Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
kako moze podizanje evra na bankomatu od komercijalne banke.znam moze na bankomatima telenor,raiffausen.
Moze ja dizem cesto sa komercijalne
хвала на одговору. Знам да ово није везано за МТС банку, али да ли може да се повуче на ерсте картицу? код њих на сајту стоји да може, али код мене на картици нигде не пише VISA, иначе имам омладински рачун.
Mora Visa kartica, ako imas visa omladinsku verovatno mozes

Sent from my Le X820 using Tapatalk
 
Ljudi jel uzimao neko čekove, kakva je procedura, koliko se čeka? Naravno mislim na mts banku.
 
хвала на одговору. Знам да ово није везано за МТС банку, али да ли може да се повуче на ерсте картицу? код њих на сајту стоји да може, али код мене на картици нигде не пише VISA, иначе имам омладински рачун.
Па имаш уговор,имаш сајт а и не видиш Визу?Значи да је и немаш.Није толико тешко.
 
Da li je još uvek radno vreme poslovnica mts banke do 16h svakog radnog dana?

Ako je tako kako oni misle da oni koji rade stignu da bilo šta odrade kod njih.
 
Pitam se bas kako ONLINE banka misli da ljudi zavrsavaju posao :p
 
Neke trivijalne stvari poput izdavanja čekova, i izgleda da moram da izađem sa posla ranije da bi ih preuzeo.
 
Da, ja sam morao da uzmem slobodan dan da bih prešao 120 km do najbliže ekspoziture i uradio sve što sam planirao (čekovi, dozvoljeni minus, evri,...) i moram još jednom da odem zato što dozvoljeni minus ne može da se završi za jedan dan.
 
Koji su uslovi za dozvoljeni minus i šta je potrebno od papirologije s obzirom da sam ugovorac (na određeno) ?

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
 
Da prebaciš platu kod njih, da legne bar jedna, prosek plata na njihovom obrascu i dve overene administrativne zabrane (isto od njih, overava firma), ali moguće je da će praviti problem oko zaposlenja na određeno.
 
Pitao sam ih lično u mts banci, njihova politika je da klijent mora imati stalno zaposlenje za dozvoljeni minus. Neke banke daju dozvoljeni minus, čak i kredit osobama koje su na određeno. Npr telenor banka bez problema daje kredit, uz uslov da se isti otplati do isteka ugovora o radu, tj minimum da ugovor traje narednih 6 meseci. Uslov je za sve bankarske proizvode da se prima plata od minimum 20 hiljada dinara na račun. Neki daju pola na ruke, i eto ga problem.
 
Telenor je cudan :) Daje onima na odredjeno a ne daje preduzetnicima nijedan kreditni proizvod.

Meni je nelogicno da neko planira da koristi banku sa "offline" proizvodima (minus i cekovi), kada mu je najbliza poslovnica 120km. Nisu toliko bolji od ostalih.
 
Meni je nelogicno da neko planira da koristi banku sa “offline" proizvodima (minus i cekovi), kada mu je najbliza poslovnica 120km. Nisu toliko bolji od ostalih.

Što da ne? Toliko jesu bolji. U mom mestu/opštini deluje samo poslovnica Vojvođanske banke. A ovi offline poslovi se obave jednom na duže vreme. Dozvoljeni minus daju na tri godine.
 
Poslednja izmena:
Ma nije ni to sporno, kao što reče Savudin, ono što je meni nejasno da ovolikom gradu, nemaš
ni jednu njihovu ekspozituru koja radi barem do 17h.

Shvatam ja koncept online bankarstva, i svestan sam u koju sam banku ušao. Čak i da povećaju mesečno
održavanje ne na sto već na dvesta dinara i dalje su sasvim ok, u poređenju sa konkurencijom.

Ali opet malo fleksibilnije radno vreme ne bi bilo na odmet.
 
Što da ne? Toliko jesu bolji. U mom mestu/opštini deluje samo poslovnica Vojvođanske banke. A ovi offline poslovi se obave jednom na duže vreme.
Au :( Intesa, RF, KB, Posted, nista??
Cudno da ne daju dozvoljeni minus online, skeniras ili posaljes dokumenta. Ali za cekove je jasno, moras ih pokupiti :)
Zar ne moze ovo u poslovnicama MTSa, BTW?? Mislio sam da takve stvari mogu, samo da ne mogu uplate/isplate.
 
Ne mogu. U poslovnicama samo otvaranje računa.
I nešto su i prihvatili mejlom, slao sam. Ali treba i na njihove obrasce potpisati, i originali...
 
Niko nije pomenuo da li funkcionise povlacenje deviza sa Cex-a,Bitstampa/finexa/rexa itd.
Koliko izgubis u prenosu sa istih?
Da li je bolje EUR ili Dol povlaciti ako to funkcionise?
 
Opet biser iz mts banke. Danas mi legne plata na račun, kad vidim ja raspoloživo stanje nešto umanjeno. Vidim ja ono što sam kupio 27.12 je proknjizeno danas, plus stoji na čekanju. Okrenem ih odmah, kaže mi devojka iz call centra kolege su upoznate sa problemom i rade na rešavanju. I kaže da ih pozovem sutra, u koliko mi ne proknjize kako treba. Rekoh u sebi divno :D A karticu koju mi je progutao intesin bankomat, na kraju su mi rekli da je blokirana zbog predugog zadržavanja, i poslali mi novu. Samo da mi tu novu ne naplate, do duše stigla je pre N.god ali opet :)
 
Poslednja izmena:
Moguće da je prodavnica prvo izvršila autorizaciju, tj. proveru da li imaš sredstva na računu na pun iznos, a zatim odvojeno od toga provukla transakciju. Baš sam ovih dana imao isti problem sa Amazonom, doduše nije MTS-ova kartica bila u pitanju. Evo šta su mi odgovorili iz Amazona, pošto sam prvo njih cimao. Mislim da se nikada nisam sreo sa ovako dobrom korisničkom podrškom, pošto su mi dva lika odvojeno odgovorila i to u rekordnom roku.

I've checked your account and see that we've only charged you once for your order.

When you place an order, we contact your bank for a purchase authorization to verify your checking account but don't actually charge you until the order ships.

You'll need to contact your bank for assistance. They can tell you why funds on your account may be unavailable and clarify how long they hold payment authorizations for online orders.

It depends on the policies of your bank, but the following code may help your bank locate and remove the authorization in question.

- Settlement Verification Code: xxxxx

However, what happens is that before any funds are withdrawn, Amazon sends an authorization to your bank.
There was an authorization sent, but a few seconds later there was an immediate cancellation. So no funds were withdrawn. Then there was another authorization sent and it the transaction was successful.

So in a nutshell, you were only charged once
 
Poslednja izmena:
^ Kad se radi ovakva provera kartice, kada se odmah jedno za drugim uradi zaduženje i storno, iz mog iskustva to je uvek bilo:

- kada se prvi put koristi nova kartica na sajtu
- iznos je obično 1$/1€, samo provera da li kartica postoji (prolazi verifikaciju).
- mnoge banke u izvodu ne prikazuju ovakvu proveru, kao da se nije desila. primer: dodao novu Intesa Visa Internet karticu na PayPal, zadužili 1$, stornirali 1$, dobio 2 SMS-a, na ebanking-u ovih transakcija nema.

Tebi su, kako kažeš, u proveri karice zadužili pa stornirali ceo iznos? Tuđa iskustva? ;) Alfa ili Voyager da pojasne? :)
 
Poslednja izmena:
Ma nije ni to sporno, kao što reče Savudin, ono što je meni nejasno da ovolikom gradu, nemaš
ni jednu njihovu ekspozituru koja radi barem do 17h.

I meni to nije jasno. Ne samo sto radnim danima ne mozes nista da zavrsis nakon 16h vec i u subotu ne radi nijedna poslovnica.

Ja takav isti problem imam vec i sa obicnom bankom. Verovatno smanjuju troskove u Komercijalnoj banci (posto bi da je prodaju) pa su skratili i radno vreme. Sad dobar deo poslovnica Komercijalne banke radi do 17h. Sad ne mozes vise ni u tim klasicnim bankama da zavrsis ono sto ti treba. Vode se principom samo tamo gde je najprometnije radice nakon 17h a u vecini poslovnica samo do 17h.
 
Poslednja izmena:
^ Kad se radi ovakva provera kartice, kada se odmah jedno za drugim uradi zaduženje i storno, iz mog iskustva to je uvek bilo:

- kada se prvi put koristi nova kartica na sajtu
- iznos je obično 1$/1€, samo provera da li kartica postoji (prolazi verifikaciju).
- mnoge banke u izvodu ne prikazuju ovakvu proveru, kao da se nije desila. primer: dodao novu Intesa Visa Internet karticu na PayPal, zadužili 1$, stornirali 1$, dobio 2 SMS-a, na ebanking-u ovih transakcija nema.

Tebi su, kako kažeš, u proveri karice zadužili pa stornirali ceo iznos? Tuđa iskustva? ;) Alfa ili Voyager da pojasne? :)

Nije ovo bilo klasičnih 1$, već pun iznos (a nije mali), stigla su dva SMS-a, o dva indentična zaduženja, u razmaku od par minuta. Nije prvi put korišćena ova kartica na Amazonu, jedino što je nedavno istekla te je osvežen exp date i ccv, ali od tada sam već imao jednu urednu transakciju na Amazonu. Niti mi se ikada ovako nešto desilo. Naravno odmah sam kontaktirao Amazon i iz priloženog gore sasvim je jasno da nekada vrše ovakve provere (a i pretraga neta je pokazala da je dosta ljudi imala ovakvih iskustva sa Amazonom). Od tada (ponedeljka) jedna od te dve transakcije je uredno proknjižena, a druga čuči u nedospelim obavezama, verovatno čekajući da istekne ta autorizacija koja nije realizovana.

Banku (u pitanju je Intesina Visa, upao sam u ovu temu isključivo iz razloga što mi deluje da je ista stvar u pitanju kao kod @NecaBG) neću cimati dok ne vidim u kom smeru će ovo biti proknjiženo, jer ne želim da napravim problem sa svojim amazon acc-om.

@NecaBG svakako da kontaktira i prodavca pored banke, da ne bude da su naplatili duplo.
 
Poslednja izmena:
Pre neki dan dodao MTS banka MasterCard prvi put na Google play store, plaćao neki softver 25$.
cdf66e4b230b96fd7644a279bb7e5ada.jpg


Sent from my Samsung G950FD using Tapatalk
 
@rama: Rezervacija za koju trgovac ne povuče sredstva traje 30 ili 45 dana, da bi banka mogla da je poništi. Imao takav slucaj.
Ceo slučaj je čudan, kupovao sam dosta na Amazonu, nikad nisu skidali pun iznos provere radi. Takođe, ako su već radili proveru, odmah bi uradili storno, kao na primeru posta iznad sa Google Play.
Sačekaj da prođe 5 radnih dana, a onda ćemo videti. ;)
 
Poslednja izmena:
Kod mene je rezervacija trajala 14 dana za koju trgovac ne povuce sredstva,tako mi je rekla banka tako je i bilo.
 
Zavisi i od banke i od kartice.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno