- Što se elektronskih transakcija poput plaćanja preko mobilne aplikacije tiče rekla je da će se one naplaćivati min. 10 din.,tj. 0.25% od sume koja se uplaćuje.
Pitao sam je iz kog tarifnika mi upravo diktira podatke, na šta mi je rekla da je to tarifnik koji smo svi dobili u mail-u. Ja sam joj rekao da postoji novi tarifnik, koji sam na licu mesta preuzeo direktno sa sajta MTS banke, onaj famozni "Pročišćeni..." ili kako se već zove i dao joj telefon da se upozna sa istim. Prošla je tarifnik i rekla da je to ipak tarifnik od 26. aprila i da je on bajat praktično, da je ono što je u mail-u zapravo tačno i da je to svežiji tarifnik i da taj treba da gledam. Ja sam joj rekao da postoji mnogo kontradiktornosti u informacijama koje pružaju svojim klijentima, da ne pominjem dezinformacije ovde i pokazao joj mail koji sam dobio od korisničkog centra MTS banke koji sam vam već poslao ranije. Ona je naravno rekla da mi je prenela informacije koje ona ima i da ne može da tvdi da li su podaci iz mail-a tačni i da ćemo najverovatnije dobiti još jedan mail početkom jula o novim pravilima...
Zaklučak celokupne ove pisanije je da su naši bankari u najvećem broju slučajeva dezinformisani, da ne rade svoj posao kako valja, tj. ceo sistem svih banaka u Srbiji je u opštem haosu, a on je samo prizma društvenog sistema u čitavoj zemlji. Na različitim mestima istih institucija dobijate različite informacije koje vama surtadan rade o glavi, tj. džepu i utiču na vašu svakodnevicu. Ovo je nepopravljivo i na žalost neće se popraviti u skorije vreme, zato čovek mora biti što je moguće više distanciran od svega ovoga kako bi sačuvao svoje zdravlje i dragoceno vreme.
Po mom mišljenju i pored gore iznetih dezinformacija dajem prednost MTS korisničkom centru i informacijama koje sam već slao direktno iz mail-a koje se poklapaju sa tarifnikom Poštanske vezano za Račun Plus i takođe sa Pročišćenim pravilnikom koji je na sajtu MTS banke, a kako će sve to izgledati u praksi videćemo početkom jula...
Pozdrav