znamo unapred ko je pobednik u toj raspravi. I kada odeš, ako bude gužve, pokušaj svakako da dođeš do obezbeđenja i napomeni da si klijent MTS banke, jer mogu da te puste čak i preko reda nekad i negde, što isto često pominjemo ovde, sve ovo kao "tips & tricks" za uštedu svog dragocenog vremena.

Ovde će ti svakako ljudi javiti ko je probao ovako nešto, ali ne vidim nikakav problem zašto ovo ne bi mogao da uradiš jer ti kupiš u online menjačnici evre i imaš ih u okviru svog multivalutnog Računa Plus na toj deviznoj particiji ili kako god se to već zove po bankarskoj terminologiji, nakon toga odeš i podigneš željeni iznos sa svog računa u bilo koje doba uz pomenuta ograničenja i potencijalne prekide rada MTS-ovog softvera.

P.S. Pošto gotovo nikada ne gledam kurs banke iz MTS app od kada se dosta pogoršao (što je naravno glupa navika), iako je to prva stvar koju vidiš u app i bez logovanja, ispustio sam priliku da poslednji put kupim evre po čak nešto boljem kursu nego u klasičnoj menjačnici, u toku dana sam kasnije video da je za koju paru kurs u online menjačnici bio povoljniji, a tog dana nisam imao vreme da dodatno jurim menjačnice zarad boljeg kursa... Bio je manji iznos u pitanju, nego sam badava izgubio vreme odlazeći u 2 Poštanske da uplatim umesto da sve završim kod kuće u par klikova, jer kao što sam opisao ranije u prvoj nije radila ta famozna aplikacija. Ne znam kako je po drugim gradovima, ali kurs u online menjačnici banke je ovih dana identičan ili čak nešto povoljniji u odnosu na gradske menjačnice, koje mogu dati nešto bolji kurs ili na "znaš me, znam te" ili pri kupovini deviza na "veći iznoz", a to kod nas mahom znači 1000+ evrića...

Možda dočekamo za koju godinu i bankomate na kojima će biti moguća isplata deviza poput Mobi banke (ako se ne varam), ali da smo mi zdravo do toga...
 
Poslednja izmena:
Da mi prvo dočekamo da osposobe aplikaciju, pošto je večeras/noćas mrtva
 
Da mi prvo dočekamo da osposobe aplikaciju, pošto je večeras/noćas mrtva
Hahahah, tako je. Pa, zar bi bilo interesantno kod nas da ono što uredno plaćaš radi kako valja? Zar bismo bili tu gde jesmo da sve tako funkcioniše, jednostavno samo da dobiješ kvalitet i profesionalnost usluge koju plaćaš? Trebaće još mnogo godina za to, a verujte baba Poštanska "vredno radi na tome", zato su i nedostupni servisi svako malo, od pripajanja preteraše sve mere, ali nadamo se da će srediti to...

Nije problem ako radiš na tome, ali postavi bar neko transparentno obaveštenje, slaži makar ako padaju servisi iz nekog drugog razloga(veća je verovatnoća da je to u pitanju), "Neće biti dostupni danas zbog radova i unapređenja, sve online usluge će biti dostupne tad i tad ili se očekuje makar..."
Pali servisi, pa još za vikend, ko će bre to da opravlja i još da kači lažne poruke na sajt?

Ja im već poslao preteći mail gde sam ih isprozivao maximalno kako su neprofesionalni totalno od pripajanja i kako su izgubili većinu klijenata zbog toga, ali to će da pročita neka gospođa u ponedeljak, utorak možda za vreme druge, treće pauze za kafu dok lista FB recimo i slatko se nasmeje...Šalim se, ma ko će to da čita.

Da veći broj korisnika spamuje tako, možda bi se nešto i preduzelo i rešilo što pre, ali ovde ima par dodatnih faktora:

- cenim da sada ima max. 10-20% aktivnih korisnika Računa Plus, a ovi ostali nisu ugasili još uvek jedino zbog toga što nema održavanja kada nemaš sredstva i promene po računu. Da nas ima više, kao pre pripajanja jer je većina pozatvarala čim su digli cenu održavanja i ugasili sve bankomate i da im sad narokamo prozivke kao korisnici Mobi banke kada je bila nedostupna 48h bukvalno (ne online servisi, već da ne možeš da podigneš novac sa bankomata ili ekspoziture uopšte), medijska hajka, Twitteri i ostale socijalne mreže sa frustriranim korisnicima, izašao članak u svakom mogućem dnevnom listu o tome...eeee, daleko smo mi od toga, jednostavno nas ima malo, čak i da se svi sada tu nešto bunimo, nema leba

- kao što znamo baba Poštanska je državno preduzeće, možete da ga nazivate kako hoćete, ali to je jednostavno državna banka. Znači to mora da postoji, zato i postoji 100 godina bukvalno. Tu država mulja onako kako joj dođe, ovo joj je samo legalan mehanizam za to, a mi plaćamo te malverzacije. Čak i da je najveći gubitaš poput Železnice Srbije, to mora da postoji i država, tj. mi kao radna snaga ćemo pokrivati te gubitke zauvek. Takođe ćemo mi godinama zarađivati za sve one radnike državnih preduzeća (EPS, vodovod, toplana...) kojih ima tipa po 10 na jednom radnom mestu, a svaki od njih mora da hrani svoju porodicu i prima platu za to. Plaćamo mi tako stotine hiljada radnika državnih preduzeća i službenika, između ostalog što inače redovno plaćamo... Čak da svi mi MTS klijenti, tj. nas šačica koja i dalje aktivno koristi usluge i plaća solidno sve to, sada zatvorimo račune, Poštanska je i dalje tamo gde jeste i zarađivaće samo od penzosa, a tek od mlađih od 65 godina recimo. Da posluje sa gubitkom, zna se ko će to da nadoknadi.

Ponavljam se, ali mi smo bukvalno podstanari koji su sada ne na drugom, trećem, već tamo petom redu po prioritetu, oni znaju koliko nas ima, ta brojka im je samo bonus i zato održavaju to sa minimalno sredstava, inače bi makar na svakom računaru u ekspoziturama Poštanske imali bar instaliranu aplikaciju za rad sa klijentima MTS banke. Nemaju ga, jer je dovoljan na jednom ako ga uopšte ima, malo nas je i to je to u principu.

Svi smo mi toga dobro svesni i svako ko čita ovo već sve to dobro zna, ali tu smo gde smo. Lično, razumem sve one koji su zatvorili račune i one kojima je prekipelo pa ih više ne koriste, jednostavno prebace platu u RF kada otvore iRačun ili negde drugde i to je to. Meni se srećom samo jednom pogodilo da ne rade servisi kada su mi bili potrebni i za sada sam tu još uvek, ali da su preterali sve mere, to definitivno u svakom pogledu. Ja i dalje koristim račun jer mi pored čitave neozbiljnosti i neprofesionalizma i dalje odgovara za moje potrebe, ali ako se pogorša stanje - ćao, zdravo. Servisi jednostavno moraju biti dostupni 24/7, a tipa kada radiš na održavanju ili unapređenju istih to se radi u noći nedelja na ponedeljak kada ih mahom niko ne koristi, baš iz tog razloga, to lepo najaviš na sajtu i sve regularno. Tako recimo radi Erste banka, ali ona ne može da se meri po profesionalnosti sa MTS i Poštanskom, iako je snobovska i preskupa, ali zna se neki red makar.

Da zaključimo - biće sve ok, da smo mi zdravo, možda za koji mesec, možda za koju godinu (kada Poštanska proslavi recimo jubilarni 150. rođendan 😉), zavisi koliko smo im isplativi, a trenutno mislim vrlo malo, zato se i ne trude. Čak i da im se isplatimo, opet se vraćamo na priču o državnom preduzeću, a tamo ljudi mahom "rade" u fazonu "ne možeš ti mene toliko malo da platiš koliko ja malo mogu da radim". Prioriteti su neke druge stvari, zato padaju servisi, a kupuje se Komercijalna u Banja Luci. Ne verujem da padaju ovako često servisi domestic klijenata Poštanske 🤔, zapravo sam siguran u to, ali oni su privilegovani naravno, mi jednostavno plaćamo kiriju i sve račune stanodavcu kome ne pada napamet da opravi šporet koji je upravo riknuo, jer to nije njegov problem 😎.
Zvuči poznato?
 
Poslednja izmena:
Ovi stvarno nisu normalni, još uvek ne funkcioniše, a kako stvari stoje pre ponedeljka neće sigurno (ako je i tad osposobe).

Naravno, kontakt centar ne radi, ali je bitno da uredno čestitaju pobedu odbojkaškoj reprezentaciji.
 
Ovi stvarno nisu normalni, još uvek ne funkcioniše, a kako stvari stoje pre ponedeljka neće sigurno (ako je i tad osposobe).

Naravno, kontakt centar ne radi, ali je bitno da uredno čestitaju pobedu odbojkaškoj reprezentaciji.
Već sam i previše toga rekao u prethodnom postu, ali da dodam još ovo. Nemoj pogrešno da me shvatiš, ali nerealno je očekivati da oprave servise u noći između subote i nedelje i sl., tako da će biti možda u toku dana, a od sutra bi trebalo iako neka nikakve garancije za to.

Naravno da korisnički centar ne radi, on i kada radi je neupotrebljiv u ovim situacijama, mi možemo da zovemo i žalimo se, oni će dati generičke odgovore u svakom slučaju, radi se na tome i biće sređeno što pre... To nije slučaj samo sa državnim, već i privatnim preduzećima, sasvim je normalno kada ti pukne net recimo da tehničari dođu za nekoliko dana da to srede, iako ti to sve uredno plaćaš i morali bi da srede u najkraćem roku. Jednostavno ovde NE VAŽI pravilo ako platiš više, dobićeš kvalitet i pouzdanost za bilo šta. Nego kako ti se padne bukvalno, ma koliko platio.

Što se odbojke tiče, to ti je samo stara "Hleba i igara", evergreen deviza, samo u našem slučaju naravno bez 'leba 😉. Zamazuješ narodu oči da se ne bi bunio ili kada krene da se buni za bilo šta. Samo promeniš kontekst, pustiš neku novu aferu ili vest i to je to otprilike, idemo dalje, ništa se nije promenilo. Inače i momcima i devojkama svaka čast, pogotovo devojkama!

Bitno je samo da te stvari ne pogađaju, mi ovde možemo da kritikujemo, ali ništa ne menjamo time, zapravo samo gubimo vreme, ali makar razmenjujemo iskustva.

Možda će u tvom ili slučaju nekog drugog ovo biti "kap koja je prelila čašu" i gubićeš vreme na druge banke i to je sasvim razumljivo. Banaka ima kao pleve, većina će u nekom trenutku ponuditi neke povoljnosti, makar privremeno kao MTS ili kao što to sada radi RF sa komplet besplatnim računom koji se otvara od kuće i koja je jedna od prvih banaka koja je svojevremeno častila sa 5k ako prebaciš platu tamo kao što to sada radi Sberbank, bar još koji dan... Sve su to fazoni, ali svako gleda svoju računicu.

I da podsetim na izjavu legendarnog Mute Nikolića, istina u totalno drugim okolnostima: "Ljudi, pa sve je ovo normalno", manite banku lep je dan, treba ga iskoristiti 😎
 
Poslednja izmena:
Није тако лоше за већину. Већина корисника МТС банке је успешно регулисала проблеме са ПШ. Угасили рачун у јуну.
 
Od jutros ne dobijam SMS kod za placanje... Stigao mi Supernova racun, klik na link, baci me na PS formu, i kod nikada ne stigne. Tragedija.
 
Jutros primetim da mi nedostaje sitan iznos novca na dodatnom deviznom računu. Bio je zaokružen iznos, pa nije bilo teško primetiti.

Long story short, nakon poziva CC pojavila mi se stavka da je naplaćeno održavanje 50 dinara mesečno za taj račun.
 
Od jutros ne dobijam SMS kod za placanje... Stigao mi Supernova racun, klik na link, baci me na PS formu, i kod nikada ne stigne. Tragedija.
Ja sam jutros platio MTS račun za telefon, unesem prvi OTP kod, dobijem grešku da je neispravan, mada cenim da nisam pogrešio, uglavnom instant dobijem drugu poruku sa novim OTP kodom, unesem njega i sve prošlo regularno...
 
Je l probao neko ko je bio klijent nts banke da podigne novac u nekoj pošti? Da li su uveli tu mogućnost ili smo i dalje na čekanju? Da ne kažem klijenti drugog reda.
 
Pisano je da može, ako ima pos terminal, pošta u kojoj sam probao, nije imala.
 
Danas mi je stigao pin za Dinu posle više od dva meseca. Poznato mi je da dok su poštari bili na odmoru, klinci angažovani preko omladinskih zadruga su raznosili poštu. Ovo može da bude parametar i onima koji će otvoriti iRačun da ne prenagljuju sa ponovnom dostavom kartica jer uplatni bankomati funcionišu bez kartice upisom broja računa za uplatu. Za to su brzo reagovali nakon moje sugestije da nađu rešenje po ugledu na mCash Mobi banke.
 
Два мјесеца чекања није никакво пренагљивање.Теби та Дина вјероватно и не треба,али коме је то основни рачун,коме требају функционалне картице,бар једна,ко не користи често банкомат већ картице у продавницама,тај треба да им уши заврће.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno