Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Mislim da je mnogo pisao ali nisam siguran šta mu je suština, odnosno šta je hteo da kaze. Moj motiv je da od banaka, lihvara i osiguravajućih kuća uzmem što više a po mogucstvu ne dam nista ili što manje. Za sad mi dobro ide. Svestan sam da su za veliki broj ljudi oni krpelji koji ih sišu mada dobar deo tih ljudi to i ne primećuje (npr. moja supruga kojoj je normalno da otp banka naplaćuje 500 I nešto dinara održavanje računa a da joj ne stižu sms poruke). Dovoljno je pogledati koliko ljudi uzima mobilne telefone preko operatera i da shvatiš da smo mi krajnje siromasno društvo. I da, najsiromasniji uzimaju najskuplje kreditne proizvode...
 
Pa besplatno je zatvaranje racuna vec jedno 5 godina, NBS je zabranila naplatu otvaranja i zatvaranje racuna.
Nesto si pomesao
Jeste besplatno, ja sam gasio besplatno , a onda potvrda da su saglasni da primam platu preko druge banke 700.00 din. To je bilo u Mobi banci. svi imaju nešto da uzmu pare.
Inače sam otvorio i-bank u raiffeisen i sve radi super, kartice stigle za 5-6 dana , jedino se moraju aktivirati preko CC. Brzo sve završe , besplatno je uplate , isplate na bankomatu, uplate računa preko mobiaplikacije i preko e-bank, održavanje 0 din, dokle traje neka traje. Jedina mana je nema devizni (nije multivalutni ) i kurs im je užas.
 
Jeste besplatno, ja sam gasio besplatno , a onda potvrda da su saglasni da primam platu preko druge banke 700.00 din. To je bilo u Mobi banci. svi imaju nešto da uzmu pare.
Inače sam otvorio i-bank u raiffeisen i sve radi super, kartice stigle za 5-6 dana , jedino se moraju aktivirati preko CC. Brzo sve završe , besplatno je uplate , isplate na bankomatu, uplate računa preko mobiaplikacije i preko e-bank, održavanje 0 din, dokle traje neka traje. Jedina mana je nema devizni (nije multivalutni ) i kurs im je užas.
Da potvrda se placa i ja sam platio kad sam iz Telenor banke prelazio u drugu sa platom ali sam 400 ili 500 platio.
I ja sam pre 10 dana otvorio iracun samo mi stigli pinovi kartice jos nista.
 
Od skoro sam u mts banci, pa me interesuje kod plaćanja preko mBankinga (verovatno ima i kod elektronskog plaćanja) ona opcija HITNO. Pretpostavljam da je reč o brzini izvršenja transakcije, ali ne znam da l se plaća?
 
U tom slučaju mi nije jasno zašto postoji ta opcija. Nekako mi je normalno da kad plaćam račune hoću odmah da prođe, a ne sutradan. Al dobro, hvala @bakara
 
  • Like
Reagovanja: mnt
Da potvrda se placa i ja sam platio kad sam iz Telenor banke prelazio u drugu sa platom ali sam 400 ili 500 platio.
I ja sam pre 10 dana otvorio iracun samo mi stigli pinovi kartice jos nista.
Ko vam traži i čemu služi ta potvrda za prebacivanje plate?
Ja kada sam menjao banku na koju ću da primam platu, samo sam mojim finansijama dao drugi broj računa na koji da uplaćuju platu.
Banka tu (ili bar ne bi trebalo) ništa ne odlučuje.
 
Banka tu (ili bar ne bi trebalo) ništa ne odlučuje
Najčešće ne, ali možda su potpisali izjavu da će primati platu preko te banke. Tada treba potvrda.

P.S. Obično banke traže takvu izjavu da bi omogućile neke dodatne pogodnosti za klijenta.
 
Da li se ovde mesečno održavanje plaća po principu u Junu je bilo promena i onda 1. Jula skidaju za prethodni mesec? Pitam, pošto nikad nisam obratio pažnju kad skidaju tih 100 din za sve ove godine korišćenja, a kako ne planiram više da koristim banku (a neću gasiti račun još neko vreme pošto ne naplaćuju mirovanje), zanima me da li će mi 1. Jula naplatiti 250 din za promene na računu u Junu ili 100 din?
Planiram da prebacim sav novac u drugu banku, pa da znam da li da ostavljam 100 din ili 250 da može banka da skine taj iznos u Julu.
 
Ko vam traži i čemu služi ta potvrda za prebacivanje plate?
Ja kada sam menjao banku na koju ću da primam platu, samo sam mojim finansijama dao drugi broj računa na koji da uplaćuju platu.
Banka tu (ili bar ne bi trebalo) ništa ne odlučuje.
E bilo bi tako da firma ne trazi da si izmirio sve kod predjasnje banke, neke firme traze potvrdu, neke ne, ja radim u jednoj velikoj i jakoj drzavnoj instituciji i nama je to pod moranjem, a to banke tu potvrdu naplacuju bar Telenor tada.
Inace glupost ziva al krastavac nece da mi uplate na drugi racun ni pod tackom razno dok ne doneses potvrdu.
Eto zato.
 
to se odnosi isključivo na račune prenete iz MTS banke koji nisu Račun Plus jer gle čuda, postoje i takvi računi

bukvalno si samo širio dezinformacije

Informaciju (ili dez) sam dobio iz zvaničnog izvora, pozivom korisničkog centra.
Bukvalno:

- Što se elektronskih transakcija poput plaćanja preko mobilne aplikacije tiče rekla je da će se one naplaćivati min. 10 din.,tj. 0.25% od sume koja se uplaćuje.

Pitao sam je iz kog tarifnika mi upravo diktira podatke, na šta mi je rekla da je to tarifnik koji smo svi dobili u mail-u. Ja sam joj rekao da postoji novi tarifnik, koji sam na licu mesta preuzeo direktno sa sajta MTS banke, onaj famozni "Pročišćeni..." ili kako se već zove i dao joj telefon da se upozna sa istim. Prošla je tarifnik i rekla da je to ipak tarifnik od 26. aprila i da je on bajat praktično, da je ono što je u mail-u zapravo tačno i da je to svežiji tarifnik i da taj treba da gledam. Ja sam joj rekao da postoji mnogo kontradiktornosti u informacijama koje pružaju svojim klijentima, da ne pominjem dezinformacije ovde i pokazao joj mail koji sam dobio od korisničkog centra MTS banke koji sam vam već poslao ranije. Ona je naravno rekla da mi je prenela informacije koje ona ima i da ne može da tvdi da li su podaci iz mail-a tačni i da ćemo najverovatnije dobiti još jedan mail početkom jula o novim pravilima...

Zaklučak celokupne ove pisanije je da su naši bankari u najvećem broju slučajeva dezinformisani, da ne rade svoj posao kako valja, tj. ceo sistem svih banaka u Srbiji je u opštem haosu, a on je samo prizma društvenog sistema u čitavoj zemlji. Na različitim mestima istih institucija dobijate različite informacije koje vama surtadan rade o glavi, tj. džepu i utiču na vašu svakodnevicu. Ovo je nepopravljivo i na žalost neće se popraviti u skorije vreme, zato čovek mora biti što je moguće više distanciran od svega ovoga kako bi sačuvao svoje zdravlje i dragoceno vreme.

Po mom mišljenju i pored gore iznetih dezinformacija dajem prednost MTS korisničkom centru i informacijama koje sam već slao direktno iz mail-a koje se poklapaju sa tarifnikom Poštanske vezano za Račun Plus i takođe sa Pročišćenim pravilnikom koji je na sajtu MTS banke, a kako će sve to izgledati u praksi videćemo početkom jula...

Pozdrav
@ m_antic87
Slažem se sa zaključkom (dezinformisani, ne rade posao kako treba, ...)
 
Da li se ovde mesečno održavanje plaća po principu u Junu je bilo promena i onda 1. Jula skidaju za prethodni mesec? Pitam, pošto nikad nisam obratio pažnju kad skidaju tih 100 din za sve ove godine korišćenja, a kako ne planiram više da koristim banku (a neću gasiti račun još neko vreme pošto ne naplaćuju mirovanje), zanima me da li će mi 1. Jula naplatiti 250 din za promene na računu u Junu ili 100 din?
Planiram da prebacim sav novac u drugu banku, pa da znam da li da ostavljam 100 din ili 250 da može banka da skine taj iznos u Julu.
Mesečna naknada za jun je 100rsd. Jul će biti naplaćen po novom tarifniku: 250 rsd ako je račun aktivan, 0 za neaktivan račun.
 
E bilo bi tako da firma ne trazi da si izmirio sve kod predjasnje banke, neke firme traze potvrdu, neke ne, ja radim u jednoj velikoj i jakoj drzavnoj instituciji i nama je to pod moranjem, a to banke tu potvrdu naplacuju bar Telenor tada.
Inace glupost ziva al krastavac nece da mi uplate na drugi racun ni pod tackom razno dok ne doneses potvrdu.
Eto zato.
Ovo uvek moze da se zaobidje. Zatvori se racun u toj prvoj banci i samim tim su automatski u obavezi da izdaju potvrdu da je racun zatvoren i da su sve obaveze po racunu izmirene(to je besplatno). Onda se to odnese u firmu i da im se taj broj racuna iz nove banke
 
Nisu u obavezi nista da ti izdaju.
A kad trazis potvrdu, e to se naplacuje pricam za Telenor nekadasnju banku, "prave" banke to ne naplacuju to sam samo video u online bankama Telenor i Mts svaka druga banka ne naplacuje tu potvrdu, a ha sam tad bio u Telonor banci.
 
Ako ti sami ne izdaju uvek mozes da trazis i to je svuda besplatno. Pogledao sada Mobi tarifnik i stoji: "Izdavanje potvrde o gašenju računa Bez naknade"
Moze da se ide i na uslugu promene platnog racuna, sa zahtevom gasenja u prethodnoj banci. I za to stoji da je besplatan prenos sredstava u Mobi banci
 
Ako ti sami ne izdaju uvek mozes da trazis i to je svuda besplatno. Pogledao sada Mobi tarifnik i stoji: "Izdavanje potvrde o gašenju računa Bez naknade"
Moze da se ide i na uslugu promene platnog racuna, sa zahtevom gasenja u prethodnoj banci. I za to stoji da je besplatan prenos sredstava u Mobi banci
Nisi razumeo, bilo je to pre vise od 3 god i bila je Telenor banka, mozda je sad u Mobi free.
Nebitno, rekao sam ti u ostalim bankama je bilo free i tad ali u Telenoru nije.
 
Nije mi jasno zašto postoji opcija hitno. Nekako mi je normalno da kad plaćam hoću odmah da prođe, a ne sutradan.
Do relativno skoro su po tarifi nbs ips nalozi bili 10 dinara, međutim, otkako su izjednačili sa cenom kliringa od 4 dinara, više nema svrhe da se forsira. S tim u vezi, instant plaćanje je zamenilo rtgs hitno, ali se i dalje koristi kao sinonim.
Zato što to nije standardna opcija placanja i obično se naplaćuje u drugim bankama a moguće da će i ovde jednog trenutka.
Ne bih se složio sa tim. Čak iz tog razloga je Poštanska u Homebankingu prebacila sve u ips jer je manje opterećenje, a isti trošak. Najverovatnije će i za mts isto naštelovati po difoltu kao kod Mobi, čim imovina odn. program pređe u njihovom vlasništvu.
 
Da ali ce se mozda naplacivati, ne znam kako je sad kod Postanske dal se IPS placa dodatno u Mtsb ne besplatno je.
Recimo OTP ima samo IPS i naplacuju ga recimo za moj paket 19 din, za nize ide veca naplata i ne mozes da biras kao kod mts-a.
 
Ne znam kako je sad kod Postanske dal se IPS placa dodatno u Mtsb ne besplatno je.
Recimo OTP ima samo IPS i naplacuju ga recimo za moj paket 19 din, za nize ide veca naplata i ne mozes da biras kao kod mts-a.
Isti je princip i kod Poštanske kao u OTP od 10 dinara pa naviše odn. 0.25% ili 10 dinara fiksno za studentski i moguća je promena platioca kao kod mts. S obzirom da biće viša cena održavanja za Račun Plus, logično je da nalozi ostaju uključeni do daljnjeg odn. očekivane promene brojeva računa krajem godine.
 
E bilo bi tako da firma ne trazi da si izmirio sve kod predjasnje banke, neke firme traze potvrdu, neke ne, ja radim u jednoj velikoj i jakoj drzavnoj instituciji i nama je to pod moranjem, a to banke tu potvrdu naplacuju bar Telenor tada.
Inace glupost ziva al krastavac nece da mi uplate na drugi racun ni pod tackom razno dok ne doneses potvrdu.
Eto zato.
Svašta čovek čuje da postoji u ovoj državi.
Voleo bih da vidim tekst tog pravilnika po kom firma zahteva potvrdu da je sa nekom poslovnom bankom nešto izmireno.

Ali odosmo u off, pa ću da stanem ovde.
 
Svašta čovek čuje da postoji u ovoj državi.
Voleo bih da vidim tekst tog pravilnika po kom firma zahteva potvrdu da je sa nekom poslovnom bankom nešto izmireno.

Ali odosmo u off, pa ću da stanem ovde.
samo zato što neka "velika i jaka državna institucija" nešto traži, zahteva ili na određeni način funkcioniše ne znači da je to i po propisima 😂
u stvari u ovoj banana državi Srbiji to upravo sigurno i znači da nije po propisima jer "državne institucije" ovde prve krše propise misleći da su iznad njih
 
Svašta čovek čuje da postoji u ovoj državi.
Voleo bih da vidim tekst tog pravilnika po kom firma zahteva potvrdu da je sa nekom poslovnom bankom nešto izmireno.

Ali odosmo u off, pa ću da stanem ovde.
Nema pravilnika, samo ti kaze necemo ti uplatiti platu, znam da je to nezakonito ali bas mi ne ide u prilog da ja kao "rukovodeci organ" inace sef jednog sektora se tuzim sa firmom koja mi hrani decu(lepo) i da budem los primer na koje bi se nizi radnici ugledali.
Do sad niko nikada po tom osnovu nije tuzio firmu.
Al kako kazes odosmo u off, ali samo hocu da ti objasnim da nije to bas tako kako si ti zamislio ako hoces da budes u firmi i neprokuzen od direktora i politicara koji upravljaju njome.
Al debeli off pa da zavrsimo.
 
Da se vratimo na temu.

Upravo sam se vratio iz ekspozitura* MTS Banke gde sam zavtorio račun. Račun sam ispraznio krajem maja i namesnki ostavio 100 din za poslednje održavanje.
Pitala me je službenica i za razlog.
Rekao sam da ukidaju najveću komparativnu prednost banke - podizanje gotovine bez provizije sa bankomata drugih banaka.
Nije dalje ništa pitala.
Da bi se procedura završila službenik mora da unese kod koji stiže na telefon kao SMS i poptiše se papir/zapisnik. Zadržavaju karticu. Treba LK naravno.
Tek kad sam došao kući shvatio sam da meni nije dala ni jedan papir. Sad sam probao, i dalje mogu da se ulogujem na ebanking/mbanking ali prijavljuje da nemam aktivne račune.

Sve u svemu bilo gotovo za manje od 10 min.

* Ekspozitura je posbna priča. Jedva sam je našao. To je u Kumodraškoj gde je SBB Data park. Nema nikakve oznake ili putokaza, ali ide se levom stranom do kraja, pa desno do Dunav osiguranja. Tek kad se dođe do vrata ima A5 papir na pome piše MTS Banka. Meni ispalo super pošto živim na 5 minuta odatle.

1624365019478.png
 
Da si me pitao gde je tacno poslovnica objasnio bih ti i ja sam tako pre koju godinu jedva nasao, bas neugledno tada sam neke € uplacivao tad nije bilo njihovih bankomata a mislim da je tada i bila to jedina poslkvnica gde si mogao da uplatis €.
Verovatno jos danas mozes da pristupis moguce da sutra neces moci, a svi bi trebali da pozatvaramo i da damo taj razlog jer ako ga zatvorim(na 80% sam od gasenja) bice upravo zbog toga, a vec sam otvorio iracun kao nepotpunu zamenu za mtsbanku.
 
Jel ce i dalje elektronski nalozi za placanje biti besplatni u mts banci?
 
Svraćao danas do Poštanske i reko' da pitam za visinu održavanja ako nema promena u mesecu, pojma nemaju, a ostalo još par dana, još pitaju kao koji je paket u pitanju, ko da ih ima 10.
Kad sam svojevremeno radio u call centru sa preko 30 proizvoda na dnevnom nivou smo imali promene koje smo morali da znamo ili bi se odbijalo od plate, koja je manja od ove koju primaju u poštansko!
 
ako nekome znači, ona ekspozitura na NBGD, na uglu Pariske komune i Goce Delčeva se neće zatvoriti već će biti rebrendirana i nastaviti rad kao ekspozitura PŠ, ko zna, možda i bankomat instaliraju.
a man can hope
 
Može račun da se ugasi i logovanjem putem e-banking profila.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno